Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 71
  1. #26
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    French mother tongue?

    It is easy to cross the border to Germany or Switzerland from France by foot unseen.

    Woods in the Vosges are diffcult to search, thinly populated.
    The wanted guy is trained to survive in nature.

  2. #27
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:04
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Verdachte vandaag opgepakt in Spanje volgens Nu.nl

  3. #28
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    The wanted guy is trained to survive in nature.
    Toch niet zo goed getraind.

    Ik ben zeer nieuwsgierig hoe dit gaat lopen en vooral welke (bekende) advocaat zich gaat opdringen. Neem niet aan dat de verdachte de poen heeft om zich een advocaat te kunnen permitteren die €500 per uur vraagt (en toch krijgen ze die vaak).

  4. #29
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Omdat dit voor hen gratis publiciteit geeft. Dat is de reden en niet de uitdaging.
    Iedereen heeft volgens de grondwet recht op verdediging maar je moet echt over weinig scrupules beschikken om voor zulk sujet te pleiten.
    Wie weet wat hij in die 20jaar nog heeft aangedaan. Van straat en binnen, een tijdbom immers.

  5. #30
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Omdat dit voor hen gratis publiciteit geeft.
    Over publiciteit zoeken gesproken...
    DllDrJFX4AEKtaB.jpg large.jpg
    https://www.telegraaf.nl/nieuws/2483...over-jos-brech
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #31
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dat zal nog een hele Rechtszaak worden.Aangezien de Pathologen van het NFI nooit de doodsoorzaak hebben kunnen vaststellen zal men zonder bekentenis het erg moeilijk krijgen er een stevige straf uit te slepen.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  7. #32
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Ik verwacht dat ie vrij snel bekent.

    Het is geen type Volkert. En er valt niet veel meer te ontkennen ook.

    Mogelijk heeft ie gehoopt door wat tijd te rekken door zijn reis in de Vogezen dat de zaak zou verjaren. Dat scheelde ook maar een paar maanden. Het is dat zijn familie dna heeft afgegeven anders was de het nu verjaard geweest. Althans voor een aantal misdrijven zoals ontvoering en mishandeling. Maar gelukkig is er tegenwoordig voor zware misdrijven zoals moord en verkrachting geen verjaringstermijn meer.
    Waarschijnlijk heeft ie lucht gekregen van de klopjacht, en toen gevlucht naar een gehucht net over de grend in Spanje om zich te verstoppen. Maar dat is dus gelukkig niet zo goed gelukt.

    Hij is nu 55, dus als ie 12-15 jaar cel krijgt is ie tegen de 70 als ie vrijkomt.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 27 augustus 2018 om 07:31

  8. #33
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Goed nieuws dat hij gepakt is, NOOIT meer vrijlaten, dit beest.

    Groet, schoolmeester.

  9. #34
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dat nooit meer vrijlaten zal in NL niet lukken....
    Aangezien de doodsoorzaak niet vaststaat zal een strafeis voor moord erg moeilijk zijn,doodslag of dood door schuld word het dan afhankelijk van de bekentenis.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  10. #35
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Levenslang kan wel. Ook hier in Nederland.
    Maar normaal gesproken zal hij 15 of 18 jaar krijgen. Moord kan hier denk ik wel bewezen worden, a.d.h.v. sporen. En toch zeker als hij bekent (wat ik verwacht). Misschien nog iets meer als andere misdrijven bewezen kunnen worden zoals ontvoering of zware mishandeling.
    Je komt ook niet per ongeluk midden in de nacht op zon kamp. Dus denk ik wel hard te maken dat het met voorbedachten rade was. En dus moord en geen doodslag.

    En bij goed gedrag in de cel kan je ook 'korting' krijgen.
    Volkert kreeg 18 jaar en heeft daarvan 15 jaar gezeten.

    Moordenaar van Marianne Vaatstra heeft ook 18 jaar gekregen.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 28 augustus 2018 om 07:09

  11. #36
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    Ik ben er 100% van overtuigd dat we de dader hebben, alles wijst er op. Zijn verleden, zijn vlucht, zijn aanwezigheid net na de moord, het DNA spoor etc. Maar een wettig overtuigend bewijs leveren zal nog heel lastig zijn. Heel wrang maar wel waar.

    Mocht ie bekennen is het een ander verhaal natuurlijk. We gaan het zien.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #37
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Ik ga even advocaat van de duivel spelen, en ja, ik weet dat er hier hele volksstammen over mij heen gaan vallen.

    Ik vrees dat het tegen gaat vallen. Ik hoop dat niet overigens.

    Van wat ik gelezen heb, hebben ze sporen gevonden waarvoor de dader een goede uitleg moet geven. Als leek denk ik dan dat ze sperma gevonden hebben op de kleding van het slachtoffer.
    De doodsoorzaak hebben ze niet kunnen vaststellen. Daar moet een eventuele dader uitleg over geven. Daar kan dus vanalles uit komen.
    Onlangs verschenen er al berichten dat de zaak mogelijk verjaard zou zijn. Afhankelijk van het bewijs dat ze nu nog vergaren kan dat op onderdelen inderdaad het geval zijn.
    Ik zie 2 onderdelen. Seksueel misbruik, daar zal wel wat uitkomen, maar wat weet ik niet. Moord, dat ligt een stuk moeilijker.

    Komt nog bij dat ze met de opsporing nu de grenzen hebben op gezocht. Normaal gezien wordt een verdachte altijd met een balkje over de ogen afgebeeld. En zijn achternaam is in ieder geval een letter, niet de hele naam. Ook moet er opgepast worden dat er in het enthousiasme niet vergeten wordt dat de dader, of verdachte, ook rechten heeft. Anders wordt de boel straks geseponeerd op vormfouten.

    Laat duidelijk zijn dat de feiten zwaar genoeg zijn, ik wijk op dit punt niet af van de algemene gedachte. Maar we leven hier in het westen, niet in een of andere politiestaat. Wat je ook mag van vinden van de politiek of de rechterlijke macht, het geeft ons wel de zekerheid dat er een eerlijk proces is. Iets wat we, volgens mij, allemaal nastreven.

    Mijn kennis haal ik voornamelijk van 1Limburg, en haar voorgangers. Mijn interesse is er omdat het slachtoffer “2 dorpjes verderop” woont.
    https://www.1limburg.nl/nicky-verstappen
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  13. #38
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht

    Komt nog bij dat ze met de opsporing nu de grenzen hebben op gezocht. Normaal gezien wordt een verdachte altijd met een balkje over de ogen afgebeeld. En zijn achternaam is in ieder geval een letter, niet de hele naam. Ook moet er opgepast worden dat er in het enthousiasme niet vergeten wordt dat de dader, of verdachte, ook rechten heeft. Anders wordt de boel straks geseponeerd op vormfouten.
    Daarom hebben zijn verantwoordelijke media na de arrestatie ook over gegaan tot het plaatsen van balkjes en de achternaam afkorten tot een B.
    Daarvoor was het een kwestie van opsporen, is het opportuun om naam en volledig gezicht te gebruiken omdat opsporing anders moeilijk of zelfs onmogelijk wordt? Dan mag het, dat is in het verleden geen enkel probleem gebleken.
    Om nu weer terug te vallen op het balkje en de B. lijkt wat overdreven maar past in de voorzichtigheid met verdachten/nog geen daders.

    Bovendien heeft deze man misschien ook familie met de naam B. die zich doodschaamt. Zelfs met een andere naam kan iemand nog aangesproken worden met "zeg had jij geen neefje B?"
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  14. #39
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Daarom hebben zijn verantwoordelijke media na de arrestatie ook over gegaan tot het plaatsen van balkjes en de achternaam afkorten tot een B.
    Daarvoor was het een kwestie van opsporen, is het opportuun om naam en volledig gezicht te gebruiken omdat opsporing anders moeilijk of zelfs onmogelijk wordt? Dan mag het, dat is in het verleden geen enkel probleem gebleken.
    Om nu weer terug te vallen op het balkje en de B. lijkt wat overdreven maar past in de voorzichtigheid met verdachten/nog geen daders.

    Bovendien heeft deze man misschien ook familie met de naam B. die zich doodschaamt. Zelfs met een andere naam kan iemand nog aangesproken worden met "zeg had jij geen neefje B?"
    https://l1.nl/blog-is-het-nu-jos-brech-of-jos-b-143561/

    Lees het commentaar hierboven. Laat het goed zijn geweest dat ze heel open waren tijdens de opsporing, maar om nu een stapje terug te doen is toch ietwat lachwekkend. Dat denk ik dan tenminste.

    PS kennelijk zijn de regels hierover anders als ik altijd gedacht heb. Een gedachtenis voor mezelf.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  15. #40
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:06
    Berichten
    5.062
    Discussies
    41
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.583 in 2.509 posts

    Standaard

    De Limburger blijft hem ook Jos Brech noemen lees ik net in de editie van vandaag.

  16. #41
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nulnulzeseneenhalf Bekijk bericht
    Ik ga even advocaat van de duivel spelen, en ja, ik weet dat er hier hele volksstammen over mij heen gaan vallen.
    Dat zijn volksstammen die op basis van emotie reageren. Volstrekt begrijpelijk doch het rechtssysteem is niet op emotie gebaseerd maar op regels en wetten die voor iedereen gelden. Bekendste is dat iedereen voor de wet gelijk is en recht heeft op een eerlijk proces.
    De bewijslast zal ook in deze zaak de doorslag moeten geven en niet de emotie die met deze zaak (en een boel andere zaken) gepaard gaat.

    Wat ik opmerkelijk vind is dat de patholoog geen doodsoorzaak kon vinden. Als ik dan eens duchtig aan het fantaseren sla kan ik maar op een oorzaak komen; vergiftiging. Die Jos B schijnt nogal wat expertise op het gebied van planten en kruiden e.d. te hebben. Misschien had hij wat giftige bessen geplukt. Dit aan het slachtoffer presenteren als lekkernij die buiten westen raakt en uiteindelijk sterft. Macaber, maar 't zou kunnen. Misschien had die patholoog er toch een toxicoloog bij moeten halen.

  17. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Nulnulzeseneenhalf (28 augustus 2018)

  18. #42
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:43
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Wat ik opmerkelijk vind is dat de patholoog geen doodsoorzaak kon vinden. Als ik dan eens duchtig aan het fantaseren sla kan ik maar op een oorzaak komen; vergiftiging. Die Jos B schijnt nogal wat expertise op het gebied van planten en kruiden e.d. te hebben. Misschien had hij wat giftige bessen geplukt. Dit aan het slachtoffer presenteren als lekkernij die buiten westen raakt en uiteindelijk sterft. Macaber, maar 't zou kunnen. Misschien had die patholoog er toch een toxicoloog bij moeten halen.
    Vergiftiging lijkt me sterk, want ik mag toch hopen dat men destijds (zeker bij het ontbreken van verwondingen) zijn bloed, speeksel, en mogelijk ook maaginhoud hebben gecontroleerd.
    Ik denk zelf eerder aan verwurging of verstikking. Een kussen of doek of iets dergelijks op zijn mond en neus gedaan.

  19. #43
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat zijn volksstammen die op basis van emotie reageren. Volstrekt begrijpelijk doch het rechtssysteem is niet op emotie gebaseerd maar op regels en wetten die voor iedereen gelden. Bekendste is dat iedereen voor de wet gelijk is en recht heeft op een eerlijk proces.
    De bewijslast zal ook in deze zaak de doorslag moeten geven en niet de emotie die met deze zaak (en een boel andere zaken) gepaard gaat.

    Wat ik opmerkelijk vind is dat de patholoog geen doodsoorzaak kon vinden. Als ik dan eens duchtig aan het fantaseren sla kan ik maar op een oorzaak komen; vergiftiging. Die Jos B schijnt nogal wat expertise op het gebied van planten en kruiden e.d. te hebben. Misschien had hij wat giftige bessen geplukt. Dit aan het slachtoffer presenteren als lekkernij die buiten westen raakt en uiteindelijk sterft. Macaber, maar 't zou kunnen. Misschien had die patholoog er toch een toxicoloog bij moeten halen.
    Bij elke Gerechtelijke sectie worden lichaamsvloeistoffen,niet alleen bloed,onderzocht alsmede worden van alle organen slices gemaakt die uitgebreid onderzocht worden.Vind men dan geen doodsoorzaak word er uitgebreid toxicologisch onderzoek gedaan in de hoop daaruit nog iets te vinden.
    In voorkomende gevallen kan men nog collegas uit andere landen raadplegen.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  20. #44
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:53
    Berichten
    2.950
    Discussies
    13
    Thanks
    199
    Thanked
    884 in 543 posts

    Standaard

    Catched in mountains in Spain.He is going to miss the vuelta.

  21. Onderstaande leden hebben bocariver bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (28 augustus 2018)

  22. #45
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    'Jos Brech was voorbereid op de vlucht'

    Jos Brech, de man die in Spanje is gearresteerd wegens mogelijke betrokkenheid bij de dood van de destijds 11-jarige Nicky Verstappen, was voorbereid om te vluchten en had een overlevingskit bij zich om te kunnen verdwijnen als hij in het vizier van de politie kwam.
    https://www.ad.nl/binnenland/jos-bre...ucht~a4b3e537/

    Vraag is hoe de rechter dit gaat beoordelen. Natuurlijk geen bewijs van schuld maar hier zullen wel vragen over komen. Het zal lastig blijven hoewel alles erop wijst dat ie de dader is het wettelijk overtuigende bewijs te leveren.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #46
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  24. #47
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Roethof zal Jos Brech bijstaan in de rechtszaak.

    Afgezien van het ontbreken van een duidelijke doodsoorzaak bij het slachtoffer is er nog een juridisch probleem.
    Het DNA van Jos B. is afgenomen in verband met zijn verdwijning cq vermissing.
    Dat DNA is gebruikt in het onderzoek naar de dader van Nicky Verstappen.
    Je hoeft niet eens een erg ervaren strafrecht advocaat te zijn om de keten van bewijs als onrechtmatig aan te voeren.
    Blijft de verdachte ontkennen dan is het maar de vraag of er een veroordeling uit komt.

    Wanneer het lukt Jos B te laten bekennen dan is de kans op een veroordeling aanwezig.
    Het recente recht geeft verdachten de mogelijkheid voorafgaand aan het eerste verhoor te overleggen met zijn advocaat.
    Drie keer raden wat de advocaat in dit geval zal adviseren.

  25. #48
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Roethof zal Jos Brech bijstaan in de rechtszaak.

    Afgezien van het ontbreken van een duidelijke doodsoorzaak bij het slachtoffer is er nog een juridisch probleem.
    Het DNA van Jos B. is afgenomen in verband met zijn verdwijning cq vermissing.
    Dat DNA is gebruikt in het onderzoek naar de dader van Nicky Verstappen.
    Je hoeft niet eens een erg ervaren strafrecht advocaat te zijn om de keten van bewijs als onrechtmatig aan te voeren.
    Blijft de verdachte ontkennen dan is het maar de vraag of er een veroordeling uit komt.

    Wanneer het lukt Jos B te laten bekennen dan is de kans op een veroordeling aanwezig.
    Het recente recht geeft verdachten de mogelijkheid voorafgaand aan het eerste verhoor te overleggen met zijn advocaat.
    Drie keer raden wat de advocaat in dit geval zal adviseren.
    https://www.1limburg.nl/dna-bewijs-j...t=section-9283
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  26. #49
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    " Deze mannen werkten mee en er bleek een volledige match te zijn met de sporen die op het lichaam van Nicky Verstappen zijn aangetroffen", zegt hoofdofficier Jan Eland tegen L1."

    Hier gaat de hoofdofficier de fout in.
    Het gebruikte DNA is van verwanten van Jos B. en zal hooguit een verwantschap aantonen met het DNA dat op het lichaam van Nicky Verstappen is aangetroffen.
    Dat kan wijzen in de richting van Jos B.
    Bij Jos B moet dan vervolgens DNA afgenomen worden om hem als mogelijke betrokkene aan te kunnen merken.
    Dat kan pas wanneer Jos B. is aangehouden en van hem DNA is afgenomen.

    In de pers zijn berichten verschenen die aangaven dat het DNA dat is afgenomen in de vermissingszaak is gebruikt om vast te stellen dat Jos B. betrokken zou zijn bij de dood van Nicky Verstappen.
    Het wordt nog spannend hoe het OM met de wijze van verkrijgen en vergelijken van DNA omgaat in deze zaak.

  27. #50
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.

Diamond 468*60   Living Room 468*60