Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard Erica, Tilburg, Priveontvangst

    https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...ete-geile-slet

    Ik denk t verhaal te lezen op haar profiel met de fotos erbij, dat wordt leuk! Ik maak een afspraak met Erica om 17.00u ze geeft mij een straatnaam door en als ik daar ben moet ik haar bellen, nou dat was lekker, kom ik daar aan is ze gewoon onbereikbaar.... ik moest toch nog even in Tilburg zijn voor iets zakelijks, dus eerst dat maar afgehandeld, rond 18.30u ging eindelijk haar telefoon over en nam ze weer op. Nederlands goed te verstaan, wel te horen dat ze niet uit NL kwam. ze geeft mij het huis nummer, daar aangekomen staat de deur op een kier en de dame staat om t hoekje, ze leek wel bang om gezien te worden door de buurt. Die vrouw kon geen Nederlands, maar ik had geen zin om nog meer gezeur te hebben dus ben met haar naar boven gegaan, heb haar gevraagd wat extra kostte, dat was PZC dus ik zeg ok doen we erbij, 20 euros extra, ik haar 150 Euro betaald en go.... nou het was serieus waardeloos, ze was de dame niet die op de foto stond (ik weetop een foto kan ze er anders uitzien, maar ik miste haar tatto's ook) de service die de andere dame gaf was ook niet om over naar huis te schrijven.... erg jammer, ik hoopte een leuke dame te leren kennen waar ik zo nu en dan langs kon gaan als ik in Tiburg was, maar helaas... dat was een enorme domper!..... (en nee ik heb er niks van gezegd en ben na 3 kwartier gegaan... ik hoopte er toch nog iets van te maken, maar helaas, het heeft zo weinig zin om ruzie te gaan maken, daar wordt het ook niet echt beter van)

  2. Onderstaande 4 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 9 juli 2018),pret ( 8 juli 2018),Wentelt Eefje ( 8 juli 2018),Zultbroek81 ( 9 juli 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.046 in 987 posts

    Standaard

    Maak je eigenlijk regelmatig mee op kinky en kaufmich.. Het is pure oplichting ook zwaar gefotoshopte fotos is vaak eerder de norm dan de uitzondering.. ook verliezen ze vaak 10-20 kilo op hun profiel.. lig je daar kokhalzend zo'n vies wijf te neuken omdat je geen lul wil zijn.. tis me wel vaker gebeurt.. en die blijven je ool nog eens bellen hahahha.. die knappe wijven bellen nooit. lol..

    een keer was ik gewoon de walking dead aan het kijken onder het neuken die zombies zagen er best lekker uit ineens.

    ooit schrijf ik mn memoires.. leven van een hoerenloper..
    wordt een hit dat weet ik nu al..

  4. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe ( 9 juli 2018),Zultbroek81 ( 2 januari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 18:04
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.046 in 987 posts

    Standaard

    maar soms 1 op de 10 keer is het wel leuk dat dan weer wel.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 9 juli 2018),Keesbe ( 9 juli 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:22
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Ik doe het sporadisch ook, een meid bezoeken die op Kinky of SJ adverteert. Maar alleen als een aantal recensies op hookers minimaal zeer goed zijn. Anders jammer dan en 200 km heen en ook terug in de auto zitten voor een fatsoenlijke sessie. Gelukkig zijn ze er nog wel, dus de meiden die fatsoenlijke service verlenen. Voor de afwisseling blijft het trouwens best leuk om zo af en toe eens een privebezoek te doen.
    Pluk de dag of een bloemetje

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60