Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    5 maart 2007
    Last Online
    16 februari 2021 @ 21:48
    Berichten
    18
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    19 in 6 posts

    Standaard Veronika (Bulgaarse)

    Veronika is nieuw in Xanten. Het is een blonde verschijning, slank met welvaartsheuvel, stevige tieten waarvan ik vermoed dat ze echt zijn, wel supermooi. Haar tanden zijn wat gelig door de nicotine. Pre-sales is uitgebreid knuffeln op de bank, geen haastwerk. Zag toen ik weggonng dat ze inde armen van een beer in lsaap was gevallen. Ik maakte met haar mijn tweede kamergang. Ze nam er ruim de tijd voor, twee keer zo lang als de standaardtijd. Uitgebreid tz, pijoen deed ze rustig. Ik mocht ook aan haar kutje zitten en haar anus zachtjes vingeren. Ze werd geil en we gingen 69 verder, waarbij ze een aantal leren schokkend Klaarkwam. Toen nM ze plaats bivenop mijn grote en dikke lul. Gelukkig was ze goed nat en daardsoor kreeg ze het voor elkaar dat ik in haar gleed. Ze bereed me rustig en genoot zelf ook. Heerlijk, wat een lekker strak kutje.. Natuurlijk duurde het niet lang of ik schoot het rubber vol. daarna nig liggen nakroelen. Ik zag dat de Theke haar aanseprak dat ze er zoveel tijd voor had genomen, ik haastte me te zeggen dat de service buitengewoon goed was geweest en er daarom best twee sessies mochten worsen afgeboekt van mij. 4 toegstane ( drie urenkaart). Zo was idereen weer tevreden. Ik had een fijen GFE gehad en was een beetje verliefd geworden op Veronika. Maar ja, verliefdheden in een club zijn van korte duir, want na het eten gingen wij allebei weer "vreemd" met een anderm hihi. Superervaring, voor Veronika kom ik terug.
    Laatst gewijzigd door gekopbeffen; 7 mei 2018 om 00:30 Reden: Tikfout in naam titel

  2. Onderstaande 3 leden hebben gekopbeffen bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje ( 7 mei 2018),phoenix ( 7 mei 2018),wooley (19 mei 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60