Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    29 mei 2018
    Last Online
    30 juni 2020 @ 09:15
    Berichten
    86
    Discussies
    11
    Thanks
    34
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard Kate, Erotheek Freya in Hulst

    Via sexjobs een advertentie van die erotheek Freya in Hulst gevonden. Telefonisch een afspraak gemaakt voor een privé date met haar (ze doet ook gangbangs, maar dat zoek ik niet). Op email reageren ze niet, dus je moet bellen. Kate ontmoet voor een date van 30 minuten (a 90 euro, een uur was 160 euro).

    Voor mij een extreem goede ervaring. Ze was nog mooier dan op de foto, en zeer aardig. Totaal niet arrogant gelukkig. Wel spontaan, vriendelijk, schoon, vrolijk en zeer verzorgd. Haar lichaam is absolute wereldtop. Echt slank, maar niet mager. Frisse strakke jonge borsten. Ze ruikt lekker, perfecte huid, smetteloos onthaard overal, en de manier waarop ze met mij omging vond ik enorm fijn.
    Ze heeft eigenschappen die je niet vaak tegenkomt: erg lief, maar tegelijk erg geil.
    Prachtig gezicht, mooie lach, leuke stem, ze is Vlaams. Haar leeftijd leek ook te kloppen, dus rond de 19 gokte ik

    Haar foto's staan bij Fotoalbum #16:

    https://www.redlights.be/profiel/fre...bums/?a=414994

    Hoe ze reageerde paste perfect bij mijn lichaam. Ze nam initiatief en was op een goede manier gewillig.
    Een jonge vrouw zoals zij was precies wat ik zocht :-)


    Omdat het voor mij zo'n goede ervaring was had ik een tweede date met haar geboekt.
    Die ging jammer genoeg fout. Ik moet redelijk wat organiseren voor zoiets, dus een halve dag vrij van werk, twee uur in de auto, ruim op tijd zijn, etc etc
    Alleen kwam ze in de erotheek niet opdagen wegens (zo kreeg ik te horen toen ik er was) familie problemen. Na drie kwartier wachten ben ik weer weggegaan.

    Een grote teleurstelling, ook omdat ik mij er zeer op had verheugd haar weer te ontmoeten
    Het is dus helaas bij die ene ontmoeting gebleven

  2. Onderstaande 4 leden hebben Westermient bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 8 juli 2018),Wentelt Eefje ( 8 juli 2018),Wijze grijze ( 8 juli 2018),wooley (28 juli 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    4 maart 2018
    Last Online
    27 oktober 2018 @ 19:27
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    10 in 3 posts

    Standaard

    Ben gisteren geweest tijdens haar gangbang. Inderdaad een leuke verschijning en voor haar leeftijd toch al behoorlijk ervaren. Ze neemt zelf initiatief en geeft aan wat ze wel al dan niet wil ,jammer genoeg wou ze niet gevingerd worden, maar alle begrip hiervoor. Ook verdeeld ze haar aandacht over alle aanwezigen. Zeker voor herhaling vatbaar.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33.

  FKK Artemis 468*60