Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Elly (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard Elly (Duitse)



    Elly (Duitse)
    Leeftijd : 31 jaar Taal : Duits (goed), Nederland (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik, Enkel, Rug
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PZC, Zoenen, PSE, Beffen
    Extra info : Voorheen in oa YY en daarvoor GT. Bijzondere oogopslag (van dichtbij beetje loensend, sexy bik). Leuke babe die wat Nederlands praat EN verstaat





  2. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 september 2018),JonnyFontane ( 2 september 2018),Mr Bluenose ( 2 september 2018),Patjax ( 2 september 2018),waterrat ( 2 september 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    De ijsberen die bekend zijn met YY of GT zullen haar wel kennen. Een opvallende verschijning. Bescheiden en niet jagend, maar wel in voor een gesprekje.
    Op 22 augustus kennis mee gemaakt. Het was warm en zij liep regelmatig op het terras in een sexy visnetje, later in oranje bikini.
    We zouden na het diner samen gaan douchen maar toen was zij er plots vandoor en later ook niet meer terug gekomen.
    Een week later zag ik haar in de bar terwijl zij kronkelend op een bankje enkele jongelingen trachtte te verleiden. Waarschijnlijk geschrokken van zo een lekkere stoot verlieten zij de bar..
    Met haar geheugen is niets mis: terwijl Elly van de bankjes naar de bar loopt ziet zij mij staan en met haar geile flirterige blik roept ze naar mij dat we nu kunnen gaan douchen
    De rest is historie, een prima uur op kamer waar wij (vooral zij) voor wat water- en geluidsoverlast zorgden en waarbij mij hoogtepunt gepaard ging met een aanval van de slappe lach...
    Herhalingsgevaar ? Jazeker, maar wel met oordopjes

    De tatoos op buik en rug zijn vrijwel verdwenen.
    Had verwacht dat er allang een paspoortje uit haar verleden door eoa verwijsbeer verplaatst zou zijn en ook Bachatero schiet ernstig tekort bij het aanmaken van haar paspoort, dus zal ik het zelf wel weer doen (pret) !
    In Sixsens trekt zij regelmatig op met haar andere Duitse pse collega’s.
    Ik hoorde van anderen dat zij vroeger veel minder slank was. Maar nu.... om door een ringetje te halen!
    En Garde

  4. Onderstaande 9 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 2 september 2018),Flyerke ( 2 september 2018),jansenroy ( 2 september 2018),le_belge ( 2 september 2018),Mr Bluenose ( 2 september 2018),pret ( 2 september 2018),Schietgraagft ( 3 september 2018),Ties85 ( 2 september 2018),waterrat ( 2 september 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:40
    Berichten
    750
    Discussies
    109
    Thanks
    1.589
    Thanked
    1.888 in 441 posts

    Daumen hoch

    Ook ik heb 2 weken geleden een leuke tijd gehad met Elly geen recensie toen omdat ik niet veel tijd had.
    Maar kort en krachtig over mijn ervaring met deze Duitse milf, ze viel me wel steeds op maar ik wist niet wat ik er van moest denken die dag.
    Maar het bleef die hele dag extreem rustig qua dames in de SS, zo rond de avond kwam ik met nog wat heren langzaam in gesprek met Elly.
    En ik had al vrij snel in de gaten als het met haar geen kamergang word dan maar naar huis, hoewel Elly heel graag praat met iedereen over vanalles en nog wat.
    Had ze op het moment dat ik haar vroeg mee te gaan naar de kamer nog geen zin omdat ze te veel honger had om te gaan.
    Nou ja haar slanke postuur gezien kan ik me hier wat bij voorstellen, wel nog een tijd leuk lopen kletsen bij het eten.

    En ondanks dat ik normaal zelden nooit vlak na het eten naar de kamer ga heb ik deze keer een uitzondering gemaakt bij haar nadat ze deze keer mij vroeg.
    Ik kreeg er eigenlijk ook geen spijt van deze keuze moet ik eerlijk zeggen.
    Op de kamer bleef ze dezelfde spontane maar vooral ook geile dame, en werd er een ouderwetse saunaclub service geboden zonder gezeik voor extra geld voor dit of dat.
    De sex is zeer goed te noemen net als het pijpen en ze is eigenlijk nog wat knuffeliger als ze op het eerste oog overkomt.
    En haar figuur is op ruim haar 30e nog beter als menig dame van begin 20 slank figuur maar een behoorlijk lekkere kont, in de SS, ze let hier ook echt op met voeding e.d.
    Ze blijft wel graag praten ook op de kamer maar goed daar heb ik persoonlijk geen problemen mee, wie weet komt er nog eens een herhaling als ze lang genoeg blijft hangen.
    I just don't give a fuck

  6. Onderstaande 11 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 september 2018),Bachatero ( 2 september 2018),biged (10 mei 2019),dennisw ( 2 september 2018),Eddy_V ( 2 september 2018),jansenroy ( 2 september 2018),le_belge ( 2 september 2018),Mr Bluenose ( 2 september 2018),rolo ( 3 september 2018),Schietgraagft ( 3 september 2018),Sjeufke ( 3 september 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Een dame dien Nederlands Limburgs dialect perfect verstaat .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #5
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    & YY als Charlene

  9. #6
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    @ YY als Charlene
    Mijn bron bleek vetrouwbaar. Zojuist haar ook gezien in YY. Ze heeft haar haren permanent gedaan. Persoonlijk vind ik het minder.

  10. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (17 november 2018)

  11. #7
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    Nachdem ich erfahren habe, dass Elly im SixSense anzutreffen ist und ich bis dato nicht in diesem Club gewesen bin, hat sich das rel. kurze Zeitfenster heute angeboten, dort mal aufzuschlagen.
    Gegen 16.30 Uhr dort angerufen und nach der Anzahl der Mädels und mich auch nach Elly erkundigt.
    So ein männlicher Vollpfosten (niederländisch) sagte mir es wären bestimmt 35 Mädels vor Ort und auch Elly sei da.
    Ich also dorthin in freudiger Erwartung und habe mir den Club erstmal angesehen... Nette Aufmachung, wirkt edel, ein wenig verwinkelt aber mit seinen mehreren Etagen gar nicht mal so klein. Der Club gefällt mir soweit...
    Nach ner weile an der Bar konnte ich insgesamt lediglich 5 Mädels im unteren Bereich ausmachen, insgesamt waren aber knapp 20 Mädels im Club und nach Nachfrage oben am Empfang, teilte mir die sympatische Dame mit, dass Elly gar nicht da sei....
    Be Kleinigkeit gegessen 2 Saunarunden und dann wieder gefahren, da mir die anwesenden Girls gar nicht zugesagt haben... Leider auch keine Sophia erblickt...

    Jetzt ruft man an und fragt nach, und da wird man schön beschissen, so ein Arsch...

    Habe ich dann direkt ins Babylon begeben und ne geile Stunde mit Barby verbracht... Dort am Telefon stimmen jedenfalls die Auskünfte...

    Fazit Six Sense: Besch... erster Eindruck
    ich komme wieder wenn Elly wirklich mal da ist oder eher Freitags, wenn da vielleicht mehr los ist

  12. Onderstaande leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    pret (25 februari 2019)

  13. #8
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard

    Sie is meistens in Wochenende

  14. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    paul-kuhn (25 februari 2019)

  15. #9
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    5.061
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.581 in 2.508 posts

    Standaard

    In YY war sie meistens von Dienstag bis Sonntag anwesend, es sei denn dass sie mal einen Tag keine Lust hat.
    Ich denke dass es in SS nicht anders sein wird, also wahrscheinlich ist sie morgen am Start dort.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    paul-kuhn (25 februari 2019),The Pussyhunter (26 februari 2019)

  17. #10
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Wahrscheinlich handelte es sich hier um eine Missverständnis, denn am Telefon werden gar keine Auskünfte gegeben über die An- oder Abwesenheit von der Damen.
    Dass hat etwas mit Gesetz und so zu machen, nür am Theke wird man dass sagen und sogar dann nur wenn die Damen da mit zustimmen.
    En Garde

  18. #11
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat paul-kuhn:
    "...dass Elly im SixSense anzutreffen ist und ich bis dato nicht in diesem Club gewesen bin, hat sich das rel. kurze Zeitfenster heute angeboten, dort mal aufzuschlagen.
    Gegen 16.30 Uhr dort angerufen und nach der Anzahl der Mädels..."
    Aus deinem Bericht ist nicht zu ersehen, an welchem Tag Du im SS warst. So ist auch schlecht Dir hier mitzuteilen, wann welche Frauen (Sophia/Sofia? ist z.B. nicht jeden Tag im Club) dort anwesend sind.

    vanKees

  19. #12
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    Ich war am Montag da

  20. #13
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    ist im Moment jemand im ss und kann mir sagen, ob sie da ist...
    Habe ne Stunde Anfahrt und möchte nicht umsonst fahren...

  21. #14
    Geregistreerd
    4 juni 2017
    Last Online
    2 juli 2022 @ 09:28
    Berichten
    71
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ja ist da

  22. Onderstaande leden hebben warmweer2 bedankt voor deze bijdrage:

    paul-kuhn (28 februari 2019)

  23. #15
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    dann fahr ich morgen oder samstag mal hin...
    danke

  24. #16
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    ich habe elly nach karneval im ss angetroffen und mich echt nett unterhalten...
    sexy figur und geile silikontitten.
    im zimmer fand ich ihre performance ziemlich gut, obwohl sie echt viel quatscht und das ein wenig die stimmung herunterzieht.
    wie gesagt, performance ist echt gut und der dreistellungskampf inkl. tiefes blasen war prima.
    1 stunde auf dem zimmer und 100 € leichter...

    gerne irgenwann wieder, wenn ich mal in der nähe bin.

    leider finde ich keinen hinweis, ob sie noch tätig ist.

    grüße,
    paul

  25. Onderstaande 2 leden hebben paul-kuhn bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 1 mei 2019),Manureva ( 1 mei 2019)

  26. #17
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:40
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.979
    Thanked
    18.385 in 6.025 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul-kuhn Bekijk bericht

    leider finde ich keinen hinweis, ob sie noch tätig
    Aber sicher ist Elly noch tätig.
    Afgelopen vrijdag was zij aanwezig, we liepen elkaar alleen helaas een beetje mis.
    Ik schaam mij diep dat ik over onze trio escapades nog geen bericht geplaatst heb (behoudens de tekst in Sixsens algemeen).
    Woensdag 3 weken geleden kwam het er dan eindelijk van: een trio met de twee opvallende dames Bella(ik noem haar Saartje) en Elly..
    Zo af en toe krijg ik van die rare ideeën (ach..) en zo kwam het een week of zes geleden tijdens het kamertje met Saartje ter sprake dat het wel eens extra leuk zou zijn om ons samen met Elly ergens te vermaken. Beide dames kennen elkaar en doen wel vaker een (lesbisch) trio. Aangezien de aandacht van de dames toch vooral naar heren gaat zou ik eerder de term berinnen sex willen gebruiken (©️Mentholbear).
    Twee gekke geile brutale meiden die zich niet inhouden. Saartje wat dwingend (althans zij doet haar best) en niet te beroerd om de regie af en toe van mij over te nemen en Elly met haar bijzondere ogen, om verliefd op te worden zo mooi, die ik niet kan weerstaan en haar prachtige zeemeerminnen figuur. Daar waar bij de zeemeermin onder de gordel zwemvliezen zitten, zitten bij haar een heerlijk kontje en prachtige slanke benen.
    Over het uurtje zelf.. daar heb ik al voldoende over geschreven maar één ding is zeker: voor herhaling vatbaar!
    Had mij afgelopen vrijdag dan ook budgetair al voorbereid op deze herhaling. Echter bleek Saartje afwezig en de schema’s van Elly en mij liepen niet parallel. Het budget zal ik in reserve houden voor mijn eerstvolgende geplande bezoek op 22 mei
    En Garde

  27. Onderstaande 7 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 1 mei 2019),biged (10 mei 2019),brombeerzuid ( 1 mei 2019),Flyerke ( 1 mei 2019),jansenroy ( 1 mei 2019),Schietgraagft ( 8 mei 2019),Sjeufke ( 1 mei 2019)

  28. #18
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag als thekevrouw gespot in GT

  29. Onderstaande leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (22 juni 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.