Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 55 van 55
  1. #51
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:28
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustave_dekker Bekijk bericht
    Toegang is zo te zien nog steeds gratis. Dan wordt het dit weekend misschien wel lekker druk met veel vrouwen.
    Check it out en laat het ons weten.

  2. #52
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Lijkt toch niet echt te werken maar in Velbert lijkt de gratis toegang voor vrouwen toch wel te werken en weer een kwantitatief aardige line-up te zijn. Zijn ook niet zolang dicht geweest natuurlijk.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  3. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker ( 5 juli 2019),Sjeufke ( 5 juli 2019)

  4. #53
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.398
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    SCHEEPSRECHT

    Op de laatste dinsdag van de vorige maand was ik van plan een andere club te bezoeken. Aangezien er een actie liep van vrije entree voor deze nieuwe club, besloot ik een gokje te wagen.

    Zo bedacht, zo gedaan. Rond openingstijd aangekomen en toch beetje nerveus rond gekeken. Het was er voor de tent niet duidelijk of er al mensen waren of dat het uberhaupt open is. Ik stond al 2x eerder voor een gesloten deur. 1x tijdens mn SC rondzwerving voor Beluga. En vervolgens een paar maanden later voor de heropening onder de naam Harem.
    Gelukkig bleek 3 maal is SCHEEPSRECHT, want nu ging de deur voor de verandering wel open.
    Werd vriendelijk onthaald door de receptioniste.
    Uitgelegd gekregen hoe alles werkt en toen kon ik me omkleden en de club verkennen.

    Met het warme weer had ik wat ijsjes mee om uit te delen. Die kwamen vooral bij het personeel terecht aangezien er slechts 1 dvp aanwezig was. En die ene dame werd ook nog es bezet gehouden, terwijl er nog 4 andere mannen aanwezig waren. Toegegeven, de andere 3 hadden schijnbaar geen haast om te kameren.

    Dan maar de club even verder verkennen. Vanuit de kelder kom na een trapje onhoog je in hun bar uit. Van daaruit loop aan de ene kant de tuin in of vanaf de andere kant eerst in een lounge gedeelte met een jacuzzi. Die deed het helaas niet. Vanuit de jacuzzi de tuin in waar een sauna staat met de deur wagenwijd open. Die stond dus ook uit.

    Vanaf de andere kant van de bar kom je ook de tuin in, waar de eethoek staat. Met hun gratis entree actie zat er geen eten en drinken bij inbegrepen. Daar even met een Duitser zitten praten. Het was zijn eerste keer in een SC. De gemoedelijke sfeer beviel hem wel. Em nog even getipt over het zuster clubje van het forum.

    De club is verder wel mooi ingericht. Jammer dat de faciliteiten niet werkten. Gelukkig deed de zon het die dag wel. Dus lekker even liggen bakken.
    Toen op een onbewaakt moment de pannenkoeker er even tussenuit was, benaderde ik de vrijgekomen dvp. Ik had namelijk niet het idee dat het om een officiële pannenkoeksessie ging. En ik bleek gelijk te hebben. De dame had tijd en interesse, dus peerden we em.

    Isabella heet deze (ik meen Bulgaarse). Erg denderend was de presales niet, maar tja, wat wil je als ze een monopolie positie heeft? Het werd evenzo een lekker kamertje.

    Daarna was het opfrissen en pleitos gaan. Kwam bij de bar nog een Roemeense tegen die aan haar shift begon. Er zouden nog geen handje vol dames aanwezig zijn. Hopelijk is dat de afgelopen tijd verbetert. En de faciliteiten weer actief. Want de club heeft op zich best potentie.

    P.S. Ik mis voor deze club een knop om een paspoortje te plaatsen. Niet dat die van mij met m'n geheugen als een zeef nu ideaal zijn, maar ik probeer het in te vullen waar ik kan.

  5. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (31 juli 2019),flatchestlover ( 1 augustus 2019),gustave_dekker (31 juli 2019),Sjeufke (31 juli 2019),Wijze grijze (31 juli 2019)

  6. #54
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.398
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Volgens hun website is de entree (nog steeds) gratis. Weet iemand of dit nog klopt?

  7. #55
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.398
    Discussies
    270
    Thanks
    25.638
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Gratis of niet. Stond afgelopen donderdag voor de 3e of 4e keer bij dit gebouw voor gesloten deuren. Eerst als Beluga, daarna Harem, en nu zouden ze pas om 18:00 open gaan ipv de Op hun website vermelde 13:00.

    Wou een Double Magnum dagje doen, maar dat ging dus niet door. Als ik het eerder had geweten, was ik eerst naar de andere gegaan en pas in de avond naar Dormagen. Helaas, de arreslee gaat hier aan voorbij.

  8. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 december 2019),hvdk52 (14 december 2019),Manureva (16 december 2019)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

  Diamond 468*60