Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    9 augustus 2011
    Last Online
    19 december 2018 @ 17:22
    Berichten
    1
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard Nieuw Beerta, Nightlife, Timi, Hongaarse, ex- Love & Joy

    Ik was vandaag voor de eerste keer in Love & Joy, had er hier en daar wat over gelezen en besloot eens een kijkje te nemen. Ondanks dat het broeierig heet was, toch wel zin om watte doen, maar er waren maar heel weinig ramen bezet. In de eerste gang stonden twee dames te praten met een ouwe kerel, dus ik liep maar door en belandde boven aan de trap bij een mooie dame, die in haar kamer een boekje zat te lezen. "Forty" zei ze, en dat leek mij wel goed, dus ik kwam binnen en probeerde een plekje voor mijn kleren te vinden, wat niet meeviel, er was alleen nog een plekje op de vloer. Zij had zich ondertussen al uitgekleed en bleek een mooi, lichtbehaard poesje te hebben en kleine tietjes, cupje A. Verder slank en mooi, donker haar. (ze staat op de site als Timi, uit Hongarije)

    Ze verloor geen tijd, maar greep mijn kleine jongen, die zich nog van geen kwaad bewust was en wat relaxed rondhing, meteen vast en wurmde er een condoom omheen. Dat zorgde niet voor veel leven omdat hij nogal afgeknepen werd, maar ze nam hem meteen maar in de mond en begon er woest aan te pompen. Dat was niet bijzonder erotisch, dus van fier oprichten was geen sprake, en na verloop van tijd liet ze hem weer los en ging op het bed liggen. Ze smeerde een flinke klodder smeermiddel tussen haar benen en gebaarde dat ik er bovenop moest komen. Ik zei dat ik liever cowgirl wilde, maar ze knikte heftig nee. Er op, dus. Dat viel niet mee, met een halfzachte kleine jongen, maar gelukkig had ze haar benen wijd en haar knieën hoog opgetrokken zodat het gemakkelijk mikken was. Ook daar had ze niet veel lol aan, de lag maar wat voor zich uit te kijken en toen ik een beetje van positie veranderde schold ze alles bij elkaar, blijkbaar was dat pijnlijk of zo. We pompten nog even door, maar er was geen happy end in zicht, vooral daar haar kutje aanvoelde als een bakje lauw water, dus ik trok me maar terug. Daarop begon ze te schelden (waarschijnlijk in het Hongaars, dus ik zei maar dat ik er niks van snapte. Ze wees op mijn kleine man en riep; 'not ready!' Nee, dat had ik zelf ook al begrepen. Daarop greep ze de arme jongen vast en begon er met een noodgang aan te rukken. Ook hier geen greintje erotiek, meer een soort stoommachine. Toen dat, na enig wissel van linker en rechterhand, ook niks werd, stapte ze mopperend uit bed en begon zich aan te kleden.

    Omdat er toch niks van kwam en ze geen woord meer zei, kleedde ik me ook maar aan en liep de trap maar af, waar de beide dames nog steeds stonden te kletsen, nu zonder ouwe kerel. Eén van hen was de mooie Mirella, en dat werd wél wat!

  2. Onderstaande 7 leden hebben poohbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bartjansen (20 juli 2018),fr_loper (19 juli 2018),jope (20 juli 2018),Patjax (19 juli 2018),pret (19 juli 2018),Sjakieb (20 juli 2018),The Loner (21 juli 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.259 in 711 posts

    Standaard

    Timi heeft ook een aantal fotos op de website van L&J
    (foto´s zijn groter en duidelijker op de website van L&J)

    1.jpg22.jpg33.jpg

  4. Onderstaande 2 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    jope (21 juli 2018),The Loner (21 juli 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    17 februari 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 08:39
    Berichten
    258
    Discussies
    20
    Thanks
    594
    Thanked
    494 in 192 posts

    Standaard

    Tis wel een mooie meid om te zien. Eigenlijk allemaal wel daar in LovenJoy. Loop er heel af en toe een rondje maar ga er nooit van bil....
    Iemand een tip vwb PZC bij een van de dames daar?

  6. #4
    Geregistreerd
    23 februari 2015
    Last Online
    7 juli 2021 @ 22:29
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Vrijdag naar Leeuwarden geweest. Helaas was het een beetje rustig zo rond 21.30. Er was nog een lange slanke en best mooie blonde meid maar die kreeg net een andere klant. Daarvoor was ik langs o.a. Timi gelopen. Aangezien ik van wat jonger hou (zelf niet zo lang niet echt jong meer) naar Timi gegaan. Eigenlijk was haar kamer best vies. Overal kleren, peuken en chipsresten/zakken. Toch naar haar toegegaan, ze doet eigenlijk alles, als je maar iets (meer) betaald, alleen anaal weet ik niet/denk ik niet. Zoals sommige schrijven is ze alleen wel klaar zodra het geld binnen is. Ogen dicht en maar wachten tot die pik in haar mond en kutje gaat. Voor de mannen die een dikkere pik hebben zou ik haar niet aanraden. Ja ze is lekker strak maar een dikke pik is ze eigenlijk best snel klaar mee en dan begint ze een beetje te zeuren. Ik hou van hard neuken maar daar kun je bij haar niet eens aan beginnen. Best een geile meid maar als er iets vergelijkbaars zit ga ik daar de volgende keer naartoe.

  7. Onderstaande 4 leden hebben horny_bear bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 6 september 2018),jope ( 9 september 2018),Moontanner ( 5 september 2018),The Loner ( 4 september 2018)

  8. #5
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.259 in 711 posts

    Standaard

    Dame is nu actief in Nieuw-beerta

    timy.jpg

  9. Onderstaande 3 leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 1 oktober 2018),Pijpfitter ( 1 oktober 2018),pret ( 1 oktober 2018)

  10. #6
    Geregistreerd
    4 oktober 2010
    Last Online
    18 maart 2024 @ 14:49
    Berichten
    193
    Discussies
    12
    Thanks
    77
    Thanked
    299 in 110 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fr_loper Bekijk bericht
    Dame is nu actief in Nieuw-beerta

    timy.jpg
    Ze staat wel op de site, maar ze is er niet aanwezig

  11. Onderstaande leden hebben biker pc bedankt voor deze bijdrage:

    fr_loper ( 2 oktober 2018)

  12. #7
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.259 in 711 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biker pc Bekijk bericht
    Ze staat wel op de site, maar ze is er niet aanwezig
    In het tabje ""Our ladies"" gaat ze weleens van "present" naar "not present" , staat op het moment weer op "present"

    IMG_3255-812x1024.jpg thumbnail_IMG_3247.jpg
    Attached Images Attached Images

  13. #8
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Last Online
    Vandaag @ 04:58
    Berichten
    934
    Discussies
    43
    Thanks
    2.835
    Thanked
    2.259 in 711 posts

    Standaard

    Dame zit nu in Groningen Nieuwstad 25

  14. Onderstaande leden hebben fr_loper bedankt voor deze bijdrage:

    Moontanner ( 1 november 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04.

  Diamond 468*60