@ Tjeppah: Weet ik niet….
@ Tjeppah: Weet ik niet….
Even vragen aan haar ter info voor je mede ijsberen. Dan kunnen we in de agenda in de gaten gaan houden wanneer ze er is en mogelijk onze planning erop aanpassen
+
+
Ok... Voor de zekerheid ga ik niet meer op mijn buik of op m'n zij een dutje doen in de saunaclubs.
Voor ik het weet ligt Mooiejoke op me
Denk niet dat het jou type Sc zou zijn geweest. Ben er dacht 1 of 2 keer geweest. Overdag kreeg ik beetje een Diamond vibe bij.
Dat lees ik de laatste tijd wel vaker dat ze niet meer even checken als een kamer uitzonderlijk kort duurt. Zonde dat ze dat verzaken...
Mooiejoke (15 september 2024)
Kijk hier eens.
https://www.ijsberenforum.com/forum/...700#post721700
Grtz forgetskinnyletsgetfatty
Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)
Mooiejoke (15 september 2024),WANDELAAR5 (15 september 2024)
Ongeveer 1 uurtje binnen nu. Dank Willem en club voor het vrijkaartje. Momenteel hangt er een matte "sfeer". Dat vindt ik vooralsnog niet erg aangezien ik maar een nachtrust van 3 1/2 u heb gehad. Dus om te beginnen met een colaatje, op een ligbedje nog van de zon genieten. Zoveel zonnige dagen zullen er dit jaar niet meer komen.Een stuk of 8 ijsberen binnen.
Laatst gewijzigd door Tjeppah; 21 september 2024 om 14:59
mentholbear (21 september 2024)
mentholbear (21 september 2024),Patjax (18 oktober 2024),schoolmeester (21 september 2024),Wentelt Eefje (21 september 2024)
Het zit me niet mee vandaag. De 2 meiden waar ik zeker een kamertje gemaakt zou hebben zijn er niet of niet meer. Oana is ziek naar huis gegaan en Giselle is gestopt met het werk als dvp. Mogelijk wordt het een erg goedkoop dagje vandaag. We gaan het meemaken en anders alleen wat gebruik maken van de wellness en misschien nog een massage
mentholbear (21 september 2024)
Wat een dooie boel is het vandaag zeg. Slechts 2 meiden in de bar en geen mannen. Sommige meiden lijken voor een hele dag vastgelegd zijn. Wachten het nog een paar uur af. Anders zal het vandaag niet laat worden.
Eddy_V (24 september 2024),mentholbear (21 september 2024),WANDELAAR5 (22 september 2024)
Vanmorgen hier even naar 11 aangekomen . Toen was het nog rustig maar nu toch een 3
25 beren aanwezig. Sfeer is prima en de line up ook. Echter is Sara tot 20:00 geboekt. Hier baal ik toch wel een beetje van..
Loopt net een Thaise binnen met Silicone ff kijken of dit wat is. Tot op heden geen kamer gehad
mechelen (27 september 2024),mr.creative (27 september 2024)
Op het tijdstip dat het voor boeren, burgers en buitenlui cup a soup tijd is de tempel der Venus leenliefjes betreden. Ella was te boeken en aangezien flyinglow er niet bij is met dit feetje gelijk richting kamer vertrokken voor een fabelachtig uurtje. De warme hap inmiddels ook al verorberd. Of Gissel al op haar beslissing is teruggekomen of voor een pannenkoek aanwezig is weet ik niet, maar heb haar al in naakte glorie mogen aanschouwen in het restaurantje. Ook de thaise schone inmiddels op het netvlies gekregen. Rustig uitbuiken nu en kijken wat er nog gaat komen. Buiten de Belg met een identiteitscrisis nog geen bekende gezichten gezien onder de beren.
Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?
A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.
Liefje (27 september 2024),Manbijtkat (27 september 2024),mechelen (27 september 2024),Shakir (27 september 2024)
Rond zevenen werden de berentroepen versterkt met de hitsigste Hagenees. Altijd lachen met hem. Zijn Venus echtgenote had gelijk haar klauwen in hem gezet en hem zojuist meegesleurd naar een leenliefdenest. Scheelt mij weer geld. Qua beren nu rustiger.
Liefje (27 september 2024)
Vandaag mijn eerste bezoek aan deze club.
Moet nog wennen aan de kleinschaligheid, ben grotere clubs gewend.
Maar heb het aardig naar mijn zin.
Liefje (27 september 2024)
Op weg richting deze club nadat ik vernomen had dat mijn favorietje er weer is. Nu maar hopen dat ze genoeg tijd voor me heeft en met haar naast mijn zijde is een geslaagde clubdag een feit
Na 2 maanden weer eens op de venusheuvel beland
Nog even rustig opstarten in de club met een koffie in het zonnetje en dan eens kijken wat de dag gaat brengen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Is Honey aanwezig?
mentholbear (29 september 2024),WANDELAAR5 (28 september 2024)
Hat jemand mal in letzter Zeit Melissa im Club gesehen?
Heeft iemand Melissa onlangs bij de club gezien?
2 weken terug heb ik haar nog gezien. Ze had het toen vrij rustig
Purrfect (14 oktober 2024)
Zaterdag 5 October nog met haar gekamerd. Deze mooie (veruit mooiste in Venus) dame kwam zelf naar mij toe, om poolshoogte te nemen. Ik wist al wel dat haar serviceniveau niet echt spectaculair is! Ze is wel zeker een hele leuke, bloedmooie, maar ook grappige dame. Herhaling, misschien als ze weer naar mij toekomt, of dat nog een keer zal gebeuren geen idee.
mr.creative (15 oktober 2024),Purrfect (14 oktober 2024),WANDELAAR5 (14 oktober 2024)
Flinstone (14 oktober 2024),mr.creative (15 oktober 2024),WANDELAAR5 (14 oktober 2024)
Uurtje na openingstijd binnen. Nu zo een tiental mannen en 9 dames aanwezig.
Binnen sauna en jacuzzi zijn goed op temperatuur. Buiten wellness staat uit. De gasbranders in de afgesloten serre zorgen wel dat het er warm is, maar ook wat benauwd. Persoonlijk zou ik elektrische stralers prettiger vinden.
Sfeer is zoals meestal best chill. Hoop Honey te ontmoeten, alleen begint ze schijnbaar nogal laat op de dag. Dat is wel beetje balen.
Purrfect (30 oktober 2024),WANDELAAR5 (30 oktober 2024)
mentholbear (31 oktober 2024)
Nee joh, dat doen die brave engeltjes toch niet sinds dat in 2017 ofzo werd verboden
Topic opgeschoond. Zullen we afspreken dat we hier elementaire beleefdheidsvormen in acht nemen?
1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche