Haarkleur/-lengte : Lang donkerblond
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : C, siliconen
Nationaliteit/Taal : Russisch
Leeftijd : begin 30
Tatoeages/Piercings : onbekend
Service: uitstekend, zacht, pzc, nmc, zoenen
Overig: vriendin van Nana.
Tegenwoordig: weet ook niet waar ze nu werken, ws. weer in Freude 39

Bericht van 14-11-2004

Hi all,

Gisteren voor het eerst sinds 6 weken in GT geweest, Tegen 16u aangekomen en hartelijk begroet door Tanja (wo wars du denn so lange? - Bin fremd gegangen . Ik hoorde dat er al een aardige stemming was in de barruimte dus snel gedoucht en naar binnen en idd het was vol. Ik had toch wel even nodig voordat ik elk nieuw gezicht gezien had en dat waren er genoeg na die afwezigheid. Ik moet zeggen dat er aardig wat dames bij waren die pasten binnen mijn profiel .

Daar zaten we dan, met een ;D van oor tot oor (ik was met introduce) en lonkende dames om ons heen. Eerst maar eens rustig een kop koffie drinken en het allemaal op ons af laten komen. Paar mensen de hand geschud en om wat nadere info over sommige dames gevraagd (en gekregen). Ik was wel nieuwsgierig naar Svetlana en een collega wist te melden dat ze in het bubbelbad zat. Hij mij voorgesteld en jawel, als ik de kamer op zou gaan dan was het met haar. Maar eerst eten. Pasta met vlees en groenvoer. Niet erg bijzonder maar er vormde zich al snel een lange rij tot aan de ingang. Gelukkig zat ik op de bank ernaast lol...

Om een kort verhaal lang te maken: BANG! Daar was Vanessa. Holly molly wat had ik haar ff niet verwacht. De begroeting was zoals altijd erg ...euhm....leuk. Ze had een afspraak met iemand dus ik moest of wachten of een ander uitzoeken. Tja aangezien Svetlana toch al op mijn lijstje stond (heel kort lijstje trouwens) was die keuze niet erg moeilijk. Maar ik was desondanks erg blij om Vanessa weer even te zien.

Even later zat Svetlana naast me op de bank. Ze heeft een figuur zo van: mag het ietsje meer zijn maar dat misstaat haar totaal niet. Ze heeft betoverde ogen en een mooie lach. Na een half uur op de bank wat knuffelen naar de kamer en een ongelooflijke tijd beleefd. Ik vond het leuk om te zien dat ze er zelf ook veel plezier aan beleefde, van gänzehaut tot wilde poes, niets was haar ongewoon.

Ze had in haar vorige club gezegd dat ze op vakantie ging maar het beviel haar erg goed in GT, sehr locker vond ze het. Ze houdt de deur op een kier dat ze ooit nog es terug zal keren naar Bochum maar de komende tijd niet. Aangezien de entree er verhoogd is laten de Nederlanders het enigszins afweten vertelde ze (tja leuk dat het profiel van der billige Holländer weer bevestigd wordt).

Na Svetlana nog ff kop kofie gedronken en er tussenuit gepiept, was niets meer met mij te beginnen.

Algemeen, superstemming, veel nieuwe aantrekkelijke dames (zelfs een stamgast van PHG vond het in GT stukken beter de laatste tijd) dus het zal niet nog eens zes weken op zich laten wachten tot ik er weer opduik.

Shaggedelic!
AP