Oorspronkelijk geplaatst door
hollandmale
Voor alle liefhebbers van Svetlana uit Bochum, en voor iedereen die van 'n geweldige vrijpartij met 'n heel lekker ding houdt; ga er maar 'ns even voor zitten. Want Hollandmale heeft gezocht, en hij heeft gevonden ;D. Zittend op 'n bankje in het atrium, fluisterde een mede-ijsbeer plotseling: "Kijk, daar loopt 'n nieuw meisje, ze komt uit Bochum, ze heet Svetlana. En die naam deed bij Hollandmale alle alarmbellen rinkelen, want waren het niet Rayban, MasterPiece en MiniMe die mooie ervaringen met haar hadden gehad ?!
Even later 'n biertje gehaald aan de bar en ja hoor, daar stond Svetlana, op haar gemakje vlakbij de speelkast. Heb me toen maar meteen over haar ontfermd en 'n praatje met haar aangeknoopt. Inderdaad bleek zij de Svetlana uit Bochum te zijn waarover al zoveel goeds op het forum was gepubliceerd. Nu is het natuurlijk zo dat 'n ervaring pas memorabel wordt, als het klikt. Nou, dat deed het, en wel vanaf het moment dat Svetlana me met haar hemelsblauwe ogen aankeek. En ze zag er geweldig uit, met haar superkorte doorzichtige tijgerjurkje, waarin haar flinke borsten mooi bol vooruit stonden. Op haar spijkerhoge heels, van top tot teen lekker gebruind, stond Hollandmale tegenover 'n ronduit hele aantrekkelijke blondine. En dus werd het bij de bar al snel heerlijk tongzoenen, waarbij mijn handen onder haar jurkje ondekten dat Svetlana haar stringetje in de kleedkamer had achtergelaten :o.
Om 'n lang verhaal kort te maken: ze vergezelde mij graag de whirlpool in, waar we pakweg 'n minuut of twintig flink heftig hebben zitten vrijen. Dat Svetlana's grote borsten 'n handje geholpen zijn, deed niets aan het feit af dat ze heerlijk zacht en rond waren, om lekker van te genieten. En dus was het in de pool heerlijk tongen en borstjes likken, waarbij we elkaars weke delen evenzo goed onder handen namen :
. Svetlana had mij inmiddels in 'n houdgreep waarbij ze met haar warme poesje zachtjes over m'n knalharde paal reed. Snel maar naar kamer 9 dus, om daar verder te gaan met wat in de pool toch wat lastig was: beffen, pijpen en neuken, en hoe ! De badjas aan de kant leggend, kroop Svetlana tegen de kussens, om haar lange benen teasend uit elkaar te doen. Ze wreef met haar vingers door haar spiegelglad geschoren poesje om mij het bed op te lokken.
Na haar kleine roze lipjes te hebben bewonderd, kroop ik over haar heen om diep in haar mooie blauwe ogen te kijken. Svetlana beloonde mijn interesse met 'n paar hele lange en natte tongzoenen. Voor zover we al niet in de mood waren, was dat toch wel het startschot voor 'n hele intense vrijpartij. Al kussend kwam ik via haar gezichtje, borsten en buik opnieuw bij haar grotje uit, om dat 'ns flink nat op te warmen. Svetlana kon het goed en graag hebben, zo ook 'n stevig stukje vingerwerk, waarna ze helemaal open stond. Fake of niet, de geluidjes die ze maakt, zijn heel natuurlijk en levensecht. Heel stimulerend allemaal :
Daarna mocht Hollandmale in de kussens: "Willst du französich bis zum Ende ?" Nou graag, en neem maar lekker de tijd, want we hoeven ons niet te haasten. Aldus geschiedde, drie kwartier lang, onderbroken door 'n minuut of tien lekker cowgirl. Svetlana heeft 'n heerlijk romig lichaam, 'n lief gezichtje, prachtige blauwe ogen, en gebruikt ook haar mondje en tong op de juiste manier. Helemaal genieten dus, van haar beste lik- en zuigwerk, met haar neusje regelmatig tegen m'n buik gedrukt :o.
En zo bevrijdde Svetlana mij van 'n maand lang afzien, keek mij nog maar 'ns 'n keer aan met haar geile blauwe ogen en zoog voor de laatste keer m'n stijve haar mondje binnen. Zelden zo heftig leeggespoten als in Svetlana's warme mondje. Ze nam alles gretig op, zonder 'n druppel te missen, heerlijk ! Het laatste kwartier hebben we nog wat lekker gekust en geknuffeld en onder het genot van 'n peukje nagekeuveld. Svetlana vertelde mij dat ze het deze week 'ns wil aankijken in GT, of het haar bevalt om langer te blijven. Nou, het is te hopen, want GT heeft er weer 'n toppertje bij ;D.