Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Weert, Massagewereld, Parallelweg 100, Algemeen

    Massagewereld
    Parallelweg 100
    Weert

    (tegenover NS station)

    Internetsite : http://www.massagewereld.com/

    Geopend van :
    maandag t/m vrijdag
    11.00 tot 23.00 uur.

    zaterdag, zondag en feestdagen
    12.00 tot 22.00 uur.




    In het nieuws :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prem
    Op een huisnummer 100 in het Limburgse Weert bezoekt Prem een erotische massagesalon. Een vrouw die tegen betaling een body-to-body massage geeft, is dat nou een prostituee of niet?
    http://omroep.nl/nps/premtime/

    http://player.omroep.nl/?aflID=3848469 23/1/2007
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Shila

    Werkt de Marrokaanse Shila hier nog,ik ben haar uit het oog verloren.

  3. #3
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Zeer mooi uit de kluiten gewassen modern woonhuis in rustige straat met betaalde parkeerhavens aan de overzijde. Er naast ligt een "Coffeeshop" waar je de "THC" door je longen kunt blazen. Ik heb de wiet links laten liggen. Interfereert trouwens niet met de rust die je in deze massagesalon ervaart. Prettige ontvangst waarbij je gevraagd wordt of je iets wil drinken en de dames zich aan je voor komen stellen. Ik krijg 4 dames voor mijn neus en ze zijn alle vier om je vingers bij af te likken. Tevens ligt er een zeer complete prijslijst waaruit het al net zo moeilijk kiezen is. Prijzen variëren zo van 75 euro tot zo duur als je het wil maken. Ligt vooral aan de tijd die je wil. Ik opteer voor een Thaise olie massage van een uur. 100 euro is de prijs met daarbij inbegrepen een "Happy ending". Nou, geloof me, ik kwam zeer "Happy" uit de massageruimte.

    Zoals al gezegd is het moeilijk kiezen maar uiteindelijk besluit ik de getinte Naomi te nemen. Werkelijk heerlijk figuurtje met een b/c cup. Ik krijg al een stijve als ze lief naar me lacht. Alle kamers zijn thematisch aangekleed en wij krijgen een soort van "Space" kamer met een compleet sterrenplafond en op de wanden het hele melkwegstelsel afgebeeld. Op de achtergrond rustgevende muziek. Het ritueel is uitkleden en douchen wat al zeer sensueel is en deze Tropische "Chick" mijn rug inzeept en met haar tieten wat schoonmaakwerkzaamheden verricht. Die erectie wordt ongemakkelijk hard en ik ben blij als ik me op het zachte bed mag gaan liggen en zij met haar wulpse lichaam en soepele reet de laatste stressresten gaat weg masseren. Dit is zo'n mooi wijf dat niet alleen het melkwegstelsel om me heen zit te tollen maar ook mijn eigen melk al danig op stoom begint te komen en dreigt voortijdig over te koken.

    Het is nu de derde keer dat ik zo'n studio bezoek en ik moet zeggen, ik heb drie keer een voltreffer gehad van dames die van wanten weten. Ze weten het spel goed op de wagen te zetten en zijn zeer bedreven in de fijne kneepjes van het vak. Tieten massage "All over your body". Je moet wel weten dat het niet de bedoeling is dat je zelf ook flink aan de slag gaat. Dat is enerzijds spannend en anderzijds frustrerend als zo'n tropische verrassing in melkchocolade met haar zijde zachte tieten over je knuppel ligt te wrijven en in je oor ligt te hijgen. Ik ervaar het toch vooral als heel geil en ontspannend. Deze "Bounty-Girl" drapeert haar hele lichaam over je heen en daar lig je dan met een stijve lul tot bijna onder je kin te genieten.

    Het "Moment supreme" weet ze mooi op te bouwen. Ze glijd als een glibberige aal over mijn lijf van onder naar boven, van onder naar boven. Telkens als ze met haar hoofd boven me hangt, hijgt ze in mijn oor. Dan gaat ze even verder omhoog waardoor haar tieten boven mijn neus bengelen. Man, ik word gek. Uiteindelijk begint ze mijn knuppel met haar handen te plagen. Net als ik denk te komen, houdt ze in, wacht even en gaat weer verder. Niet veel later spuit ik een complete lading het melkwegstelsel in en ik dacht zelfs Pluto uit zijn baan te schieten. Daarna weer douchen en een beetje teasen en boven aan de bar afscheid nemen. Ik mocht ook nog een kijkje in de andere ruimtes nemen. Ziet er zeer puik uit. Deze keet is een aanrader voor als je je een uur lekker gek wil laten maken door een mooie meid die uiteindelijk de boel goed afroomt. Herhalingsgevaar 100%, vanwege de entourage, de dames, de sfeer en natuurlijk de geiligheid. Mooi uurtje ontspanning.

  4. Onderstaande 7 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 december 2011),bad pritt ( 6 december 2011),Megaboob ( 5 december 2011),MichelJ ( 6 december 2011),pcenter ( 8 december 2011),Sparky ( 6 december 2011),wervelwind (10 december 2011)

  5. #4
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Last Online
    7 februari 2012 @ 12:44
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik ben nieuwsgierig of ze ook extras doet of andere dames?

  6. #5
    Geregistreerd
    13 december 2006
    Last Online
    28 november 2022 @ 14:19
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    5
    Thanked
    37 in 11 posts

    Standaard

    Ik ben er in het verleden regelmatig geweest, de zaak is keurig netjes en meestal diverse type vrouwen aanwezig.

    Hier heb ik nooit gemerkt dat er meer dan masseren gedaan wordt. Bij de een mag je net iets verder gaan dan de ander, maar meer dan even met je mond aan een borst of de hand tussen de benen heb ik niet meegemaakt.

    De ene meid kan beter teasen dan de ander, logisch.

    Vanwege de toch relatief hoge prijs heb ik andere wegen bewandeld...

  7. #6
    Geregistreerd
    1 augustus 2012
    Last Online
    13 februari 2014 @ 11:21
    Locatie
    Limburg (BE)
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben nu al ruim een jaar een trouwe regelmatige bezoek van dit etablissement.
    Ik moet "Zoekmachine" gelijk geven, meer dan wat aanraken zal er niet extra gedaan worden.
    Echter was er wel Sofie die mij toevertrouwde dat er in het verleden wel eens meiden geweest zijn die wel de richtlijn van het massagesalon in de wind slaan.
    Er zijn echt enkele aanraders.
    - Sofie > zalige tantra olie massage
    - Jasmin > goede initiatie in soft SM
    - Jenny > zalige water massage
    en zo kan ik er nog vele opnoemen, echt een top plaats.

  8. Onderstaande leden hebben mrgreen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 augustus 2012)

  9. #7
    Geregistreerd
    1 augustus 2012
    Last Online
    13 februari 2014 @ 11:21
    Locatie
    Limburg (BE)
    Berichten
    4
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    De openingsuren van dit etablissement (en alle andere salons van deze keten in Nederland) zijn aangepast.
    Sinds 1 april 2012 zijn de openingtijden als volgt.
    - Maandag => Vrijdag; 10:00 - 22:00
    - Zaterdag, Zon- en feestdagen; 12:00 - 22:00

  10. Onderstaande leden hebben mrgreen bedankt voor deze bijdrage:

    wooley (26 september 2012)

  11. #8
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Kwam er regelmatig....mooie tent binnen,vooral de romeinse kamer.
    goede leuke meiden waarbij bij de een wat meer mag als de ander...@
    Als ik in weert,maastricht of eindhoven ben,ga ik effe binnen.
    veel dames rouleren tussen deze tenten.dus er is altijd wel iets naar mijn smaak.
    Als je de dames wat beter kent kan er bij sommige dames meer.maar dat ligt aan de klik.
    sommige dames vragen iets extra als je hun wil aanraken??(zoey)
    heb er de nodige zaadjes weggespoeld daar.
    Vanwege de relatief hoge prijs kom ik er niet meer zo vaak.
    De Riesen-Eisbear...

  12. #9
    Geregistreerd
    21 april 2010
    Last Online
    19 november 2014 @ 10:27
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deel de ervaringen van hierboven!
    Vind het aanbod van de vrouwen eigenlijk heel goed!
    En degenen die mij een massage hebben gegeven heb ik ook niets over te klagen.
    Bij de meesten krijg je echt het id dat ze er zelf ook van genieten.
    Had ik nooit verwacht!!

    Nu even stoplen met reclame, de prijzen zijn idd wel erg hoog!
    En dan is een massage met happy end achteraf wel eens een tegenvaller als je je portemonee weer moet inkijken.

    Maarja het is wel altijd genieten!!

  13. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ben er ook jaren geleden geweest en vond het daar prima met hele mooie dames.
    Omdat een van de dames geen vervoer had en was afgewerkt heb ik haar thuis gebracht in Eindhoven.
    Daarna bij haar thuis nog enkele malen geweest en de kosten daar waren E.50,- voor een uurtje of langer.
    Ze was Marokkaanse.

  14. #11
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ben er al heeeel lang niet meer geweest. Heerlijke massages
    maar jammer genoeg wat aan de hoge kant. Waar kunnen we deze Marokkaanse
    bereiken?

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.

  Living Room 468*60