Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58
  1. #51
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Mooie jurken waarin vrouwen zo goed uitkomen mogen van die dwazen niet meer.
    Dat moeten volgens deze feministen jute zakken worden.
    Dat wordt dan de hobbezakken-partij met de volgende verkiezingen.
    Ik zie de vrouwen in de partij van de dieren al in zo'n zak lopen.
    Dan kunnen ze in ieder geval niet meer de gekke-koeien ziekte krijgen

  2. #52
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    veel ophef in Frankrijk deze maand betreffende het maandblad ;"Charlie Hebdo"
    zij plaatsen naar aanleiding van het vrouwenwk voetbal een bal tussen een paar fraaie vrouwendijen op hun cover
    de moslims waren al woedend op dit satirisch tijdschrift(met een aanslag en doden tot gevolg)
    ,nu zijn de feministen dat ook
    moeten ze eens uitgelegd krijgen wat het woord ;Satire;betekent

  3. #53
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    11.087
    Discussies
    224
    Thanks
    13.052
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    moeten ze eens uitgelegd krijgen wat het woord ;Satire;betekent
    Ach Ket, het zijn niet alleen feministen die moeite hebben met deze kunstvorm. Ook menig ijsbeer heeft problemen met deze vorm van creativiteit en voelt zich onmiddellijk en persoonlijk in zijn kruis getast als hij een satirisch bericht leest. Ik geef ze volledig gelijk als ze zouden stellen dat je beter in je kruis getast kunt worden door een mooie dame van een saunaclub maar dit terzijde. Het appreciëren van satire is wellicht persoonsgebonden maar ik vraag me ook af of het landgebonden is. Kunnen Duitsers deze vorm van humor bijvoorbeeld meer waarderen en doorgronden dan Belgen of Nederlanders of Fransen of Engelsen. Ik vind Nederlanders toch vooral een heel zuur volk. Altijd maar klagen. Zit blijkbaar in de volksaard. Die klaagcultuur vind je eveneens terug op dit forum. Ik zou bijna namen gaan namen maar dan zou ik bij dit bericht expliciet moeten aangeven dat ook hier weer sprake is van satire en humor. Maar als iets dodelijk is voor een bericht is als je daar een soort van leeswaarschuwing bij zou moeten schrijven zo van: "Het betreft hier satire."

    Nederlanders dus typische klagers, Duitsers zijn vooral formele en plichtmatige klootzakken. Ik denk dat ze een haat liefde relatie hebben met satire en bijtende humor. Vaak snappen ze het ook niet. Engelsen hebben zo'n beetje alle stijlvormen waarvan satire zich bedient uitgevonden. Belgen zijn een volk apart. Die kunnen zeer komisch uit de hoek komen en een aardige satire schrijven. Enerzijds waarderen ze deze kunstvorm anderzijds voelen zich enorm snel aangevallen. Kijk naar je zelf; niet vies van wat kolderieke opmerkingen en sarcasme maar o wee als je op de korrel wordt genomen. Dan worden direct talloze IM's verstuurd. Hoe vaak heb je me nu al persoonlijke berichten gestuurd waarin je om uitleg vroeg als ik je weer eens door het slijk had gehaald. Ik weet zeker dat het nu al bij je begint te borrelen en de stoom uit je oren komt en denkt: "Wat flikt die Badslippers me nu weer. Zit me hier gewoon te kakken te zetten." en nee, ik gaan er geen leeswaarschuwing bij leveren. Dat zou immers afbreuk doen. En als je me nu een IM gaat sturen zet ik hem integraal op dit forum.

    Tenslotte, over Fransen wil ik het niet eens hebben. Man, man, man wat een eigengereid en bekrompen stel klerelijers zijn me dat toch. Koppige en individualistische zakkenwassers. Kortom, een zeer moeilijke bevolkingsgroep. Eigenlijk net als dat Waalse gedeelte bij jullie. Dat vind ik ook zo'n stelletje geborneerde eigenheimers. Misschien nog wel erger als de Fransen. Indien België ooit wordt verdeeld en Nederland zou Wallonië er bij krijgen, verhuis ik acuut naar Duitsland.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    @j ( 4 juli 2019),lustman ( 4 juli 2019)

  5. #54
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    " Indien België ooit wordt verdeeld en Nederland zou Wallonië er bij krijgen, verhuis ik acuut naar Duitsland."

    Als Belgie wordt verdeeld gaat alleen Vlaanderen over en niet Wallonië. Dat zal iedere rechtgeaarde Nederlander beamen.
    Wij Nederlander hebben niets met Wallonië.

  6. Onderstaande leden hebben bertje600 bedankt voor deze bijdrage:

    @j ( 4 juli 2019)

  7. #55
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    neen hoor BS,over anderen meningen bv,kan ik wel wat hebben,we leven tenslotte niet in Noord-Korea,jij kent me beter dan dat,maar indien het over persoonlijke zaken gaat is het uiteraard wat anders

  8. #56
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertje600 Bekijk bericht
    Wij Nederlander hebben niets met Wallonië.
    Zijn ook onze buren.
    Luikse Wafels kan je best eten hoor
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. #57
    Geregistreerd
    18 september 2014
    Last Online
    25 januari 2024 @ 09:03
    Berichten
    1.913
    Discussies
    20
    Thanks
    552
    Thanked
    1.574 in 819 posts

    Standaard

    Of Brusselse wafels. Maar de meeste Luikse wafels worden aan de kust gemaakt en dat is Vlaams. Ook worden we dan wel het land met de grootste bierbrouwers. Heineken en Jupiler. Dat zal in Den Haag wel problemen opleveren. Dan gaat iedereen Belgisch speciaal bier drinken.

  10. #58
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    er zijn politici in ons land die maar al te graag vlaanderen bij Nederland en wallonie bij Frankrijk willen
    de vraag is,wie gaat daar beter van worden?
    anyway,wij hebben goede voetballers,lekkere frieten en chocolade,de beste restaurants,het meest kwaliteitsgebonden bier en de beroemste stripverhalen

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.