Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Jasmina (Turkse)

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:07
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard Jasmina (Turkse)



    Jasmina (Turkse)
    Leeftijd : 29 jaar Taal : Duits (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : 200 euro Tijdsduur : 120 minuten
    Service : NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : Pas 2 weken in YY, zegt voorheen in Oostenrijk gewerkt te hebben.





  2. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (20 december 2018),pret (24 juni 2018),sofaking (24 juni 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 19:07
    Berichten
    2.082
    Discussies
    130
    Thanks
    4.074
    Thanked
    8.148 in 1.631 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...659#post613659

    Zag op een gegeven moment wel een meid wat wel mijn type was aan de deuropening staan naar buiten toe. Normaal postuur, met een lekkere stevige kont, lang zwart haar. Zwarte stockings met zwart lingerie setje en zwart korset. Zag er lekker geil uit.
    We maakten oogcontact en ze deed even leuk en ging weer weg. Verder niet veel aandacht aan gegeven en het voetballen afgekeken. Na het voetbal eens even in het restaurant kijken of ze nog toetjes hadden. Ze hadden ijs en daar ben ik wel fan. Ik had niet in de gaten dat de meid van daarvoor voor mij zat maar zat met de rug naar mij toe. Toen ik mijn 2e portie ophad draaide ze zich om en toen ze mij zag zei ze wat maar kon het niet verstaan. Ze wou dat ik naast haar kwam zitten en maar gedaan. Was al weer bang voor zo’n jaag tactiek om gelijk naar de kamer te gaan. Dat viel wel mee en kon met haar lachen. Ze stelde zich voor als Jasmina en zei dat ze Turks is. 29 jaar en ook wel te herkennen aan een spleetje tussen haar tanden. Ook zij zou pas 2 weken in YY zijn. Daarvoor in Oostenrijk gewerkt.
    Na een beetje kletsen vroeg ze naar de kamer te gaan. Ook aan haar vertelde ik dat het eraan ligt of ze doet tongen en pzc. Dit was geen probleem, dus op naar de kamer.
    Op de kamer werd het alleen maar beter en konden het goed met elkaar vinden. De zogenaamde klik was er en ik vond haar uitermate geil. Lekker tongen, knuffelen en strelen. Ze vroeg of ik deed beffen maar toen ze mijn gezicht zag zei ze al het hoeft niet. :D Ik zeg als je het graag wil doe ik het wel maar hoeft voor mij niet. Nee dat hoefde dan niet. :D Beetje verder geilen en toen ging ze over naar pijpen. Lekker was het, dat ging zo een paar keer door met droogneuken erbij. Toen zegt ze, je moet mij toch echt beffen nu. Op haar poesje was niets aan te merken en mooi schoon. Ik dus maar wat likken en zij stuurde het wel. Moest op een gegeven moment ook mijn vinger erin steken wat toch wel een glibberige bende was van binnen. Toen ze klaar was, als of, ga ik vanuit, weer lekker tongen. Zo een beetje doorgegaan tot uiteindelijk toch gaan neuken. Ze ging bovenop mij zitten en van alles wat vooraf gebeurd was, was ik binnen een paar minuten al klaar. Even nog wat liggen. Was een super kamer maar toen ik op de klok keek dacht ik dat ik 2,5 uur op de kamer was geweest. Zelf zei ze 2 uur dus ik zei maar niks. Was nog goed lang maar zeker geen spijt van, echt een leuke goede meid.

  4. Onderstaande 8 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    @j (29 juni 2018),bierbeer (26 juni 2018),cheasehead (30 juni 2018),gignnl (25 juni 2018),Mr Bluenose (20 december 2018),Poppalarge (24 juni 2018),sofaking (24 juni 2018),yylover (30 juni 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    hallo heren gaan vaak met een maat maar die heb veel tatoos en dat is haar vaste speeltje
    ik hoor tatooman er alleen maar goeds over ,en tattoo man heb geen internet

  6. #4
    Geregistreerd
    27 mei 2018
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 11:52
    Berichten
    35
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    75 in 17 posts

    Standaard

    Jasmina is één van mijn favoriete dames geworden, krijgt van mij de hoogste ranking 5 (ja ik houd het bij).
    5 uitstekend (gfe), 4 goed, 3 redelijk, 2 matig, 1 slecht.
    Gisteren ben ik voor het eerst met haar op de kamer geweest, het was een overdonderende ervaring. Eigenlijk zou ze een 6 moeten krijgen, maar ja, de cijfers gaan maar van 1 tot 5.

    Ik zag haar al vaker in YY maar waarom ik nog nooit met haar gekamerd heb is na gisteren een groot raadsel. Ze heeft een lekkere kont, sommige mannen zouden het misschien dik noemen, maar ik vind het zeer sexy. Ze heeft een bijzonder knap gezicht en ze kijkt je op een aantrekkelijke manier aan tijdens het vrijen. Ik verheug me al op de volgende keer, dan wordt het een heel uur op de kamer i.p.v. het half uur van gisteren. Bovendien is ze geen klokkijker, we waren zeker 40 minuten op de kamer. Bij de meeste dames is een half uur vaak 20 minuten.

    Ze heeft slechts een paar hele kleine tatoos.

  7. Onderstaande 6 leden hebben rob2001 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (26 augustus 2018),laplagne (26 augustus 2018),Mr Bluenose (20 december 2018),Sjeufke (20 december 2018),sofaking (25 augustus 2018),yylover (25 augustus 2018)

  8. #5
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob2001 Bekijk bericht
    Jasmina is één van mijn favoriete dames geworden, krijgt van mij de hoogste ranking 5 (ja ik houd het bij).
    5 uitstekend (gfe), 4 goed, 3 redelijk, 2 matig, 1 slecht.
    Gisteren ben ik voor het eerst met haar op de kamer geweest, het was een overdonderende ervaring. Eigenlijk zou ze een 6 moeten krijgen, maar ja, de cijfers gaan maar van 1 tot 5.

    Ik zag haar al vaker in YY maar waarom ik nog nooit met haar gekamerd heb is na gisteren een groot raadsel. Ze heeft een lekkere kont, sommige mannen zouden het misschien dik noemen, maar ik vind het zeer sexy. Ze heeft een bijzonder knap gezicht en ze kijkt je op een aantrekkelijke manier aan tijdens het vrijen. Ik verheug me al op de volgende keer, dan wordt het een heel uur op de kamer i.p.v. het half uur van gisteren. Bovendien is ze geen klokkijker, we waren zeker 40 minuten op de kamer. Bij de meeste dames is een half uur vaak 20 minuten.

    Ze heeft slechts een paar hele kleine tatoos.
    Ze loop nu bij sixsens rond

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  9. Onderstaande 2 leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (20 december 2018),Sjeufke (20 december 2018)

  10. #6
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Met dezelfde artiestennaam? Om het weer wat ingewikkelder te maken,
    Loopt ook een Bulgaarse rond met dezelfde naam en Bcup, en lang zwart haar

  11. #7
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    Met dezelfde artiestennaam? Om het weer wat ingewikkelder te maken,
    Loopt ook een Bulgaarse rond met dezelfde naam en Bcup, en lang zwart haar
    Je kan het soms toch niet volgen want anna van ss wordt nu weer miky geheten ???? Heb ook wel anca gehoord weet je het nog .
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  12. #8
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    halo beren Jasmina (Turkse)
    is het 1 keer geweest in ss want i heb ze een keer in ss gezien maar daarvoor alleen in yy .
    heb ze nu niet meer in 2019 meer gezien in ss zou ze weer naar yy zijn
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  13. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (28 januari 2019)

  14. #9
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    halo beren Jasmina (Turkse)
    ze is al weer vertrokken naar elders in belgie omdat ze toch een yy dvp die in ss geen blijvertje is voor in ss
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  15. Onderstaande leden hebben keesboz bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (13 februari 2019)

  16. #10
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    10 april 2024 @ 21:01
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    halo beren Jasmina (Turkse)
    ze is al weer vertrokken naar elders in belgie omdat ze toch een yy dvp die in ss geen blijvertje is voor in ss
    Willem2 kan deze niet in de oude doos doen deze dame is van de aardbodem verdwenen groet keesboz

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

  Freude 468*60