Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Burt Reynolds overleden (82)

    Acteur Burt Reynolds is op 82-jarige leeftijd overleden aan een hartaanval. Dat meldt de Hollywood Reporter. Reynolds overleed vanmorgen in het Jupiter Medical Center in Florida, laat zijn manager Erik Kritzer weten.

    https://www.ad.nl/show/acteur-burt-r...eden~a5781712/

    En weer een tikje minder jeugdsentiment op aarde. Zoals het bericht al stelt, een lange lijst aan actiefilms, al begon hij na zijn korte carrière als footballspeler als een bijrolacteur in series als Gunsmoke. Survivalist Lewis in "Deliverance" was een geweldige rol voor hem, maar het ging pas echt lopen nadat hij naakt in de Cosmopolitan had gestaan en na de vooral in de Zuidelijke staten populaire film White Lightning contact zocht met countryzanger Jerry Reed, met wie hij een trits actiefilms opnam. Smokey and the Bandit was zo aanstekelijk dat zelfs Alfred Hitchcock de film in zijn collectie had zitten. Voor mezelf, eigenlijk vond ik Gator nog iets leuker:



    On the flipside, Burt kon af en toe een heerlijk arrogante rotzak zijn. Hij wees Star Wars en James Bond, probeerde Marlon Brando's zusje kwaad te krijgen en Clint Eastwood kon zijn bloed wel drinken op de set van City Heat, en toen beide na de slechte prestaties van die film op straat stonden kon Burt niet nalaten er een grap over te maken.

    We were leaving the studio, walking towards his truck and I said, “you’re in a hell of a lot of trouble.” And he said, “Why?” And I said, “because I can learn to act. You, on the other hand, what are you going to do? You’re never going to learn to be funny or have a personality or speak.” And he said—it was so right on—”I’m just going to do what the public wants. I’m going to kill a lot of people [laugh] and beat up a lot of people.” I said, “yeah, you’re great at that.”
    Breaker 1-9, Breaker 1-9, Bandit signing off, 82 jaar. Snowman (Jerry Reed) is waiting with a Coors Light

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  2. Onderstaande 3 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 ( 7 september 2018),Picasso 1 (24 augustus 2019),rmjhexe ( 7 september 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard

    Onlangs is deze racebeer naar Once Upon a time in Hollywood geweest, een film van Tarantino waarin het drama van Cielo drive in augustus 1969 (de moord op Sharon Tate door de Charles Manson sekte) een heel andere wending krijgt. Naast een heleboel referenties aan de filmwereld waarin Tarantino iets teveel met zijn filmkennis opschept viel het me op hoezeer Di Caprio en Pitt in hun rollen van acteur Rick Dalton en stuntman Cliff Booth lijken op het team Burt Reynolds/Hal Needham dat in die tijd in Hollywood erg veel last had hun hoofd boven water te houden. Reynolds (Dalton) als vaste gastacteur in kleine series, en Needham (Booth) als zijn stuntdubbel / klusjesman. Het is een lange zit en het begin is vrij traag, maar tegen het einde komt de vaart en uiteindelijk gaat het typisch Tarantino style.

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  4. #3
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    In 2000 kwam ik Burt tegen in BoomBoom Chicago op het Leidseplein, Amsterdam. De voorstelling zat vol en ik werd aan tafel gezet met Burt en hij had 2 appetijtelijke dames bij zich. Was gezellig maar na de voorstelling ging ieder z'n eigen weg. Maar later die avond kwam ik 1 van die dames, een Amerikaanse, alleen tegen in de Korte Leidsedwarsstraat, we kwamen aan de praat, gingen ergens wat drinken en daarna gingen we naar haar hotelkamer in het centrum. Het zat er vol met Amerikanen, veelvuldig gingen de kamerdeuren open die nacht, leek wel een swingershotel. Maar mijn kamerdeur bleef dicht, mijn kamergenote had dit al een paar nachten achter elkaar meegemaakt vertelde ze mij en ze had er geen trek meer in.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.

  Living Room 468*60