Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard Vingerlingstraat 14/2, Monica

    Haarkleur/-lengte : Donker blond
    Lengte dame : 1.70 m
    Postuur/Cupmaat : C
    Nationaliteit/Taal : Roemenië / Engels
    Leeftijd : 25
    Tatoeages/Piercings :nee
    Service: PMC, NMC, Beffen, Vingeren...
    Voordelen: Zeer goede service
    Nadelen:Ik denk niet dat ze met mij wil trouwen
    Tijdsduur : 30 - 40 minuten
    Prijs : 100 euro
    Wanneer: avond / nachtshift

    Tijdens een zomerse avondwandeling spotte ik een mooie blonde meid. Vriendelijke uitstraling. Even wat afspraken aan de deur en dan naar binnen.
    Monica spreekt vlot Engels, en als dat al zou moeten stelde ze me meteen gerust. Even wassen en dan op bed gaan liggen. Ik kreeg enkele voorzichtige kusjes van Monica die me steeds met een mooie witte glimlach aankeek. Ze zocht naar wat ik leuk vond, en ging al snel op m'n tepeltjes zuigen. Daar kan ik altijd lekker van genieten. Ik speelde wat met haar mooie borsten, en bracht ook haar tepel in m'n mond. We trachtten elkaar wat oraal te verwennen. Monica is een meisje dat zich zo op bed zet, dat je overal lekker bij kan. Vingeren was geen probleem, en werd zelfs zacht aangemoedigd. Vervolgens even in positie 69 gezet, zodat ik Monica kon beffen. Ze vond het wel lekker. Monica weet hoe ze een vent moet pijpen: met variatie, aandacht voor kleine signalen, lange beurt... Nadien gewoon lekker in missionaris doorneuken, waarbij die lieve schat je blijft aankijken met haar mooie ogen. Het finale einde liet niet lang op zich wachten. Condoompje verwijderd, en nadien bleef Monica nog wat naast me op bed liggen. Ze maakt de tijd meer dan vol.

    Een pareltje deze Monica. Benieuwd of het bij meerdere bezoeken nog wat intenser wordt.

    Feyenoord-supporters moeten nu niet meteen in grote drommen naar Antwerpen afzakken om hun voetbalverdriet te vergeten in de armen van zoete Monica. Vanaf zondag vertrekt ze voor een 6-tal weken naar Roemenië. Ik hoop dat ze weerkeert, anders in het een one hit wonder. Ik tel dus al af naar begin oktober.

  2. Onderstaande 9 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (15 augustus 2018),Hooker lover1 (15 augustus 2018),mechelen (15 augustus 2018),mentholbear (15 augustus 2018),Patjax (15 augustus 2018),pret (15 augustus 2018),sofaking (15 augustus 2018),Wentelt Eefje (15 augustus 2018),Zultbroek81 (15 augustus 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    En ze staat er weer. Was een fijn weerzien, meisje met brains

  4. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (21 oktober 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Op andere fora blijft het stil rond deze meid. Vreemd, want Monica is een echt pareltje. Voor 100 euro ben je ruim 45 minuten binnen. Geen klok kijken of eierwekkers die afgaan. Monica gaat op zoek naar mijn zwakke plekjes, en doet er iets mee. Je mag ook lekker overal aankomen. Monica is een verstandig meisje, met een vlotte babbel in het Engels.

  6. #4
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Monica is terug aan het werk. Wel in de dagshift en in Villa Tinto. Zonder vaste kamer voorlopig.

  7. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen ( 4 januari 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60