Pagina 15 van 55 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 t/m 375 van 1354

Discussie: Islamofobie

  1. #351
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Een wet invoeren en hem dan niet handhaven. dat is zo 2019... zo fout!
    Daar kan ik MB alleen maar in bijvallen. Indien er een wet is, dient die gehandhaafd te worden. Sterker, artikel 1 zegt volgens mij dat iedereen gelijk behandeld moet worden. Ik neem aan dat dat ook voor wetshandhaving geldt. Dus of je nou een motorhelm draagt of een burka, dat is allemaal gezichtsbedekkende kleding en dat mag niet (op daarvoor bestemde plekken). Dus aanhouden en bekeuren. Tegelijkertijd moeten we dan niet zeuren over een bekeuring van enkele tientjes wegens snelheidsovertredingen van 5 km. Ook al is dat zuur.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (12 augustus 2019),schoolmeester (13 augustus 2019)

  3. #352
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 15:37
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.113
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Eigenlijk vanuit neutraal perspectief zou ik dit draadje als racistisch kunnen beschouwen. Fobisch voor Islam!
    Wanneer men mij beschuldigd van racisme (gebeurt wel vaker), dan zeg ik altijd dat ik selectief racistisch ben. Ik heb niks tegen negers, spleetogen, roodhuiden, latino's of Eskimo's en maak geen onderscheid tussen wit, bruin of zwart. Al zijn er wel zaken die je moet kunnen en durven uitspreken (maar dat is een andere discussie).
    Met selectief racisme bedoel ik: ik ben radicaal tegen het instituut Islam en elke vorm van communistisch systeem.

    Om bij dit onderwerp te blijven: in sé heb ik niks tegen een moslimman of -vrouw.
    -Zolang ze hun geloof belijden achter de deur van hun huis. Niet in Moskees gesubsidieerd door de overheid, noch door Turkije, Saoudi-Arabië of andere heimelijke landen. In veel van die landen worden ook geen kerken (meer bij) gebouwd.
    -Zolang hun achterlijke cultuur niet aan ons opgedrongen worden: (geen bourka's in straatbeeld, andere kopvodden, middeleeuwse handelingen en opvattingen, ongelijkheid tussen de seksen, vergelding tegen homo's, de belachelijke talen die de eerste reden zijn waarom inburgering niet werkt, kweken als ratten, overal de slachtofferrol aannemen, bourkini's,...etc)
    -Zolang ze respect en nederigheid tonen voor iedereen in het land waar ze te gast zijn, evenals de normen en waarden.
    -Zolang ze "massaal" bijdragen tot de maatschappij door te werken en jobs te vullen die blijven open staan.

    Geen enkele van vier bovenstaande punten wordt door de grote moslim massa in Europa nageleefd. Er zijn ook geen regels voor. Er zijn nooit fatsoenlijke afspraken rond gemaakt... Dus geef ze eens ongelijk dat ze hier het varken komen uithangen en profiteren van het sociale systeem. Daarom is mijn haat voor de linkse kant van het spectrum nog veel groter dan voor de Islam. Het zijn de linksen die ze destijds naar hier gehaald hebben als gastarbeiders. Het zijn de linksen die oorlog en ellende gesticht hebben in de landen van herkomst. Het zijn de linksen die de immigratiekraan opengedraaid hebben. Het zijn de linksen die de illegalen nu per boot uit de Middellandse Zee gaan vissen. Het zijn de linksen die wetten, regels en achterpoortjes bedacht hebben om de eigen bevolking achter te stellen op de moslim immigrant. Het zijn de linksen die toestaan dat andersgelovige vluchtelingen niet geholpen worden, of door moslim vluchtelingen overboord gekieperd worden. Het zijn de linksen die het profitariaat creëren in de gastlanden. Het zijn de linksen die hun eigen cultuur zo haten dat ze op termijn een volksvervanging willen doorvoeren....

    Wel, de linkse zijn hypocriete zwakbegaafden:

    -Het milieu dit en het milieu dat... Opwarming hier en opwarming daar >>> maar de grootste vervuiler is niet CO2 of plastic op zich. De mens consumeert en vreet aan een razend tempo natuur weg. Europa is overbevolkt en overal is er file. Nog meer migratie naar hier halen, zorgt voor meer overbevolking, consumptie, files, opwarming en verstikking. Zeker als je bedenkt dat het soort immigrant waar het hier over gaat zich vermenigvuldigt als konijnen en ratten. Als de wereld nog te redden valt, dan zou naast een immigratiestop ook nog geboortebeperking bij de autochtone bevolking moeten doorgevoerd worden. BV max 1 kind per gezin. Ja, dit is radicaal, maar het kan niet anders! Zeker als er hier niet snel een oorlog of epidemie uitbreekt.

    -Homo's neigen ook vaak naar links. Protesteren tegen Poetin is populair bij onze gayvrienden. Rusland heeft wetten die liefde binnen hetzelfde geslacht niet promoten. Een verbod op gay parades... Maar er wonen wel degelijk vrouwen- en mannenkoppels samen in Rusland. Het is niet zo als in Arabische landen waar men homo's van 7 hoog naar beneden gooit of vervolgt. In plaats van daar protestmarsen te gaan organiseren, houden ze het liever veilig in Rusland.

    -De dolle mina's. Vrouwenrechtenorganisaties die maar al te graag op Trump zeiken, zitten ook voornamelijk gehuisvest bij de linkerzijde. Als man mag je nog geen complimentje meer geven of je wordt vernoemd op #METOO. Geweld, vernedering, discriminatie en het beperkt houden van vrouwen op de sociale ladder is natuurlijk niet OK. Voor mij ook niet.... Maar de onderdrukking door middel van hoofddoek, het beperken van vrijheden en zich onderwerpen aan de man, worden wel erkend door diezelfde dolle mina's omdat het te wijten is aan de Islamitische cultuur. Dat die moslim venten geen flikker respect hebben voor zelfstandige en vrijgevochten vrouwen, daar zijn ze stekeblind voor en bedekken ze met de mantel der liefde. Liefde voor die o zo mooie cultuur... Ookal worden ze wanneer ze kortgerokt zijn, uitgescholden voor hoer.

    -Straffeloosheid voortkomend van het door links gedomineerde justitie, rechters en juristen. Voor terrorisme draai je minder land de nor in dan wanneer je thuis als allochtoon een inbreker in de rug schiet. Voorbeelden zat. Binnen hun gemeenschap mag er onderling veel meer "geregeld" worden. Trouwstoeten met politiebegeleiding; daar moet je autochtoon ook niet aan denken. Pegida marsen mogen niet doorgaan... Betogingen met geweld ter ere van religie gaan wekelijks in Brussel en andere hoofdsteden door. Om te zwijgen over hangjongeren overlast, rellen, criminele feiten en dies meer, gepleegd door Mosselmannen: de straffen zijn niet zwaar.

    Privileges vanuit gemeentenbesturen en provincies. De eigen jeugd wordt depressief omdat niets meer mag en alles te duur is. Om de allochtoon van straat te houden worden ze massaal en onder begeleiding naar provinciale domeinen, recreatieparken en openlucht zwembaden gebracht. Op kosten van de belastingbetaler. Waar ze vervolgens amok maken, territoria afbakenen en hun wijven met bourkini's het water insturen. Terwijl in Vlaanderen in de meeste zwembaden mogen mannen er met een lange zwemshort niet eens meer in. Omwille van de hygiëne, zegt men dan. Maar met lange gewaden en daaronder een fel behaarde kut te water gaan, dat is zuiver!

    De lijst is eindeloos. Ik kan hier nog wel even doorgaan. Fobie voor Islam zou ik zelfs niet zeggen. Met fobie doelt men eerder op afkeer en angst voor. Dat zou me verdomme spijten dat ik angst voor ze heb. Van mijn part mag de heilige oorlog beginnen. We zullen dan wel zien wie het meeste angst heeft. Hoe dan ook ga ik geen haat koesteren tegenover eender welk individu uit de moslimgemeenschap. Vaak is het andersom wel zo, dat men mij haat omdat ik andersgelovig ben of van een bepaalde strekking ben, zonder dat men mij kent voor de rest. Dit sluit niet uit dat ik Moslims als vriend heb. Niet in Europa, niet in Israel, maar wel in Bosië en Azerbeijan. Landen waar de eigen cultuur en religie minder prominent aanwezig is dan diezelfde religie en cultuur in het hedendaagse West-Europa.

    Mijn haat is het grootst voor al die linkse ratten, die de overname van Europa mogelijk maken. Die hun eigen roots achterstellen op die van een middeleeuwse cultuur en barbaarse religie.
    Overal verliezen diezelfde linkse stemmen in Europa en toch houden ze de touwtjes in handen. Met beperkte macht blijven ze ook in de hoogste regionen van organisaties, banken en bedrijven zitten. De problemen van de afgelopen decennia zullen de komende jaren in Europa nog steeds niet opgelost worden. Dan wel zal het nog harder uit de hand lopen. Dus maak van dit draadje gerust linkiewinkiefobie!
    Iemand heeft blijkbaar de middenstip van Anderlecht opgesnoven. Als het je in het Europa niet bevalt ga je toch terug naar het Midden-Oosten. Zijn we ook verlost van jouw junky gelul.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    pret (12 augustus 2019),Wentelt Eefje (13 oktober 2019)

  5. #353
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Schokkend te lezen dat er daadwerkelijk mensen zijn die geloven in complottheorieën die vol met onwaarheden zitten maar die wel voor terroristen vaak aanleiding zijn tot het plegen van aanslagen.

    Hoe een extreem-rechtse complottheorie mensen aanzet tot het plegen van dodelijk geweld
    Julia Ebner (28) onderzocht de ‘grote vervangingstheorie’, die stelt dat het witte ras dreigt uit te sterven. Een aanhanger van deze theorie schoot afgelopen weekend 22 mensen dood in El Paso.
    https://www.volkskrant.nl/cultuur-me...weld~bee96120/

    Nou ja in sommige versies is het dat niet een joods communistisch complot maar een communistisch lees links complot. Afhankelijk van je politieke voorkeur verzin je gewoon je eigen waarheid cq onzin.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #354
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.572
    Thanked
    11.654 in 5.091 posts

    Standaard

    Bij deze wil ik even verduidelijken dat dit topic niet opgezet is om angst voor de Islam te creëren. In tegendeel dit topic is juist bedoeld om aan te kaarten hoe Islamofobie tot stand is gekomen en juist om die ontstane danwel gecreëerde angst voor de Islam weg te nemen.

  7. #355
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 13:19
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Standaard

    Als liberaal ben ik tegen wetten die beperkingen opleggen aan de vrijheid om je naar eigen keuze te kleden. Vrijheid van godsdienst vind ik te beperkt. Het zou eigenlijk vrijheid van levensovertuiging moeten zijn. Als moslima's zich overal mogen vertonen met een symbool van minderwaardigheid rond hun hoofd gewikkeld, of zelfs geheel bedekt onder een tent, dan zouden naturisten eigenlijk ook naakt over straat mogen omdat dit deel uit maakt van hun levensovertuiging.

    Echter, wanneer je de vrijheid hebt om je uit te dossen op een manier die geen geheim maakt van je levensovertuiging dien je daar ook de verantwoordelijkheid voor te nemen. Dus niet gaan lopen zeiken wanneer werkgevers naaktloperij of minderwaardigheidslappen niet zo in hun bedrijfscultuur vinden passen. Ook niet lopen zeiken wanneer medeburgers de mening uiten dat ze naaktloperij of minderwaardigheidslappen niet echt een aanwinst voor het straatbeeld vinden. Tenzij aantrekkelijke moslima's van 23 jaar naakt gaan lopen en 50+ naturisten zich onder een tent verbergen natuurlijk.

    Het eigenlijke probleem is ook niet de minderwaardigheids-lappen/tenten. Het probleem is de religieuze/culturele achterliggende gedachte/doctrine: alles waar mannen uit een moslimcultuur onzedige gedachten van kunnen krijgen of anderszins aanstoot aan kunnen nemen dient in de publieke ruimte uit het zicht gehouden te worden. Dus vrouwen in lappen/tenten wikkelen, geen schilderijen/foto's/posters waar vrouwelijk schoon of onreine dieren op staan in het gemeentehuis/ziekenhuis/bus/tram/abri, geen alcoholische dranken op tafel wanneer er een moslim aanschuift in een talkshow op de staatsomroep, enzovoort.

    Hierdoor word mannen uit een moslimcultuur nauwelijks iets van zelfbeheersing bijgebracht tijdens de opvoeding. Alles waar ze aanstoot aan kunnen nemen of onzedige gedachten van kunnen krijgen dient immers verborgen te blijven in de moslimcultuur, dus is er geen reden voor zelfbeheersing.

    Dat word dus een probleem wanneer die mannen uit een moslimcultuur met hun gebrekkige zelfbeheersing in een vrije westerse maatschappij wonen. Dan word je uitgescholden voor 'HOER!!!!' wanneer je bij een man uit een moslimcultuur onzedige gedachten opwekt. Dan word je 14-jarige dochter in het zwembad bij haar tieten en kut gegrepen door jonge mannen uit een moslimcultuur.

    Er is helemaal geen sprake van angst voor moslims of islamofobie. Er is een onoverbrugbare incompatibiliteit tussen de westerse beschaving en de islamitische beschaving. Er is geen sprake van cultuurverschillen, maar sprake van twee volledig verschillende beschavingen. Uiteraard is het onmogelijk dat deze volledig verschillende beschavingen samen kunnen leven. Dus leven ze naast elkaar op dat hele kleine stukje aarde. Vooralsnog zonder al te ernstige brokken, wat hoofdzakelijk te danken is aan de tolerantie en zelfbeheersing van de autochtone bevolking.

    Een autochtone bevolking die wel opgevoed is met begrippen als zelfbeheersing en tolerantie, en welke daarom voorzien is van een dikke huid en niet al te lange tenen zodat men ondanks allerlei verschillen toch in vrede en vrijheid samen kan leven. Wanneer de huid steeds dunner en de tenen steeds langer worden zal in vrede en vrijheid samen leven op den duur niet meer mogelijk zijn.


    J.W.
    Keep on Walking.....

  8. Onderstaande 3 leden hebben Jan_Wandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 augustus 2019),Eddy_V (13 augustus 2019),schoolmeester (13 augustus 2019)

  9. #356
    Geregistreerd
    9 september 2015
    Last Online
    18 juli 2023 @ 22:53
    Berichten
    2.669
    Discussies
    28
    Thanks
    1.004
    Thanked
    2.969 in 1.216 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan_Wandelaar Bekijk bericht
    Het eigenlijke probleem is ook niet de minderwaardigheids-lappen/tenten. Het probleem is de religieuze/culturele achterliggende gedachte/doctrine: alles waar mannen uit een moslimcultuur onzedige gedachten van kunnen krijgen of anderszins aanstoot aan kunnen nemen dient in de publieke ruimte uit het zicht gehouden te worden. Dus vrouwen in lappen/tenten wikkelen, geen schilderijen/foto's/posters waar vrouwelijk schoon of onreine dieren op staan in het gemeentehuis/ziekenhuis/bus/tram/abri, geen alcoholische dranken op tafel wanneer er een moslim aanschuift in een talkshow op de staatsomroep, enzovoort.

    Hierdoor word mannen uit een moslimcultuur nauwelijks iets van zelfbeheersing bijgebracht tijdens de opvoeding. Alles waar ze aanstoot aan kunnen nemen of onzedige gedachten van kunnen krijgen dient immers verborgen te blijven in de moslimcultuur, dus is er geen reden voor zelfbeheersing.

    Dat word dus een probleem wanneer die mannen uit een moslimcultuur met hun gebrekkige zelfbeheersing in een vrije westerse maatschappij wonen. Dan word je uitgescholden voor 'HOER!!!!' wanneer je bij een man uit een moslimcultuur onzedige gedachten opwekt. Dan word je 14-jarige dochter in het zwembad bij haar tieten en kut gegrepen door jonge mannen uit een moslimcultuur.

    Er is helemaal geen sprake van angst voor moslims of islamofobie. Er is een onoverbrugbare incompatibiliteit tussen de westerse beschaving en de islamitische beschaving. Er is geen sprake van cultuurverschillen, maar sprake van twee volledig verschillende beschavingen. Uiteraard is het onmogelijk dat deze volledig verschillende beschavingen samen kunnen leven. Dus leven ze naast elkaar op dat hele kleine stukje aarde. Vooralsnog zonder al te ernstige brokken, wat hoofdzakelijk te danken is aan de tolerantie en zelfbeheersing van de autochtone bevolking.

    Een autochtone bevolking die wel opgevoed is met begrippen als zelfbeheersing en tolerantie, en welke daarom voorzien is van een dikke huid en niet al te lange tenen zodat men ondanks allerlei verschillen toch in vrede en vrijheid samen kan leven. Wanneer de huid steeds dunner en de tenen steeds langer worden zal in vrede en vrijheid samen leven op den duur niet meer mogelijk zijn.


    J.W.
    Ik ben het zelden eens met Jan. Meestal schiet Jan in de overdrijfstand, iets waar meer mensen last van hebben omdat ze denken dat ze dan beter hun standpunt kunnen duidelijk maken, en verliest daardoor aan geloofwaardigheid. Daarom heb ik een gedeelte van zijn reactie geqout. De rest was weer het gebruikelijke uit de vocht vliegen om interessant te lijken.

    Ik heb geleerd om de ander te respecteren zoals hij of zij is. Dat is niet hetzelfde als het eens zijn met wat die ander doet of hoe hij of zij leeft. Als de ander belangrijk is voor mij dan probeer ik ook uit te leggen wat ik minder vindt en waarom. Anders laat ik de persoon gewoon links liggen.
    En dat is iets dat Jan hierboven benadrukt. Daar kan het wel eens fout lopen.
    Een vriend is iemand die vraagt waarom je iets doet, maar nooit veroordeelt wat je doet.
    Hij, of zij, vraagt nooit waarom je geen tijd had, maar is altijd blij als ie je weer ziet.
    Maar weet wel waar je de vorige keer over sprak en pakt daar de conversatie weer op.

  10. #357
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Iemand heeft blijkbaar de middenstip van Anderlecht opgesnoven. Als het je in het Europa niet bevalt ga je toch terug naar het Midden-Oosten. Zijn we ook verlost van jouw junky gelul.
    1) Ik heb betere smaak. De krijtlijnen van Belgische voetbalclubs ga ik zeker niet opsnuiven.
    2) Je hebt geluk: overmorgen ben ik weer weg... Maar ik zal je een kaartje sturen.
    3) Wat ik geschreven heb is eigenlijk vanuit een heel nuchter perspectief. Over wat ik suggereer dat men zou moeten doen, kan je discussiëren. Betreft de hypocrisie en de gang van zaken is het simpelweg harde waarheid. Wie dat niet wil zien, zit nog volop in de fase van ontkenning.
    4) In Israel ben ik het ook niet met alles eens. De regering is er naar mijn zin niet rechts genoeg. Elke godsdienst mag er vrij beleefd worden. De gaza had al lang opgekuist moeten worden en de inwoners ervan zouden door Egypte, Jordanie of waarom niet de rijke Emiraten opgevangen moeten worden. Langzaam aan krijgen we er ook te maken met overbevolking en de zogenaamde nederzettingen in de Palestijnse gebieden. Meestal door Orthodoxe Joden, waar ik ook niet hoog mee oploop, omdat ze even fanatiek als de moslims zijn. Maar het verschil tussen Israel en West-Europa is dat Israel nooit of te nimmer een Islamitisch land zal zijn, terwijl Europa een heus kalifaat zal wezen. En dat ga jij in dit leven nog meemaken, beste vriend!

  11. #358
    Geregistreerd
    29 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 13:56
    Berichten
    1.833
    Discussies
    26
    Thanks
    2.756
    Thanked
    2.139 in 820 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Maar het verschil tussen Israel en West-Europa is dat Israel nooit of te nimmer een Islamitisch land zal zijn, terwijl Europa een heus kalifaat zal wezen. En dat ga jij in dit leven nog meemaken, beste vriend!
    Ik lach alle Europeanen uit die nu al hun kinderen niet naar zwembaden durven te sturen als het 40 graden is. Wat een zielig, achterlijk 'soort' zijn Europeanen, zeg.

  12. #359
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    1) En dat ga jij in dit leven nog meemaken, beste vriend!
    Jij blinde dwaas. Wij gaan in ons miserabele leven helemaal niks meemaken. 50 jaar geleden zette de eerste mens zijn poten op de maan en sindsdien zijn we daar nooit meer geweest (op een paar Apollo vluchten na). Iets minder dan 50 jaar geleden bliezen Palestijnen al vliegtuigen uit de lucht en stonden ze met hun bivakmutsen op de balkons in München om elf Israëliërs af te slachten. I.t.t. onze Tietenman Megaboob en jij, mijn zoon, waag ik me niet aan voorspellingen. Waarom niet? Omdat voorspellingen nooit uitkomen.

    Jij bent een man van de wereld. Je hebt de hele aardkloot binnenstebuiten gekeerd en dan kom je met een kortzichtig stukje dat alle ellende veroorzaakt wordt door Links schorriemorrie. Hoe kortzichtig is dat? Klootzakken, extremisten en dwazen vind je in alle bevolkingsgroepen. Dat is niet voorbehouden aan één specifieke bevolkingsgroep. Zoals je zelf al aangeeft heb je niet veel op met die Ultra-Orthodoxe geloofsfanaten met hun pijpenkrullen en gribusbaarden. De hele dag de Tora bestuderen en hun wijven laten werken die ze geregeld bezwangeren om hun gezin te laten uitdijen. Die extremistische zeloten zuigen de Israëlische staat leeg tot op het bot omdat ze geen ene flikker uitvoeren.

    Joden mogen dan allemaal tot het Joodse volk behoren maar zoals gezegd zitten hier ook veel verschillende bevolkingsgroepen in waaronder dus de Orthodoxen. En hoeveel Arabische Israëliërs zijn er in Israël? En hoeveel zijn er daarvan islamitisch. Ik heb ze niet persoonlijk geteld want het interesseert me eerlijk gezegd geen zak. De Israëlische bevolking is een lappendeken van allerlei verschillende groepen mensen. Die kun je ook niet allemaal over één kam scheren. En hoewel onze naïeve dwaas deket vaak de pedalen kwijt is, vooral als het Anderlecht en blonde schoolmeisjes betreft, moeten we hem gelijk geven als hij stelt dat je nooit moet generaliseren.

    Ik mag dan wel een linkse linkiewinkie zijn in jouw ogen, in sommige gevallen ben ik rechtser dan Filip Dewinter en Wilders samen hoewel ik komende verkiezingen toch weer PvdA ga stemmen.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    deket (13 augustus 2019),pret (13 augustus 2019)

  14. #360
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Veel van wat SFL schreef klopt maar niet volledig
    1. Het zijn de patroons die destijds de gastarbeiders naar hier haalden.
    Betreffende koolmijnwerkers en staalarbeiders vooral de staat in opdracht, dus niet de linksen
    De term "Gastarbeiders "mag niet meer gebruikt worden maar in 1ste instantie was het dus de bedoeling dat ze tijdelijk bleven,en terug naar huis gingen vandaar het woord gastarbeiders.
    Echter ze bleven en dat was niet ingecalculeerd en dat is een van de essentiële redenen van een mislukt integratiebeleid
    Toegegeven met de allereerste,dus de Italianen en Polen zorgden voor mínder problemen.
    De fout van de linksen is dat ze de problemen nooit hebben willen erkennen, zie je nu weer met de discussie ivm overlast bij de zwembaden. Ze steken hun kop in t zand en dit samen met een naïef opengrensenbeleid zorgt dat links overal zware klappen krijgt betreffende verkiezingen
    2. Er zijn ook mooie gebouwen en werken door de islam nagelaten, zoals de Moren in Granada.

    3. Er zijn idd veel kutMarokkaantjes,maar wat je niet kan ontkennen is dat er (nogmaals doorgaans) onderling meer solidariteit is. Indien er een door de flikken opgepakt werd gaat er onmiddellijk een groep vormen om de verdachte te beschermen.
    Ook in de islamitische steden,ben zelf geen bezoeker van die landen maar vrienden vertellen mij dat er bv ginder iemand een beroerte of zo krijgt men direct daar staat om te helpen terwijl hier de mensen meer geneigd zijn door te lopen en niet om te kijken
    Wel is het zo dat ze in die landen vertellen dat vooral het crapuul in het westen leeft,of toch verschillende hiervan
    Btw, @BS interesse in deketmeiden blijft maar voorlopig monogaam,ga niet meer vreemd hoewel ik mij nogal vlug thuisvoel
    Soit,ik moet gaan afsluiten en verder doen

  15. Onderstaande 3 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 augustus 2019),pret (13 augustus 2019),Ryuhayabusa (19 augustus 2019)

  16. #361
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Joodse en islamitische clubs tegen verbod op onverdoofd slachten

    Joodse en islamitische organisaties zijn boos over het nieuwe wetsvoorstel van de Partij voor de Dieren om onverdoofd ritueel slachten te verbieden. Zij vinden dat zij worden beperkt in hun vrijheid van godsdienst.
    .... https://www.ad.nl/politiek/joodse-en...hten~a46b3f06/

    Ze slaan elkaar daarna wel onverdoofd de koppen in
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 5 november 2019),JonnyFontane (25 september 2019)

  18. #362
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    geenstijl:

    Boek over positie van de vrouw heeft hoofdstukje 'islam'. Vrouwenclub & GroenLinkser GESCHOKT
    Want je zou maar iemand op z'n besneden pik trappen


    Vrouwenorganisatie FAM (zoiets bestaat kennelijk) zou een boekpresentatie doen van het boek 'De weg naar gelijkwaardigheid!' van auteur Huub Salman. Want HUP VROUWEN! Uiteraard een vleugje religie hier en daar: bij Keessie van der Staaij moet mevrouwtje met haar lange zwarte rok effe opbokken naar de keuken en bij de islam is er ook wel het een en ander op te merken over de positie van de deerns. Besnijdenis, aparte ingangen, achter het mannetje aanhobbelen, zo'n saaie boerka, verboden contact te maken met de mannetjes, enzovoort. Heel erg stichtelijk allemaal. Enfin, Salman zal zoiets hebben opgeschreven, we hebben het boek nog niet gelezen. GroenLinks-wethouder Marianne Smitsmans wel, ze slikte die hele pil als een rode, en nu moet ze nog even van die klap bekomen. "In het boek wordt getrapt tegen religies en vooral tegen de islam. Het is zwart-wit, iedere nuancering ontbreekt." En nu is er in overleg met de FAM maar besloten de boekpresentatie af te gelasten wegens islamkritiek. Nu hoeven wij Smitsmans niet te vertellen dat er weinig te nuanceren valt als jij en je afwezige clitoris zijn uitgehuwelijkt aan je bloedeigen neef, maar daar komt ze zelf misschien wel achter als ze het boekje nog een keer leest. Hup kritiek, hup dingen benoemen, hup vrije meningsuiting!
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  19. #363
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 15:37
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.113
    Thanked
    2.612 in 929 posts

    Standaard

    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    azis ( 5 november 2019),JonnyFontane ( 5 november 2019),pret ( 5 november 2019)

  21. #364
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    vind dit een van de leuker Nederlandse stripreeksen maar de grap slaat eigenlijk nergens op in dit geval
    een hoofddoek is een symbool van onderdrukking en walging voor het decadente westen
    een hoofdoek is religie en heeft weinig te maken met hoe belachelijk iemand zijn kapsel eruit ziet

  22. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 6 november 2019)

  23. #365
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Een eersteklas kansenparel.... hier word je toch niet vrolijk van.

    geenstijl:

    Die arme Bekir Eraslan, de moordenaar van Humeyra, is zelf het échte slachtoffer
    Hallucinante rechtszaak tegen Bekir Eraslan (32 lentes), moordenaar van Humeyra Öz


    Meisjesmolenaar Bekir Eraslan, maakte een slachtoffer, maar is toch vooral zelf slachtoffer. Slachtoffer van de racistische Nederlandse maatschappij, slachtoffer van de definitie van stalken, slachtoffer van zijn cokeverslaving, slachtoffer van Humeyra die zei dat ze achttien was in plaats van zestien, slachtoffer van zijn onderontwikkelde brein, slachtoffer van verklaringen van anderen want dat zijn allemaal leugens, slachtoffer van misverstanden, slachtoffer van de interpretaties van 'moord' en 'doodslag', slachtoffer van geweld op televisie, slachtoffer van schietspelletjes op de computer, slachtoffer van het Algemeen Dagblad, slachtoffer van iedereen in de omgeving van Humeyra, slachtoffer van zijn foute vriendje Mohammed Al-Mahdawi, slachtoffer van een conflict met een motorclub, slachtoffer van de pesterijen van de ex van Humeyra, slachtoffer van zijn slechte geheugen, slachtoffer van het systeem. Eigenlijk is Bekir gewoon best wel slachtoffer - vrijspraak s.v.p.

    PS Minder minder minder van dit soort idioten graag.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  24. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (15 november 2019)

  25. #366
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Een eersteklas kansenparel.... hier word je toch niet vrolijk van.

    geenstijl:

    Die arme Bekir Eraslan, de moordenaar van Humeyra, is zelf het échte slachtoffer
    Hallucinante rechtszaak tegen Bekir Eraslan (32 lentes), moordenaar van Humeyra Öz


    Meisjesmolenaar Bekir Eraslan, maakte een slachtoffer, maar is toch vooral zelf slachtoffer. Slachtoffer van de racistische Nederlandse maatschappij, slachtoffer van de definitie van stalken, slachtoffer van zijn cokeverslaving, slachtoffer van Humeyra die zei dat ze achttien was in plaats van zestien, slachtoffer van zijn onderontwikkelde brein, slachtoffer van verklaringen van anderen want dat zijn allemaal leugens, slachtoffer van misverstanden, slachtoffer van de interpretaties van 'moord' en 'doodslag', slachtoffer van geweld op televisie, slachtoffer van schietspelletjes op de computer, slachtoffer van het Algemeen Dagblad, slachtoffer van iedereen in de omgeving van Humeyra, slachtoffer van zijn foute vriendje Mohammed Al-Mahdawi, slachtoffer van een conflict met een motorclub, slachtoffer van de pesterijen van de ex van Humeyra, slachtoffer van zijn slechte geheugen, slachtoffer van het systeem. Eigenlijk is Bekir gewoon best wel slachtoffer - vrijspraak s.v.p.

    PS Minder minder minder van dit soort idioten graag.
    En niet te vergeten, slachtoffer van stikstof.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  26. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (15 november 2019)

  27. #367
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Om het jaar positief te beginnen, er is ook som,s goed nieuws over de moslim gemeenschap. Ik vind dit echt een hele goede zaak! Top!

    Joop.nl

    Ook een traditie: moslims ruimen vuurwerkafval op
    Traditiegetrouw gaan vrijwilligers van de Ahmadiyya Moslim Gemeenschap op 1 januari in onder meer Tilburg en Almere de straat op om vuurwerkresten op te ruimen. Tegenover de NOS verklaart Mansoor Janssen van de gemeenschap dat de schoonmaakactie bedoeld is om het jaar ‘rein’ te beginnen.


    Baitul Afiyat Moskee
    @AlmereMoskee
    We zijn al een tijdje begonnen met opruimen van het vuurwerkafval.

    Een klein voorbeeld: 'before & after'#Almere

    Afbeelding weergeven op TwitterAfbeelding weergeven op Twitter
    402
    09:43 - 1 jan. 2020
    Informatie over Twitter Ads en privacy
    110 mensen praten hierover
    De 1500 Nederlandse Ahmadi-moslims beschouwen dienstbaarheid aan de samenleving als een belangrijk onderdeel van hun geloof. De gemeenschap organiseert daarom gedurende het jaar verscheidene activiteiten waaruit nabuurschap spreekt, vertelde een woordvoerder ind vorig jaar aan het Brabants Dagblad:

    “zoals het verzamelen van geld voor liefdadigheidsinstanties, het doneren van bloed, het verzamelen van voedsel voor voedselbanken en het bezoeken van eenzame ouderen en vluchtelingen.”
    Op Eerste Kerstdag gingen dertig Ahmadi-jongeren nog met bloemen, chocolade en kaarten langs bij een zorgcentrum in Almere.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  28. Onderstaande 2 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal ( 1 januari 2020),pret ( 1 januari 2020)

  29. #368
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 14:32
    Berichten
    9.259
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Ook in het grote boze Zweden waar van alles fout gaat (volgens o.a. Wierd) gaat de jaarwisseling goed, zelfs Scandinavosch saai als ik
    de (je) achter vuurwerk goed interpreteer.
    screenshot-twitter.com-2020-01-01-15-03-02.jpg
    Je kunt het gedonder in Zweden trouwens niet alleen op de migranten gooien, ik ben net weer eens de onvolprezen politieboeken van Sjöwall & Wahlöö en toen was er eigenlijk al dezelfde rotzooi zonder de grote migratiedruk.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  30. #369
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaboob Bekijk bericht
    Op Eerste Kerstdag gingen dertig Ahmadi-jongeren nog met bloemen, chocolade en kaarten langs bij een zorgcentrum in Almere.
    Voor wat hoort wat. Met frikandellen langsgaan bij de moskee.

  31. #370
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Alweer een verrijking van de Nederlandse cultuur, een echte kansenparel. Op de een of andere manier verbaast het me soms niet meer (tot mijn spijt, want ik wil geen vooroordeelhebben/discriumineren of wat dan ook, maar het valt wel op dat dit soort zaken wel heel vaak door dit soort kansenparels worden gepleegd):

    geenstijl:

    Youness Ouaali krijgt 47 dagen cel wegens seks met verstandelijk beperkte minderjarige
    Én een taakstraf van 200 uur, alsof die jongen nog niet genoeg meegemaakt heeft.

    poster
    Weer een opiniemaker de mond gesnoerd door de roverheid!! Ditmaal vriend van de show Youness Ouaali. Het OM eiste een celstraf van 730 dagen, maar de rechter oordeelde dat "240 dagen cel waarvan 193 dagen voorwaardelijk" eigenlijk ook wel genoeg is. 47 dagen celstraf dus, want "De rechtbank in Lelystad achtte dinsdag bewezen dat de man in september 2018 seks had met een meisje van vijftien uit Nijmegen. Ook had hij een filmpje in bezit waarop zij naakt te zien is, waardoor ook het bezit van kinderpornografisch materiaal bewezen is". Dat meisje van 15 had trouwens "het verstand van een kind tussen de twee en vier", maar toch dacht Youness dat ze 23 was. Nou, 23 kilo misschien, want in een getapt telefoongesprek zei hij "te hopen dat ze meerderjarig is, „anders heb ik een probleem.” Enfin, dat probleem heeft-ie gekregen.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  32. Onderstaande leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 4 februari 2020)

  33. #371
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 16:16
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.065
    Discussies
    112
    Thanks
    14.020
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Na zijn straf gelijk het land uitzetten, DE VIESPEUK !

    Groet, schoolmeester.

  34. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Zeus1 ( 4 februari 2020)

  35. #372
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Nee, we moeten wel islam vriendelijk blijven natuurlijk. In dit geval zou ik, geheel naar Sharia gebruik de betreffende kansenparel eerst onverdoofd laten castreren, en daarna ook nog een hand eraf.

    ;-)

    Megaboob

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    Na zijn straf gelijk het land uitzetten, DE VIESPEUK !

    Groet, schoolmeester.
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  36. Onderstaande 2 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 4 februari 2020),Zeus1 ( 4 februari 2020)

  37. #373
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 16:00
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.495
    Discussies
    120
    Thanks
    5.876
    Thanked
    4.959 in 2.149 posts

    Standaard

    https://www.ad.nl/politiek/turken-mo...eren~a98b6c96/

    Zullen ze dan ook zonder onderbroek gaan lopen in de clubs?

  38. #374
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    9.708
    Discussies
    304
    Thanks
    17.572
    Thanked
    11.654 in 5.091 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    https://www.ad.nl/politiek/turken-mo...eren~a98b6c96/

    Zullen ze dan ook zonder onderbroek gaan lopen in de clubs?
    Dan mogen Nederlanders zelf ook gaan inburgeren. Afgelopen zaterdag waren er meer Nederlanders met een onderbroek in SS.

  39. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 februari 2020),molaar ( 4 februari 2020),peterp095 ( 4 februari 2020)

  40. #375
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 16:16
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.065
    Discussies
    112
    Thanks
    14.020
    Thanked
    5.711 in 2.900 posts

    Standaard

    Afgelopen Zaterdagavond ook veel onderbroeken in VAN GOCH.

    Zielig volk, je bent verdomme in een SAUNACLUB !

    Groet, schoolmeester.

  41. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    peterp095 ( 4 februari 2020)

 

 
Pagina 15 van 55 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.

FKK Artemis 468*60