Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Caro (Duitse)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard Caro (Duitse)



    Caro (Duitse)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed), Nederlands (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Aftrekken, Vingeren
    Extra info : "Studente" die bijklust volgens eigen zeggen...





  2. Onderstaande 3 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 juni 2018),mentholbear (16 juni 2018),pret (16 juni 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Bij mijn bezoekje aan PHG van afgelopen vrijdag 15-06-2018, zag ik een Duitse jongedame met een redelijk sportief figuur en de bijbehorende sportbillen (ook zonder hakken zag de bilpartij er appetijtelijk uit), waardoor ik na meermaals enkele blikken met haar gewisseld te hebben besloot mijn slag te slaan en deze dame maar eens aan te spreken voor een kamergang...

    Het bleek om de 25-jarige Duitse Caro te gaan die als "studente" bijkluste in PHG, komt uit de buurt van Dortmund (dus zal daar dan wel ergens studeren) en rijdt gewoon naar huis na een avondje arbeid in PHG. Wellicht dat ze daarom aangaf alleen in de weekenden te werken en ook alleen als ze zin had om die "wereldreis" te maken.

    Daarna nog even de formaliteiten in het gesprek naar boven gebracht en ze hield niet er niet van om gebeft te worden, deed geen anaal, kuste alleen als het echt moest dus liever niet, maar voor de rest deed ze vrijwel alles gaf ze aan. Na die opsomming moest ik eigenlijk wel lachen en vroeg haar waarom ze dan toch zoveel kamergangen maakte met sommige van de aanwezige beren en dat ze steeds binnen 20 minuten terug was... Daar was volgens haar maar één manier om achter te komen, dus avontuurlijk als ik ben, stemde ik in met de vraag van haar om een sleutel te halen.

    Heb me wel vaak zat suf gelachen met een meid tijdens een kamergang, maar deze jongedame is stiekem grappiger dan dat ze voor doet komen. het begon al met de vraag hoelang ik met haar wilde kameren en haar standaardperiode was 5 jaar (duur van d'r studie denk ik zo), waardoor ik aangaf dat ik blij zou zijn als ik de 5 minuten zou halen en anders moesten we maar verkering nemen voor de komende 5 jaar zodat ik haar in die 5 jaar nog veel vaker met 5 minuten zou kunnen teleurstellen...

    Vervolgens vroeg ze me op wat voor type vrouw ik viel en waar mijn voorkeur echt naar uitging. Toen ik aangaf dat elke vrouw die als vrouw geboren was en niet als jongen wel zou voldoen, begon ze over Lego en zei ik dus dat bouwdozen niet mijn ding zijn en ik er ook nooit het geduld voor heb gehad, tenzij het een pc / server zou zijn in de tijd van de baas. Toen ze uiteindelijk te horen kreeg dat al mijn langdurige relaties met blondines (niet allemaal natuurlijke blondines) waren, was de interesse gewekt, besprong ze me opeens en was ze opeens mijn kleinere zelf tot leven aan het wekken, want er moest geneukt worden volgens haar...

    Toen ik vroeg of ze hem niet liever op een andere manier hardmaakte, pakte ze gelijk een condoom en zoog mijn lid gelijk op oorlogssterkte zodat er zo snel mogelijk sex kon plaatsvinden...

    Helaas gebruikte ze wat veel glijmiddel, maar buiten dat was het prima te doen met deze meid en ook al lijkt het een afwerkster, ze neemt wel de tijd als ze er de tijd voor wil nemen. Doet ze volgens eigen zeggen niet vaak en dat is ook wel te zien als je haar de hele avond in de gaten houdt qua kamergangen...

    Weet niet of ik nog snel nog een keer met haar op de kamer zal belanden, want ze is meer een leuk type voor een gezellig praatje en door het beperkte aanbod op de kamer niet echt mijn ding. Ze gaf aan het een en ander misschien te willen proberen in de toekomst, maar wil ik daar op wachten? Dat zie ik bij mijn volgende bezoeken wel en dan moet ze ook nog aanwezig zijn... Vandaar dus de misschien bij herhalingsgevaar, maar het is echt een sympathieke meid...

    Doe er je voordeel mee...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  4. Onderstaande 9 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (18 juni 2018),fg22 (19 juni 2018),george101 (15 juli 2018),Horny_one (26 juli 2018),Husky (16 juni 2018),laplagne (12 september 2018),mentholbear (18 juni 2018),Smouse (17 juni 2018),The Joker (16 juni 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    jammer dat ze er doordeweeks niet is. klinkt als een lekkere meid.

  6. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 juni 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    Gisteren @ 12:50
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Ziet er idd goed uit, nice ass en ferme bollen

  8. Onderstaande leden hebben King Kong bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 juni 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Mooie en slimme meid. Matige service.
    Zoenen beetje half half. Liever niet. Alles met gummi. En geen overgave. Voor mij geen herhalingsgevaar iig.

  10. Onderstaande 4 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (19 juni 2018),mentholbear (25 augustus 2018),Poppalarge (22 juni 2018),satanic surfer (25 augustus 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Blijlvaar klust deze studente in de vakantie extra bij, want ik trof haar de 4e woensdag van juli. Hoewel bovenstaande me bekend voorkomt, was de klik op de kamer dusdanig goed, waardoor ik een geweldige sessie beleefde.

  12. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (23 juni 2019),CVARIA (25 augustus 2018),goolfy69 (25 augustus 2018),phoenix (25 augustus 2018)

  13. #7
    Geregistreerd
    23 juni 2019
    Last Online
    23 juni 2019 @ 09:44
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    kan iemand mij vertellen als ze nog steeds werkt in happy garden? alvast bedankt

  14. #8
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 21:39
    Berichten
    187
    Discussies
    17
    Thanks
    1.698
    Thanked
    80 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teddydeclubhobber Bekijk bericht
    kan iemand mij vertellen als ze nog steeds werkt in happy garden? alvast bedankt
    tel:+49-215-251-9103

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.

Babylon 468*60