Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 45 van 45

Discussie: Mary (Roemeense)

  1. #26
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Paasreces. Die zal wel terugkomen.
    Wie ihre Schwester Georgina auch!

    vanKees

  2. #27
    Geregistreerd
    18 juni 2014
    Last Online
    2 april 2024 @ 07:20
    Berichten
    45
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Is Mary ondertussen al terug aanwezig
    Mvg

  3. #28
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 22:05
    Berichten
    2.046
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.475 in 1.036 posts

    Standaard

    Laut einigen Berichten nach ist Mary momentan im Club. Ob und wann Sie tagesaktuell im Club ist kannst Du nur
    telefonisch erfragen.

    vanKees


    Nachtrag:
    Habe gerade auf die GPL geschaut, ist die nächsten Tage gelistet und Mary ist ziemlich zuverlässig. Die Kleine will Geld
    verdienen!

  4. #29
    Geregistreerd
    10 februari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 08:50
    Berichten
    142
    Discussies
    8
    Thanks
    244
    Thanked
    654 in 89 posts

    Standaard

    Gisteren wellicht de meest geboekte meid. En niet onterecht.

    Ik had haar al vroeg op de dag gespot, maar ze was dus vrij druk bezet, alleszins het lukte me niet haar te benaderen. Gelukkig had ze dat op 1 of andere manier door en op zeker moment benaderde ze mij zelf. Weliswaar in het gezelschap van Leah en met uiteraard het voorstel om eventueel met z’n drieën te kameren.

    Mijn voorgaande kamer was met Isabella: twee behoorlijk van elkaar verschillende dames, maar in mijn ogen allebei plaatjes. Mary kleiner en tengerder, kleine(re) tietjes, een heel klein kontje en ravenzwart haar.

    Haar Duits is intussen meer dan OK, een gesprekje voeren ging vlot.
    Op de kamer bleek haar Frans ook niet verkeerd te zijn. Een natuurtalent! Een erg prettige verrassing waren haar intense tongzoenen, zonder enige remming, bijna huigdiep.

    Qua seks heb ik maar één standje gehad. Doggy. Daar had ik al de hele namiddag naar uitgekeken: die kleine billetjes gespreid, met full view op haar sterretje. Ik had nog wel enkele andere posities willen doornemen maar ze was gewoonweg te lekker.

    Het was een voorrecht seks te mogen hebben met zo’n mooi meisje dat ook nog eens een actieve, gewillige sekspartner was. Als ik één klein, verwaarloosbaar puntje van kritiek mag hebben: haar handje zweefde in het begin in de buurt van haar poesje, om eventueel als buffer te dienen neem ik aan. Maar dat bleek niet nodig, ik verkies zachte seks en daar reageerde ze meer dan prima op.

    Een volgende keer zet ik de kennismaking graag verder.
    Laatst gewijzigd door Levitrus; 7 juli 2022 om 12:00

  5. Onderstaande 8 leden hebben Levitrus bedankt voor deze bijdrage:

    Giodude ( 8 juli 2022),le_belge ( 7 juli 2022),mentholbear ( 8 juli 2022),Patjax ( 7 juli 2022),Schietgraagft (13 juli 2022),SeX++ ( 7 juli 2022),Siberische tijger ( 7 juli 2022),WANDELAAR5 ( 7 juli 2022)

  6. #30
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Er zijn helaas mannen die hun condoom eraf trekken tijdens doggy. Dus veel dames controleren af en toe of het condoom er nog omheen zit. Dat zou de reden van dat handje kunnen zijn geweest.

  7. Onderstaande 2 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 juli 2022),Schietgraagft (13 juli 2022)

  8. #31
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag geweldig vermaakt met Mary. Weet iemand of ze er ook dinsdags is? Ik overweeg er morgen weer heen te gaan.

  9. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Schietgraagft (28 september 2022)

  10. #32
    Geregistreerd
    11 augustus 2021
    Last Online
    15 februari 2024 @ 15:20
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    60 in 7 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden weer in Babylon geweest. Al snel had ik deze mooie dame gevonden. Ohh wat heeft ze een lekker lichaam.
    Op de kamer haar verder mogen verkennen. Na een heerlikke sessie haar mondje vol gespoten.
    Later in de middag kwam ik haar eeer tegen. Ze draaide zich zo dat ik achter haar stond. Ze drukte haar kontje naar achter en begon zachtjes te wrijven.
    Daarna pakte ze hem in haar hand en vroeg of ik naar de kamer wilde en stopte haar tong al in mijn mond.
    Dit kon ik niet weigeren en heb voor tweede keer genoten.
    Echt een toppertje

  11. Onderstaande 7 leden hebben Ikkebenikke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2022),le_belge (25 september 2022),mentholbear (25 september 2022),pogastovino (29 september 2022),Schietgraagft (28 september 2022),SeX++ (25 september 2022),WANDELAAR5 (25 september 2022)

  12. #33
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.602
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Tweemal op dezelfde dag met Mary naar de kamer: https://www.ijsberenforum.com/forum/...bylon-Algemeen

    Visueel is zij in mijn ogen het beste wat de club te bieden heeft - een echte "Kracher"!

  13. Onderstaande 2 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 april 2023),Schietgraagft (12 april 2023)

  14. #34
    Geregistreerd
    11 augustus 2021
    Last Online
    15 februari 2024 @ 15:20
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    60 in 7 posts

    Standaard

    Een paar weken geleden weer eens naar Babylon geweest. Was er al vroeg en was aan het ontbijt begonnen. Zag haar al langslopen toen ik aan het ontbijten was. Ze herkende me van de vorige keren en dat maakte ze wel kenbaar. Er was snel contact en een snelle kus. Ze ging roken en kwam daarna naast me zitten. Haar tong had de mijne snel gevonden en haar hand zat onder mijn handdoek. Op de vraag of ik naar de kamer wilde, wist ze het antwoord al.
    Wat heeft ze een lekker lichaam. Een echte GFE. Tongzoenen op bed en daarna 69. Condoom erom en haar in diverse standjes op bed genomen. Daarna weer pijpen om vervolgens haar mondje vol te spuiten.
    Echt een toppertje

  15. Onderstaande 9 leden hebben Ikkebenikke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 april 2023),donkeywonkey (12 april 2023),le_belge (12 april 2023),Massi (14 april 2023),mentholbear (13 april 2023),middagbeer (12 april 2023),Schietgraagft (14 april 2023),schoolmeester (12 april 2023),WANDELAAR5 (12 april 2023)

  16. #35
    Geregistreerd
    29 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    307
    Discussies
    6
    Thanks
    2.602
    Thanked
    868 in 127 posts

    Standaard

    Uit mijn algemeen verslag (http://www.ijsberenforum.com/forum/s...bylon-Algemeen)

    [...]Deze jongedame is voor mij steeds meer het toppunt van schoonheid. Mary heeft een absoluut perfect figuur; de vrij kleine goed gevormde borsten, het knapperige kontje en het slanke uiterlijk worden aangevuld met een prachtig gezicht en - in mijn geval althans - een prachtige glimlach. Ik ken Mary al heel lang en inmiddels (na verschillende kamers in de afgelopen maanden) kent ze mij ook. Dus deze mooie dame begroette me hartelijk toen ze de club binnenkwam. Een half uur later vroeg ik haar of ze "later" tijd voor me had. En op haar wedervraag of ik "nu" tijd voor haar had, wist ik geen beter antwoord dan "ja".

    Mary is nog jong, maar zeer ervaren in dit werk. Ze heeft geen angst voor contact; haar tongzoenen bijvoorbeeld is in mijn ogen echt wat hier op het forum als "DFK" wordt omschreven. En haar tongspel elders op mijn lichaam doet niet onder voor deze hartstochtelijke zoenen. Maar bovenal is Mary zo mooi! Zelf kijkt ze graag naar zichzelf in de spiegel naast het bed en ook ik blijf een blik opzij werpen om het beeld te onthouden. Wat een geluk dat ik op mijn leeftijd nog geile seks kan hebben met zo'n schoonheid!

    Mijn kamers met Mary duren altijd maar minder dan een half uur. Vanuit mijn oogpunt is het altijd vrij snel voorbij met Mary (vooral bij de eerste kamer van de dag). En vanuit haar oogpunt is het tarief van 60 euro voor 20-25 minuten waarschijnlijk ook interessant. Maar er is voor mij geen reden om hierover te klagen: Mary is vriendelijk, aardig, bijna "lief" voor mij, ze geeft mij perfekte illusie! Het zou niet in me opkomen om te "eisen" dat de volle 30 minuten worden aangehouden; zoals het is, is het gewoon allround leuk met Mary! [...]

  17. Onderstaande 7 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

    donkeywonkey ( 2 juni 2023),Husky ( 2 juni 2023),Ikkebenikke ( 7 juni 2023),Klatergoud ( 3 juni 2023),mentholbear ( 3 juni 2023),Schietgraagft ( 7 juni 2023),WANDELAAR5 ( 3 juni 2023)

  18. #36
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    voor le_belge en zijn Marie ...

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    lampekap (12 juli 2023)

  20. #37
    Geregistreerd
    3 oktober 2022
    Last Online
    7 maart 2024 @ 13:03
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    102 in 7 posts

    Standaard

    Wat een zalige madam is dit. Toen ik vanuit de serre terug naar de bar liep werd ik door twee dames ingesloten .. of ik zin had in een triootje. Het bleken de zusjes Mary en Georgina te zijn. Nu, daar dat niet mijn favoriete bezigheid is heb ik het helaas afgeslagen .. maar met deze Mary heb ik wel wat oogcontact gehad en geglimlacht. Toen ik een 10 minuten later op de bank zat kwam ze toevallig voorbij en na het oogcontact zette ze zich naast mij. Ze verveelde zich .. het was ook erg rustig op dit tijdstip. Ze kwam tegen mij aanzitten en begon mijn bovenlichaam wat te strelen .. een voorzichtige kus .. mmm ... wat kan die lekker tongzoenen. Nu het ijs gebroken was zakte haar hand wat naar beneden en begon met wat teder handwerk onder de navel. `Daar hij redelijk snel recht stond en na wat kussen vroeg ze of ik zin had om naar de kamer te gaan. Ik vertelde haar dat ik eigenlijk wel heel goed zat en wilde nog even blijven zitten. Geen probleem .. ze maakt zich van mij los en gaat voor mij op de grond gehurkt zitten en begint daar een pijpsessie ... heerlijk langzaam, diep, veel met haar tong rondjes draaiend rond mijn eikel.
    Na een minuut of 10 werd het me te heet en ik wilde nog niet in haar mondje exploderen dus zijn we naar de kamer gegaan ... heerlijke sessie daar ... eerst staand nog wat gepijpt (met haar vingers en nagels heerlijk mijn ballen strelend) .. vervolgens een heerlijke 69 ... wat een heerlijk poesje heeft die zeg .. mooi om te aanschouwen .. en heerlijk om te likken en kussen.
    Dan nog een paar heerlijke standjes doorgenomen ... maar ik heb toch gevraagd of ze het met haar mond wilde afmaken.
    Dat was geen probleem .. dus mijn zalig op mijn rug gelegd en mij aan haar tong, lippen, vingers overgegeven tot het moment supreme ... nog een minuuutje langzaam doorzuigen .. en toen was het OK.
    Hier kom ik snel voor terug ...
    Wow .....

  21. Onderstaande 13 leden hebben Rudiderbumzer2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 juli 2023),AVENTADOR ( 2 juli 2023),donkeywonkey ( 2 juli 2023),Getrouwd ( 2 juli 2023),Klatergoud ( 3 juli 2023),lampekap (12 juli 2023),le_belge ( 2 juli 2023),mechelen ( 2 juli 2023),mentholbear ( 3 juli 2023),Patjax ( 2 juli 2023),Schietgraagft ( 5 juli 2023),schoolmeester ( 2 juli 2023),WANDELAAR5 ( 2 juli 2023)

  22. #38
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:55
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.039
    Discussies
    118
    Thanks
    2.081
    Thanked
    2.223 in 990 posts

    Standaard

    Uit mijn eerdere algemene clubverslag van vanochtend:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Siberische tijger Bekijk bericht
    Ik raak aan de praat met Georgiana en Mary en van het een kwam het ander en lag ik 10 minuten later op de kamer met Mary.
    Tip: als je op springen staat en je weet dat je het niet lang zult volhouden, ga dan NIET met Mary op de kamer.
    Voor het overige heb ik geen klachten over haar. Eerst tussen mijn benen en later in '69' werd ik vakkundig leeggemolken door Mary en was ik binnen 20 minuten 'klaar.'
    Even in elkaars armen nagepraat en na 30 minuten bij de lockers afgerekend.
    'Jij gaat toch altijd een uur op de kamer?', vroeg ze nog.
    'Ehh stimmt, maar dan moet je niet zo vurig teker gaan op het bed.'
    Die dame kan zelfs als ik 2 meter onder de grond begraven lig, van mijn penis nog een totempaal maken, ben ik bang.
    Mijn eerste kennismaking met Mary smaakt naar meer, kan ik nu wel concluderen.
    Mary is rustig op de kamer, vraagt als ze op het bed ligt een aantal dingetjes en begint dan rustig opbouwend aan har taak.
    Zoenen, tongzoenen en het betere kluifwerk had ze voor mij in petto.
    En nadat mijn penis formaat Anaconda kreeg en zo hard was als de neus van Pinokkio, werd ik in standje 69 'afgemaakt.'
    Ze vroeg nog tijdens dat standje: 'wie is toch Caroline? Ik hoor jou steeds haar naam mompelen.'
    Ik heb haar later maar uitgelegd (met een knipoog) dat ik even heel snel aan Caroline van der Plas moest denken, omdat het feest tussen Mary en mij al naar 45 seconden afgelopen zou zijn geweest.
    Een technische knock-out noemen ze dat in het boksen, als ik het goed heb.

    Kortom: een rustige, lieve dame die haar vak meer dan uitstekend beoefent.

  23. Onderstaande 10 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 november 2023),AVENTADOR (11 november 2023),Das (11 november 2023),donkeywonkey (11 november 2023),Flinstone (11 november 2023),Getrouwd (11 november 2023),Kwakje ( 2 december 2023),le_belge (11 november 2023),mentholbear (11 november 2023),Wentelt Eefje (11 november 2023)

  24. #39
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Gisteren @ 23:58
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.825
    Discussies
    91
    Thanks
    14.668
    Thanked
    9.541 in 3.444 posts

    Standaard

    Zou ik dan toch een keer met Mary proberen? Ik ken haar al 4 jaar of zo, maar op de 1 of andere manier is ze niet mijn type. Maar ze is veel geboekt, mooi en Siberische Tijger heeft onlangs nog een zeer positief verhaal over haar geschreven… Kortom ik ben toch maar eens met haar naar de kamer gegaan. Het tongzoenen was prima, haar pijpen vond ik wat ruw en eentonig, maar gelukkig bleek ze dat ook wat zachter te kunnen. Het bleef wel eentonig en ze gebruikte ook wat veel haar hand. Het aanbod voor een 69 kwam van haar. Kortom we zaten er lekker in. Toen het condoom werd gemonteerd bleek Mary lid van de KKC. Met geen mogelijkheid kreeg ik mijn Barokkar er in. Diverse standjes geprobeerd, maar het lukte niet. Mary heeft toen nog pijpend en aftrekkend geprobeerd er een orgasme uit te persen, maar dat lukte niet. Na 20-25 minuten de kamer beëindigt. Zo zie je maar dat een blowjob queen voor de ene man dat nog niet hoeft te zijn voor een ander.

  25. Onderstaande 5 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Das (12 november 2023),hasta la pasta (12 november 2023),ju52 (14 november 2023),mentholbear (12 november 2023),Schietgraagft (15 november 2023)

  26. #40
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Weet iemand of Mary deze maand met vakantie is of dat ze rond de feestdagen aanwezig zal zijn?

  27. #41
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:55
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    2.039
    Discussies
    118
    Thanks
    2.081
    Thanked
    2.223 in 990 posts

    Standaard

    Dit is geen echt antwoord op je vraag, maar meer een inschatting:
    Zondag 24 december, maandag 25 en dinsdag 26 december: Heiligen Abend en Weihnachten, dus dicht.
    Tussen Kerst en Oud En Nieuw zullen veel dames al thuis zijn, alleen enkele 'die-hards' of dames die in Duitsland wonen (zoals Vivienne) zou je kunnen verwachten.
    Aangezien jij op maandag of dinsdag een club bezoekt, zou ik dus niet op Mary rekenen.

  28. #42
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Dank voor je inzichten. Die komen redelijk overeen met mijn eigen.
    Nu vallen net de feestdagen en de bijbehorende familie verplichtingen juist net op maandag en dinsdag, waardoor ik m'n bezoekje die week naar woensdag verschuif. Vandaar de hoop Mary weer eens te treffen.

  29. #43
    Geregistreerd
    5 juni 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:28
    Locatie
    Cologne, Köln
    Berichten
    348
    Discussies
    10
    Thanks
    2.856
    Thanked
    580 in 215 posts

    Standaard

    Bitte bedenken, die Sache ist komplizierter:

    Jedes Jahr am 6. und 7. Januar feiern Millionen orthodoxer Christen auf der ganzen Welt Weihnachten, fast drei Wochen, nachdem viele Menschen das im Westen bereits getan haben.

    Der Unterschied ist darauf zurückzuführen, dass katholische und orthodoxe Christen unterschiedliche Kalender verwenden, um den besonderen Tag zu begehen.

    Gilt nicht generell für Rumänien, kann aber auch Auswirkungen haben.

    Ebenso Ostern: in Westeuropa und Rumänien fällt das Fest nur in Ausnahmen auf das gleiche Datum.

  30. Onderstaande 5 leden hebben ju52 bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster ( 1 december 2023),Getrouwd ( 1 december 2023),mentholbear ( 2 december 2023),Schietgraagft ( 4 december 2023),Siberische tijger ( 2 december 2023)

  31. #44
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Last Online
    Gisteren @ 18:42
    Berichten
    383
    Discussies
    14
    Thanks
    98
    Thanked
    258 in 75 posts

    Standaard

    Mary is (net als Georgiana) vanaf 12 December zeker niet meer daar, mogelijk al eerder weg.

  32. Onderstaande 4 leden hebben MeesterMixer bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd ( 2 december 2023),ju52 ( 2 december 2023),mentholbear ( 2 december 2023),Schietgraagft ( 4 december 2023)

  33. #45
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:58
    Berichten
    1.145
    Discussies
    84
    Thanks
    770
    Thanked
    1.609 in 652 posts

    Standaard

    Is nog op vakantie. Ik meen dat haar zus zei dat ze in de loop van volgende week terugkomt. Dit voor de fans van haar

  34. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 4 februari 2024)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27.