Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13

Discussie: Dafne (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard Dafne (Roemeense)



    Dafne (Roemeense)
    Leeftijd : 22 jaar Taal : Duits (matig), Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerblond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info :





  2. Onderstaande 3 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 augustus 2018),pret (26 augustus 2018),satanic surfer (27 augustus 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Dafne is meer skinny dan superslank. Mooi lijf, sexy, prachtig kontje. Op de kamer bleek ze heel matig. Begon meteen over allerlei extra's. Toen ik daar niet op inging was ze duidelijk ontstemd. Met enige tegenzin pijpen. Op zich goed, met de hand kroelend over mijn ballen. Neuken ging duidelijk minder goed. In doggy had ze eigenlijk geen zin. Niet te diep, zei ze meteen. Na een paar minuten dus overgestapt op missio. Ook dat ging moeizaam omdat ze haar benen dusdanig hoog hield dat ik moeilijk echt goed kon doorstoten. Laten we maar stoppen, zei ik, het wordt niets. Zeg ook dat ik het vervelend vond dat ze meteen over extra's en wat wel en wat niet begon. Dan heeft ze ineens toch nog het idee nog wat te moeten redden van de situatie en ze zegt 'dit zal wel helpen' en ze gaat op me zitten in eerst reverse cowgirl en daarna de gewone cowgirl. En alhoewel het uitzicht op haar fraaie lichaam en vooral die billen van haar prachtig is, was de sessie toch niet meer goed te krijgen. Mijn goede stemming was toch wat te veel aangetast. Na 20 minuten dus maar gestopt.
    Zie ook onder PHG algemeen: https://www.ijsberenforum.com/forum/...903#post623903

  4. Onderstaande 6 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Ernstige Neuker ( 1 november 2018),fg22 (28 augustus 2018),flatchestlover (12 september 2018),Kwakje (25 augustus 2018),mentholbear (25 augustus 2018),Smouse (26 augustus 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    193
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    waste of money

  6. #4
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Dat was het. Een paspoortje kan ook als waarschuwing dienen.

  7. Onderstaande leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 augustus 2018)

  8. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laatbloeier Bekijk bericht
    Dat was het. Een paspoortje kan ook als waarschuwing dienen.
    Liever niet, liever neutraal en een beschrijving daaronder als waarschuwing van jou.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #6
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Zo bedoelde ik het ook. En aldus is daaronder te lezen. Overigens geeft de rubriek 'herhalingsgevaar' ook al het een en ander aan.

  10. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.394
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.506 in 6.305 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Liever niet, liever neutraal en een beschrijving daaronder als waarschuwing van jou.
    Kan ik me voorstellen. Alleen staat herhalingsgevaar wel gelijk prominent aanwezig in het paspoortje. Misschien dat element er uit laten?

    Oeps was eerder begonnen met schrijven van dit stuk en zie dat laatbloeier gelijksoortige reactie plaatste.

  11. #8
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Laatbloeier Bekijk bericht
    Zo bedoelde ik het ook. En aldus is daaronder te lezen. Overigens geeft de rubriek 'herhalingsgevaar' ook al het een en ander aan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Kan ik me voorstellen. Alleen staat herhalingsgevaar wel gelijk prominent aanwezig in het paspoortje. Misschien dat element er uit laten?

    Oeps was eerder begonnen met schrijven van dit stuk en zie dat laatbloeier gelijksoortige reactie plaatste.
    Over de rug van Dafne geef ik nog een keer antwoord
    Ook herhalingsgevaar met sterren had voor mij niet gehoeven, maar soms heb je op een forum 'democratie' en dan komt zoiets er toch in.
    Sommigen vinden die sterren en cijfers erg belangrijk terwijl het uiteindelijk toch erg subjectief is. En mijn probleem is ook dat vrouwen zich niet kunnen verdedigen tegen zo'n eerste beoordeling. En het eerste paspoortje blijft wel staan en wordt niet zo snel aangepast.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  12. Onderstaande 4 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (28 augustus 2018),mentholbear (28 augustus 2018),Smouse (27 augustus 2018),Wentelt Eefje (28 augustus 2018)

  13. #9
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    vreemd deze recensies, herken me er niet in. Vlak voor de de sluiting van Villa Vertigo was Daphne mijn 'vaste' dame. Natuurlijk ze is van de nieuwe generatie dus iemand die een full blown GFE experience wil met tongzoenen dient niet bij haar aan te kloppen. Ik herinner me de eerste keer nog met haar was wel grappig. We zaten helemaal boven in de zolderkamer(?) bij VV. Och wat was die arme meid bang (en niet van mij hahahaha) nee er bleek een meisje een jaar ervoor overleden te zijn in exact deze kamer(?). Zelf had ik dit verhaal nog niet gehoord, maar gezien haar panische reactie nam ik het maar voor waar aan. Ze ging geen centimeter van mijn zijde. Ik zei nog ik ga eerst even douchen. Kroop ze in de douche om maar niet alleen in de kamer te zijn. Ff sigaretje roken ...en daar was ze weer.. elk geluidje sprong ze een meter in de lucht. Die arme schat. Dacht nog even een laken om een laken over m'n hoofd te doen om een spook na te doen maar dan was ze waarschijnlijk uit paniek uit het raam gesprongen. Nee even naar de prestaties.
    Gewoon een leuke meid, leuke Babbel, zoent niet, service prijslijst paraat, zelf vind ik haar heel aantrekkelijk en gewoon aardig en lief. Goede service, prachtig lichaam, heerlijke sex. Niet goedkoop (met opties) en zoenen (niet mogelijk, igg niet bij mij). Voor mij wel herhalingsgevaar. hopenlijk snel weer te zien in VV..of "vanille"

  14. Onderstaande 2 leden hebben Mrbluejay bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (12 september 2018),pret (12 september 2018)

  15. #10
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.394
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.506 in 6.305 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrbluejay Bekijk bericht
    vreemd deze recensies, herken me er niet in. Vlak voor de de sluiting van Villa Vertigo was Daphne mijn 'vaste' dame. Natuurlijk ze is van de nieuwe generatie dus iemand die een full blown GFE experience wil met tongzoenen dient niet bij haar aan te kloppen.
    Precies waarom ik liever ook geen kritiek meer wil geven over een dvp. Behalve dan dat er klik voor mij was. Soms hebben anderen wat je al zei over service niveau er niks mee, maar ondanks dat het klopt (zoals je zelf al aangaf) kun je toch een klik ermee hebben.
    Dus wie ben ik om dr af te kraken als zij geen klik met mij heeft? Dan block ik haar al gedeeltelijk, terwijl iemand anders er wel een leuke tijd mee kan hebben.

    Vind het soms moeilijk wegen tussen mede beren waarschuwen en dvps blocken...

  16. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Laatbloeier (14 september 2018),Sjeufke (12 september 2018)

  17. #11
    Geregistreerd
    23 januari 2018
    Last Online
    20 september 2022 @ 14:31
    Berichten
    73
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    173 in 40 posts

    Standaard

    inderdaad, al lees ik wel graag 'waarschuwingen' over dames met prachtige beloftes in de 'pre sales' die dit eenmaal op de kamer niet willen uitvoeren.
    Zegt meer over de dames, dan de beren. gelukkig zelf nog niet meegemaakt, wel eens een tegenvaller hoor haha... Nicoletta bij VV is zo'n dame die supergoeie pre sales heeft maar op de kamer heb je het gevoel dat de knop omgaat en dat jij nummer 1199 van de dag bent. Enfin ze doet exact wat ze beloofd dat wel, maar het 'plezier' is ver te zoeken. Enfin...nu schrijf ik zelf zo'n subjectieve mening waar jij het over hebt hahahaha..alhoewel ik dit van haar wel vaker heb gelezen. :P

  18. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.394
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.506 in 6.305 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mrbluejay Bekijk bericht
    inderdaad, al lees ik wel graag 'waarschuwingen' over dames met prachtige beloftes in de 'pre sales' die dit eenmaal op de kamer niet willen uitvoeren.
    Zegt meer over de dames, dan de beren. gelukkig zelf nog niet meegemaakt, wel eens een tegenvaller hoor haha... Nicoletta bij VV is zo'n dame die supergoeie pre sales heeft maar op de kamer heb je het gevoel dat de knop omgaat en dat jij nummer 1199 van de dag bent. Enfin ze doet exact wat ze beloofd dat wel, maar het 'plezier' is ver te zoeken. Enfin...nu schrijf ik zelf zo'n subjectieve mening waar jij het over hebt hahahaha..alhoewel ik dit van haar wel vaker heb gelezen. :P
    Snap helemaal je punt. De waarschuwingen, maar ook positieve punten kunnen ook een keerzijde hebben waar ik m'n neus flink aan gestoten heb. Ik ben er voorzichtig mee geworden.

  19. #13
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 21:03
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.394
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.506 in 6.305 posts

    Standaard

    Dafne onlangs ontmoet. Mooie meid, zowel fraai figuur en leuk snoetje. Maar de alarmbellen van het forum bleven in m'n hoofd rinkelen. Ze leek me net een mythische sirene die me de diepte in wilt lokken. Van een klein afstandje naar me roepen, met d'r koppie hoofdbewegingen maken van kom mee, maar geen enkele keer rustig naast me zitten om even nader kennis te maken.

    Misschien ooit...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Babylon 468*60