Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Berichten
    663
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    832 in 352 posts

    Standaard Natalie, Vulkanstraße 17 - 19 Vulkanhaus, kamer 611

    Na 8 maand afwezigheid weer eens de Vulkan bezocht.
    In Vulkanstrasse 17-19, kamer 611 (achtergedeelte) trof ik een zeer atletisch uitziende meid met mooie siliconen, tattoos en de perfecte kont. Haar lichaam is afgetraind en voorzien van tattoos. Haar duits is redelijk goed, waardoor na een kort gesprekje de kamergang werd gemaakt.
    Gekozen voor een sessie met pijpen, oliemassage, poppers en een fetish kledingkeuze. Het lak/leer toonde haar lichaamsvormen perfect.

    Helaas bij de start van de sessie kreeg ik de vraag of ik voor 50 euro de honymoonnacht verwachtte (kortom, wil je meer betalen?). Aangegeven dat we een duidelijke afspraak hadden.
    Het pijpwerk was van het betere werk, redelijk deepthroat en zo goed dat ik na een paar minuten mijn gedachten moest verzetten om nog niet te komen.
    Na de pijpbeurt ging ze zo tegen mij aanleunen, dat ik haar siliconen goed kon betasten. Ik had een relaxte oliemassage verwacht, maar ze begon aan mijn paal nog voorzien van condoom te trekken en ging er vol voor tot ik kwam. Dit kwam bij mij over als redelijk snel afwerken en de 20min waren nog lang niet om.
    Na de actie wilde ze nog dat ik wat foto's van haar maakte in haar fetish-outfit. Ach, je kunt de overgebleven tijd beter leuk besteden dus haar fotograaf gespeeld.

    Zeer mooie meid met prachtige atletische rondingen en ook vriendelijk, maar op het goede pijpwerk na was het toch een redelijk snelle afwerksessie.

  2. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Patjax (12 augustus 2018),Zultbroek81 (12 augustus 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60