Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 221
  1. #101
    Geregistreerd
    4 augustus 2008
    Last Online
    21 september 2023 @ 13:36
    Berichten
    301
    Discussies
    11
    Thanks
    573
    Thanked
    407 in 121 posts

    Standaard

    was er zaterdag, wel €60,= moeten betalen maar niets over de vrij entree op zondag!!!

  2. #102
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 19:07
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Zaterdag was 28 februari,ik had het al gepost,bezoek in de week,vrije entree op
    zondag vanaf maart.Grt oudebelg

  3. #103
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Klopt Oudebelg je had het al in het advertentie topic van VV aangekondigd dat de actie per 1 maart in zou gaan, bij deze nog eens bevestigd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg ( 1 maart 2015)

  5. #104
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    2 halen, 1 betalen gaat er altijd goed in bij de zunige Ollanders...

  6. #105
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Jij ziet dat helemaal verkeerd.. nu heeft villa miss ook zondag bezoekers. dat is wat er staat. XD

  7. #106
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Een jaar of - wat zal het zijn? Vijf? Zes? - geleden was ik eens op een zonnige zomerdag een middag en avond in de Villa. Dat was me redelijk goed bevallen. Ik heb een Tsjechische in herinnering die zo ongeveer mijn aars door mijn piesbuis naar binnen zoog. Maar met zoveel gevoel en kennis van zaken dat mijn orgasme van destijds me nu nog af en toe sterretjes bezorgt. Zonder dat het van een herhaling kwam, overigens: mij een beetje te heftig, al met al.

    Nu Dusseldorf als bestemming wat mij betreft ter ziele is (eerst Blue Note goodbye, nu ook HP - aan beide tenten heb ik uitmuntende herinneringen) werd het tijd eens om te zien naar een alternatief in een straal van ongeveer een uur rijden. De Villa drong zich op. En geholpen door een vrijkaart (Dankuwel, Ijsbeertjes!) werd de Navi weer eens op Grefrath ingesteld.

    Ik weet het: het is een "avondclub"; ik weet het: de maandag is voor een clubbezoek sowieso niet de uitgelezen dag. Desondanks en goed gemutst kwam ik midden van de middag ter plekke, op een goede lege parkeerplaats. Vier of vijf andere auto's met Duitse, Belgische, Nederlandse kentekens.
    De mevrouw aan de balie was nog vers: vrijkaartjes van Ijsberenforum waren haar onbekend, maar na korte ruggespraak werd ik gefeliciteerd en hartelijk welkom geheten.
    Ze leidde mij vriendelijk en uiterst hulpvaardig, niet wars van lekker romig lichaamscontact, via de kamerjassen en de slippers naar de kleedruimtes, waar ze me even alleen liet nadat ze me de werking van de lockers had gedemonstreerd. De warme glimlach die ze me schonk bij het tijdelijke afscheid verwarmde mijn hart. Ze beloofde me nog een verder rondleiding wanneer ik passend gekleed zou zijn.
    En inderdaad - een rondleiding kreeg ik!
    VV is een prachtige locatie, alles is pico bello in orde. Van het ruim voorziene en goed verse (ontbijt) buffet via de rookruimte en de sauna's de lekkere douches.
    Het personeel was vriendelijk (maar zoals de ontvangstdame was er niet een... wat een hartelijkheid).
    De koffie is van Lavazza, en de espresso is goed heet en smakelijk - om een glas water diende ik te vragen. Wanneer leren ze dat nou eens? Een espresso komt met een glaasje water. Altijd. Always. Immer. Toujours. En ongevraagd, graag!

    Dan de dames: ik heb er een stuk of 15 geteld. Van kort, zwart en romig tot lang, blond en tanig.
    Maar.
    Maar ik heb mijn genot niet genomen, hoewel het me met karrevrachten, niet opdringerig, werd aangeboden. De ene die er een beetje uitsprong, beetje Yolanthe Cabau, met die haren, die werd voor mijn neus door de overige beer weggekaapt (er waren nog wel een paar beren, een stuk of vier, vijf). Veel Roemeens en Bulgaars, niet zo mijn smaak, tikkie ordi, niet zo mijn ding. Ik werd er niet erg warm van... Mogelijk is het 's avonds beter, als Poolse en Russische dames de gelederen versterken.

    Al met al: graag nog eens, maar dan bij goed weer wanneer de tuin ten volle kan worden benut. En wat later op de dag.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  8. Onderstaande 7 leden hebben Befke bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius ( 3 maart 2015),Big30 ( 2 maart 2015),Oudebelg ( 2 maart 2015),Picasso 1 ( 2 maart 2015),satanic surfer ( 2 maart 2015),Teiresas ( 3 maart 2015),Willi69 ( 2 maart 2015)

  9. #107
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Befke Bekijk bericht
    via de rookruimte en de sauna's de lekkere douches.
    Heb ik iets gemist? Zijn er nu meerdere sauna's dan alleen die veredelde kippenren?

  10. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Johnny Bravo ( 3 maart 2015)

  11. #108
    Geregistreerd
    31 mei 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:07
    Berichten
    75
    Discussies
    1
    Thanks
    241
    Thanked
    36 in 28 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door salitos Bekijk bericht
    was er zaterdag, wel €60,= moeten betalen maar niets over de vrij entree op zondag!!!
    Dat was vroeger ook je moet er zelf over beginnen dat je zondag weer terug wil komen

  12. #109
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Ik was er afgelopen donderdag en mij werd netjes mede gedeeld dat de entree weer 60€ is en ook kreeg ik een Zettel voor zondag vrije entree.
    En afgelopen donderdag was het dus nog februari, echter de zondag viel op 1 maart. Vandaar dat de dagen voorafgaan aan de eerste zondag per 1 maart de entree weer 60€ was.

    Snappen jullie het nog? Ik wel
    I´m an educated fool with money on my mind

  13. Onderstaande leden hebben ijsbeer11 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 maart 2015)

  14. #110
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Daumen hoch

    I went to the Villa Vertigo last October 2014.
    In my opinion, this club is a little gem and well-kept secret.
    Not particularly impressed by the Villa herself, but it has this homy feeling you can't find anywhere else.
    The team is very discreet and efficient.
    The food was excellent.
    I found surprisingly amazing girls, and i will keep exploring with the good weather coming soon.
    I did not find my lovely wife through...
    No hassle with money, the price is 50€/half-hour, as simple as that...
    Girls were all honest and trouble-free!

    I warmly recommend this club.
    so much for my vrijkaart!
    Show your appreciation

  15. Onderstaande 5 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 5 maart 2015),Big30 ( 5 maart 2015),Bluebear ( 5 maart 2015),Jansen ( 5 maart 2015),satanic surfer ( 8 maart 2015)

  16. #111
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Zaterdag weer eens de Villa aangedaan. Zo om 19u waren er ruim 40 dames aanwezig, een aantal zeer fraaie Roemeense snoepjes, veel nieuwe jonge en slanke exemplaren mogen bewonderen, gelukkig ook de nodige blonde Roemeense dames want daar gaat mijn voorkeur naar uit :wink:.
    Ook ik schat in totaal iets van 10-15 dames van Russische en Duitse origine . Zie de VV blog voor meer info over de dames:
    http://www.saunaclub.com/

    Eten was weinig op aan te merken dat was gewoon goed, OK misschien dat de groente iets warmer geserveerd zou kunnen worden :wink:. Het verbaasde mij dat het niet veel drukker was op de zaterdag, dat kan in ieder geval niet aan de line-up of aan de DJ die speelde gelegen hebben.
    Kortom niets mis met de Villa op deze zaterdagavond. De zondag entree actie is zoals eerder vermeld weer geldig, dus op de zondag gratis entree als je de week ervoor ma-za een bezoek aan de Villa hebt gebracht.

    Toen ik de Villa zo even na 21u ivm verplichtingen elders moest verlaten begon de bar in het hoofdgebouw zich allengs te vullen en werd het muziekvolume een kwartslag hoger gedraaid.

    De Villa, een mijns inziens wat onder gewaardeerde club!
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 maart 2015 om 03:22
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. Onderstaande 7 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 maart 2015),casio007 ( 8 maart 2015),Don Rudo ( 8 maart 2015),Jansen ( 8 maart 2015),licky luke (20 maart 2015),Oudebelg ( 8 maart 2015),Willi69 (19 maart 2015)

  18. #112
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 19:07
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard VRIJDAG 13/03/15

    VRIJDAG 13/03/15

    Mijn sleutel gaan ophalen bij hotel,een mooie blondine van midden twintig hielp me incheken,zou ze ook een
    zakcentje bijverdienen,haar maar niet gevraagd.Daar ik een KP'tje deed nog even getwijfeld tussen H.Garden
    en V.Vertigo,waar ik een licht misverstand had met Rebecca.Toch maar de villaparking opgereden,waar om 14h
    een 5-tal wagens stonden,geklingeld en de deur opende zich,60€ afgetikt en mijn attributen genomen voor de
    komende uren.Ik kwam bij mijn locker,nee geen nr 13,en wie verscheen daar,yep,Rebecca,hoe weten die meiden
    dat,geen idee.Ze wou me kussen maar ik hield de boot af,no kiss,ze was verrast en droop af,een hard spelletje
    spelen,we zien wel,omkleden,douchen en op naar de bar.Ik posteerde me en vroeg om een koffie,Rebecca stond
    aan de andere kant en deed teken dat ik bij haar moest gaan,no way.Ik zette me op een kruk en begon een praatje
    met de meid naast mij,de bardame zei uw schatje staat daar,weet ik wel meid,trek het u niet aan.Toen het gesprek
    met mijn naaste meid op gang kwam kon R. het niet meer laten,ze stoof naar ons,een donderpreek in het Roemeens
    tegen dat meisje, dat verweesd zich uit de voeten maakte.Rebecca vloog om mij en begon me te kussen en haar
    hand verdween ergens om mij in te palmen,wat ik dan maar liet gebeuren,de vrede was getekend blijkbaar.Ze nam
    me mee naar het rookhol,waar we e.e.a. uitpraatten en meer van dat op vrijdag de 13e,hmm komt dat goed of niet?
    Ze kreeg hulp van haar vriendin,2 tegen 1,kon niet en met enkele rake zinnen stuurde ik haar wandelen,we konden
    het wel alleen af.Na de onzin aanhoord te hebben,zei ik tegen R.,als het zo voort gaat ga ik maar,ik ben hier om te
    relaxen,niet om te bekvechten,uw keuze,nu weer gewoon doen graag.Ze had het begrepen en begon me te verwennen
    alsof er geen vuiltje aan de lucht was,een kamergang was de volgende logische stap,een superservice,goedmaaksex?
    Daarna wat gegeten,was van een goed niveau en R.at ook haar eerste hapjes van de dag,onder druk van mij,verder
    nogal rustig in de villa rond 17h.Beetje de line-up bekeken en daar sprong een meid eruit,denk Nicoletta,niet zeker,
    maar R.gaf me geen kans om alleen een toertje te doen,pech.Na wat gescharrel en rook en koffiepauze liet ik haar
    nog maar een sleutel halen voor het avondeten op gang kwam,kwestie van de tijd te doden,een mens moet iets doen.
    De service was weer van een hoog gehalte,we namen er onze tijd voor,beetje dollen en meer van dat,even douchen
    op de kamer en op naar beneden,waar het nog altijd rustig was.Rond 19h30 gaan eten,er was van alles en van een
    aanvaardbaar gehalte,niets op aan te merken wat mij betreft.Na achten kwam er meer en meer volk binnen,ik dacht
    zo'n 35 meiden en evenveel heren,wat niet meer veranderde in de loop van de avond/nacht.Ik stuurde R.wandelen
    om even alleen te zijn en nader kennis te maken met vooral de dames,heren kunnen mij niet boeien,geen bekende
    heren mogen ontmoeten,helaas.In het rokershol waren 5 Roemse in hun taal bezig,aan de andere kant 3 Chinese
    heren,wtf ik begreep er niets van,daar zit ge dan als domme Belg.Bedrukt kwam R.terug,no room,enkel drinken of
    was het zuipen,egal de geklede mannen waren ook van de partij,dus zullen ze daar als club ook aan inkomen hun
    voordeel mee doen.Rond middernacht liet ik Rebecca nog een sleutel halen,geen kamer voorhanden boven,dus maar
    beneden gedoucht en een kamer beneden genomen,nr13,hoe kon het anders op de 13e?Het was behoorlijk koud daar,
    verwarming af en raam open,vlug dit euvel verholpen en elkaar warm gehouden.Het werd een date,ik dacht het rustig
    te houden i.v.m. de volgende dag,dat liep even anders,ik klaag niet,toen vroeg ze of ik bij haar wou slapen in de villa.
    Ik zei heb hotel,np ge betaalt uw kamer hier en ge kunt bij mij slapen,oeps dat kon niet,ik zei moet morgen naar huis.
    Om dit saai verhaal af te ronden,de villa verlaten rond 2h,1 meid,ik lijk wel een pannekoeker of was ik er een,geen idee.
    Kussend afscheid genomen,uitgezwaaid bij de uitgang en op naar mijn slaapplaats,even geslapen om de dag erop naar
    Living Room te gaan,sorry Rebecca,ik voel me overal thuis. grt oudebelg

  19. Onderstaande 8 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Admin (23 maart 2015),biged (20 maart 2015),Bluebear (19 maart 2015),Jansen (19 maart 2015),licky luke (20 maart 2015),LittleJoe (19 maart 2015),Smouse (19 maart 2015),Willi69 (19 maart 2015)

  20. #113
    Geregistreerd
    26 juli 2010
    Last Online
    26 september 2023 @ 10:28
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    282
    Discussies
    5
    Thanks
    352
    Thanked
    416 in 113 posts

    Standaard

    VV op de Maandag...

    Ik ben vorige week maandag hier geweest om mijn vrijkaart in te leveren en eens lekker wat stoom af te blazen! aangekomen rond 18 uur en vond maar 3 auto's op de parking...(eerste gedachte bij mij is dan, Yes; alle titties zijn voor papi!) dus maar eens kijken wat het zou zijn binnen.
    Vrijkaartje-admin klopte gelukkig helemaal, vriendelijke theke hoor.
    Binnengekomen na in berevel gehesen te zijn, en ik zag gelijk wel een paar mooie meiden, die lopen hier altijd wel rond. ik schat zo'n 8 meiden, welke tegen de avond nog groeide tot max. 12 DVP's; niet veel, ook al wat het maandag.

    Veel roemeense meiden as always (wat is er toch aan de hand in dat land vraag je je soms wel eens af; is DVP daar een studierichting in het onderwijs of zo?), waarvan een aantal zich weer eens voordeden als Spaanse, omdat ze een beetje Spaans spreken....nou papi ook dus dat is mooi, ook al gaat mijn vocabulair niet veel verder dan culo caliente en meer van dat soort vuilpraterij. Dat hoor je dan van andere meiden als je met ze rookt of zo en even bijbabbelt over de andere meiden, haha! Toch wel gekozen uiteindelijk voor Diana heette ze volgens mij. Lief meiske, met een heerlijke culo caliente! Even samen wassen in bad op de kamer, lekker overal likken, prima sessie gehad met PZC, TZ...dat werk.

    daarna wat gaan bikken; geen hoogstaande maaltijd, maar het varkensvlees in peperroomsaus was erg mals, en de andere gerechten waren ok. Beetje uitbuiken en rondbanjeren; kennisgemaakt met een Belarus-dame, oftewel Wit-Rusland; ze waren met 2 die dag, maar 1 die leek niet op communicatie-mode te staan, en de ander (roodharig-blond, vrij lang, en zal vast mooie benen hebben laten zien in da Club, ik vond haar wel mooi.
    Afspraak gemaakt met andere Roemeense; Sabrina, om haar te 'ontmaagden' (voor die dag dan) en dat leek me wel wat; jonge meid, heerlijk lichaam, mooi koppie, lang zwart haar. Werd een heerlijke sessie waarbij ze uitgebreid door mij klaargelikt is, dammmn dat poesje smaakte lekker, terwijl ze op bed stond. Geile pijpbeurt met veel slijm, goeie sex.

    Nog een keer de douches in en even relaxen voor ik weer wegreed uit het Vuige Vunzige VV, prima avondje, ook al was er weinig sfeer maar ik kom weer eens terug!
    Ciao en have fun!

  21. Onderstaande 7 leden hebben papi bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (30 maart 2015),Big30 (29 maart 2015),Bluebear (29 maart 2015),Don Rudo (28 maart 2015),Jansen (29 maart 2015),Kwant (29 maart 2015),Oudebelg (29 maart 2015)

  22. #114
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Hat sich irgendein Eisbär das 4-Tages-Osterticket für "fast umsonst" gekauft und kann berichten?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  23. #115
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard Tijden veranderen - enkele overpeinzingen

    Voor het plaatsen op het forum twijfelde ik of dit stukje wel onder Villa Vertigo Algemeen thuishoort of dat het beter past in "mijn eigen" onderdeel in het Voorstel topic.
    Dan maar op beide plaatsen met de kanttekening, dat mijn ervaringen van afgelopen vrijdag bepaald niet objectief zijn en dat dit verslag meer over deze beer en zijn gemoeds toestand zegt dan over de club of dames.
    Goedbeschouwd geldt dat trouwens meestal voor de bijdragen op het forum..so be it.

    Stel het is meer dan 21 graden in april..
    Stel je hebt geen behoefte aan dames...nou ja..in het algemeen dan..
    Stel je hebt geen zin in gedoe aan je hoofd..
    Maar wel aan een tuin met zwembad en een lunch met lekkere muziek op de achtergrond..
    Dan kan je naar een willekeurige openbare sauna/zwembad gaan zoals de Carolus Thermen in Aken of Devarana in Den Bosch..
    Maar eigenwijs als ik ben, viel na rijp beraad, twijfel, in- en extern overleg, de beslissing om op deze mooie vrijdagmiddag alsnog een saunaclub te bezoeken en wel Villa Vertigo.

    Ik had namelijk nog steeds een vip-vrijkaart van een jaar of 3, 4 geleden...en Hollanders blijven zuunig !!

    Op nog geen 45 minuten rijden vanaf huis. Als er tenminste niet van de route wordt afgeweken, bijv bij die vergane caravans met de rode hartjes..wat een armoede nog altijd!
    Deze route, die ik tussen 2008 en 2011 zo vaak gereden had, leek nog korter te zijn dan dat ik in mijn hoofd had zitten (zal komen door die 10 minuutjes extra die voor PHG nodig zijn).
    Op de heenweg eerst de afslag nog een keer genegeerd en vervolgens de zwarte kat op haar staart getrapt richting Moers, om haar voor het eerst dit jaar van de lente vrijheid te laten genieten. En om mijzelf nog over de laatste twijfels heen te zetten of ik er nu wel of geen zin in heb en of ik er wel of niet goed aan doe om tussen de dvp's te gaan chillen.

    Na de 1:3,5 slurpende rit vanaf Moers weer terug richting Venlo en alsnog de afslag Grefrath genomen. Iets verder aan de straatkant geparkeerd ipv op de parkeerplaats, die trouwens op 6 auto's na leeg bleek te zijn toen ik naar de entree liep rond 13 uur.

    De laatste keer dat ik hier was zal een jaar geleden zijn en toen was ik glad vergeten om dat oude vrijkaartje mee te nemen. Ik zie net dat dit 5 maart 2014 geweest moet zijn, aan de startdatum van het "live from Villa Vertigo" topic te zien.
    Bij binnenkomst even paniek bij de receptie want zo'n paarse vip-kaart hadden ze nog nooit gezien. Security erbij, Stephan (als ik mij niet vergis) erbij en die had het gelijk door..dat zat wel goed maar die kaart moest toch al zeker 4 jaar oud zijn, toen ik die van Beate heb gekregen vanwege een voorvalletje..
    En zo zie je: Wie wat bewaart...verzuurt niet in het vat!

    Wat ik al vermoedde en hoopte (hoe vreemd dat ook mag klinken!), hoef ik hier niet snel bang te zijn om verleid te worden door leuke of mooie dames, om de eenvoudige reden dat de Line up van circa 10-12 meiden niet naar mijn smaak was.
    En overigens ook niet de smaak van de andere beren want over de hele middag hebben misschien 2 of 3 dames de weg naar de fraaie kamers gevonden.

    De enige aantrekkelijke en zeer vriendelijke dame was (zoals zo vaak) de theke dame..echt een poppetje, chic gekleed en met mooi opgestoken goud/brunette haren!

    Ontbijt/Lunch buffet stond er weer keurig bij om 13uur (en om 16 uur nog steeds..). Op het terras een lekker vers broodje en een kop soep genuttigd. Enkele Roemeense girl next-door types, verre van aantrekkelijk maar wel vriendelijk, zaten aan de tafel tegenover mij. Hun guten Appetit met poftă buna beantwoord en de jolige stemming zat er gelijk in. Zo simpel kan het soms zijn!
    Twee niet onaardige deernes lagen topless te zonnen aan het zwembad, geen verkeerd uitzicht al met al tijdens de lunch ��
    De grote tuin lag er keurig aangeharkt bij, zonder meer een plaatje.
    Eigenlijk lag alles er keurig bij.
    Dames lagen wat te zonnen en zich te vervelen.
    Beren lagen wat te zonnen en zich te vervelen.

    Direct na de lunch lag ik ook aan het zwembad om uit te buiken en een welverdiende siësta te doen. De koperen ploert deed zijn best en al snel plofte ik uit elkaar van de hitte.

    En wie was er weer zo gek om de eerste duik van het jaar in het zwembad te nemen?
    Nou ja, in ieder geval als enige vandaag..
    Godallemachtig koud zeg..!!
    Wat miste ik "mijn" verwarmde zwembad in Sixsens!
    Maar wel goed voor de bloedsomloop naar hart en hersenen, zodat deze langzaam weer op normale snelheid begonnen te werken en tot rust kwamen..

    Op het einde van de middag concludeerde ik, dat mijn experiment geslaagd was...
    Lekker liggen bakken in de zon, slechts één kort praatje met een vriendelijke Vlaming, dames in hun moedertaal vriendelijk doch duidelijk bedankt voor hun voorstellen en deze mooie club, waar het saunaclub bezoek voor mij ooit min of meer begonnen is (na de kennismaking met ZaZen en YY), zou ik misschien wel eens voor het laatst bezocht kunnen hebben.

    Rond 17 uur zouden er nog wat meer dames de club onveilig komen maken. Maar die kwamen beslist niet uit de veelbelovende Oostblok voorraadschuur, waar begin dit jaar nog zo overdreven enthousiast over geschreven werd. Zelfs de al aanwezige dvp's begrepen niet wat die meiden hier kwamen doen, toen bleek dat ze niet tot de schoonmaak ploeg behoorden..

    Nadat ik de verleiding van een vriendelijke 28-jarige GMC dame zonder veel moeite had weerstaan, besloot ik om te douchen en op huis aan te gaan.
    En dat lag niet aan haar, want zij zou onder andere omstandigheden waarschijnlijk wel in haar missie bij mij geslaagd zijn. Ondanks dat ik vanaf de eerste minuut aan Angie (?) duidelijk maakte dat een kamergang er niet in zou zitten, bleef zij gezellig kletsen. Met haar grote bruine kijkers, slanke taille en draaiende heupen deed ze zooo haar best.., zodat het mij werkelijk aan het hart ging om haar na verloop van tijd te vertellen dat het er echt niet in zat en dat ik ging vertrekken..

    Villa Vertigo is niet meer de club, zoals ik die van voorheen kende. Duidelijk is dat het hier pas later op de avond zal beginnen. De dames moeten het dan tot 05.00 uur volhouden terwijl ze zich overdag stierlijk vervelen. De financiële opbrengsten over de hele werkdag zal er voor de dames naar mijn idee niet op vooruit gegaan zijn met dit concept.

    Conclusie: Prachtige club met prima faciliteiten, maar niet meer voor mij.
    Zelfs niet als de omstandigheden anders zouden zijn en ik lustig op zoek zou zijn geweest...

    Ik verwacht dat mijn bezoeken aan de saunaclubs beperkt worden de komende tijd, hoewel ik dat andere beren ook vaker heb zien schrijven of horen zeggen.
    Het is geen noodzaak, maar het voelt momenteel gewoon ff niet zo lekker en ik weet maar al te goed waardoor dat komt.
    Met mooi weer zal het zwembad van Sixsens of de lokroep van een speciale dame, mij vast wel weer verleiden om naar het zonnige zuiden te rijden, want ook beren verliezen wel hun haren, maar niet hun streken!

    Het was een heerlijk middagje om uitgerust een druk wedstrijd weekend in te gaan en mijn geduld nog even op de proef te stellen.
    En Garde

  24. Onderstaande 11 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    aphrodisias (18 april 2015),biged (13 april 2015),Bluebear (12 april 2015),Jansen (12 april 2015),Klatergoud (14 april 2015),Nietsche (13 april 2015),Oudebelg (12 april 2015),papi (15 april 2015),Peppino (12 april 2015),Wentelt Eefje (12 april 2015),Willi69 (12 april 2015)

  25. #116
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:53
    Berichten
    2.950
    Discussies
    13
    Thanks
    199
    Thanked
    884 in 543 posts

    Standaard

    Yesterday, I decided to go to VV to use a free entrance.
    I am a little bit nostalgic from 4 or 5 years ago with this club so I give it a chance every year to convince me again.
    I came at 15-30 and it was far far from brillant with 8 girls in the bar.
    So, I waited some better time , eating good food with good presentation, sunbathting in the lounge, working thanks to wifi.
    The Villa is very pleasant if you want to take a rest, very confortable.
    I wanted to make a sauna but nobody put it in service but the theke put it on for me half an hour later.
    I think you want some news about girls.......
    This is the big problem in this club.....
    The line up grow up to 22 girls , I counted...
    With 2 or 3 beautiful only, a sad mood everywhere, girls coming mainly from RLD with bad mentality.
    One example, Angie .bul.
    She worked in RLD in Antwerp, Bruxelles and Leuwarden befor coming to VV and she is quite fun.
    She is thin ( a lot of other girls are a little bit fat)and talkative but when I asked about price of anal sex , She replied 100 € , so I said we are not in Frankfurt.
    Later, she came back to me asking for fucking with my friend and me together. For fun, I asked how much. She replied 150 € for half hour.
    I told her that it is not very bright to try to exploit clients with stupid prices and we quited this dead club joining acts to word at 22-30.
    Old good times are far and there was no disco party anymore, no DJ, no girls , nobody dancing. 20 girls/30 clients in a friday night..... incredible.
    Only lost and depressed clients.
    Fortunately, I wasn't prisonner by the fact of paying my entrance.
    I will go back in VV next year. May be not....

  26. Onderstaande 9 leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (19 april 2015),Badslippers (18 april 2015),biged (18 april 2015),Bluebear (18 april 2015),casio007 (20 april 2015),Costana (18 april 2015),Eddy_V (18 april 2015),Picasso 1 (18 april 2015),Willi69 (18 april 2015)

  27. #117
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Vandaag wezen kijken.. helaas ongepopt de vv verlaten... ik denk niet dat ik de vrije entree op zondag ga gebruiken.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 april 2015),phoenix (28 april 2015)

  29. #118
    Geregistreerd
    16 april 2006
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:11
    Berichten
    21
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    55 in 14 posts

    Standaard

    Na een zeer lange tijd niet meer actief geweest te zijn, dacht ik eens, laat ik eens kijken bij VV. op donderdag avond, nu net terug dus!
    rond 19.00 uur binnen en € 60,- neergeteld voor de entree, wat ik veel te veel vind eigenlijk voor hetgeen wat ze bieden en voor de korte avond! een paar sauna's en 2 barretjes en misschien nog wel meer, maar niet gezien! Na het douchen even naar de linkerbar gelopen en daar werd ik aanschouwd als nieuw aas! oftewel die aandacht van vrouwen voor mij betekent dat er weinig te doen was! Stom van me natuurlijk, je hoeft alleen maar op de parkeerplaats te kijken hoe druk het binnen is! Na een kijkje in de andere bar en een drankje besteld bij een man toch even contact gezocht met wat meiden, maar het enige wat interessant was naast de fruitautomaat de vraag of je sex met ze wilde! Nou die vraag was duidelijk het antwoord ook; NOT!
    weer naar de andere kant gelopen en liep daar rond en kwamen er 2 meiden op me af Nicolette en Sabine beide uit Roemenië ze wilden samen met mij plezier maken en dat wilde ik eigenlijk niet maar na een beetje heen en weer gepraat uiteindelijk toch voor 2 lekkertjes gekozen!
    Naar boven en dacht, ze zijn jong en hebben ze wel genoeg ervaring voor een heet liefdesspel? NEE dus! géén TZ zelfs niet eens een kusje op de mond! Sabine heeft wel mooie stevige borsten cup B en mooi getint huidje en lekkere billen! Nicolette heeft een grotere cup C ietwat hangend maar zeker stevig dus zeker niet lelijk! Het uiteindelijke resultaat van deze trio was voor mij een deceptie omdat ik het echte vuurwerk miste weinig porno en ietwat terughoudend wat betreft GFE. Helaas dus voor mij een moment om zo snel mogelijk weer huiswaarts te keren, bij de balie nog gesproken met de theke en vroeg of alles naar wens was? Nou ik was niet te enthousiast dus zij ze tegen mij dat de meeste meiden die in VV werken alleen in het weekend komen en doordeweeks gewoon werken! Ja Ja,.... heeft iemand hier ervaring mee, dat er in het weekend meer meiden zijn?
    Voor mij is deze club mooi wat betreft ligging maar de ervaring is (ook door de korte tijdsduur) Een te hoge inkomprijs € 60,- en de keus aan meiden is verreweg doordeweeks beneden peil en als die meiden nu ook nog een betere service gaan leveren de inkom óók doordeweeks interessant genoeg is € 40,- bijvoorbeeld met die kleine cola glaasjes? dan wil deze club misschien óók meer klandizie trekken dan ik nu heb ervaren! Ik denk dat PHG en GT wel wat meer te bieden heeft op korte afstand van elkaar!

    Hoop dat ze bij VV ook eens wat op de doordeweekse dagen te bieden heeft!

    tot slot: ooit vroeger veel plezier gehad met Andrea exHP en heeft hier blijkbaar ook gewerkt onder de naam Rebecca, maar volgens de theke werkt ze niet meer bij VV.
    weet iemand waar ze nu plezier maakt?

  30. Onderstaande 8 leden hebben discover bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 1 mei 2015),biged ( 1 mei 2015),Bluebear ( 1 mei 2015),froop ( 1 mei 2015),Nedlovefkk (25 mei 2015),noglangnietuitgewandeld ( 2 mei 2015),Picasso 1 ( 2 mei 2015),Willi69 (30 april 2015)

  31. #119
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Andrea HP is naar mijn weten nu in LR (laatste wat ik gehoord hen in ieder geval).

  32. Onderstaande leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    discover ( 7 mei 2015)

  33. #120
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door discover Bekijk bericht
    tot slot: ooit vroeger veel plezier gehad met Andrea exHP en heeft hier blijkbaar ook gewerkt onder de naam Rebecca, maar volgens de theke werkt ze niet meer bij VV.
    weet iemand waar ze nu plezier maakt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Andrea HP is naar mijn weten nu in LR (laatste wat ik gehoord hen in ieder geval).

    Klopt. Vaste waarde in "Living Room" die haar frivole attitude heeft meegenomen. Afgelopen woensdag op het feestje van DJ Tonny heeft ze nog menig ijsbeer met succes opgewarmd. In "Living Room" heet ze Anda.

  34. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    discover ( 2 mei 2015)

  35. #121
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Ik kan me 100% vinden in het verslagje van discover.
    Ik zal er dan ook alleen in de week naar toegaan als ik ook op zondag kan.
    Idd man aan de bar is niks, en dan die glaasjes cola wat ongerveer 1 minuut duurt voordat het glaasje zonder schuim volgetapd is!!
    Als je dan alleen al bij GT een grote cola besteld is dal al het meerdere aan entree waard.

    De Schotse EVA is deze nog gespot in VF

  36. #122
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    29 maart met EVA gekamerd in VV, hopelijk is ze er morgen weer...

  37. #123
    Geregistreerd
    6 april 2015
    Last Online
    15 oktober 2016 @ 09:47
    Berichten
    27
    Discussies
    1
    Thanks
    48
    Thanked
    90 in 18 posts

    Standaard Ein Niederländer, Spiderman und die Villa

    Nun, wie versprochen, ein kleiner Ausschnitt was man(N) in der VillaVertigo erleben kann, aber zunächst einmal ein herzliches „Dankjewel“ für die Freikarte an das liebe Ejsberenforum-Team

    Mit dieser tollen Karte im Besitz braucht man(N) ja nicht viel Überzeugung, um diese unverzüglich einzusetzen zu wollen…so dachte ich mir, warum nicht heute direkt die Erfahrungen in der Villa Vertigo machen und diese übermitteln…Gesagt getan…ab ins Auto…aber Moment… ich war vor langer Zeit mal dort, dann lieber das Navigationsgerät einschalten, denn wer weiß…

    Also Adresse eingegeben…ca. 30km zeigte das Gerät an…ich dachte das passt…mit den Gedanken nur in der Villa fuhr ich also los, ohne so richtig darauf zu achten, wohin mich das Gerät lotste…dann hieß es plötzlich…“Sie haben Ihr Ziel erreicht“…ich gucke nach links und was sehe ich…3 kleine Häuser…und vier ältere Menschen…die schauten mich an als wäre ich vom Planeten Mars…“Alteeeeeerrrr…wo bin ich denn hier gelandet“…Fenster runter...“Sorry wo bin ich hier?“ …da sagt die Frau: in Neuss-Norf…“What the fuck…“Bitte???

    Froop und die Technik…mies…also Neuangabe(diesmal präzisere Eingabe)…dann hieß es plötzlich 50 km bis zur Bahnstraße in Grefrath“…Shit!!! aber was soll´s…jeder verdient im Leben eine zweite Chance, also warum nicht auch mein Navigationsgerät…nach gefühlten drei Stunden…endlich angekommen…

    Über die Parkmöglichkeiten:

    Sehr diskret und extrem viele Parkmöglichkeiten…einige PKWs vor Ort…das zeigte mir, dass die Location zwar gut besucht war, aber nicht erstickend voll…da hörte ich andere Stories über weitere Locations (GT) am gestrigen Tage…nun denn: ab in die Villa.

    Über die Zahlungsmodalitäten:

    Für mich gestern eine tolle Erfahrung mal keinen Eintritt zahlen zu müssen…der übliche Betrag für die Tageskarte liegt bei 60€

    Über das Personal:

    Eine liebevolle Empfangsdame... die Mitarbeiter (Staff-T-Shirts) immer um Sauberkeit und Ordnung bemüht.

    Über die Location:

    Die Location an sich ist wirklich traumhaft…von außen ist man(N) ernsthaft beeindruckt und das Interieur recht groß…es gibt zwei größere Bereiche…wer also Lust auf Party hat, kann sich gerne austoben und der zweite Bereich dient eher als Chillout-Lounge. Beide Areas verfügen über einen eigenen Thekenbereich…echt gelungen!!!

    Über die Verpflegung:

    Die Verpflegung ist in Buffetform aufteilt…Salate, also kalte Küche, apart…und dann logischerweise auch die warmen Speisen…es gab zum Beispiel Geschnetzeltes mit Gemüse und Reis oder auch Hähnchen-Keulen…also für alle Geschmacksrichtungen etwas dabei

    Über die Wellness-Oase:

    Die ist wirklich Top…eine guttemperierte Sauna/Massagemöglichkeiten vom Picasso der Massagen selbst und das Highlight ist wirklich die Außen-Area…ein wunderschöner Pool…echt groß und paradiesisch

    Über das Line-Up:

    Hier braucht man(N) nicht viel Fantasie zu haben, um zu wissen, dass die Mädels in der VV ebenfalls attraktiv sind…ich möchte aber zwei Mädels besonders hervorheben…

    Xenia(ein russischer Engel)…gestern mal nur in Engelsflügeln…sonst Nichts aber auch Nichts an…Sie fiel extrem positiv auf, zumal Sie einem Ijsberen den Kopf verdrehte…

    …und so lernte ich plötzlich diesen Ijsberen kennen…und ja Ijsber ,weil dieser aus den Niederlanden kommt…aus Venlo…ein wirklich toller Typ…soooo lustig…als Eisbrecher erzählte er mir den Spiderman-Witz:

    „Wenn ein Mann zu schüchtern ist und nicht weiß wie er die Frau bei sich behält, dann einfach in die Hand ejakulieren und dann den Körper der Frau anfassen…das ist der Spiderman-Trick…sie klebt an Dir…muhhahhahhahhaha“

    So auch Xenia…es schien zu funktionieren…Sie wich den ganzen Abend nicht von seiner Seite

    Ich fragte ihn natürlich, ob er das Ijsberenforum kennt…er sagte nein!!! Wassss??????
    Das kann doch nicht sein…also habe ich sofort davon erzählt…sicherlich bekommt das Forum bald einen weiteren Schreiber…das wird bestimmt lustig mit Spiderman aus Venlo!!!

    Die zweite Dame, die ich besonders hervorheben möchte ist Kira (ein Mix aus Holland/Portugal)…was für eine wunderschöne Frau…dunklere Haut…lange, wellige und leicht blondierte Haare…ein Traumkörper…einfach nur Sexy…Achtung Sie arbeitet nur Freitag/Samstag in der VV!!!

    Fazit:

    Es stellt sich die Frage, ob diese Location Ihrem Namen „Vertigo“ alle Ehre macht…denn unter diesen Begriff versteht man im medizinischen Sinne das Empfinden eines positiven Drehgefühls oder das Gefühl der drohenden Bewusstlosigkeit…fühlt man(N) sich dort, vor lauter Begeisterung, wirklich als wäre man(N) frisch verliebt?!?

    Wiederholung/Empfehlung:

    Sicherlich in den Sommermonaten, wenn man(N) dieses tolle Ambiente der Outdoor-Area genießen darf…aber macht Euch, wie immer, selbst ein Bild.

    Euer Froop

  38. Onderstaande 7 leden hebben froop bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 mei 2015),biged ( 2 mei 2015),Jansen ( 2 mei 2015),Picasso 1 (25 mei 2015),rmjhexe ( 2 mei 2015),Wentelt Eefje ( 2 mei 2015),Willi69 ( 2 mei 2015)

  39. #124
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    met vrijkaartje op zak, vrijdag erg lekker weer, vila vertoog, er stonden twee auto's en tien -vijftien meiden binnen, wellicht een paar op de kamer , maar dat was het...genoeg gegeten en gedronken , in de avond een bbq, heerlijk uitzicht op hele mooie vrouwen. De mooiste kwam na ongeveer 3 uur wachten binnen .De rest van de dames was wellicht op 1 of 2 na nauwelijks om van te dromen van genot. een uitzondering dacht ik Blonde Russin Nora , al kwam ik later spaanse kami uit ying yang tegen, dammed wat jammer , had ik dus nog langer moeten wachten. Afijn een prachtige blonde dame genaamd Nora, nam ze mee na een kort gesprek oude kamer. Ik dacht gewoon proberen...op het bed vleide ze tegen me aan legde haar borst in mijn armen en zo leek ze was niet van plan om veel te doen, rustig afwachten tot ik initiatief nam, zo kan het ook natuurlijk, de minuten gaan toch voor bij...al kussend...nou nee forget it, geen kus kwam er aan te pas, wat likwerk en ze vroeg zal ik je pijpen, dat deed ze zeer verdienstelijk, al vraag ik me af hoeveel handinzet ze gebruikte, kan ook lekker zijn maar is niet wat ik wil...en toen kwam de afknapper , kost 50 eurootjes in de mond klaar komen. Prima pijp nog maar even door , weldra deed ik mijn eigen rubbertje om mijn snikkel en penetreerde haar in missio en wat later lekker vanachter...op zijn laatst heeft ze me heerlijk klaar gereden, met behoorlijk wat inzet, binnen de 20-25 minuten. Een leuke aardige meid...maar enthousiast , nou nee...dus niet meer voor mij

    zo kwam ik nog wat dames tegen die uit vila marisol vandaan kwamen vertelden ze me Maria en Reni..( nee een andere Reni) afijn ik vond sauna eigenlijk wel genoeg en er was een nederlander met wie ik wat heb zitten kletsen, en om 21.30 vond ik het wel welletjes, maar voor een vrijdagavond leek het meer op h7 of Vila marisol dan op een volle tent zoals ying yang. Niets tot bijna niet te doen, zelfs veel minder mannen dan in de andere clubs, hoe houdt deze club dat vol ? Afijn de ontvangst was vriendelijk, schone kamers, verzorgde ruimtes, net als alle andere dingen niets te klagen, zoals eten ook voldoende...maar ze kunnen niet concurreren met andere clubs, wellicht op prijs misschien? maar dan zal 60 euro gehalveerd moeten worden. Ik zal hier nooit 60 euro gaan betalen.
    Laatst gewijzigd door phoenix; 25 mei 2015 om 15:28

  40. Onderstaande 12 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    biged (25 mei 2015),Bluebear (25 mei 2015),casio007 (25 mei 2015),Flipper (25 mei 2015),geert5 (25 mei 2015),Jansen (25 mei 2015),Nedlovefkk (25 mei 2015),NeverEnough ( 7 juni 2015),Oudebelg (25 mei 2015),Picasso 1 (25 mei 2015),rmjhexe (25 mei 2015),Willi69 (25 mei 2015)

  41. #125
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Idd. 30 - 40 euri is deze tent goed betaald. Als ik op zondag kan dan wil ik nog wel eens door de week gaan voor 60.
    Het is echt geen 60 euro club waardig.

  42. Onderstaande leden hebben geert5 bedankt voor deze bijdrage:

    aquarius (27 mei 2015)

 

 
Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25.

Living Room 468*60   Freude 468*60