Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 46 van 46
  1. #26
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    —> Sixsens, nieuwe alias: Marissa
    Pluk de dag of een bloemetje

  2. Onderstaande 2 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 augustus 2019),ju52 (16 september 2019)

  3. #27
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    —> Sixsens, nieuwe alias: Marissa
    Mooi om te horen, maar iets voor een rustige dag.
    Zaterdag zal het mij te druk zijn in ss.

  4. #28
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Ze is haar kunsten gelukkig nog niet verleerd!
    Pluk de dag of een bloemetje

  5. Onderstaande 3 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (22 augustus 2019),goolfy69 (24 augustus 2019),Sjeufke (23 augustus 2019)

  6. #29
    Geregistreerd
    16 januari 2015
    Last Online
    1 juli 2020 @ 06:19
    Berichten
    248
    Discussies
    7
    Thanks
    858
    Thanked
    233 in 66 posts

    Standaard

    Vandaag in ss sessie van 1u, en wat ik normaal niet doe, later nog eens half uur met super dvp, dus absoluut aanrader!

  7. Onderstaande 6 leden hebben goolfy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (25 augustus 2019),brombeerzuid (25 augustus 2019),hasta la pasta (25 augustus 2019),Husky ( 6 september 2019),ju52 (16 september 2019),Sjeufke (25 augustus 2019)

  8. #30
    Geregistreerd
    27 november 2016
    Last Online
    17 januari 2023 @ 15:01
    Berichten
    455
    Discussies
    9
    Thanks
    2.156
    Thanked
    1.252 in 429 posts

    Standaard

    Woensdag zie ik haar in de bar en dat was een tijd geleden nu dus in ss
    Later op da avond een goede kamer mee gehad en nog net zo goed als in bb een aanwinst voor ss

  9. Onderstaande 7 leden hebben Jooploop bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 6 september 2019),Husky ( 6 september 2019),ju52 (16 september 2019),Manureva ( 8 september 2019),Shakir ( 6 september 2019),Sjeufke ( 6 september 2019),yylover ( 6 september 2019)

  10. #31
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    MARISSA (SixSens) - Just the best!
    Bij deze recensie


    Whereabouts

    Heette voordien Melissa toen ze in Babylon heeft gewerkt. De naamsverandering scheelt 2 letters in de naam.

    Uiterlijk

    Lang zwart haar, mooie lichaam niet slank, normaal gebouwd met de nodige rondingen op juiste plekjes. Haar prachtige grote zachte naturelle borsten werden mooi geaccentueerd door haar sexy lingerie-outfit, iets wat deze meid uiteraard niet kon doen in FKK Babylon. Ze was er reeds weg voor de prijsverhoging. Ze herkende me nog van toen want we hadden in het begin van het jaar reeds een kamer gedeeld. Zelden ben ik zo snel met een dame uit een andere club terug op kamer geweest elders. Marissa heeft een lief gezicht en een aangename vriendelijke uitstraling.


    Karakterschets

    Niet alleen een lief gezicht en vriendelijke uitstraling, ze is ook qua karakter een aangename dame om mee samen te zijn en zeer correct in haar service. Ze gaat vlot mee met de wensen en wist me te verrassen door mijn fantasieën zeer goed mee te spelen en kon me verassen met hoe goed ze me hierin aanvoelde en wat ze moest zeggen, doen en hoe ze moest handelen om me helemaal gek te maken. Ik kon goed mee praten en had geen moment een negatieve kant getoond.


    Presales

    In de bar zoals uitgelegd, kon ze me in no time geil maken als wat en mits we al een zeer goede sessie hadden gedeeld in Babylon en ik 7 weken clubloos door het leven ging, kostte dat haar geen enkele moeite. Ik was dorstig naar dikke tieten en goede service met een lekkere meid die dominant kon zijn en daar was ze geknipt voor. Doch ik ging niet direct mee om het eten niet te missen en om spanning verder op te bouwen.


    Kamer

    2, dezelfde waar de laatste sessie doorging met rodeobabe Sabine die 1 uur voor mijn komst is vertrokken....


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Na 7 weken? Too hot 4 words

    2) Duur:
    1 vol uur

    3)Sessie:
    Ik kan er niet veel over zeggen behalve dat het kinky gedeelte fel overheerste en ik haar daarbij heb geneukt en door haar werd geneukt standje in de door mij favoriete standjes doggy en zij boven me en ik meerdere malen klaarkwam. Sekstechnisch was alles supergoed, geen problemen met penetraties en condooms aanbrengen. Het was zalig om haar haar tieten over me heen te laten glijden en een tiet massage te krijgen. Die zachte mooie grote borsten neukend vast te houden, te kneden en haar zachte TZ kussen, ik droom er nog van. Ze heeft in alles 100% meegewerkt en geen moment geklaagd of negatief geweest, we waren goed op elkaar afgesteld. Ze leest niet de klok, ik liet het al snel verlengen tot 1 uur omdat het zo super was want een half uur met deze dame is te kort! Ik kon niet genoeg krijgen van haar lichaam en streelde ze. Het contact was zeer fysiek en zeer goed. Ik heb me enorm in het zweet gewerkt bij deze griet en zelfs als de sessie gedaan was, was ik gefrustreerd dat ik vermoeid was, in gedachte was ik lang niet klaar maar er moest ook eens een eind aan komen en met spijt werd de kamergang beëindigd. Dit had makkelijk nog een half uur kunnen doorgaan. De klik was wederom erg goed en aan haar betrokkenheid in het spel is niets aan te merken en kan er alleen enthousiast over zijn, ook nu bij dit schrijven 3 weken later.

    Die tieten liet ik zo graag tussen mijn handen nemen, opstuwen, de zachtheid wegen, haar die tieten op mijn gezicht laten zetten, aan haar tieten zuigen, het was de hemel na bijna 2 maand weer verdomde tieten te voelen en het lekker glooiend lijf van een en al vrouw met goede curves die Marissa is te voelen.

    4) Afhandeling - betaling:
    Correcte afhandeling en afscheid met TZ!


    Aftersales

    afscheid bij het vertrek, nog eens die mooie zachte dikke tieten vasthouden...zalig!


    Fazit en Score beleving

    Smaakt naar meer een volgende keer is gegarandeerd!

    Belevingsscore:
    De zwarte wolf

  11. Onderstaande 8 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (24 september 2019),Bachatero (19 september 2019),freshmaker (21 september 2019),jansenroy (20 september 2019),Jooploop (22 september 2019),Schietgraagft (20 september 2019),Sjeufke (20 september 2019),Viscamessi (20 september 2019)

  12. #32
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    MARISSA (SixSens) - Meer pret met mijn favo babe!
    Bij deze recensie


    Presales

    Ik zag haar eerst aan de dameskleedkamers, later zocht ik actief naar haar en zelfs Gabrieli en andere dames waren op de lookout. Zo wist ik dat ze weer in de bar was door dat ze me werd aangewezen. We gingen gelijk een sleutel halen, helaas was boven niet mogelijk. Ondertussen weet ik dat de kamers in de barruimte voldoende geluiddicht zijn en zie ik dat niet meer als een probleem al blijf ik de kamers boven nog de mooiste vinden.

    Bij het wachten op de sleutel bleef ze bij me zitten en waren we als een verliefd stelletje aan het wachten op de sleutel. Man, ik kon niet van die tieten blijven. Ze is een van de weinige dames die bij me bleef bij het wachten op de sleutel.


    Kamer

    19


    Kamersessie

    1) Aard van de sessie:
    Spetterend als de vorige keer, te kort eigenlijk.

    2) Duur:
    Dik half uur

    3)Sessie:
    Wel zie de vorige sessie maar korter. Te kort en dat gaf ze ook aan. Ik had een belofte gegeven aan de volgende dame en zag me met spijt budget gewijs verplicht het bij een half uur te houden. Alles was weer dik ok: het vrijen, spelen, stoeien, de boobmassage, TZ, het rollenspel alles deed ze perfect. Klaarkomen was dan ook no issue at all. Ja, de vermoeidheid is wel degelijk voorbij!

    4) Afhandeling - betaling:
    Correct en TZ


    Aftersales

    Omhelzen en gedag bij afscheid, verder had deze dame het druk


    Fazit en Score beleving

    Uiteraard komt er een volgende maal!

    Belevingsscore: ****1/2
    De zwarte wolf

  13. Onderstaande 6 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 oktober 2019),Bachatero (10 oktober 2019),brombeerzuid ( 9 oktober 2019),Nick59 (16 februari 2020),Schietgraagft (11 oktober 2019),Sjeufke ( 9 oktober 2019)

  14. #33
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard Melissa (Roemeense)



    Melissa (Roemeense)
    Leeftijd : 32 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed), Frans (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 110 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken
    Extra info : Is na een lange pauze van meer dan 3 jaar terug opgedoken in Babylon.





  15. Onderstaande 9 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    -senior- (29 april 2023),cheasehead (10 september 2022),Kwakje (10 september 2022),le_belge (12 september 2022),mechelen (10 september 2022),mentholbear (11 september 2022),pret (10 september 2022),Schietgraagft (14 september 2022),yylover (10 september 2022)

  16. #34
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Onbegrijpelijk dat er van Melissa nog geen paspoort was aangemaakt want zij is toch wel een klasse apart.
    Zowel qua service als uiterlijk behoort ze tot de A-categorie.

    Ze is volkomen naturel (enkel subtiele make-up) en heeft een vriendelijk gezicht, gecombineerd met een forse C-cup.
    Op de kamer is ze vriendelijk en meegaand. Ik zou ze eerder labelen als GFE, maar ik heb ook wel PSE-momenten met haar gehad.
    (Ze heeft een ruim servicepakket, de details zal ik maar achterwege laten).

    Communicatie is zeker ook één van haar troeven, ze is maar liefst viertalig (ze spreekt zelfs goed Frans).

    Ze had al reeds rond 2018 in Babylon gewerkt. Een jaar later dook ze nog even op in Sixsens.
    Sindsdien was ik het spoor bijster totdat ze (geheel onverwacht) in de zomer terug op de GPL verscheen!
    Afgelopen zomer heb ik Babylon driemaal bezocht, en zij was de enige die ik de moeite waard vond uit de povere line-up van toen.

    Nadeel is dat ze moeilijk te schaken is want ze ligt meer horizontaal dan vertikaal.
    Ik kon haar (met enige moeite) te pakken krijgen, maar dat is omdat we elkaar nog kenden van vroeger.

  17. Onderstaande 9 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    -senior- (29 april 2023),Agronymus1 (10 september 2022),le_belge (12 september 2022),mentholbear (11 september 2022),Schietgraagft (14 september 2022),schoolmeester (10 september 2022),SeX++ (11 september 2022),Siberische tijger (10 september 2022),Wentelt Eefje (10 september 2022)

  18. #35
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Wellicht is haar draadje op zijn laatst actief geweest in Sixsens en daarom uit het zicht verdwenen. Misschien kan W2 helpen om het draadje op te sporen en te mergen met deze.
    Pluk de dag of een bloemetje

  19. #36
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Hmmm ik heb er 1tje van de velen overgeheveld naar Babylon
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #37
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Wellicht is haar draadje op zijn laatst actief geweest in Sixsens en daarom uit het zicht verdwenen. Misschien kan W2 helpen om het draadje op te sporen en te mergen met deze.
    Klopt, ik herinner me nog vaag dat Vazkor ze beschreef in Sixsens, waar ze werkte onder de naam "Marissa".

  21. Onderstaande leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    -senior- (29 april 2023)

  22. #38
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #39
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 23:06
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Ik vergeleek haar destijds wel eens met een kameleon, ze veranderd in de kleur zoals jij wilt.
    Top meid!!!!

  24. #40
    Geregistreerd
    21 januari 2023
    Last Online
    25 maart 2024 @ 20:09
    Berichten
    114
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    409 in 80 posts

    Standaard

    2 weken geleden mee gekamert! Wat een topper! Uurtje in de hemel geweest, pzc, zeer gfe tz, anaal likken (ook bij mij) en heerlijk over haar mooie meloenen heen gespoten. Dat alles voor 120€ ���� en dan nog een fooitje erbij.
    Ze gaat in februari naar huis en daarna kijkt ze of ze nog terug komt.
    Ze zei dat ze nog niet wist of ze door wil met dit beroep ze was er kennelijk
    Een tijdje uit geweest.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Baldmightymike bedankt voor deze bijdrage:

    -senior- (29 april 2023),le_belge (21 januari 2023)

  26. #41
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    MELISSA (Babylon) – Babylonian Queen
    Bij deze recensie

    Dit is de dame die ook mijn vorige bezoek aan Babylon heeft gered met een meer dan behoorlijke kamergang. Toen in Augustus benaderde ze me in de kino vlak nadat ik een aanvaring kreeg met een kleine dame die ik er nochtans al erg lang zag lopen en me van alles verweet. Ook toen was het erg leeg in de club, ook qua mannen toen. Blijkbaar was ze kwaad over tegenvallende inkomsten en reageerde ze op mij af. Dat voelt wrang. Melissa zat erbij en keek ernaar. Later moest ik in de kino bekomen en Melissa kwam bij me liggen, verzekerend dat ik er niks van moest aantrekken en dat zij wel voor me zou zorgen. Dat ontaardde in een zeer goede kamergang waar ze mijn dag mee redde.

    Dit is opnieuw het geval, deze keer ging ik zelfs 2x met haar op kamer en 2x was het bingo, ze weet gewoon hoe ze moest bespelen en haar aardige karakter, hoe ze weet welke rol ze met mij te spelen had, haar prachtige mooie lichaam en haar behoorlijke grote mooie zachte borsten maakten dat ik me weer in de erotische hemel mocht wanen. Deze tijden met haar zijn toch steeds weer veel te kort. Ik was nog niet lang van mijn eerste kamer als ik weer zin in haar had en later gebeurde dat ook. Andere dames zag ik niet meer staan en een bepaald geval, Daniela herinnerde me zelfs niet meer ofschoon we een goede kamer hadden gedeeld. Ik vond ze eerder in de dag wel kamerwaardig maar over haar twijfelde ik want, tja, ik wist het zelf ook niet meer! Tot ik de reviews opzocht en warempel mijn eigen verhaal tegenkwam. Grappig om mijn eigen review eerst te lezen, enthousiast te worden en erachter te komen dat ikzelf de auteur was! Feit dat Daniela me niet herinnerde deed me dan naar Melissa lopen. Zelfde, later zocht ik naar mijn augustus-verslag op de pc (die is nooit gepost geweest) om tot slotsom te komen dat Melissa echt wel de titel van reddende engel meermaals heeft verdiend als het clubbezoek lauwtjes was.

    Op het einde heeft Melissa het lievelingsnummer vertaald dat ik de dag voordien van Daria in Samya meekreeg. Een droevig maar mooi nummer, ik post het nog eens:





    Na vele tongkussen (in beide sessies ook) afscheid genomen van Melissa met spijt in het hart. Ik hoop haar in Maart nog eens te zien als ik rond de periode van mijn verjaardag terugkeer.


    :tiet jes:
    De zwarte wolf

  27. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    -senior- (29 april 2023),Agronymus1 (12 februari 2023),Getrouwd (15 februari 2023),mentholbear (13 februari 2023),WANDELAAR5 (13 februari 2023)

  28. #42
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baldmightymike Bekijk bericht
    2 weken geleden mee gekamert! Wat een topper! Uurtje in de hemel geweest, pzc, zeer gfe tz, anaal likken (ook bij mij) en heerlijk over haar mooie meloenen heen gespoten.
    Anaal likken en daarna weer TZ met de volgende klant?

  29. #43
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.651 in 5.089 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Anaal likken en daarna weer TZ met de volgende klant?
    Dan kun je ook net zo goed dames overslaan die FT doen of ben je meer van “zaad van een maat schaadt niet”?

  30. #44
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Dan kun je ook net zo goed dames overslaan die FT doen of ben je meer van “zaad van een maat schaadt niet”?
    Die dames gebruiken onder mijn toezicht eerst uitgebreid mondwater .

  31. #45
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 03:37
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.651 in 5.089 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Die dames gebruiken onder mijn toezicht eerst uitgebreid mondwater .
    Doen ze dat na het rimmen soms niet?

  32. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (14 februari 2023)

  33. #46
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    3 juni 2023 @ 09:57
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    27. April 2019. Mein Geburtstag und mit 60 Jahren mein erster Besuch in einem Sexclub. Ich hatte mich damals für das Babylon entschieden, da ich wenige Wochen zuvor in meinem Nebenjob Zugang zu diesem Club hatte. 4 Jahre später, also am 27. April 2023, stand wieder mein Geburtstag an. Auch diesen wollte ich in einem Club verbringen. Das Babylon zählte aber diesmal nicht zu den Favoriten, da hier 40+ leider nicht zu finden ist. Am 26. April fiel meine Wahl dann doch auf das Babylon. Die Entscheidungsfindung ist eine eigene Story. Folgt demnächst.
    In Vorbereitung auf meinen Clubbesuch habe ich mir im Internet dann die Damen des Babylon mal näher angeschaut. Als Nummer 1 habe ich eine Melissa, 32 Jahre jung und 1,70m groß, auserkoren. Das sind aber auch fantastische Fotos von ihr, auch wenn das Gesicht nicht zu erkennen ist.
    Am 27. April habe ich das Babylon nach einer knapp einstündigen Fahrt um kurz nach elf erreicht.
    Auf ein Zimmer gings dann sehr schnell. Ich hatte mich neben einer Handtasche gesetzt. Als die Besitzerin (22) dieser besagten Handtasche wieder zurückkam, entwickelte sich ein Gespräch, welches dann für 30 Minuten auf ein Zimmer führte.
    Danach habe ich im großen Raum Platz genommen und geschaut, wer alles so da ist. Ziemlich schnell fiel mir eine Frau mit einem schwarzen Netzoberteil auf. Sie gefiel mir sehr. Ich habe sie in der nächsten Stunde genauer beobachtet. Dann habe ich zu mir gesagt: Ja, mit dieser Frau gehe ich auf ein Zimmer. Allerdings wurde ich von ihr angesprochen. Somit gingen wir gemeinsam auf ein Zimmer. Im Zimmer habe ich sie nach ihrem Namen gefragt. Sie sagte: "Melissa". Ich konnte mein Glück kaum fassen. Meine Nummer 1 stand vor mir. Es war ein unbeschreiblich schönes Gefühl nach so vielen Jahren wieder eine Frau zu spüren, zu umarmen, zu streicheln, zu küssen, in die Augen zu schauen. Wir lagen auf der Seite eng umschlungen einander zugewandt. Wie schön das war, sagt auch die verbrachte Zeit im Zimmer aus: 2,5 Stunden. Nach einigen Stunden Pause haben wir das ganze wiederholt. Diesmal für 2 Stunden. Ich hätte die ganze Nacht so verbringen können um gemeinsam mit ihr einzuschlafen.
    Für GF6 mit ihr vergebe ich die höchste Auszeichnung: Das Prädikat "Hochzeitsnacht".
    Eine Nummer 2 gab es übrigens auch, wenn auch ziemlich kurzfristig. Sie stand aber verständlicherweise nicht zur Verfügung. Es war die Mitarbeiterin aus dem Waschsalon. Bei meinem Rundgang durch das Haus bin ich irrtümlich verbotenerweise in den Waschsalon geraten. Mit der dortigen Mitarbeiterin hatte ich dann ein kurzes, aber sehr sympathisches Gespräch.

  34. Onderstaande 9 leden hebben -senior- bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (29 april 2023),cameltoe slide ( 1 mei 2023),donkeywonkey (29 april 2023),forgetskinnyletsgetfatty (29 april 2023),mentholbear (30 april 2023),swazontneuf (29 april 2023),WANDELAAR5 (29 april 2023),Wentelt Eefje (29 april 2023),willio (29 april 2023)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Diamond 468*60