Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    9.730
    Discussies
    306
    Thanks
    17.728
    Thanked
    11.718 in 5.116 posts

    Standaard Isabella (Roemeense)



    Isabella (Roemeense)
    Leeftijd : 21 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, Deepthroat, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken
    Extra info : Ex Finca. Mooie en spontane meid.





  2. Onderstaande 8 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 april 2018),cheasehead (26 april 2018),ju52 (15 januari 2020),Manureva (29 juli 2018),mentholbear (27 juli 2018),seksenfun (26 april 2018),Sparky (26 april 2018),yylover (26 april 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Wij hebben best wel volgens mij dezelfde smaak

    Probeer haar paspoortje te zoeken en 3x raden wie me wederom voor is geweest

    Kan bovenstaande beamen. Moest wel wat moeite doen om haar aandacht te trekken. Zei moe te zijn, aangezien net terug van een break en slecht een uurtje gedut te hebben. Doch, ze was aangenaam gezelschap en een hele lekkere kamergang volgde. Vooruit, ik maak er een heerlijke sessie van, ondanks het gemis van iets wat ik voor mezelf hou, was inzet top.

  4. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (15 januari 2020),Kwakje (24 augustus 2018),Manureva (29 juli 2018),pret (28 juli 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    WTF Pret en Menthol zijn me weer voor geweest. Dames zijn ook nergens meer veilig.

    Knap lijfje, knap wijfje liep voorbij. Mijn nekspieren moesten even strekken en ze kwam als eerste op mijn todo lijstje. Ik denk dat ze niet snel zelf komt contact maken maar in LivingRuimte gaf ik haar toch genoeg aandacht zodat ze na een ommetje bij mij in de zetel belandde. Ik wou al onmiddellijk de kamervraag stellen maar uit beleefdheid maar eerst een babbeltje. Gesprek verliep vlot en aangenaam.
    Ze speelde wat met piemelmans en die kwam glunderend vanonder de badjas vandaan en genoot van de attentie.

    En? Vroeg ze. Duhh kamertje natuurlijk antwoorde ik en we liepen naar de receptie.
    We verdwenen in het eerste kamertje wat we tegenkwamen.
    Eerst lekker zoenen en dat ranke lijfje verkennen. Ze houdt wel van een licht kinky kantje maar dat moet je zelf maar ontdekken.
    Haar blowjob was subliem, fucking hell lekker diep. Piemelmans kreeg een uitnodiging en ging op visite en niet lang later kotste die alles eruit. Gelukkig had die zijn bavettje om.
    Nog twee minuutjes over en nog wat info uitgewisseld voor we van de kamer gingen.
    Bij het buitenkomen van de kamer gaf haar vriendin aan dat ik best wat ruig met haar mocht zijn. Misschien volgende keer eens polsen naar haar wilde fantasieën.

    Herhaling zeker en vast.

  6. Onderstaande 7 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    ju52 (15 januari 2020),Manureva (10 februari 2019),mentholbear (24 augustus 2018),pret (25 augustus 2018),Schietgraagft (29 augustus 2018),Sjeufke (24 augustus 2018),yylover (25 augustus 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    14 april 2024 @ 16:08
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    Nadat deze dame goed door de YYlover test was gekomen, besloot ik om maar eens mee te gaan met deze prachtige blonde dame met een heerlijk lichaam.
    Ik had mijn pijlen op haar gericht in de avond en het zou ook van haar beschikbaarheid afhangen of ik nog een kamertje zou doen.
    Uiteindelijk wist ik ze toch te vangen en zo belanden we samen op de kamer.

    Op de kamer kon ik lekker met mijn handen haar mooie borsten verkennen.
    Voor haar orale examen is ze dik geslaagd en het lukte haar ook om heel mijn harde plasser in haar mondje te doen laten verdwijnen.
    Het neuken was zeer prima maar door de hitte duurde het lang voordat ik kon ejaculeren.
    Al met al zeer tevreden de kamer verlaten en HHG is 100% met deze leuke spontane meid

  8. Onderstaande 10 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 februari 2019),brombeerzuid (10 februari 2019),Devante (11 februari 2019),Husky (10 februari 2019),Jooploop (10 februari 2019),ju52 (15 januari 2020),Kwakje (13 februari 2019),Manureva (10 februari 2019),Sjeufke (10 februari 2019),yylover (10 februari 2019)

  9. #5
    Geregistreerd
    28 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:09
    Locatie
    lekker dichtbij yy
    Berichten
    1.667
    Discussies
    44
    Thanks
    4.670
    Thanked
    6.003 in 1.367 posts

    Standaard

    Uiterlijk : mooi tot bloedmooi
    TZ-en : matigjes
    BJ : goed tot zeer goed met veel variatie
    Beffen : geen enkel probleem
    Afronding : YYlover was veel te geil en na een paar stootjes reeds klaar
    Klik : niet echt, maar ik was slechts een half uurtje met haar op de kamer
    Conclusie : voor mij meer een optic fick met een HHG van <50%

  10. Onderstaande 8 leden hebben yylover bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (12 februari 2019),Jooploop (12 februari 2019),Kwakje (13 februari 2019),Manureva (14 februari 2019),pret (12 februari 2019),Sjeufke (12 februari 2019),Sparky (12 februari 2019),swazontneuf (12 februari 2019)

  11. #6
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.034
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    ISABELLA (PSR) - Fun met de mooiste Bunny
    Bij deze recensie


    Uiterlijk

    (Ge)blond(eerde) haren, type 'deketmeid', een mooi slank jong poppetje met een sympathieke uitstraling en uitnodigende lach en deugnietogen. Deze dame was bij verre de mooiste van de ganse toko.


    Karakterschets

    Giechelige meid, jong, fris en verrassend service-gericht. Ze heeft een paar jaar in Finca Erotica gewerkt, onder dezelfde werknaam weet ik niet. De service in FE is ook doorgaans okay dus we weten waar het van komt. Goede vriendin van Alice aka 'Miss Romania' met wie ik 2 jaar terug was geweest en die ondertussen in het Frankfurtse zou zitten. Ze is zeer speels en correct met alles, kon er goed mee praten en kan je samen met lachen en uitbundigheid is haar niet vreemd. Ze is los van karakter en klanten loeren draaien zoals we dat helaas van optick ficks kennen, is haar vreemd. Ik heb me kortom positief laten verassen.


    Presales

    Ik wachtte langere tijd eer met haar te gaan om niet te snel mijn kruid in haar te verschieten, de club was rustig en er was voldoende tijd om ze beet te pakken. Toen het tijd was, was ze verdwenen en ging ik met Aleria. Later zat ze met deze dame, Daria en nog eentje samen op het grote bed in de wellness en ik nam mijn kansen waar. Ook zij was al goed ingepraat dus veel hoefde ik niet meer te zeggen. We gingen voor een kamer op de bovenverdieping.


    Kamer

    22, de mooie rode kamer met douche.


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Optick Fick en als cadeau verassend goede service! Het werd een speelse sessie met de mooiste bunny van de club.

    2) Duur:
    30min

    3) Communicatie en klik:
    Erg goed, beter dan ik dacht en ze wist me goed aan te voelen. We konden goed opschieten, deze meid verwent haar klant.

    4) Betrokkenheid:
    Super betrokken, niet zozeer 'dominant' maar speels, zij kent de definitie van plagerige verleiding goed uit te spelen en haar dominante rol met een lichtheid en humor te vrvullen.

    5)Sessie:
    Een lang supergoed voorspel ontrolde zich en het body-to-body-contact was erg goed, we knuffelden, tongzoenden, kusten en hielden elkaar goed vast. Deze dame kon ik wel indrinken met mijn ogen: haar perfect slanke leest, haar plagerige ogen, ze is het soort dame dat ik nu te vaak mis in de clubs. Ze bewoog sierlijk met haar buik heen en weer, kronkelde met haar lichaam als ze me strak aankeek en mijn fantasie tilt deed slaan. Dan hield ik het niet meer en nam ze in m'n armen. De seks met haar was nu gelukkig niet te kort en ik werd zalig door haar bereden terwijl ze me verder verleidde en ik mijn handen maar over haar mooie zachte glooiingen liet gaan. De vrijsessie was voldoende uitgebreid en ik kwam zalig klaar. We spraken nog na, douchten ons samen. De tijd was iets minder dan een half uur want de dame had nog een afspraak met een andere klant wat later bevestigd werd: geen excuus om vroeger te stoppen dus.

    6) Extra vermeldingen:
    De dame was zelf erg enthousiast over onze sessie en vroeg wanneer ik al weer zou komen. Helaas zal dat nog een heel tijdje zijn want erg vaak kom ik niet in de Hyenaclub (nu zònder Hyena...).


    Afhandeling en betaling

    50€ en een kus van de juf


    Aftersales

    nauwelijks want de club was aan het leeglopen en na haar volgende klant was haar werktijd voorbij.


    Fazit en Score beleving

    Een verrassend goede sessie met een beeldschoon poppetje verdiend een grote score en het herhalingsgevaar is best groot!

    Belevingsscore:
    OFE-Score:
    De zwarte wolf

  12. Onderstaande 7 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 7 mei 2019),ju52 ( 3 mei 2019),Manureva ( 4 mei 2019),pret ( 3 mei 2019),Sjeufke ( 2 mei 2019),waterrat (13 mei 2019),yylover ( 2 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Babylon 468*60   Living Room 468*60