Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 221
  1. #76
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Even off topic, ter info: In de YY is ook een loungeruimte, te bereiken via de centrale hal, de trappen op en dan linksaf. Met een zelftapinstallatie voor bier enz.. Je kunt je daar volledig terugtrekken.
    Is dan nieuw. Laatste keer dat ik er was, was het oude restaurantgedeelte gesloten.

  2. #77
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Big30, het klopt wat je zegt.

    Dank voor de aanvulling!
    Bij Corina ben ik niet helemaal zeker of het de Carina is waar al een paspoortje van bestond. Zie ook deze info op de VV blog.
    http://www.saunaclub.com/2015/02/08/...-in-der-villa/



    Diese 21 jährige Schönheit ist seit einem Tag zu Besuch in unserer erotischen Villa. An Ihrem jungen Körper lässt sich wirklich kein Makel erkennen. Und so lieb und hübsch wie Corinna aussieht ist sie auch. Ganz sicher wird keiner Ihrer Gäste enttäuscht…

    Corinna is the new model visiting our erotic Club. Her beautiful young body is simply perfect. Corinna looks lovely and she is lovely as well. Nobody will be disappointed after having the pleasure to spent time with her…


    Deze opmerking van T&A Addict "De line up is geheel Oost-Europees (waarschijnlijk alleen maar RumBul)" behoeft een kleine correctie. De line-up is zeker niet geheel Oost-Europees, je vindt in de Villa ook Duitse Dames en zelfs 1-2 Nederlandse dames, wat in de Villa juist opvalt is dat je daar ook relatief veel (Wit-)Russische en Poolse dames aan zult treffen. Zie ook de VV-blog. Exotische dames zul je niet al te veel aantreffen en Bulgaarse dames trouwens ook (bijna) niet.
    Laatst gewijzigd door Big30; 9 februari 2015 om 15:36
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 februari 2015),ijsbeer11 (18 februari 2015),rmjhexe ( 9 februari 2015)

  4. #78
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Deze opmerking van T&A Addict "De line up is geheel Oost-Europees (waarschijnlijk alleen maar RumBul)" behoeft een kleine correctie. De line-up is zeker niet geheel Oost-Europees, je vindt in de Villa ook Duitse Dames en zelfs 1-2 Nederlandse dames, wat in de Villa juist opvalt is dat je daar ook relatief veel (Wit-)Russische en Poolse dames aan zult treffen. Zie ook de VV-blog. Exotische dames zul je niet al te veel aantreffen en Bulgaarse dames trouwens ook (bijna) niet.
    Laat ik het goed zeggen: de line up was toen ik er was geheel Oost-Europees. Volgens mij wordt alles achter Duitsland en Oostenrijk beschouwd als Oost-Europa en daar horen lijkt mij ook Poien en Wit-Rusland bij. Verder heb ik tijdens mijn bezoek kennis gemaakt met twee Bulgaarse dames. En voor de rest geef ik grif toe dat ik een racistische WEST-Europeaan ben waarvoor Oost-Europa 1 pot nat is.

  5. #79
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    En voor de rest geef ik grif toe dat ik een racistische WEST-Europeaan ben waarvoor Oost-Europa 1 pot nat is.
    What a shame !
    Sluit je zowat de top 3 (Rusland, Belarus, Oekraïne) van knapste, leukste én geilste vrouwen uit...
    Pain is weakness leaving the brain !

  6. #80
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 14:57
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    445
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    394 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Je kunt je daar volledig terugtrekken.
    Dat terugtrekken doe ik thuis al

  7. Onderstaande leden hebben Peperduur bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (10 februari 2015)

  8. #81
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 06:30
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Bij Corina ben ik niet helemaal zeker of het de Carina is waar al een paspoortje van bestond. Zie ook deze info op de VV blog.
    Tja de foto's lijken er wel wat op. De "Corina" waar ik van sprak kwam rond 1700 samen met een blonde vriendin binnen vallen. Ze is echt petite (en slank) ik schat ergens tussen de 150 en 155. Een gigantische bos lang bruin krullend haar. Ze droeg een klein kort jurkje met allemaal glimmende lovertjes eraan. Ze vertelde een maand of 9 in VV te werken.

  9. #82
    Geregistreerd
    31 december 2013
    Last Online
    6 oktober 2020 @ 11:01
    Berichten
    56
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    38 in 18 posts

    Standaard

    Dat meisje met die beugel heeft idd een super lichaam, zoals jij het beschrijft klopt ook zeker, pijpen doet ze wel maar word liever geneukt heb ik het idee, maar verder zoenen en goede Sex verzekerd, alleen dat ik me kon herinneren van paar maanden geleden was dat ze blond haar had.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht

    Afgetrapt met "Natasha" of zoiets (ben slecht in namen). Dame met donkerblond golvend haar, beugel, uit Wit Rusland. Ze droeg een zwart cocktailjurkje. Jurkjes zijn voor mij normale een "ff opletten" momentje. Het zal niet de eerste keer zijn dat het jurkje uitging en het er vervolgens allemaal wat minder uitzag. Ik kan stellen dat dit bij Natasha zeker niet het geval was, sterker nog, deze jonge dame verborg werkelijk een geweldig lijf onder het jurkje. Daar kan zelfs Doutzen nog een puntje aan zuigen.

    Qua sex was het helaas allemaal wat minder. Na 10 sec PZC werd het condoom al te voorschijn getoverd. Ik het haar gevraagd om toch ff verder te gaan met pijpen, wat ze vervolgens ook braaf deed. Neuken was helemaal prima. Lekker strak, heerlijk klaargekomen.
    .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 februari 2015 om 12:09

  10. Onderstaande leden hebben ronald1984 bedankt voor deze bijdrage:

    Znipper (11 februari 2015)

  11. #83
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Binnenkort ga ik voor de eerste maal in mijn wandelcarriere VV bezoeken, vandaar een paar basic vragen:

    - Wat is de gangbare prijsstelling? 50-25-50 of 50-50-50?
    - Ik ga naar alle waarschijnlijkheid overdag en doordeweeks. Wat is dan de beste dag om te gaan, er vanuit gaande dat het wel fijn zou zijn als er wel een beetje volk is?
    - Zijn er nog speciale zaken of tips die een VV-newby maar beter kan weten alvorens binnen te treden?

    Alvast dank!
    T
    "Ohne Spaß kein Fun"

  12. #84
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Binnenkort ga ik voor de eerste maal in mijn wandelcarriere VV bezoeken, vandaar een paar basic vragen:

    - Wat is de gangbare prijsstelling? 50-25-50 of 50-50-50?
    - Ik ga naar alle waarschijnlijkheid overdag en doordeweeks. Wat is dan de beste dag om te gaan, er vanuit gaande dat het wel fijn zou zijn als er wel een beetje volk is?
    - Zijn er nog speciale zaken of tips die een VV-newby maar beter kan weten alvorens binnen te treden?

    Alvast dank!
    T
    Dit zijn mijn ervaringen in volgorde van uw vragen en ik ben er al vaak geweest:

    1. De gangbare prijsstelling is 50 Euro/half uur en 100 Euro/Vol uur. Upsellen van service heb ik nog niet meegemaakt. Natuurlijk is er bij niet veel drukte altijd de mogelijkheid om een "deal" te maken.

    2. Ik zou donderdags of vrijdags gaan. De Villa Vertigo is een club die meestal rond een uur of vijf tot leven komt. Behalve in de zomer.

    3. Niet veel bijzonderheden. Dit is een normale club zonder rare fratsen. Parkeren, gewoon door de grote poort naar binnen rijden en je kunt je auto discreet parkeren. Je hebt een bargedeelte en een loungegedeelte met sauna en aparte rookruimte. Avondeten is meestal rond 18:00 uur en 18:30 uur. Mooie kamers boven meestal met douche, beneden heb je kamers zonder douche. Veel leuke dames. Veel plezier.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  13. Onderstaande 3 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (12 februari 2015),Peperduur (12 februari 2015),Teiresas (12 februari 2015)

  14. #85
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    De club waar men er ook rekening meehoudt om niet Roemeense daar juist binnen te halen, zoals Poolse en Russinnen.

  15. Onderstaande 4 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 februari 2015),Don Rudo (13 februari 2015),Peperduur (12 februari 2015),Teiresas (13 februari 2015)

  16. #86
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard Narcisa und Monika: das perfekte Doppel



    Wie könnte man sich diesen beiden Schönheiten entziehen? Ganz einfach: GAR NICHT! Narcisa und Monika sind alleine auf dem Zimmer eine unvergessliche Erfahrung aber zusammen sind die beiden einfach unschlagbar. So viel geballter Sex und zwei so perfekte Figuren lassen jeden Mann zu Wachs in Ihren Finger werden.

    How could you reject these two beauties? Very simple and easy: YOU CAN NOT! Narcisa and Monika are, alone in the room an unforgettable experience but together they are unbeatable. So much sex and tension and their two perfect body make everybody feel like wachs in their hands!


    Info see VV Blog: http://www.saunaclub.com/2015/02/16/...rfekte-doppel/

  17. #87
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    1 juli 2022 @ 16:24
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    1.187
    Discussies
    129
    Thanks
    5.210
    Thanked
    1.761 in 664 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    De club waar men er ook rekening meehoudt om niet Roemeense daar juist binnen te halen, zoals Poolse en Russinnen.
    Ik weet dat er meer clubs zijn die daar extra aandacht aan besteden.
    Tot ongeveer een jaar terug was er ook een overvloed aan Rom. dames in Villa Marisol.
    Daar heeft manager nu ook aandacht aan geschonken en is nu een mooie mix van diverse landen.
    Rom. /D./ Pools/Ghanees/Turks/Rus./Dom./Hon./Nigar./Slow./.
    Ik vind dit ook goed dat hier op wordt gelet.
    In clubs die goed lopen wordt hier ook nog gelet op het uitelijk van de dames wel past bij de uitstraling die de club wil uitstralen naar de klanten.
    Dan krijg je ook niet dat het gaat klitten/plakken als je alleen een groep Rom. hebt.
    Je hebt dan meer keuze en ook verschilt het service nivo van de vershillende dames.
    Persoonlijk wordt ik wel vrolijk dat er een gemengde groep dames aanwezig is.
    Dit zouden ze moeten doen in elke club.
    Meer verschil is denk ik meer mannen!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 februari 2015 om 12:07

  18. #88
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Kom hier al 7 jaar, vanaf dag 1 en vind het de laatste paar jaar niet meer zoals vroeger.
    Dit word bevestigd door andere gasten die er ook al lang komen en door een deel van de vrouwen die er al langer rondlopen.
    Een jaar of 3 terug was het op vrijdag en zaterdag om 18.00 bom en bomvol in de bar om nog maar te zwijgen over de goede sfeer.
    Dit is, misschien door de economische situatie, de laatste jaren wat minder.
    Toch kom ik er nog graag en regelmatig, ik voel me er erg thuis, ben voor de mensen daar altijd goed en correct geweest en zij ook met mij. Paar keer mijn verjaardag daar gevierd naar alle tevredenheid.

    Mijn krijgen ze hier niet weg!
    I´m an educated fool with money on my mind

  19. #89
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 13:54
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.235
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Laatste weken monica paar keer gehad, is wel oke maar naderhand te claimerig. Narcisa ken ik al jaren en daar heb ik al alles mee uitgefreten wat god verboden heeft.
    Moet wel aanmerken dat narcisa ook zo nu en dan in phg is, zoals gister en afgelopen weekend.
    In het weekend zal ze wel in de villa zijn.
    I´m an educated fool with money on my mind

  20. #90
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    Gisteren @ 14:57
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    445
    Discussies
    13
    Thanks
    463
    Thanked
    394 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    ...en daar heb ik al alles mee uitgefreten wat god verboden heeft.
    Ben ik ff blij dat god mij niks verboden heeft...

  21. #91
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peperduur Bekijk bericht
    Ben ik ff blij dat god mij niks verboden heeft...
    Doch, deutsches Fernsehen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peperduur Bekijk bericht
    Helaas kan ik het niet zien, wordt er bij ZDF mediateek aangegeven dat de docu alleen maar in Duitsland bekeken kan worden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. #92
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Vrijdag 20 februari. Ik had speciaal de vrijdag uitgezocht om toch niet de minst drukke dag uit te kiezen. Ik ben me bewust dat het meer een avondclub dan een middagclub is. Maar wat Villa Vertigo op deze vrijdagmiddag voorschotelde overtrof mijn verwachtingen. In negatieve zin wel te verstaan. Ik prijs me gelukkig dat ik op een vrijkaartje heb mogen kennismaken met VV (waarvoor dank aan het YBF en de club), anders had ik toch zomaar 50 duurverdiende euro’s in de plomp gegooid….

    Laat ik met het positieve beginnen. Werkelijk een prachtige club. Inrichting helemaal top. Daar heeft iemand met veel goede smaak zich mogen uitleven. Het gebrek aan een whirlpool is voor mij wel een gemis. Ik badder graag wat om tussen de sessies door wat te relaxen. Voor de rest niets dan lof aangaande de faciliteiten. De tuin is werkelijk schitterend, maar vanwege de weersomstandigheden vandaag geen toegevoegde waarde. De separate delen (een lounge deel en een bar deel) vind ik absoluut plezierig. Zo kan je ook binnen een rustig plekje vinden zonder al te luide muziek. Daar kunnen ze in menig andere club een voorbeeld aan nemen. Jammer dat je niet overal mag roken, maar dat zal voor veel bezoekers weer juist een plus zijn.

    Maar dan, de praktijk van vrijdagmiddag j.l. …. Ik kwam rond een uur of half vier aan. Ik dacht nog ik kom niet al te vroeg, want dan ben ik straks de enige beer. Dat scheelde desondanks niet veel. Welgeteld zeven beren (incluis mijzelve) waren bij binnenkomst aanwezig (ook later bij vertrek was dat nog het aantal) . Van die zeven, was meer dan de helft Turks/Bulgaars/Roemeens; Karpatisch in ieder geval. Op zich niet erg, en ook zeker geen last van gehad, maar je hebt er niet veel aanspraak aan. Nou kom ik niet voor de medeberen. Wat aanspraak om ervaringen te delen is leuk, maar we moeten het niet belangrijker maken dan het is. Ik kom in eerste instantie toch voor de dames. Welnu, daar zat hem dus het grootste pijnpunt. Na inventarisatie bij mijn rondgangen door de club gedurende de eerste anderhalf uur van aanwezigheid had ik vingers genoeg om de aanwezige dames op te tellen. Nog geen man overboord, kwaliteit boven kwantiteit immers. En afgaande op de berichtgevingen van de laatste tijd, zou juist die kwaliteit hier wel snor zitten. Helaas, niets bleek minder waar. Het handjevol dames was zonder uitzondering Roemeens (bij mij geen pre, maar ook niet direct een showstopper), en allen verdienden ze met lof de predicaten ‘onaantrekkelijk’ en ‘neigend naar ranzig’. Er zat er werkelijk niet één tussen waarvan ik in de verste verten ook maar dacht dat die in aanmerking zou gaan komen voor een kamergang. Ik ben nog nooit in een saunaclub geweest waar de aanwezige dvp’s zó’n negatief effect op mijn libido hadden. Al had mijn vrijkaartje behelsd dat ik naast een vrije entree, ook nog twee dames gratis en voor niets mocht palen, dan nog was ik niet in de verleiding gekomen.

    Ik heb het anderhalf uur aangezien en toen had het gevoel dat ik hier mijn kostbare tijd zat te verdoen dusdanig de overhand gekregen boven mijn hoop op verbetering, dat ik mij snel weer in mijn burgeroutfit hees, mij verontschuldigde bij de receptiedame met een excuus in de trend van ‘noodgeval op het werk’ en niet wist hoe snel ik in mijn auto moest klauteren om héél erg rapido koers te zetten richting Brüggen. Of het te maken had met de naweeën van carnaval, de krokusvakantie of wat dan ook, dit was zwaar ondermaats. Mij zien ze naar alle waarschijnlijkheid niet meer terug in Grefrath. Daarvoor zijn mijn standaarden blijkbaar te hoog.

    Ook in Brüggen bleek het overigens voor een vrijdag uitzonderlijk rustig qua beren, maar kon het aanwezige vrouwvolk mij wél zeer bekoren.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  23. Onderstaande 9 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (23 februari 2015),Bluebear (23 februari 2015),Eddy_V (23 februari 2015),gignnl (23 februari 2015),licky luke (23 februari 2015),MiniME (23 februari 2015),Picasso 1 (23 februari 2015),satanic surfer (23 februari 2015),Tjeppah (23 februari 2015)

  24. #93
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Tsja Tereisas, ik had je van te voren nog willen "waarschuwen" maar BB had eigenlijk al de antwoorden op je vragen gegeven:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht

    2. Ik zou donderdags of vrijdags gaan. De Villa Vertigo is een club die meestal rond een uur of vijf tot leven komt. Behalve in de zomer.
    VV is zo als zovele clubs momenteel (grote uitzondering GT en VV een beetje), een club waar pas begin vd avond, zeker op de vrijdag met een open end de line-up zowel kwalitatief als kwantitatief op sterkte komt. Zie ook, waar dit punt en een beetje jouw ervaring al expliciet werd genoemd:
    Clubs langer open, dag/avond/nacht clubs.

    Mijn vermoeden was al een beetje "Tereisas gaat VV in de loop vd middag op een vrijdag bezoeken, hij kijkt het even aan, zal de club zelf zeker mooi vinden, maar zal zo rond 17u al wel besluiten om naar zijn favoriete club d.i. GT af te reizen ", aldus geschiedde .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 februari 2015),Peperduur (23 februari 2015),Teiresas (23 februari 2015)

  26. #94
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mijn vermoeden was al een beetje "Tereisas gaat VV in de loop vd middag op een vrijdag bezoeken, hij kijkt het even aan, zal de club zelf zeker mooi vinden, maar zal zo rond 17u al wel besluiten om naar zijn favoriete club d.i. GT af te reizen ", aldus geschiedde .
    U heeft een zeer voorzienende blik en een ongeëvenaarde wijsheid

    Edoch, elke ervaring is er één, zo ook deze.
    Daarom binnenkort met een open mind en vol verwachting richting PHG !
    "Ohne Spaß kein Fun"

  27. #95
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Logischer plan had geweest om GT te bezoeken tot een uur of 23 aangezien de toko dan toch stilaan begint leeg te stromen daar en de fut er bij het gros wel uit is en dan naar een stilaan ontdooiend VV te karren...wel wederom een bevestiging van de ietwat interpreteerbare cijfers die somtijds worden voorgespiegeld qua damesaantallen voorts...Lijkt me een soort van verkeerde timing...weinig met standaarden te maken, vreemde keuze bottom line...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  28. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (23 februari 2015),Tjeppah (23 februari 2015)

  29. #96
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Vrijdag is normaal de beste dag in VV.
    Je had echt geduld moeten hebben tot 20:00, dan had je zeker een aantal Pools/Russische vrouwen kunnen zien.

  30. Onderstaande 4 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 februari 2015),Jansen (23 februari 2015),Peperduur (23 februari 2015),Teiresas (23 februari 2015)

  31. #97
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    17 april 2024 @ 19:07
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Zaterdag 21/02/15

    Na mijn sleutel opgehaald te hebben in hotel,op naar VV,5 minuten later stond ik op de bijna lege parking om 13h45.
    Binnengelaten door een mooie theke,60€ afgedokt,eerste maal hier,nee,ok dan veel plezier.Me omgekleed,gedoucht
    en iets gaan drinken aan de bar,daarna naar de rookruimte waar ik direct besprongen werd door Rebecca(ex HP,H7,
    PSR)Via de tamtam,thx, wist ik dat ze er was,enkel daardoor ook nog eens VV bezocht,we hadden veel uit te leggen
    na 2 maand.Nadat we weer waren bijgepraat haar ff gepest,zei mooie meiden hier,ze werd gemaakt kwaad,douchen
    en op voor de eerste ronde,het werd een heftig onderonsje in en buiten bed.Na de afrekening even de club doorlopen,
    kwam goed op gang,zowel qua dames als heren,nog ff iets gegeten en daar kwam Rebecca al kijken of ik niet verloren
    (lees verleid)gelopen was.Ze troonde me mee naar de zetels,waar ze in slaap viel tegen mij,haar maar laten rusten en
    intussen kon ik rustig de boel observeren en zag dat de line-up wel ok was,veel te boeken-gehalte wel.Ik moest naar
    het toilet maar er lag "ballast" op schoot,ff gestreeld en ze ontwaakte uit haar dromen.Rond 18h30 gaan eten,was van
    een redelijk niveau en voldoende,op naar andere bar om het aanwezige vrouwelijk schoon te bekijken,niet gestoord
    geweest in mijn observatie,vreemd of niet?Daar kwam ik ze weer tegen,mijn begeleidster,ff gaan roken,drinken en
    flikflooien,ik zei haar ik wil een blonde meid,ze kon er niet mee lachen,ik wel.IK heb haar om 20h maar een sleutel
    laten halen voor nog een ruim uur stomende seks,ft erbij geserveerd gekregen,nooit te versmaden voor mij.Daarna
    douchen en intussen waren er ruim 40 dames en heren binnen,denk ik met dj in de ene bar,intussen ook geklede mannen
    binnen,nog een beetje gedold met Rebecca en rond middernacht kussend afscheid genomen. ;D :

  32. Onderstaande 12 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (24 februari 2015),Bluebear (26 februari 2015),Eddy_V (25 februari 2015),harrie1111 (24 februari 2015),hasta la pasta (24 februari 2015),Jansen (28 februari 2015),licky luke (25 februari 2015),LittleJoe (24 februari 2015),Peperduur (24 februari 2015),rob45 (24 februari 2015),satanic surfer (25 februari 2015),Teiresas (24 februari 2015)

  33. #98
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Schijnbaar is de entree nu weer 60 euro... nou wil ik hier niet weer een discussie opstarten.
    maar 60 euro is wel veel voor het niet al te vette aanbod. Is dit incl de zondag???

  34. #99
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Schijnbaar is de entree nu weer 60 euro... nou wil ik hier niet weer een discussie opstarten.
    maar 60 euro is wel veel voor het niet al te vette aanbod. Is dit incl de zondag???
    Dat klopt inderdaad, de bekende zondag vrije entree actie is weer van stal gehaald !

    Sonntag, 1. März 2015 0:01
    Weil alle Gäste und auch die Mädchen von unserer Aktion “Freier Eintritt sonntags!” so begeistert waren, wird diese Aktion auch 2015 fortgeführt. Wer also von montags bis samstags einmal in die Villa kommt, hat sonntags freien Eintritt!

    All clients and all girls love our special “free entrance on sundays!”. This is why we reactivate the special also 2015! The Sunday entrance is free if you visit Villa Vertigo one time before in the same week!

    http://www.saunaclub.com/2015/03/01/...n-einer-woche/

    Laatst gewijzigd door Big30; 1 maart 2015 om 20:04

  35. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    The Joker ( 2 maart 2015)

  36. #100
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Berichten
    3.164
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    In dat geval, kun je er niets over zeggen.

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Babylon 468*60   Freude 468*60