Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 45

Discussie: Mary (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard Mary (Roemeense)



    Mary (Roemeense)
    Leeftijd : 18 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Bovenlip
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
    Extra info : Dame spreekt alleen Roemeens en misschien een paar woordjes over de grens





  2. Onderstaande 6 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (30 juni 2018),Jooploop (30 juni 2018),Manureva ( 4 juli 2018),Mr Bluenose (30 juni 2018),spirou (26 oktober 2018),yylover (30 juni 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Mary Het zusje van..........................

    Mary is het kleine zusje van Georgiana en zeer er zeer leuk uit met een pracht van een body.
    Ze stond bij mij op mijn to-do list toen ik haar spotte in de bar ruimte.
    Eens kijken hoe goed haar grote zus haar heeft opgeleid in het vak.

    Mary spreekt alleen Roemeens en misschien een paar woordjes over de grens, dus communicatie met haar is moeilijk als je geen Roemeens spreekt.
    Gelukkig spreek ik een beetje Roemeens en zo kon ik toch een leuk gesprekje met haar hebben.
    Op de weg naar de kamer toe had ik totaal geen hoge verwachtingen van haar aangezien ze pas 18 is en net in het vak zit.
    Eenmaal op de kamer en op het bed aanbeland kreeg ik heerlijke tongzoentjes van haar en het pijpwerk en neuk werk was ook goed.

    Kortom een leuke kamer met haar gehad en herhaling zat er zeker wel in.

    Op het einde van de avond zocht ik naar een 3e slachtoffer voor de dag, maar ik kreeg zo niks gevonden.
    Mary liep voorbij en vroeg of k haar wilde vergezellen voor het roken.
    Ze ging op mijn schoot zitten en ik kreeg spontaan en harde van haar.

    Maar besloten om met haar op de kamer te gaan en dat was zeker een goede keuze.
    Deze kamer was nog beter als de eerste kamer en ook met een aardig GFE gehalte.

    HHG 100%

    Georgiana heeft haar zusje goed opgeleid

  4. Onderstaande 11 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juni 2018),biged (30 juni 2018),dennisw ( 1 juli 2018),hasta la pasta (30 juni 2018),Hooker lover1 (30 juni 2018),Jooploop (30 juni 2018),le_belge (30 juni 2018),Manureva ( 4 juli 2018),Mr Bluenose (30 juni 2018),Schietgraagft ( 1 juli 2018),yylover (30 juni 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Trio met de zusjes Georgiana en Mary
    Georgiana had ik inmiddels al gespot, terwijl ik aan het ontbijten was. Ze kwam even buurten en herinnerde zich ineens wat ik haar die week er voor heb gezegd. Ik had gezegd dat ik vandaag een triootje zou doen met haar en haar zusje Mary. Mary bleek al een kamer gescoord te hebben en was dus voorlopig even niet aanwezig. Ik zei tegen Georgiana dat wanneer haar zusje weer terug was, ze moest opzoeken. Ik ben toen maar even bij de bende van ellende, waaronder de jarige job Ricardo Banana, Graagneuker en nog een aantal gasten. Het bier vloeide er rijkelijk, want de tafel stond op een gegeven moment goed vol met glazen bier.

    Georgiana was nog steeds niet langs geweest, dus ik ging maar even poolshoogte nemen. Mary bleek ook nog steeds op de kamer en Georgiana zag ik ook niet meer. Ik ben maar even bij Roberta gaan zitten, die achter de gokkasten zat. Zo kon ik de dames die terug van de kamer kwamen mooi in de gaten houden. Het duurde niet lang of Mary kwam aangelopen. Helaas spreekt Mary nog geen Engels of Duits, dus communiceren was erg lastig. Ik had ook het idee dat Georgiana haar nog niet verteld had over de plannen. Ze liep dus dan ook gelijk naar de kleedruimte. Even later kwam Georgiana er ook aan. Ze had in de tussentijd ook nog even een kamertje kunnen scoren. Ik zei tegen haar dat haar zusje ook in de kleedkamer was. Ze zei dat ze zich snel zou gaan opfrissen en dan samen met haar zusje mij zouden opzoeken. Een kleine 10 minuten later kwamen ze beide.

    We even kort een gesprekje gehad, dat wil zeggen, Georgiana en ik en vervolgens zijn we naar een kamer verhuist. Daar moest het dus gebeuren, een triootje met 2 zusjes De zusje maakten het bed op en ik nam plaats. Mary kwam gelijk naast me liggen en begon me innig te zoenen. Zal viel beslist niet tegen. Ze zoent erg lekker en hoewel ze rookt, merkte ik daar niets van. Tongen was erg goed.

    Ondertussen had Georgiana zich om mijn kleine vriend bekommerd. Heerlijk als een dame aan het tongzoenen is en de andere je een blowjob geeft. De dames wisselden elkaar steeds af. Dit keer had Georgiana ook een fris mondje, want de vorige keer had ze een lichte tabakssmaak in haar mond. Niet heel erg storend, maar heb het liever niet.

    Na een paar keer onderling gewisseld te hebben, vroeg Georgiana of ik haar kleine zusje wilde neuken Alleen al hoe ze het zei, maakte me erg geil. Georgiana gaf haar zusje opdracht om me in cowgirl te nemen, zodat ik Georgiana kon blijven zoenen en ze mijn tepels kon bewerken. Aan de onervarenheid van Mary was weinig te merken. Als een volleerd cowgirl reed ze op mijn kleine vriend. Als ze het iets langer had volgehouden, was ik misschien zelfs in die positie klaargekomen. Voor mij een positie waar ik over het algemeen moeilijker klaarkom, maar zijn deed het erg goed. Uiteindelijk in missio gefinisht in Mary, waarbij Georgiana mijn tepels bleef bewerken. Ik had daarbij een erg mooi uitzicht op het mooie jonge gezichtje van Mary. Met een paar laatste tongzoenen het ik mijn eerste orgasme van de dag.

    Daarna nog even wat nagepraat met de 2 zusjes, waarbij Georgiana als tolk fungeerde. Met Mary ga ik zeker in de toekomst nog een kamertje individueel doen, ondanks dat ik nauwelijks met haar kan communiceren, maar haar service is erg goed en het is een bijzonder mooi meisje.





    Naam: Mary
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Helaas alleen Roemeens
    Leeftijd: 18
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,71 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 49Kg, maat 36/ B-cup

  6. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (26 oktober 2018),cheasehead (27 oktober 2018),Jooploop (26 oktober 2018),Mr Bluenose (27 oktober 2018),spirou (26 oktober 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Zowel lengte als maat worden iets te hoog ingeschat...

  8. #5
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Zowel lengte als maat worden iets te hoog ingeschat...
    Ik haal de gegevens van de website van Babylon en we weten dat die uiterst betrouwbaar is

  9. Onderstaande leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    pret (27 oktober 2018)

  10. #6
    Geregistreerd
    7 december 2017
    Last Online
    15 maart 2024 @ 01:05
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    26 in 6 posts

    Standaard

    Samen met haar zusje Georgiana vormt zij een tagteam waaraan het moeilijk weerstand bieden is. Mary komt heel schuchter over (waarschijnlijk mede omdat ze de taal niet beheerst) maar haar acties zijn dat zeker niet. Ze doet niet onder voor haar zusje als het op zoenen of bj aankomt. Beide doet ze met een gretigheid die ik wel kan waarderen.

  11. Onderstaande 4 leden hebben Lupus bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (28 oktober 2018),brombeerzuid (28 oktober 2018),Manureva (28 oktober 2018),Viscamessi (28 oktober 2018)

  12. #7
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Met Mary had ik een paar weken geleden een trio, samen met haar zus Georgiana. Ik was erg positief door haar verrast toen, zeker om dat het nog een jong meisje is van net 18 jaar. Na die sessie heb ik altijd in m'n achterhoofd gehad om nog een keer een sessie met haar te doen, maar dan individueel. Ik liep bij de gokkasten, toen ik haar tegenkwam. Ze kwam net van de kamer en toen ze naar de kleedkamer wilde gaf ik haar aan dat ik op haar zou wachten in de bar. Ze ging zich gauw douchen en na een minuut of 10 kwam ze bij me. We zijn gelijk naar de kamer gegaan. Normaal wil ik altijd even met een dame op de bank wat kletsen en (tong)zoenen, maar omdat ik wist dat ze weinig Duits of Engels kon, vond ik het wel een goed idee om gelijk maar naar de kamer te gaan. Ik zei haar dat ik even wat op wilde halen uit mijn kluisje. Met mijn telefoon en een presentje kwam ik weer bij haar. Met de telefoon kon ik, indien nodig, met haar communiceren in het Roemeens op de kamer.

    Op de kamer begon Mary me gelijk te tongzoenen en ik kon me van de vorige keer nog goed herinneren dat ze dit heel erg lekker kan Ze heeft een erg mooi lekker strak lijfje. Mooie kleine stevige tienerborstjes en een mooi gezichtje. Haar blik komt een beetje arrogant over, maar zo is ze absoluut niet. Tis een heel lief ding op de kamer en stel je haar op haar gemak, komt ze ook wat meer los en probeert ze ook in het Duits te praten. Met een beetje hulp van Google Translate toch leuk met haar kunnen communiceren.

    De seks was erg goed met haar en dat vond ik ook al tijdens de trio met Georgiana, alleen toen kon ik me niet vol concentreren op Mary. Dit keer wel. Wat erg lekker was, was toen ze me in cowgirl nam. Helaas niet een positie waarin een dame me makkelijk kan laten klaarkomen, dus haar na een tijdje in missio genomen. Misschien dat ik een volgende keer de eerste sessie met haar ga doen en dan kijken of het haar zal lukken om me in cowgirl klaar te krijgen. Tot nu toe is alleen Gina dat gelukt.

    De resterende tijd hebben we een beetje met elkaar gesproken, zoveel mogelijk in het Duits, zodat ze een beetje kon oefenen Over een paar maandjes zal haar niveau weer een stukje beter zijn. Ze is gelukkig niet bang om fouten te maken.



    Naam: Mary
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Helaas alleen Roemeens
    Leeftijd: 18
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,71 mtr
    Postuur/Cupmaat: normaal, 49Kg, maat 36/ B-cup

  13. Onderstaande 5 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (28 november 2018),Mooiejoke ( 5 december 2018),Mr Bluenose (25 november 2018),Schietgraagft (26 november 2018),spirou (30 november 2018)

  14. #8
    Geregistreerd
    6 november 2017
    Last Online
    27 december 2019 @ 15:08
    Berichten
    762
    Discussies
    28
    Thanks
    89
    Thanked
    2.369 in 554 posts

    Standaard

    Trio met Georgiana en Mary
    De tweede sessie van de dag was met Georgiana en Mary. Georgiana kwam even bij, toen ik een kippensoep aan het eten was. Een beetje plagerig begon ze een gesprekje met me, waarbij ze overal een beetje aan het friemelen was. Ze vroeg of ik nu zin had met haar zusje om naar de kamer te gaan. Ik had eigenlijk plannen om met hen de laatste sessie van de dag te doen, maar ze zei dat ze misschien eerder weg zouden gaan. En nu was haar zusje Mary ook beschikbaar, dus dan maar gelijk

    Het was weer een leuk kamertje met deze 2 zusjes. Beide (tong)zoenen lekker, maar ik vind Mary net iets beter. Het pijpen doen de dames beide goed. Niet veel verschil onderling. En beide wisten mijn tepels goed onderhanden te nemen, vooral Georgiana. Op het moment van schrijven vol ik het nog steeds

    Ook tijdens deze sessie niet geneukt, maar dat was geen gemis. De blowjobs van beide dames waren heerlijk





    Naam: Mary
    Nationaliteit/Taal: Roemeense / Een heel klein beetje Duits
    Leeftijd: 18
    Haarkleur: Zwart
    Lengte dame: 1,71 mtr
    Postuur/Cupmaat: slank, 49Kg, maat 36/ B-cup

  15. Onderstaande 3 leden hebben perso bedankt voor deze bijdrage:

    kwakky90 (16 augustus 2019),Schietgraagft (24 juni 2019),Sjeufke (18 juni 2019)

  16. #9
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.969
    Discussies
    114
    Thanks
    2.026
    Thanked
    2.157 in 947 posts

    Standaard

    Azis,

    Mary en Georgina zijn weer terug in Babylon.
    Uitgerust en goed in vorm. Georgiana blijft het meest 'aanwezig' in de bar, Mary is wat verlegener.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 oktober 2019),Husky (17 oktober 2019),Mooiejoke (17 oktober 2019),Sjeufke (17 oktober 2019)

  18. #10
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Volgens de GPL samen met haar zus gisteren en vandaag niet aanwezig. Iemand enig idee of ze er deze week zullen zijn? En zijn ze soms ook in andere clubs actief, want zijn toch vaak afwezig de laatste tijd.

  19. #11
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Beide zusjes "zeer" aanwezig vandaag. (sorry voor de " ")

  20. #12
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Jammer dat de GPL niet betrouwbaarder is, anders zou ik ze graag nog eens doen. Maar zat gisteren in LR en vandaag in GT

    Verstuurd vanaf mijn SM-J330F met Tapatalk

  21. #13
    Geregistreerd
    26 juli 2019
    Last Online
    3 mei 2022 @ 19:09
    Berichten
    1.511
    Discussies
    34
    Thanks
    333
    Thanked
    1.829 in 752 posts

    Standaard

    Iemand enig idee wanneer Mary en haar zus nog eens hun opwachting doen in BB?

  22. #14
    Geregistreerd
    4 december 2005
    Last Online
    10 oktober 2020 @ 13:40
    Berichten
    148
    Discussies
    1
    Thanks
    684
    Thanked
    140 in 44 posts

    Standaard

    Zal nog wel een week of 4 duren.

  23. #15
    Geregistreerd
    19 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 21:23
    Locatie
    am Rhein
    Berichten
    1.969
    Discussies
    114
    Thanks
    2.026
    Thanked
    2.157 in 947 posts

    Standaard

    De afgelopen week was Mary weer aanwezig. Zaterdag 22 februari heb ik haar zelf gezien.

  24. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 juli 2021),WANDELAAR5 (23 februari 2020)

  25. #16
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 13:47
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Von einem vertrauenswürdigen Insider:
    Mary ist seit heute wieder im Club.

    vanKees

  26. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 juli 2021),ju52 (14 oktober 2020)

  27. #17
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Mary is ook zo'n geweldige topper in Babylon. Nog een jong meisje die wenig Duits of Engels kan, maar op de kamer compenseert ze dat met haar goede service. Ze blijft maar tongzoenen, die kleine meid. Ooit ga ik een keer een trio doen samen met haar zus Georgiana. Gisteren vroegen ze ook of ik dat wou, maar dat heb ik toen afgeslagen.

  28. Onderstaande 4 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 7 juli 2021),ju52 ( 5 augustus 2021),mentholbear ( 5 juli 2021),Shaft9999 ( 1 augustus 2021)

  29. #18
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Leuk dit, even het draadje doorlezen en je dan bedenken dat de tijd voortschrijdt. Ze spreekt inmiddels een heel aardig woordje Duits. Ik zoek eigenlijk zelden jonge, slanke kuikens op. Haar gedrag in de club is best opvallend. Eigenlijk als je haar ziet is ze best vaak goed gehumeurd. Eergisteren schaakte ze mij (i.p.v. andersom) nadat ik zonder orgasme net van een kamer was gekomen. Orgasme was dit maal binnen 30 min gepiept. Service echt prima en heel gezellig om mee te kameren.
    Pluk de dag of een bloemetje

  30. Onderstaande 11 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Getrouwd ( 3 november 2021),Johnsonxxx ( 1 november 2021),Kwakje ( 1 november 2021),lekkersfan (31 oktober 2021),mentholbear (31 oktober 2021),Patjax (31 oktober 2021),Schietgraagft ( 3 november 2021),Siberische tijger (31 oktober 2021),swazontneuf (31 oktober 2021),WANDELAAR5 (31 oktober 2021),yylover (31 oktober 2021)

  31. #19
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Vandaag @ 13:47
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Mary kommt mit ihrer Schwester Georgiana und Kusine Betty am Samstag
    zurück.

    vanKees

  32. #20
    Geregistreerd
    11 augustus 2021
    Last Online
    15 februari 2024 @ 15:20
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    6
    Thanked
    60 in 7 posts

    Standaard

    Vorige week woensdag was ik voor het eerst in deze club. Met wat wandelaars ontbeten en kreeg al meteen advies over welke toppers zijn en welke te vermijden. Mary kwam langs en we hadden meteen oogcontact. Kreeg meteen te horen dat ze een toppertje is. Ze heeft inderdaad een geweldige body. Lekker gegeten en even een wandeling gemaakt om de club te ontdekken. Kwam weer terug bij de bar en daar zat ze met wat later bleek haar nichtje te zijn.
    Ging er langs staan om wat drinken te bestellen en we raakte snel aan de praat. Al net zo snel zat ik naats haar en hadden haar handen mijn lichaam gevonden. Van het een kwam het ander en onze tongen hadden elkaar gevonden.
    Tijd om naar de kamer te gaan. Het is echt een dame met een goddelijk lichaam. Pijpen zonder deed ze vol overgave, afgewisseld met tongen. Al snel haar poesje gevonden en het smaakte lekker en fris.
    Wil haar ook vanbinnen voelen en het was lekker strak. Ze zat bovenop en het zag er geil uit. Toen ze vroeg of ik in haar mondje wilde klaarkomen wist ik het wel. Dit was echt een geil gezicht. Later lagen we op bed wat na te praten en kreeg ik te horen dat haar zusje er ook werkte. Deze zou ik zeker ook nog gaan leren kennen.
    Al met al een super kamer met een super dame.

  33. Onderstaande 4 leden hebben Ikkebenikke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (31 maart 2022),mentholbear (31 maart 2022),Schietgraagft (31 maart 2022)

  34. #21
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    23 januari 2024 @ 15:09
    Berichten
    34
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    78 in 16 posts

    Standaard

    een 10-tal dagen geleden naar BB geweest en ik kan niet anders dan bevestigen: een trio met Mary en Georgina is toch wel geweldig.
    Kan niets toevoegen aan de vorige commentaren, je moet het zelf ondervinden. Het is geweldig ;-)

  35. Onderstaande leden hebben Kriske1000 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 8 april 2022)

  36. #22
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    23 januari 2024 @ 15:09
    Berichten
    34
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    78 in 16 posts

    Standaard Trio met Mary en Georgina

    een 10-tal dagen geleden naar BB geweest en ik kan niet anders dan bevestigen: een trio met Mary en Georgina is toch wel geweldig.
    Kan niets toevoegen aan de vorige commentaren, je moet het zelf ondervinden. Het is geweldig

  37. Onderstaande leden hebben Kriske1000 bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant ( 5 april 2022)

  38. #23
    Geregistreerd
    4 juli 2021
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 22:37
    Berichten
    163
    Discussies
    11
    Thanks
    60
    Thanked
    590 in 113 posts

    Standaard

    Vorige week woensdag Babylon weer eens bezocht en daar een kamer gemaakt met Mary. Mary is welbekend op dit forum. Ondanks haar jonge leeftijd een echte topper. Communicatie gaat soms wat moeilijk door haar beperkte kennis van de Duitse en Engelse taal, maar haar service is tiptop in orde. Een meid die er altijd zin in lijkt te hebben en er zelf ook geil van wordt.

  39. Onderstaande 2 leden hebben Zapzarap bedankt voor deze bijdrage:

    Kwant ( 5 april 2022),mentholbear ( 8 april 2022)

  40. #24
    Geregistreerd
    19 januari 2018
    Last Online
    23 januari 2024 @ 15:09
    Berichten
    34
    Discussies
    2
    Thanks
    1
    Thanked
    78 in 16 posts

    Standaard

    Zit Mary nog bij Babylon? Is blijkbaar al enkele weken weg ...

  41. #25
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 11:33
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kriske1000 Bekijk bericht
    Zit Mary nog bij Babylon? Is blijkbaar al enkele weken weg ...
    Paasreces. Die zal wel terugkomen.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.

Diamond 468*60