Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30
  1. #1
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard Brussel ramen beschouwingen

    Deze middag beetje tijd over en in Brussel wat vaan drinken met een exijsbeer die het clubben(wat hij zeer frequent deed) heeft afgezworen. Besloten wat door de ramenbuurt te wandelen zonder uiteraard binnen te gaan, daar hebben wij geen behoefte aan, maar herkenden en zij ons ook 2 mooie, jonge exSixsens Bulgaartjes. Its a small world. Benieuwd hoe lang ze het in zulke buurt gaan volhouden, aangezien die ramen dagelijks veel kosten, niet te vergelijken met dat beetje dat ze in de Sixsens moesten betalen en daar dan nog eten en drank voor kregen.
    Tja, ieder hun keuze

  2. Onderstaande 4 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 ( 5 augustus 2018),stimpy3 ( 4 augustus 2018),VAZKOR ( 4 augustus 2018),Zultbroek81 ( 4 augustus 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Hebben deze ook een naam
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  4. #3
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Ja maar beide dames vroegen uitdrukkelijk hun namen niet te posten op het forum!

  5. #4
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    misschien wel in mijn PB, de Bulgaardjes van SS waren meestal wel top
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  6. #5
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Ja maar beide dames vroegen uitdrukkelijk hun namen niet te posten op het forum!
    Dan is het een volstrekt nutteloze bijdrage van vriend deket, althans onder topic Sixsens Algemeen. Verplaatsen naar wandelen in Brussel of naar “Uit het leven van Manneke Pis en Maaseik”
    En Garde

  7. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Dan heb je de post niet goed gelezen beste Eddy.
    Het gaat erom dat ik niet begrijp waarom men de ramenbuurt van Brussel prefereren wil boven de saunaclub.

  8. #7
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Deket was nog zo subtiel
    Waar ik in mijn leven al overal geen Dvp's gespot heb,die vriendelijk vroegen hun nieuwe locatie niet te openbaren...
    Op termijn komt dat toch uit,want ik ben niet de enige die weleens gaat wandelen in de aarschotstraat.
    Voor hetzelfde geld staan ze volgend jaar terug in sixsens

  9. Onderstaande leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 3 augustus 2018)

  10. #8
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Wij denken te denken in het perspectief van de meiden: Saunaclub: luxe, lekker eten, een warme familie, verzorgd enz enz, bedenk het maar).
    De meiden hebben hun eigen perspectief: €€€€€€€€ en liefst zoveel mogelijk.
    Het is maar een gering percentage meiden dat een club trouw blijft, vanwege het vertrouwd gevoel.
    In Antwerpen werken meiden, die echt niet naar een saunaclub gaan, omdat ze in Antwerpen vele malen meer euro's pakken.
    Andersom is ook waar. En soms is het goed om te verkassen. Gewoon om nieuwe klandizie aan te spreken.
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  11. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 4 augustus 2018),mentholbear ( 3 augustus 2018)

  12. #9
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Als ik zeg dat ik van België kom, zijn er toch wel veel dames die zeggen dat ze Brussel of Antwerpen kennen. Ondergrondse of soms bovengrondse hint dat ze daar gewerkt hebben. Als ze daar terugkeren, tja. Hun "manager" die dat regelt.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  13. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 3 augustus 2018)

  14. #10
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Eigenlijk stof voor een apart topic
    Het klopt dar men globaal meer kan cashen in een ramenbuurt, (hoewel het vet daar ook al jaren van de soep is) maar je moet dagelijks wel de huur van de ramen ophoesten. Ook eigen voedsel en drank voorzien, hoewel dat eerder gering is.
    De Brusselse ramenbuurt is ook een stuk harder dan het door de meeste van jullie gekende Antwerpse schipperskwartier.
    Ach, na een zekere periode zullen ze zelf wel kunnen weten wat ze er netto aan overhouden zeker. ?
    Veronderstel ook dat sommige meiden meer aanleg hebben voor het ramenwerk, waar ze naar eigen zeggen niet constant door dronken klanten worden bepoteld en altijd maar.later, spaiter te horen..

  15. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 4 augustus 2018),mentholbear ( 3 augustus 2018),VAZKOR ( 6 augustus 2018)

  16. #11
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dan heb je de post niet goed gelezen beste Eddy.
    Het gaat erom dat ik niet begrijp waarom men de ramenbuurt van Brussel prefereren wil boven de saunaclub.
    Ik heb het goed gelezen en begrijp jouw pointe ook wel, maar dit heeft allemaal niets met Sixsens te maken, tenzij je man en paard (vrouw en merrie in dit geval) noemt, maar dat doe je uit goede gronden niet wat we allemaal kunnen waarderen.
    Dit is meer voer zoals jijzelf al schrijft voor een apart topic voor zover een dergelijk topic nog niet bestaat.
    En Garde

  17. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Wij denken te denken in het perspectief van de meiden: Saunaclub: luxe, lekker eten, een warme familie, verzorgd enz enz, bedenk het maar).
    De meiden hebben hun eigen perspectief: €€€€€€€€ en liefst zoveel mogelijk.
    Het is maar een gering percentage meiden dat een club trouw blijft, vanwege het vertrouwd gevoel.
    In Antwerpen werken meiden, die echt niet naar een saunaclub gaan, omdat ze in Antwerpen vele malen meer euro's pakken.
    Andersom is ook waar. En soms is het goed om te verkassen. Gewoon om nieuwe klandizie aan te spreken.
    Idd, de voorzieningen van de clubs waren ook de reden om het zwervers bestaan achter te laten en te verkassen naar de clubs. Ik maakte er ook toen dagjes uit van. En dan bleef ik ook de hele tijd rond het skw hangen van soms 11:00 tot 22:00. Vermoeiend en als een zwerver zat ik dan te knikkebollen in 1 of andere kebab tent of bij de Skipper. Zat daar soms met laptop te werken.

    Ook een wandelvakantie gedaan van 2 weken. En dan zaten er dagen tussen in het skw van 9 tot 5. En nee, niet 17:00... vermoeiend en enkele malen zelfs met dvps enkele uurtje liggen slapen, omdat het knikkebollen in de snackbars niet meer ging.
    Nee, dan liever een SC. Even lekker wellness en uitpuffen op een ligbankjes of zelfs bedjes in mens rooms ed. Zelfs liggen snurken in kino's.

    Voor een dvp was het soms echter net een gevangenis (hun woorden). Ze woonden immers in de club. Zelfs op hun vrije dag kwamen ze terug om te slapen. Dus kan me voorstellen dat ze een hele andere kijk op hebben dan de mannelijke gasten.

    En hoewel sommige happy dames zeiden dat ik "one of the girls" was, omdat ik net als hen in de club verbleef, is het niet te vergelijken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Eigenlijk stof voor een apart topic
    Het klopt dar men globaal meer kan cashen in een ramenbuurt, (hoewel het vet daar ook al jaren van de soep is) maar je moet dagelijks wel de huur van de ramen ophoesten. Ook eigen voedsel en drank voorzien, hoewel dat eerder gering is.
    De Brusselse ramenbuurt is ook een stuk harder dan het door de meeste van jullie gekende Antwerpse schipperskwartier.
    Ach, na een zekere periode zullen ze zelf wel kunnen weten wat ze er netto aan overhouden zeker. ?
    Veronderstel ook dat sommige meiden meer aanleg hebben voor het ramenwerk, waar ze naar eigen zeggen niet constant door dronken klanten worden bepoteld en altijd maar.later, spaiter te horen..
    Meiden die langer in het skw werken kunnen ook per week betalen. Wel hoorde ik dat ze wel es wat moeten voorschieten ivm vakantie enzo.
    De Brusselse raambuurten maar kort geweest. Of het harder is durf ik niet te zeggen. Wel merkte ik grote verschillen tussen de straten, de looks en de daarbij behorende prijzen.
    En ja, sommige dames zouden wel kunnen uitrekenen wat ze per saldo op de langere termijn kunnen overhouden. Maar sommigen willen dat gewoon niet eens overwegen (die niet eerder in de clubs hebben gewerkt).
    -Voor 50 euro een half uur lang moeten plezieren? Pfff... in de vitrines zijn ze binnen 10 minuten van em verlost.

    Ja maar per maand betaal je de helft minder dan je raam huur en bovendien geen huur van je apartment.

    -Nee 50 voor 30 is veel te weinig.

    Ja maar, je hebt (denk ik) vaker mannen die voor een uurtje gaan of zelf pannenkoeken.

    -Doei, een uur voor 100 euro? Bij mij mag je daarvoor na een 30/40 min al vertrekken. En die long stay klanten heb ik hier ook wel eens.

    Ja maar, per saldo hou je aan het eind van de maand misschien wel meer over.

    -Maar per 30 min slechts 50 euro blijft me te weinig, ik begin er niet eens aan.

    Dus tja, ieder zijn of haar kijk er op...

    Dat van het bepotelen hoor ik helaas wel vaker.

  18. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 4 augustus 2018)

  19. #13
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ik vind die oudere dames die de wacht zitten te houden altijd zo irritant in het Brusselse.
    Ben je daar lekker bezig achter zon goor gordijntje en dan begint die dame opeens te schreeuwen dat de tijd op is.
    Plus de vrouwen die wachthouden en ‘schoonmaken’ moeten hun ook per klant een vergoeding geven.
    Ik heb dit nog nergens anders gezien.

    Ik moet wel zeggen dat er soms echt stunners tussen zitten achter de ramen in Brussel.
    Voor 50€ heb je ook maar 15 min.

    Verder heb ik verschillende verhalen gehoord wat betreft de verdiensten.
    Ik kan 2 voorbeelden benoemen van dames die gewoon 20.000 per maand pakte en soms nog meer.
    1 werkte in het Schipperskwartier de andere in happy garden.

    Ik denk dat het aan de dame zelf ligt wat ze kan verdienen en wat ze er voor wil doen.
    Geloof niet dat het uit maakt ramen of saunaclub.

    Wat wel een feit is is dat een saunaclub voor de bezoeker altijd duurder uitvalt dan de ramen.
    Maar daar krijg je ook wel meer voor terug welness ,eten,drank.
    Een snelle wip in Duitsland kost mij slechts 30€.

    Saunaclub is tussen 30 en 50€ maar daar komt nog entree bij.

  20. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    WA ( 4 augustus 2018)

  21. #14
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Ik denk dat het aan de dame zelf ligt wat ze kan verdienen en wat ze er voor wil doen.
    Geloof niet dat het uit maakt ramen of saunaclub.
    Eens met Spankooow. Al denk ik door mijn laufhausen / ramen ervaring wel dat ramen / laufhausen DVP wat wijzer zijn. Al is het maar omdat ze over het algemeen meer bullshit te verduren krijgen en ze meer zelf moeten regelen.

  22. #15
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Eens met Spankooow. Al denk ik door mijn laufhausen / ramen ervaring wel dat ramen / laufhausen DVP wat wijzer zijn. Al is het maar omdat ze over het algemeen meer bullshit te verduren krijgen en ze meer zelf moeten regelen.
    Wijzer....? Je vergeet wellicht dat voor velen van hen het meeste geregeld wordt en dat ze daar weinig inspraak in hebben ?
    Laatst gewijzigd door Eddy_V; 4 augustus 2018 om 12:46
    En Garde

  23. #16
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.509 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Ik vind die oudere dames die de wacht zitten te houden altijd zo irritant in het Brusselse.
    Ben je daar lekker bezig achter zon goor gordijntje en dan begint die dame opeens te schreeuwen dat de tijd op is.
    Plus de vrouwen die wachthouden en ‘schoonmaken’ moeten hun ook per klant een vergoeding geven.
    Ik heb dit nog nergens anders gezien.

    Ik moet wel zeggen dat er soms echt stunners tussen zitten achter de ramen in Brussel.
    Voor 50€ heb je ook maar 15 min.

    Verder heb ik verschillende verhalen gehoord wat betreft de verdiensten.
    Ik kan 2 voorbeelden benoemen van dames die gewoon 20.000 per maand pakte en soms nog meer.
    1 werkte in het Schipperskwartier de andere in happy garden.

    Ik denk dat het aan de dame zelf ligt wat ze kan verdienen en wat ze er voor wil doen.
    Geloof niet dat het uit maakt ramen of saunaclub.

    Wat wel een feit is is dat een saunaclub voor de bezoeker altijd duurder uitvalt dan de ramen.
    Maar daar krijg je ook wel meer voor terug welness ,eten,drank.
    Een snelle wip in Duitsland kost mij slechts 30€.

    Saunaclub is tussen 30 en 50€ maar daar komt nog entree bij.
    Ik ben te kort verbleven in Brussel om degelijke details op te merken. Maar idd wel minder. Wacht ff... Ik merkte wel idd dat als de tijd erop zat de dame verlengde ze het eerst moest wegbrengen en daarna pas weer verder kon. Behoorlijk mood verbrekend. Bij de mij bekende skw dames maakten er geen probleem van om pas achteraf te betalen. Wel zo relaxt. En de dame in kwesties waren wel zo fatsoenlijk om telkens tegen me te zeggen dat we alweer een uurtje verder waren (maakte in het begin alleen maar 60 minuten kamers).
    Maar kan me goed voorstellen dat het voor de zekerheid voor de dames is dat het geld eerst vooraf betaald is.

    En inderdaad, voor 5 tientjes krijg je 15 min tov 20 in Antwerpen.

    En ja, ook die succes verhalen gehoord over flinke omzetcijfers. Maar voor velen is dat alweer een poosje geleden helaas. Sommige mij bekende dames intussen ook uit skw vertrokken...

    Ben het niet helemaal met je eens dat het in saunaclubs altijd duurder uitvalt voor een bezoeker. Natuurlijk als je een vluggertje neemt aan de ramen ben je bv voor 50 euro na een 15 a 20 min klaar.
    Maar als je happy hour pakt in bijvoorbeeld By Night, dan betaal je 10 euro entree en 25 voor een half uurtje met een dame. Schade 35 euro. En aca gold met 20 entree en 40 half uurtje ben je 60 kwijt. En Heaven 7 met 15 euro voor de vroege vogels en 50 voor een half uurtje komt je op 65 uit.
    In skw zou dat 50 of meer zijn geweest. En Brussel zou dat sowieso 100 worden.

    Nu zijn dit budget club (overigens imho best redelijke tot goeie voorzieningen), maar ook in de wat duurdere clubs (met bv gratis bier en soms A la carte mogelijkheden) zoals Happy Garden of Magnum met 60 entree en 50 per half uur is dat met 110 euro ongeveer hetzelfde als in Brussel (als je bv ook met parkeerkosten te maken hebt).
    En helemaal als je meerdere kamers maakte.
    In skw had ik op top dagen wel eens 10 a 15 kamers (vergeet niet dat ik er soms was van 9 ochtend tot 5 in de ochtend). Maar gemiddeld toen 6 a 8 op een dag. Dan was ik al 2 nullen erachter op een dag kwijt.
    Kun je m'n opluchting voorstellen toen ik voor het eerst bij SC Love (tegenwoordig Freudenhaus) in Munster kwam? Entree 40 of na 21:00 35 euro. En half uurtje was ook 50 euro, maar een heel uurtje ik meen slechts 70 (of was het 80?). Enfin, ik maakte destijds praktisch alleen uurtjes en was slechts de helft kwijt op een hele dag genomen, als ik diezelfde tijd aan de ramen had gezeten. Dus voor de veelplegers en degenen die langere kamers maken, vond ik de saunaclubs behalve meer relaxt ook goedkoper.

    En dan hebben we het nog niet over de pannenkoek potentie. Ik bedoel voor sommige dames op een rustige doordeweekse dag, wilden ze best pannenkoeken voor zeg 300-400. Dat zou zo een kleine 8 klanten zijn geweest om achterna te zitten en over te halen naar een kamer te gaan. Die vonden een hele dag relaxen met 1 iemand wel prima.
    Dames achter de ramen denken, dat zijn maar een kleine 6 mannen die voorbij lopen en helemaal als er 2 een uurtje doen, zit ik er al aan. Die gaan dan niet voor 300 de hele dag bij je blijven.
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 4 augustus 2018 om 15:55

  24. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 4 augustus 2018)

  25. #17
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Wijzer....? Je vergeet wellicht dat voor velen van hen het meeste geregeld wordt en dat ze daar weinig inspraak in hebben ?
    Kom maar met voorbeelden zou ik zeggen. Wat word er voor raamdames dan wel geregeld en voor SC dames niet? Het is utopisch te denken dat er in het SC gebeuren minder dwang zou zijn dan in andere vormen van legale prostituee. Want daar doel je volgens mij op.

  26. #18
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Kom maar met voorbeelden zou ik zeggen. Wat word er voor raamdames dan wel geregeld en voor SC dames niet? Het is utopisch te denken dat er in het SC gebeuren minder dwang zou zijn dan in andere vormen van legale prostituee. Want daar doel je volgens mij op.
    Vandaar ook mijn vraag of zij die in raambuurten werken wijzer zijn.
    Lood om oud ijzer als je het mij vraagt.
    En Garde

  27. #19
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    To the point gaat het eigenlijk alleen over,waar pak ik de meeste centjes!
    En om centjes te pakken,moet je je natuurlijk ergens kunnen verzoenen met de verwachtingen van het cliënteel.
    In raambuurten is pmc de standaard,alsook geen tongzoenen/zoenen,ellendig lange pre sale's,beren die wel overal aanzitten maar dan toch....villeicht spater zeggen....etc!
    Voor sommige werkt een raam gewoon beter,terwijl anderen er nog niet eens aan willen denken.
    Heeft eigenlijk niets met wijzer of dommer te maken,het is gewoon een andere vorm van prostitutie.

  28. Onderstaande 3 leden hebben Hooker lover1 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 augustus 2018),jansenroy ( 5 augustus 2018),Sjeufke ( 5 augustus 2018)

  29. #20
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Vandaar ook mijn vraag of zij die in raambuurten werken wijzer zijn.
    Lood om oud ijzer als je het mij vraagt.
    Neen, want in ramenbuurten zijn DVP vaker op zichzelf aangewezen. In clubs kan men mensen de toegang weigeren, bij de ramen niet. De straat / buurt is voor iedereen toegankelijk. Daarnaast hebben niet alle raambuurten security. DVP met raam ervaringen weten over het algemeen veel beter hun weg in wet en regelgeving omdat ze naast de huur verder geen verplichtingen hebben naar de verhuurder. Niet zoals bij veel clubs die naast een werkplek vaak ook nog wel woonruimte weten te verzorgen. Iets wat ik vaak hoorde in NRW Antwerpen en Brussel. Onafhankelijkheid zonder ridicule regeltjes dit men in clubs vaak vind. Er was eens een DVP die de vergelijking maakte met een all inclusieve reis tegenover één waarin je alles zelf regelt.

  30. #21
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Klopt gedeeltelijk. De raamdvps weigeren (gelukkig maar) ook wel klanten hoor. Dronken mensen, gedrogeerden en er zijn er die ook stelselmatig Turken en Marokkanen weigeren.
    Vaak worden de raamdvps door hun "managers"in het oog gehouden vanuit de cafeetjes in dezelfde straat.
    En die oudere "madames"in Brussel dewelke vaak indezelfde ruimte aanwezig zijn vind ik ook een vervelend randverschijnsel.
    Was het bijna vergeten maar herinner mij dat ik een 5tal jaren geleden door de buurt trok 'kwaadgezind omdat mijn geliefde voetbalclub had verloren'desalniettemin niet met de bedoeling om binnen te gaan (ramen is mijn ding niet, McDonald's sex)
    Riep er een zeer knappe, langbenige Nederlandse meid me met mijn naam, en ja ik kende haar van destijds het Antwerps nachtleven en wist dat ze in het schipperskwartier gewerkt had tgo dancing cafe D"Anvers. Maakte met haar een praatje, verbaasd haar in Brussel te treffen, Nederlandse meiden spreken immers,normaal weinig of geen Frans ,en komt daar zo een oude vrouw tevoorschijn om ons uit te maken dat er gewerkt moet worden. Nu ben ik een verdraagzame en volgens die van mij, soms, lieve man ,maar ze moeten geen grote mond tegen mij opzetten, dus ik die dame op haar plaats gezet maar achteraf spijt van omdat die sympathieke dvp hier misschien last mee ging krijgen. Zijzelf is daarna terug in Antwerpen gaan werken (niet daarom hoor, maar Brussel vond ze idd harder)

  31. #22
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hooker lover1 Bekijk bericht
    Voor sommige werkt een raam gewoon beter,terwijl anderen er nog niet eens aan willen denken.
    Heeft eigenlijk niets met wijzer of dommer te maken,het is gewoon een andere vorm van prostitutie.
    Precies, iedere omgeving vraagt zijn eigen kwaliteiten om het optimale eruit te halen.
    Sommige ondernemers verdienen het meeste op de markt, anderen in een winkel in een winkelcentrum en die moeten er niet aan denken om op de markt te staan (de schande )
    Voor beide vormen van ondernemerschap moeten zaken geregeld en regels nageleefd worden.
    Voor veel dames worden dit soort zaken geregeld onafhankelijk van de vorm waarvoor zij kiezen danwel voor hen gekozen wordt, maar dat mag kennelijk niet gezegd worden van de ervaringsdeskundige.
    Overigens heeft de door BB ingeslagen route in dit topic waar we nu op ingaan niet specifiek met Brussel te maken, lijkt mij?
    Ik ken de buurt nauwlijks, ben alleen een keer in 1993 of 1994 bij toeval door één van die straten gereden na een optreden van Jean Michel Jarre op het Atomium terrein. Mijn reisgenote was wat verbaasd bij het zien van de treurige buurt.
    En Garde

  32. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 ( 5 augustus 2018),Sjeufke ( 5 augustus 2018)

  33. #23
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Whatever.... Nauwelijks ervaring hebben met ramen, mij wel subtiel aanrekenen dat ik er desondanks dat toch naast zit, de off-topic troefkaart trekken.... I'll get it, de oudjes "know best"

  34. #24
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Dan heb je de post niet goed gelezen beste Eddy.
    Het gaat erom dat ik niet begrijp waarom men de ramenbuurt van Brussel prefereren wil boven de saunaclub.
    Dat is toch niet zo moeilijk. Deze schatjes zijn op de loop voor hun vriendjes die dagelijks de opbrengst van de lieve meiden inpikken.
    Daarom ook geen namen op het forum. Capice?

  35. #25
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Het zijn diezelfde vriendjes, (managers) die hen naar de ramen gebracht hebben om eventueel meer te cashen.
    Een pooier ontlopen is niet zo gemakkelijk hoor.
    Zeker in zulk communicatietijdperk waar de wereld bovendien een groot dorp is geworden

  36. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 augustus 2018)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.

  Diamond 468*60