Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Jessy (Hongaarse)

  1. #1
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard Jessy (Hongaarse)



    Jessy (Hongaarse)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : C Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen
    Extra info :





  2. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (13 september 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Uiteindelijk kwam ik een rondborstige meid tegen, die me deed denken aan een oud klasgenootje van vroeger. Qua figuurtje, gezicht en hairstyle, tenminste van een afstandje. Toen ik dichterbij kwam, kon ik wel zien dat ze niet meer de jongste was. Haar naam is Jessy, Hongaarse en volgens eigen zeggen 30 jaar oud. Ze heeft een paar siliconen borsten, die voor siliconen erg goed aanvoelen. Helaas had ze ook haar lippen oplaten spuiten, waar ik niet zo'n fan van ben.

    Op de sofa een leuk praatje met haar gemaakt en daar wat liggen (tong)zoenen met haar. Ik kreeg wel een goed gevoel bij haar en besloot met haar naar de kamer te gaan. Op de kamer duurde het zoenen nog maar erg kort. Al snel begon ze met een blowjob. Ik had eigenlijk wel wat langer willen zoenen... Na een tijdje was het tijd om haar te neuken. Eerst in doggy en daarna wilde ik haar in missio nemen, zodat ik haar weer kon zoenen. Helaas probeerde ze steeds weg te draaien als ik dat probeerde.... jammer.

    Omdat het m'n eerste kamer was, duurde het niet lang voor het orgasme kwam. Na mijn orgasme maakte Jessy gelijk aanstalten om de kamer te verlaten. Ik zei, we hebben nog 10 minten, waarop ze voorstelde om haar een massage te geven. Eigenlijk zou ze mij een massage moeten aanbieden, maar goed, haar toch maar een massage gegeven.

    Ja, ik weet niet wat ik er van moet denken. Het zoenen in de bar en het korte zoenen op de kamer was best goed. Haar blowjob ook en ze heeft een lekkere kont om in doggy mee te neuken, maar haar attitude tijdens de kamer had wel beter gemogen.



    Naam: Jessy
    Nationaliteit/Taal: Hongaarse / Duits
    Leeftijd: 30
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ C-cup (silicone )

  4. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (11 september 2018),brombeerzuid (27 oktober 2018),Kwibus2 (11 september 2018),Manureva (13 september 2018),yylover (11 september 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Vandaag @ 17:02
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard

    JESSY (PSR) - Ene om het af te leren
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    Een erg mooie dame om zien en was dan ook direct voor haar gevallen toen ze haar grote zachte borsten tegen me aan drukte. Gebruind, bruine ogen en haar in een soor knot. Een mooi zandloperfiguur en lekkere kont


    Karakterschets

    Bazig maar niet zoals ik dat wou. Ze werkt niet altijd goed mee, op het einde werd het beter.


    Presales

    In de bar bij het restaurant waar ik haar tegen het bevallige lijf liep en we kennis maakten


    Kamer

    Nr. 23, de groene kamer


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    We hadden een misverstandje qua wensen die ik op kamer had en dus verliep het wat stroever dan anders.

    2) Duur:
    Half uur

    3) Voorspel:
    Verliep eerst slechter dan had gemogen omdat we elkaar misverstonden bij de presales. Ik reageerde wat gestressed en dus zij ook. Jammer, dat heeft het een stuk bedorven maar àlla, ik ga moeten leren goed bij te sturen in situaties als dit, my bad. Uiteindelijk deed ze haar best op haar manier want ze begreep het dominantie-element niet helemaal, de rest wel. Ik liet haar prachtige borsten over me glijden met een uitmuntende boobmassage. Ze heeft een erg mooi lichaam dus volop gestreeld en gemasseerd

    4) Seks en naspel:
    De seks verliep erg moeilijk maar hoe kan het ook anders met een slecht begin en boven alles een hele hoop seks vooraf. Het is een mirakel dat ik na vele condoomwisselingen nog doggy kon klaarkomen. Veel tijd voor naspel was er niet, de tijd was op en een minidouche zat er niet in.

    5) Communicatie en klik:
    Communicatie was niet erg geslaagd en ze deed op kamer moeilijk over een en ander waarvan ik dacht dat het ok zat. De klik was er niet.

    6) Ambiance-level / betrokkenheid:
    Erg laag en betrokkenheid nihil, dan weer beter (bij boobmassage), daarna weer erg laag als bleek dat er wat geklungel bij kwam kijken bij de seks en de condooms een paar maal werden vervangen.

    7) Extra vermeldingen:
    Dame staat dus zeker op hygiëne wat een plus is maar dat kan de sfeer wat breken als condoom per standje moet verwisseld worden.


    Afhandeling en betaling

    50€, weinig animo


    Aftersales

    Geen


    Fazit en Score beleving

    Geen herhaling mogelijk, maar zeg nooit nooit, ze is immers een erg mooie dame voor mij en ik zou het de volgende keer anders aanpakken en dan kan het wellicht beter lukken. Een tweede kans verdient ze wel. Vraag is wanneer ik weer in PSR beland, vaak kom ik er niet.

    Belevingsscore: **1/2
    De zwarte wolf

  6. Onderstaande 3 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (27 december 2018),Kwakje (28 december 2018),Manureva (28 december 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.

  FKK Artemis 468*60