Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Threaded View

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard Villa Venezia, Trierweiler

    ik ben dus gisteren naar Villa Venezia gereden in Trierweiler. Was er nog nooit geweest maar ligt een paar 100 meter van Club Elen en zo'n 10km van Club Pearls. Ik ging heen voor deze dame: https://www.villa-venezia-trier.de/d...iaItalien.html

    groot, jong en voor zover ik op de fotos kon zien full bodied

    het is zo'n 135km rijden voor mij. Ik heb er tegenwoordig steeds minder zin in om zo'n kloten eind te rijden. Het is niet simpelweg 135km doorijden want overal wordt gewerkt je komt gewoon niet vooruit, het was al een hele klus om in Duitsland te komen.

    Ik had gebeld en ja ze was aanwezig. Ik wilde geen "termin" maken want ik wil eerst wel eens zien hoe ze er in het echt uitziet.

    Nu komt het trieste deel van deze rapportage. Toen ik was gearriveerd vanuit mijn auto even gebeld of ze vrij was. Ik kreeg te horen dat ze 3 uur was geboekt en daarna nog 1 uur. Ik kon tegen 23u nog eens proberen

    sucks. Heeft iemand haar toevallig al bezocht? Volgende keer maak ik misschien maar een termin ....

  2. Onderstaande 5 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (16 september 2018),mechelen (16 september 2018),Partycrasher (15 september 2018),Wentelt Eefje (15 september 2018),Wijze grijze (15 september 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.

Babylon 468*60   Freude 468*60