Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    29 mei 2018
    Last Online
    30 juni 2020 @ 09:15
    Berichten
    86
    Discussies
    11
    Thanks
    34
    Thanked
    75 in 33 posts

    Standaard Vavilon Bergen op Zoom

    Een dame met een erg opvallende en originele naam. Lang getwijfeld of ik een afspraak zou maken, toch gedaan en gekozen voor een pijpdate. Ik had al wat gemengde recensies over haar gelezen, maar aangezien iedereen anders is en een recensie een momentopname weergeeft, zeggen die lang niet alles.
    Pluspunten: schone, verzorgde vrouw. Gratis en ruim parkeren. Discreet, onopvallend en goed te vinden ontvangst locatie. Schone kamer.

    Nogmaals naar haar toe gaan: nee. Communiceren ging redelijk, maar ze doet alles nogal hardhandig. Uiteraard was ik zeer zorgvuldig gedoucht net voordat ik in de auto was gestapt, maar zij wast zelf nogmaals al haar klanten. Prima, maar het ging op een pijnlijk harde manier.
    Pijpen daarna ook hard en een beetje machinaal. Voor mij in ieder geval op een totaal verkeerde wijze

    Ze hield haar topje en korte jeans aan. Haar borsten aanraken was niet toegestaan. Zo te zien erg veel tattoo's

    Al met al tegenvallende date, misschien heb ik ook minder snel een klik met Balkan dames?

    https://www.kinky.nl/vrouwen/bergen-...569718-Vavilon

    Ze adverteert ook op sexjobs dacht ik

  2. Onderstaande leden hebben Westermient bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (31 mei 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.

Living Room 468*60   Babylon 468*60