Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Ilaira (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard Ilaira (Roemeense)



    Ilaira (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info : Kwa taal heb ik dr op goed gezet, het is geen vloeiend Engels of Duits, maar kon een leuk babbeltje met haar maken.





  2. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 september 2018),Mr Bluenose (12 september 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Verdorie verdorie, geen paspoortje van haar... terwijl ze er toch al een poos zit. Nou ja, met mn zeef van een geheugen heb ik er 1 in elkaar gehusseld. Verbeteringen zijn welkom. Met name kwa cup maat heb ik geen kaas van gegeten. Ik ken alleen klein, groot en niet te groot niet te klein

    In de middag deze dame gespot tijdens de lunch. Er was slechts kort oogcontact, zonder verleiding. Dame bleek in opstart modus te zitten. Naturel, zonder make up vond ik dr wat hebben. Een mooi slank figuur zorgde verder niet voor drempels. Ze oogde me wel wat ongeinteresseerd en koeltjes.

    Later kwam ik haar in het Atrium tegen. Althans, dacht dat zij het was door dr tattoo hoog boven haar linkerborst, met een naam ofzo. M'n geheugen schiet te kort. Met make up ziet ze er ook natuurlijk iets anders uit en ze had haar werk outfit aan, maar door de tattoo meende ik dat zij de dame was die ik tijdens m'n lunch had gezien.

    Ik heb een paar keer naar haar zitten lonken en toen ik het atrium binnenliep, deed ik dat weer. Ze zag het en bij het voorbij lopen riep ze hi baby (of iets in die trend). Ben volgens mij toch echt intussen wel 18+, maar me toch omgedraaid. Zij was 1 van de 4 dames die ik als opties open had staan, en zij stond samen met een andere dame in m'n koppie op plek 1 en 2. Dus voor mij interessant dat zij toenadering zocht. Eenmaal bij haar gaan zitten bleek gaandeweg toch wel een leuke klik. In eerste instantie leek ze me koeltjes. Zo een slanke jonge deerne die zich te goed lijkt te vinden voor een ijsbeertje.
    Eigenlijk vind ik die lome dagen juist wel fijn ipv de gejaagde weekend dagen. Zij bleek dus ook in een lome modus nog te zitten en zodoende kon de klik wat groeien. Ze was niet gehaast en stelde mij niet de kamervraag, maar we konden rustig wat kletsen. Een subtiel hintjes van mijn zijde kwam na een poos niet over. Dus daarna even iets duidelijker aangekaart en me wezen opfrissen.

    Ik vermoed dat ze niet een service kanon is, met alles erop en er aan. Misschien wel opties mogelijk. Maar ik had vooraf 1 wens gesteld en aangezien dat mogelijk was heb ik haar deels de teugels gegeven over de kamergang. Zo kon ze zelf zo ver gaan als ze zich comfortabel voelde, en subtiele signalen wat misschien niet gewenst was pikte ik volgens mij goed op.
    Want dat alles pakte goed uit. Ze ging langzaam en met gevoel te werk. Ik genoot van een geweldige kamergang met d'r. Ze gaf ook aan niet van dat gehaaste van sommige jongelui te houden, maar liever relaxt te genieten op de kamer.
    Kom graag nog es voor dr terug.

  4. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 september 2018),goei1163 (14 september 2018),jansenroy (12 september 2018),Manureva (13 september 2018),Mr Bluenose (12 september 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht


    Ilaira (Roemeense)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Borst(en)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service :
    Extra info : Kwa taal heb ik dr op goed gezet, het is geen vloeiend Engels of Duits, maar kon een leuk babbeltje met haar maken.



    Uhm... Ik meen me te herinneren dat ik de sterretjes voor herhalingsgevaar bewust had leeg gelaten, zodat het paspoortje zo neutraal mogelijk over zou komen.
    Blijkbaar is er toch iets gebeurt...

    Kan een moderne dit aub aanpassen? Bij voorbaat bedankt.

  6. #4
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Uhm... Ik meen me te herinneren dat ik de sterretjes voor herhalingsgevaar bewust had leeg gelaten, zodat het paspoortje zo neutraal mogelijk over zou komen.
    Blijkbaar is er toch iets gebeurt...

    Kan een moderne dit aub aanpassen? Bij voorbaat bedankt.
    Wat maakt het uit? De sterren niet vermelden kan ook impliceren dat ze slecht is. Bovendien iedereen weet en zou moeten weten dat het geven van een waardering de beleving is van de topucstarter. Ik zal er alvast mee rekening houden dat je niet de moeilijkste bent.

  7. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 september 2018),mentholbear (16 januari 2019),Wentelt Eefje (15 september 2018)

  8. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wat maakt het uit? De sterren niet vermelden kan ook impliceren dat ze slecht is. Bovendien iedereen weet en zou moeten weten dat het geven van een waardering de beleving is van de topucstarter. Ik zal er alvast mee rekening houden dat je niet de moeilijkste bent.
    Tja sommigen zijn een anders systeem gewend. Op een ander forum geeft het aantal sterren het gemiddelde aan van recensies (niet dat dit gaten kent).
    Daarom had ik liever helemaal geen sterren in paspoortje. Die zou zo neutraal mogelijk moeten zijn. Alsof ze bij mij in m'n paspoort zetten hoerenloper

    Nu zou het kunnen dat een nieuwe ijsbeer gedesillusioneerd van de kamer komt en dan pas concludeert dat Mentholbear inderdaad niet de moeilijkste is...

  9. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (16 september 2018)

  10. #6
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    252 in 76 posts

    Standaard

    Dame zit nu in Gallardo op proef.
    Prima kamergang mee gehad.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 oktober 2018),mentholbear (12 oktober 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.

Living Room 468*60   Diamond 468*60