Name: Carolina
Haarfarbe/-länge: rot-schwarz, kurz
Größe: ca. 170 cm
Figur: fraulich-schlank
Herkunft/Sprache: Polin, gutes Deutsch
Geburtsjahr: 1979
Tattoos/Piercings: Zungepiercing, verschiede Tattoo Delfin an Bruste
Service: ZK, gutes Frz., FT, Sonstiges: lebt in Spanien




7 november 2004

Ben ook verscheidene keren, volgens mij zo'n 3 keer, bij Carolina geweest maar dezez recensies zijn op duistere wijze verdwenen.
Echter niet getreurd, gewoon nog een keer schrijven hoe deze meid is in het (PHG) bed.

Carolina is een meid die je behoorlijk kan uitdagen, zker als je al bekend met haar bent. Initiatief op de kamer kun je zeker van haar verwachten en ze gaat ook ver in haar service. Zoals collega's al eerder vermelden, FT is totaal geen probleem. AV weet ik niet, heb ik nog niet geprobeerd in die keren dat ik met haar was hadden we het meestal te druk om de sappen op een andere manier uit mij te krijgen.

3 december 2004

Nadat ik vrijdagavond mijn Sint Nicolaas geschenk niet te pakken kon krijgen (Carolina was, toen ik weer op sterkte gekomen was de hele tijd bezet), zaterdags weer een nieuwe poging ondernomen.

Deze dame is tegenwoordig 'hot' in de PHG. Waarschijnlijk vanwege de vonken die er tijdens de sex af kunnen vliegen. Befaamd is haar massage waarbij ze met haar schaamlippen je staafmixer bewerkt, overigens zonder intiem te worden.... Om vervolgens tevragen...'Gummi??' Tegen die tijd ben je zo geil dat je alleen nog maar Ja zeggen kan.....

Wat kan ik nog meer zeggen? Oh ja: Wiederholungsgefahr: 100 %.

Wat Carolina ook graag doet is met haar poes wrijvend je blote staafmixer masseren, dit zonder intiem contact. (dus geen NZC).