Lang niet gezien...

Bericht van 06-12-2004
Gisteravond na een test van een ander forumlid besloten om op Monika af te stappen.

Ze lijkt op Sarah Michelle Gellar aka Buffy the vampire slayer dus daar kun je haar aan herkennen.

Ik stapte op haar af en voerde de gebruikelijke smalltalk en vroeg of ze de sleutel wilde halen... En guess what...ze zegt nee....tegen Austin!!! Ik dacht ff dat ik droomde ofzo maar ze had het echt gezegd. Maar goed, binnen een tel zei ze ...oke ich hol schlussel. Ho ho meisje ik wil wel ff weten hoe de vork in de steel zit. Haar argumentatie was niet echt sterk maar goed ik ben de moeilijkste niet .

Dus op de kamer terechtgekomen, ik dacht nr 9, das de kamer als je bij de ingang rechts rechtdoor loopt, met twee grote bedden, wat nader kennisgemaakt. Hebben we mooi de ruimte dacht ik nog. Dus wij aan de slag :P en lekker zoenen als na 10 minuten de deur open gaat. "Krijg nou wat", dacht ik nog. Kijkt er een meid om de hoek en vraagt of ze erbij mag komen. Nou voordat we het wisten lagen er dus een meid en een kerel naast ons te schaken...bij gebrek aan kamers. Ik zei nog tegen buffy dat ik dit niet kon waarderen. Maar goed, door het gedimde licht en me te focussen op haar is het toch goed gekomen. Bij het verlaten van de toko heb ik dit wel gemeld bij Tanya die zich enigszins verontschuldigde. Als ik vooraf had geweten dat er nog een stel kwam had ik natuurlijk nee gezegd.

Terug naar Buffy. Ik vond het prima en had een leuke half uurtje met haar. Het is absoluut een mooie verschijning en heb me goed geamuseerd. Zeker voor herhaling vatbaar maar geen topper (hoezo verwend).

Yeah baby!
AP