Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 06:20
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.354
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard Jolanda, Dominicaanse, Leeuwarden (Hofje 21)



    Jolanda (Dominicaanse)
    Leeftijd : 42-45 jaar Taal : Nederlands (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Buik
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : Massage, SM
    Extra info :




    Laatst gewijzigd door Moontanner; 10 augustus 2018 om 20:51

  2. Onderstaande 2 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper (10 augustus 2018),The Loner (12 augustus 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 06:20
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.354
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Was al heel vaak langsgelopen. Ook wel eens een praatje met haar gemaakt en wist dus al dat het een zeer sympathiek mens is. Vandaag in alle vroegte was mijn doel een andere dame in het Hofje, maar die was er niet. Nóg niet, zo bleek later. Jolanda zag mij daar voor de dichte deur staan en zwaaide naar me met opgestoken open hand. Ik dacht dat ze bedoelde 'kom maar bij mij voor 50 E'. Dus vooruit maar. Ze zei dat ze alleen maar groette. Maar 50 E was wel OK lachtte ze. Ze vertelde nog wel dat voor het inzetten van de attributen aan de muur het tarief hoger lag. Maar voor 50 E kon ze wel het basispakket geven.

    Eerst een lekkere massage, ik liggend op de buik. Zij af en toe even al teasend naar beneden. Daarna ik omdraaien op de rug. Handboeien, blinddoek, ballen afbinden.
    Vervolgens een lekkere pikmassage met olie, tikjes op de ballen, in de tepels knijpen etc., wat later overging in een prostaatmassage. Onder de handelingen door sloeg ze SM taal uit. Professioneel allemaal, want het hoogtepunt was zeer intens. Ik kwam als een speer!

    Jolanda praat tussen de handelingen door zeer aangenaam. Zeer goed Nederlands. Praat ook niet teveel.

    Wassen bij de wasbak moet je zelf doen. En haar kleren zijn ook niet uit geweest. Neem aan dat dat zo hoort in deze branche.

    Zag onder haar broekje op haar buik nog wel een tattoo. Ben ik geen liefhebber van, maar hier stoorde het mij niet.

    Pluspunt is ook haar kamertje. Leuke kamer. Precies goed.

    Al met al best voor herhaling vatbaar. Alleen het basispakket. Geef nl. zelden meer uit dan 50.
    Laatst gewijzigd door Moontanner; 10 augustus 2018 om 20:53

  4. Onderstaande 5 leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    jope (11 augustus 2018),Pijpfitter (11 augustus 2018),Sjakieb (10 augustus 2018),The Loner (12 augustus 2018),Wentelt Eefje (11 augustus 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 augustus 2021
    Last Online
    8 mei 2022 @ 19:43
    Berichten
    2
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 2 posts

    Standaard Jolanda is er weer (SM) (Hofje 21)

    Vandaag bij Jolanda geweest. Ze is er weer... Beetje vreemd om na de pandemie (die nog niet echt afgelopen is!!) weer in het Hofje te komen. Is het veilig? Daar lijkt het wel op. In de supermarkt lopen de mensen alsof er nooit Corona was. Hier in het Hofje. lijkt alles goed en prima.
    Jolanda is er weer. Ze was naar eigen zeggen twee keer geprikt tegen covid. Maar we kussen niet... zei ze direct. niet teveel intiem dingen.
    Na een babbeltje over de wereld van nu belande ik in een andere wereld. Die van de soft sm. Zoals zij die zo leuk kan doen.
    Ze kijkt je zo doordringend maar ook verleidelijk aan. Je wordt vanzelf geil!
    Het hele hok hangt vol sexy dingen zoals lak, sm attributen en zwepen. Op verzoek deed ze voor mij een leuk lakjurkje aan en enorm hoge hakken.
    Ga liggen op het bed. Wat wil je? het is nu hier 50 euro.Er hangen ook overal briefjes in het hofje: instap tarief is NU VIJFTIG!
    (dertig euro is nu echt zooooo 2019!)

    Jonges, ze kan het toch goed hoor. Ik vroeg om zweepslagen op mijn billen en "Jij ook kontje vingeren?" vroeg ze.
    In combinatie met massage olie waarmee ze je pik heerlijk stijf maakt. En gebruikte ze een prachtige hand/vuistvorm dildo.
    En als je bijna komt begint ze ineens hardop geile taal uit te slaan. Haar handelsmerk!
    Wow. ik kwam heerlijk klaar.
    De nazorg is uitstekend, gezellig. Lieve vrouw. Schoon, zakelijk, lief en vriendelijk.

  6. Onderstaande leden hebben Plasticman bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner (18 augustus 2021)

  7. #4
    Geregistreerd
    18 januari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 06:20
    Berichten
    1.103
    Discussies
    61
    Thanks
    1.354
    Thanked
    2.719 in 890 posts

    Standaard

    Gisteren even naar Jolanda. Ze was heel lang weggeweest. Privéomstandigheden.

    50 E betaald en een zeer behoorlijke behandeling gekregen. Eigenlijk niet eens in de SM sfeer maar meer een langdurende massage met een speciaal soort prikkelende olie. Als een speer weer.

    NB normale seks kan bij haar ook als je er speciaal om vraagt. Pijpen en neuken beide met c en afsluitende massage. Maar eigenlijk heb ik voor 'normaal' andere vriendinnen op de Weaze.

    Hoe dan ook, voor mij is Jolanda een vaste waarde en een aanrader.

  8. Onderstaande leden hebben Moontanner bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 oktober 2022)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

Diamond 468*60