Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    14 april 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:36
    Berichten
    96
    Discussies
    1
    Thanks
    50
    Thanked
    261 in 50 posts

    Standaard Amazing Club Leuze-En-Hainaut

    Ik ben een paar weken geleden naar Amazing Club in Leuze En Hainaut geweest. (Wallonië)

    https://www.amazing-club.be/

    Daar is iedere maandag een gangbang met Miss Loly en een vriendin.

    De club is gemakkelijk te vinden langs een drukke baan. De inkom was niet gemakkelijk te vinden wat de privacy ten goede komt.

    Aan de inkom staat een desk waar je afrekent (€ 80). Voor die prijs kan je ongeremd sexen met de twee dames.
    De man achter de desk gaf me een rondleiding. Je komt eerst aan de bar, en daarna in een discotheek.
    In die discotheek liggen 2 matrassen en daar wordt gesext. Je komt er langs tijdens de rondleiding.
    Verder in de club is er een omkleedruimte, douches en een glory hole ruimte.

    De dresscode is slip/boxershort.

    Na mijn douche en omgekleed te zijn begaf ik mij naar de speelruimte. Daar was Miss Loly en haar vriendin druk bezig all mannen aan het plezieren.
    Er waren ongeveer 10 mannen. Miss Loly zag er zeer lekker uit maar haar vriendin Chloe zag er voor mij nog beter uit.
    De meeste mannen waren al eens gekomen en trokken zich één voor één terug in de bar. Ik bleef alleen achter met Chloe en die heeft me daar een pijpbeurt van jewelste gegeven !
    Het duurde niet lang of ik werd verlost van mijn zaad ...

    Een beetje daarna zaten we allemaal in de bar even aan het bekomen.
    Na ongeveer 30min begonnen we er terug aan. Ik had nog steeds zin en Chloe en zij heeft mij dan voor de tweede keer gepijpt.

    Ik vond het een uitstekende namiddag en mij zien ze zeker terug !

    Zeker omdat ik weet dat Cathy Crown er ook af en toe komt ...

  2. Onderstaande 8 leden hebben Ruben6969 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 mei 2018),mechelen (30 mei 2018),Partycrasher (30 mei 2018),phoenix (31 mei 2018),pret (31 mei 2018),Sjeufke (30 mei 2018),Wentelt Eefje (31 mei 2018),Wijze grijze (31 mei 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Babylon 468*60