Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Sabine, Liège

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Daumen hoch Sabine, Liège

    ik had dit al op whookers geplaatst maar die vonden het nodig om alle alineas te verwijderen dus daar heb ik het weer laten verwijderen, hieronder het verhaal (Za, 19/5/2018):

    ik was eerst ergens anders heengereden maar daar ben ik niet gebleven. Ik wil tegenwoordig echt iets bijzonders. Maar was er al wel sinds 13:30 mee bezig omdat ik ook moest wachten daar. Dus reed ongeveer om 17:10 naar huis en zou langs Luik komen. Ik dacht ik bel die Sabine nog eens op. Maak gewoon een afspraak en als ze heel iemand anders is dan ga ik gewoon weer.

    Sabine zit dus in hartje Luik vlak bij Cathédrale Saint-Paul de Liège. Ik kon zonder probleem parkeren op Place Saint Paul. Ik vloekte vroeger op Luik maar je komt daar erg makkelijk met de auto. Het is daar nu ook heel gezellig in de stad. Je hebt daar het gevoel dat je in Zuid-Frankrijk zit.

    Op naar Sabine: https://www.quartier-rouge.be/prive/...-recoit-4.html

    Ik had gedacht dat het wel weer fake zou zijn. Maar nee! Een heel jonge dame lachte mij tegemoet. Mijn eerste indruk was dat ik niet goed wist wat ik van haar vond. Maar zag haar lichaam en dat is precies waar ik van houd. Achteraf, bij nader inzien ook een bloedje mooi gezicht. Maar echt een typisch Marrokaans gezicht. Ze is Marrokaanse, komt uit de buurt van Brussel. Echt een 20-jarig meisje. Jong koppie owww wat mooi is ze. Dan nog van die heerlijke benen en billen, voor mij is ze gewoon perfect. En een heel leuk, vriendelijk lief meisje, echt super.

    Ze ontvangt in een leuk appartement waar volgens mij ook anderen werken. Er zijn in ieder geval meerdere vrouwen daar. Ze betaald 1800€ per maand voor dat appartement dus ze wil een eigen appartement gaan zoeken.

    Wat de service aangaat. Ik vond het erg leuk. Ze heeft heel zachte muziek op de achtergrond. Ik weet niet precies wat voor muziek het was maar het creeert een beetje het sfeertje zoals in deze video: https://nl.xhamster.com/videos/hd-li...assage-1590955 Ze ging echt met me zoenen (en ik ben echt wel een stukje ouder als haar, maar jeugdig .. ahum). Toen ging ze mij een beetje verwennen met zachte aanrakingen en zacht PZC. Daarna heb ik haar nog wat verwend en geneukt.

    Maar vond die eerste momenten het leukst. Dus ga denk ik volgende keer vragen of ze zo'n soort Lingam uurtje wil doen.

    Echt een heerlijk meisje. Kosten zijn 80€/30min en 150€/uur. Ik heb 100€ gegeven.

  2. Onderstaande 11 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (20 mei 2018),Champollion (20 mei 2018),Flurkman (23 mei 2018),jansenroy (20 mei 2018),Kwakje (20 mei 2018),Massi (30 mei 2018),mechelen (20 mei 2018),Partycrasher (21 mei 2018),pret (20 mei 2018),Wentelt Eefje (20 mei 2018),Wijze grijze (20 mei 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    niemand er nog geweest? Ze werkt nog steeds in Luik

    ik zag vandaag deze dame op QR => https://www.quartier-rouge.be/prive/...r-a-liege.html

    gebeld en ze was aanwezig maar voelde me niet potent genoeg voor zo'n jonge dame (bovendien wil ik de chaos van het voetbal vandaag ontwijken). Maar die fotos zijn erg geil in mijn opinie. Ik houd van slank maar toch zeer vrouwlijke vormen, met name heupen en billen. Morgen werkt ze niet maar ik ga de dagen daarna proberen. Wordt waarschijnlijk volgende week. Heeft iemand haar al bezocht? Lijkt ze een beetje op de fotos? Oh ja, kosten zijn 100€/30min

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34.

Babylon 468*60   Diamond 468*60