Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard Eveline (Moldavische)



    Eveline (Moldavische)
    Leeftijd : 28 jaar Taal : Duits (matig), Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Stevig
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : D Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : uur minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, GFE, PSE, Beffen, Aftrekken
    Extra info : hele leuke meid! geen idee waar ze eerder werkte





  2. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix ( 2 juni 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    bezoek Gallardo sessie een: Eveline (Bul)




    Bij de bar een gesprekje met een voor mijn nieuwe dame: ene Eveline (Bul). 1.56 hoog, met schoenen 1.76. een jaar of 28, goed gevuld, lang donker bruin haar, en communicatief sterk. Zowel in duits als in engels. Was echt leuk. En ze probeerde natuurlijk het gesprek in de kamer richting te sturen, maar vond het ook prima buiten op een bankje wat verder te babbelen, als ze een sigaretje kon opsteken, want dat deed ze liever binnen niet. Zo gezegd zo gedaan, en onze stek naar buiten verplaatst. Een kleine twintig tal minuten zitten babbelen, en Eveline wist (natuurlijk) toch haar magische verleidingskunsten zo te spinnen dat de kleine mynasch van geen ophouden meer wirst. Kortom mijn hij stond in het gelid. En ik moet toegeven dat ik ook echt zin had… De kamer op.
    Haar “office” (zoals ze het elf noemde) bleek in de kelder (kamer 12). Die inderdaad lekker koel bleek, maar waarschijnlijk aan het eind van de sessie stevig opgewarmd was… Het was een heerlijke sessie. Na het bedje gedrapeerd te hebben werd onze kennismaking voortgezet met een tongzoen partij waar ik nog ligt van natril heerlijk. En ook de invitatie om op het bed plaats te nemen bleek een echt mooi voorstel, Eveline bedekte me met alles wat Eveline heeft (en neem van mij aan dat is heeeel veee) op een manier dat ik me helemaal top fit voelde, en uiterst geprikkeld. Een eerste blowjob bleek van echt hoge kwaliteit, en ik moets ingrijpen om niet snel alle kruid verschoten te hebbe, Kortom ik moets in de aanval. Een olie massage viel bij Eveline in goede aarde, eerst de rug en benen, daarna haar achterwerk (daar heb je heel wat werk aan, tjonge wat een fraai achterste heeft ze) en daarna de boel met mijn tong nog een goed na gemasseerd, waarop Eveline’s interesse nog verder steeg. Omgedraaid en de voorkant gedaan, geëindigd in een befpartij waar ze enorm van genoot, en mij beloonde met een prachtig orgasme. Ze was helemaal in de stemming gekomen zo bleek. En nu zou het haar beurt moeten zijn. En heerlijke vrij partij ontspin, en alles stukken mynasch werden met die heerlijke zachte lichaams delen van Eveline bedekt. Haar kussen overal op mijn lichaam. Handjes aan mij tepels, en veel focus op mij penis. Ook nu weer een superbe blowjob jummy zeg. Holy moly, ik wilde het liefste dat ze me met de hand tot eind zou brengen, en dat bleek geregeld te kunnen worden….
    Prima sessie. Eentje waar ik echt blij van werd. En ook de nazorg was uitmuntend. Eerst in de kamer heel plezierig het uur volgemaakt. Daarna wilde ze met me lunchen (ik keurig afgeslagen). En kwam ze me met regelmaat en interesse opzoeken. Toch leuk als je af en toe aan die bar versierd wordt met zalige verleidingskunsten. En ze vond het ook prima als ik met andere dames van gedachten wisselde geen claimerig type! Ze staat op mijn “to do “lijst voor een volgende keer.

    collegea beren: go for her....


  4. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 juni 2018),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 juni 2018),george101 ( 4 juni 2018),phoenix ( 2 juni 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    ik geloof dat mijn geheugen in de war was en dat Husky gelijk heeft : Eveline is Moldavisch

    @admin... kun je misschien de vlag veranderen??

  6. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 4 juni 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.462 in 1.434 posts

    Standaard

    Prima Mynasch,Eveline reageerde direct toen ik met haar sprak dat ze uit Bulgarije kwam
    Ze spreekt wel Roemeens,maar dat doen meer Moldavische dames,echter een aantal van de Roemeense dames vind het interessant om te zeggen dat ze uit Moldavië komen,
    om een beetje onderscheid te maken tussen het grote aantal Roemeense dames.
    Maar Eveline is een prima DVP met hartstocht en een goede pre en after service,af en toe ga ik graag op kamer met een wat steviger vollere vrouw zoals Eveline,Laura,Cora of Anna,
    alhoewel Cora is behoorlijk afgevallenmaar nog steeds een topper.

  8. #5
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    Zomer in Gallardo 8 juni 2018 : sessie een Eveline (Moldavie)


    @moderator: svp vlag bij paspoort in Moldavie veranderen… dat zou Eveleine op prijs stellen)

    Na deze lunch deed Eveline een poging, die aanmerkelijk beter uitviel. Een prachtige verleidings manoeuvre van haar kant toen ik argeloos op een bankje in de barruimte zat was te sterk voor mij, en met de ervaringen van vorige week nog in gedachten had ik er ook echt wel zin in. Op naar haar “Office”. Heel prettige sessie met opnieuw alles er op en eraan. Ben fan van tongzoenen, welaan dat kan Eveline als de besten. Ze is een van de besten. Blowjob uitstekend, geniet van mijn activiteiten (of ze is een uitzonderlijke goede toneelspeelster, maakt mij niet uit). Ik kan mijn bef ervaringen heel fijn met haar delen. En ze doet alsof ze er van geniet. In ieder geval stond Moldavië snel op een één nul voorsprong in het aantal beleefde orgasmes. Daarna uitgebreid aandacht aan de al niet meer zo kleine mynasch besteed. En ik moest echt mijn best doen om niet prematuur klaar te komen. Ijskasten, nare dingen in mijn gedachten om zo lang mogelijk uit te stellen. En dat werkte. Heerlijk liggen vrijen, en van haar seksuele handelingen genoten. Prima sessie van een vol uur!

    Eveline: veel dank!!!! pre sales, sessie zelf, aftersales.... leuke meid


  9. #6
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 17:28
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.762
    Thanked
    3.830 in 600 posts

    Standaard

    @moderator: kan vlag in moldavie worden veranderd svp? dank je!!

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

  Diamond 468*60