Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 25
  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard Zwitserland: club Westside

    Een van de tegenwoordig nogal gehypte cluppies in la Suisse is club Westside, één der filialen van het Globe-netwerk in Frauenfeld. Mezelf is dit oord vooral bekend van het gelijknamige Frauenfeld Open Air-festival dat al decennialang een vaste waarde is en zich doorheen de jaren steeds prominenter richting Hiphop orienteerde...Eind jaren ´90 was ´k aldaar toen de big beats hype op volle touren was om de beentjes te strekken. Ditmaal het tussenbeentje als tussendoortje zeg maar semiplastisch.

    De club is geinig gelegen, beschikt over een kleine doch jolige tuin met zwemgelegenheid, van buitenaf met Finca Erotica te vergelijken qua stijl, binnen ietwat onbeduidend aangekleed doch who gives a flying fuck about that? Entreeprijs is naar Zwitserse begrippen goedkoop, 60 Franken. Halfuurprijs inclusief TZ 100 Franken, degenen die tongworstelen gestolen kan worden kan voor de weinig GFE-getinte 65 Frankenoptie opteren voor een halfuur...Die differentie is wel apart doch alla, een soort van privéhuisextra ofzo? De club is niet FKK, sommige dagen wel doch niet standaard. Ik meen vrijdag sowieso FKK gezien het algeheel textielgebrek bij moppies die dag. Personeel erg voorkomend enzo, grootste minpunt de irritant luide muziek die Roemeensgetinter is dan verantwoord doch alla. Dat geeft meteen ook de nationalitietendominantsie weer die rondom de 80% ligt minstens. Een gedeelte van die dames komt lusteloos over, sommigen wel wervend doch gejaag zou ik het nou ook weer niet noemen.

    Line-up: dixit stammies tussen de 15 en 25 dames, overwegend dus Roemenistan, een gedeelte van hen (tijdelijk) ex-Globe. Een gedeelte des dames is wegens "bestraffing" naar Westside verwezen doch toch een stabiel stammdames-aantal as well volgens de heren waarmee ´k keuvelde. Silicone-aandeel des dames rondom de 33%, opgespoten lippen ietsje hoger, ietwat jongere dames door de band dan in het profiGlobe dunkt me doch alla. Een 3-tal dames van de die dag 18 aanwezige troela´s konden zich an sich potentieel verheugen op ´n bijdrage van mezelve, de rest not my cup of tea... De hype rondom Westside ontgaat me dan ook grotendeels of het zou tussen de oren van wat geldsmijtgrage jochies motten zitten die menen dat Zwitserland het clubWalhalla is dezer dagen..Dat is het opzekers niet voor de clubber zelf maar ach, opinions may vary.

    ss is geen oelewapper en nadat ie keurig de entree had betaald ging ie wat lummelen in de tuin alvorens m´n trommelvliezen te laten terroriseren door de idiote Mücke uit de playlists des toko. Aldaar in gesprek gekomen met enkele stammies die uitermate vriendelijk waren bottom line. Na wat gekwebbel werd ss afgeleid door 3 blondines die doorheen de tuin struinden en voorvermelde gasten extreem links lieten liggen doch die onbekende kwibus bekeken alsof er net een zwerm vogels hun gevoeg integraal op m´n muil hadden geloosd. Dat buitenkansje kon ´k niet laten liggen en in 1 moeite door hen vervoegd aan het tafeltje waar ze gingen hangen om niet langer op harige mannentieten te motten gluren.

    Sessionista 1: AMIRA: begin20 ofzo, blonde kabouter van pak ´m vast anderhalve meter ofzo, té kleine kont, té grote tieten, erg vervelend. Mejuffer blonk uit in moppentappen en talenkennis, halfRoemeens dixit haarzelve, kan mij geen bout schelen moppie! Probleemloos Duits en Engelskwebbelen wat makkelijk zat is. Na geruime presales een neukgelegenheid opgezocht en aldaar een uurtje gerollebold wat an sich generlei als ´n straf mag worden gezien. Mejuffer kan men probleemloos in alle hoeken van de neukmat gooien en ze laat zich volgaarne door gekken voor munteenheden durchvogelen...TZ goed tot zeer goed, PZC dito, NMC dito..3 bis 4 Sternen. Moest ´k haar in Madurodam tegenkomen of elders spijker ´k haar wel tegen een attractie des mogelijks...

    Sessionista 2: Tamara: eind20 ofzo, blonde profi van ´n meter70 ofzo, sillietieten doch een mens mag hoogstzelden ´ns zondigen dataangaand. Niet echt m´n type doch ze blonk uit in gezelligheid en opgeilen, een vervaarlijke combi doch alla. Kortere presales dan bij de tietenkabouter doch voldoende lijkt me. Sessie was een halfuursessie inclusief TZ doch dat bleek afdoende...TZ matig tot goed, PZC goed,, NMC degelijk doch niet Flüssigkeitontlokkend in the end dus de sessie afgebroken alvorens de volgende tijdsoptie inging...2 bis 3 Sternen, indien ´k haar op een feesje tegenkom zal ´k gaarne ´n pintje met ´dr drinken, doch sexuele strapatsen tegen betaling zijn niet herhalingsoptioneel...

    Zo, een 5-tal uurtjes in de toko volstonden en eigenlijk bottom line ook 1 bezoekje pro jaar dunkt me...Misschien volgende hoogzomer in combo met Frauenfeld Open Air for old times sake. De club is degelijk doch niks dolletjes, servicegeweld is degelijk en wie weet loopt er topmateriaal rond dat ´k niet wist te strikken doch alla, dan is dat maar zo. Er speciaal naartoe karren lijkt me bijna idioot te noemen als men NRW om de hoek heeft...Nothin special at all. Website van de club makkelijk te vinden dus die link zoek je maar zelf jochies net als de afsluitende song...Een youtubefilmpje is me net iets te veel fishin for complinomis...

    Afsluiten zou motten met hiphopwerk van the only force that matters, Pulitzerwinnaar Kenny natuurlijk doch dat lap ´k aan m´n laars en ik opteer voor een streepje ouwerwetse punk van de onvolprezen......

    Dead Kennedys: Chemical warfare!

    Peace out!
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  2. Onderstaande 17 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 april 2018),Badslippers (17 april 2018),cheasehead (19 april 2018),Eddy_V (17 april 2018),fg22 (16 mei 2018),firstme (18 april 2018),Husky (27 juli 2020),Megaboob (17 april 2018),Meme Moo (17 april 2018),mentholbear (21 april 2018),Partycrasher (17 april 2018),rmjhexe (17 april 2018),Sjeufke (17 april 2018),snaal88 (18 april 2018),trickyD (18 april 2018),vrije jongen (17 april 2018),Wentelt Eefje (26 april 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 18:22
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.552
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.585 in 982 posts

    Standaard

    Nou deze ijsbeer is zeer onlangs ook op herhaling in deze club geweest. Door het gestengel op de dag ervoor was er weinig zin om hier de pudding buks helemaal leeg te persen. Ik was een half jaar geleden al eens in de club geweest en had mijn zinnen eigenlijk maar op 1 meid gezet. Helene, geboren en getogen in Loemeniestan, begin dertig en strak in het pak, zeg maar.

    Rond het openingsuur arriveerde ik in de club. Er was nog reet te doen, dus werd de een groot deel van de dag buiten in de zon doorgebracht uit het bereik van mokkels die op zoek naar Euro's waren. Ik heb me derhalve niet bezig gehouden met verhouding Sili's/non-Sili's enzo, maar m'n hoofdact van de dag had er sinds mijn eerste encounter een half jaar geleden wel een paar nieuwe lippen bij. Ze waren in ieder geval wat groter/dikker geworden. Toen ze zo'n 2 uur na openingstijd binnen was besloot ik een praatje aan te knopen. Ze was onze eerst 'ontmoeting' niet vergeten, in tegendeel zelfs. Wel werd ik afgeserveerd door madame, omdat ze een kater had. Een half uur gaf ze zichzelf over met me te gaan kameren.

    En daar was ze, binnen het half uur. Ik stelde voor om het wat rustiger aan te doen. Vooraf. Haar antwoord gaf impliciet aan dat ze dit juist niet wilde. En op naar de kamer. Net als de vorige keer lang en heel diep tongzoenen. Dit zorgt er bij mij voor dat ik wat extra inspanning niet schuw. In de hoogste versnelling ging ik tot het uiterste om me daarna terug te laten vallen. OMG, wat een sessie. Haar body, tieten en performance kregen me over the top. Na 50 minuten zat het er op. Helaas. Op de keper beschouwd geen woord met haar gewisseld deze keer, alleen maar bijna geneukt.

    Om af te sluiten met SS's recensie. Service geweld loopt er dus. Helene en mogelijk meer. Who knows.
    Pluk de dag of een bloemetje

  4. Onderstaande 5 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (22 oktober 2018),noglangnietuitgewandeld (23 oktober 2018),Partycrasher (25 oktober 2018),Patjax (22 oktober 2018),pret (22 oktober 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Mijn bezoek aan Westside 25 en 26 juni 2020

    (zie mijn review over Globe waar ik de vorige dag was)

    Dag 1:
    Naar Globe wilde we niet meer, ook al was dat wel de planning nog in Nederland. Het alternatief... Westside!
    Wat een mooie club is dit, eentje naar mijn hart. Wat al begint met het feit dat bij opening het hele gebouw niet staat te denderen van de muziek. Rust is hier het devies. En het gebouw is schoon, opgeruimd en mooi ingericht. Een zeer vriendelijke tekedame geeft ons instructies en we gaan ons omkleden. Entree is 60CHF.
    Het gebouw en de tuin doen mij denken aan Vila Vertigo/Vanila. Veel groen en een zwembad midden in de achtertuin van een enorme villa.
    We zijn een van de eerste gasten die naar binnen gaan en zo vroeg zijn er al flink wat dames aanwezig die zeker niet onderdoen voor de dames van Globe (moederclub), maar wel voor 40CHF minder per 30 minuten, oftewel 100CHF per half uur. Hiervoor krijg je full service. Alles dat bij de wet is toegestaan zit er in. Plus je kunt hier nog rekenen op pre-sale, leuke gesprekjes, geen wijzende vingertjes etc. De dames worden hier gemanaged. Iets wat duidelijk werd toen de tekedame een aantal dames bijeen riep en op commanderende toon in het Roemeens aansprak. Gelukkig had ik net een Roemeense meid bij me zitten die het kon vertalen. De tekedame zei dat de meiden zich niet bij elkaar mochten clusteren maar met de mannen moesten gaan praten. De laatste keer dat ik dit in Duitsland heb gezien was voor de prostitutie registratiewet van 2017.
    De douches zijn goed, kraan blijft aan en je kunt zelf de temperatuur bepalen. Wellnes is netjes; middelgrote sauna, stoomcabine en jacuzzi. Wel slechts 1 toilet in het hele pand. Er is een saaie kino en voldoende comfortabele zitplaatsen die goed uitzicht bieden op al het moois dat voorbij loopt.
    Omdat we van te voren al wisten dat het eten bij de club in zit, hebben we als echte Nederlanders een paar bolletjes bij de Lidl gehaald en mee naar binnen gesmokkeld. Wat met een kopje koffie stiekem achter in de tuin werd genuttigd. Voor het avond eten is er een Thaise dame die samen met haar dochter de heerlijkste hapjes maakt. Wij bladeren de "menu multimap" van de Thaise keuken door waar alle gerechten in staan met foto, je kunt overigens ook je eigen inbreng aangeven, als ze er de ingrediënten voor hebben wordt het voor je gemaakt. Ik ga voor de red curry (18CHF). Erg lekker en nog steeds goedkoper dan Globe.
    Het bevalt ons hier eigenlijk zo dat we besluiten de volgende dag weer naar Westside te gaan.

    Dag 2:
    Opnieuw wat bolletjes in de tas verstopt bellen we aan. Een andere maar ook weer zeer vriendelijke tekedame laat ons binnen. Het zelfde ritueel als gister, kopje koffie, ligbedje in de tuin aan het zwembad maar met dit verschil dat vandaag (vrijdag) de dames naakt zijn, het is FKK dag.
    Dit werkt overigens beter dan ik verwacht had, dames die ik gister nog oninteressant vond, trekken nu mijn aandacht.
    En toen gebeurde het, een van de mooiste meiden die je je kunt voorstellen komt de club binnen. Er is geen man die haar niet nakijkt. Een poppetje, een schatje, een knappert. Dit is dus eigenlijk wat we verwacht hadden in Globe...
    In de barruimte is een grote bar met twee paaldans palen waar in avond aan gedanst wordt. Dit gebeurd in Globe overigens ook, behalve dan dat de meiden van Globe om te paal draaien als zoutzakken.
    Het is etenstijd, vandaag ga ik voor de Thaise wraps (15CHF).
    Aan het eind van de dag hebben we alle losse Franken bij elkaar gegooid een flinke fruitschaal met z'n drieën genuttigd.

    Algemeen:
    In Zwitserland denkt men anders over corona dan in Nederland en Duitsland. Geen mondkapjes, hier en daar plexiglas maar lang niet overal. En in de club moet je je naam en telefoonnummer opgeven wanneer je met een dame de kamer in duikt. Er wordt dan contact met je opgenomen als er corona in de club is geconstateerd.

    Deze twee dagen zijn voorbij gevlogen. Nog een nachtje slapen en weer naar huis.
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  6. Onderstaande 20 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (21 juli 2020),Ascari (30 juni 2020),bierbeer (30 juni 2020),ButtinSky (30 juni 2020),cheasehead ( 1 juli 2020),hasta la pasta (30 juni 2020),Healthylover (30 juni 2020),hotrod68 ( 1 juli 2020),jansenroy ( 1 juli 2020),Kwant (30 juni 2020),mentholbear (30 juni 2020),Mistralwind (30 juni 2020),pret (30 juni 2020),rmjhexe (30 juni 2020),RobOpzoek ( 1 juli 2020),schoolmeester ( 1 juli 2020),Shakir (30 juni 2020),snaal88 (30 juni 2020),Wentelt Eefje (30 juni 2020),Wijze grijze (30 juni 2020)

  7. #4
    Geregistreerd
    28 april 2017
    Last Online
    8 april 2023 @ 08:24
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    52 in 21 posts

    Standaard

    Goed verhaal Bolke! En ik kan het weten want ik was erbij!

  8. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 23:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.524
    Discussies
    270
    Thanks
    25.957
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Omdat we van te voren al wisten dat het eten bij de club in zit, hebben we als echte Nederlanders een paar bolletjes bij de Lidl gehaald en mee naar binnen gesmokkeld. Wat met een kopje koffie stiekem achter in de tuin werd genuttigd.
    Huh, bedoel je dat hier het eten NIET bij de club inbegrepen zit? Anders waren die broodjes toch niet nodig? En is glaasje fris of thee/koffie ook bijbetalen?

  9. #6
    Geregistreerd
    28 april 2017
    Last Online
    8 april 2023 @ 08:24
    Berichten
    25
    Discussies
    0
    Thanks
    40
    Thanked
    52 in 21 posts

    Standaard

    Het eten is NIET inbegrepen. Koffie en frisdrank wel.

  10. Onderstaande leden hebben Healthylover bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (30 juni 2020)

  11. #7
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Bij de entree prijs van de club zit alleen alcohol vrije dranken.
    om de klanten en dames toch van eten te voorzien is er een externe catering inhouse. Een thaise dame, die haar eigen menu heeft en eigen prijzen hanteert. Je rekent ook af (in Franken) bij die dame.
    En... om overdags ook nog wat te knagen te hebben, hebben wij, sloebers die we zijn, eigen broodjes meegenomen.
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  12. Onderstaande 3 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (21 juli 2020),hasta la pasta ( 1 juli 2020),mentholbear (30 juni 2020)

  13. #8
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 23:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.524
    Discussies
    270
    Thanks
    25.957
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    En... om overdags ook nog wat te knagen te hebben, hebben wij, sloebers die we zijn, eigen broodjes meegenomen.
    Dagoberen noemen we dat Bolke

  14. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Bolkedebeer (30 juni 2020)

  15. #9
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.434
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Nee, zo noemt niemand dat op één enkele uitzondering na...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  16. #10
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Eén ding wilde ik nog even uit de doeken doen over de dames en hun prijzen.
    Wij zijn als NRW club gangers heel iets anders gewend. Dames kosten €100.- per half uur. Ondanks dat het prima was, kun je dezelfde inzet verwachten voor minstens de helft in Duitse clubs en Sixsnes.
    Wel heel fijn is dat er bij die prijs alles zit inbegrepen. Er is dus geen upselling!
    De afwezigheid van onderhandeling voor je naar de kamer gaat is iets wat ik zelf heel prettig vind. Zo prettig, dat ik me voor een 2e keer liet verleiden...
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  17. Onderstaande leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 1 juli 2020)

  18. #11
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.434
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Wel heel fijn is dat er bij die prijs alles zit inbegrepen. Er is dus geen upselling!
    De afwezigheid van onderhandeling voor je naar de kamer gaat is iets wat ik zelf heel prettig vind. Zo prettig, dat ik me voor een 2e keer liet verleiden...
    Het is natuurlijk wel de vraag hoeveel alles in alles inbegrepen is. Want als FT mit Aufnahme en Anal inclusief is, is €100/30 min. natuurlijk een koopje...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  19. #12
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 23:30
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.524
    Discussies
    270
    Thanks
    25.957
    Thanked
    15.792 in 6.407 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Het is natuurlijk wel de vraag hoeveel alles in alles inbegrepen is. Want als FT mit Aufnahme en Anal inclusief is, is €100/30 min. natuurlijk een koopje...
    Natuurlijk niet. Wat is dat voor een domme idiote vraag. Elke zinnige snapt dat dit niet logisch is. [WE modus aan]



    Zeer waarschijnlijk de dingen die standaard waren in Duitsland, zoals TZ en ouderwets goed pijpen. [WE modus uit]

  20. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (21 juli 2020),hasta la pasta ( 1 juli 2020),schoolmeester ( 1 juli 2020)

  21. #13
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Ja, inderdaad. Tongzoenen en pijpen zonder condoom. Anaal heb ik niet naar gevraagd.
    Ik weet niet wat "FT mit Aufnahme" is...
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  22. Onderstaande leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (21 juli 2020)

  23. #14
    Geregistreerd
    2 juni 2009
    Last Online
    28 februari 2023 @ 16:56
    Berichten
    66
    Discussies
    4
    Thanks
    59
    Thanked
    125 in 30 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Ik weet niet wat "FT mit Aufnahme" is...
    Ben je niet de enige. Ik zie ook regelmatig afkortingen of vakjargon waar ik niet altijd de betekenis van kan achterhalen.

    Zelfs het draadje over afkortingen verhelderd niet altijd, misschien dat die eens ge-update kan worden?

  24. #15
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 20:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.133
    Discussies
    233
    Thanks
    21.434
    Thanked
    6.262 in 2.987 posts

    Standaard

    FT met Aufnahme is een variant op hap, slik, weg...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  25. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 1 juli 2020)

  26. #16
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 23:08
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.512
    Discussies
    121
    Thanks
    5.908
    Thanked
    4.996 in 2.161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    FT met Aufnahme is een variant op hap, slik, weg...
    En het is goed voor de tanden van een vrouw......

  27. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (21 juli 2020)

  28. #17
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Oh.. aha. Niet nagevraagd heren, sorry.
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  29. #18
    Geregistreerd
    20 juli 2018
    Last Online
    26 januari 2022 @ 10:06
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    188
    Thanked
    81 in 37 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolkedebeer Bekijk bericht
    Mijn bezoek aan Westside 25 en 26 juni 2020

    (zie mijn review over Globe waar ik de vorige dag was)

    Dag 1:
    Naar Globe wilde we niet meer, ook al was dat wel de planning nog in Nederland. Het alternatief... Westside!
    Wat een mooie club is dit, eentje naar mijn hart. Wat al begint met het feit dat bij opening het hele gebouw niet staat te denderen van de muziek. Rust is hier het devies. En het gebouw is schoon, opgeruimd en mooi ingericht. Een zeer vriendelijke tekedame geeft ons instructies en we gaan ons omkleden. Entree is 60CHF.
    Het gebouw en de tuin doen mij denken aan Vila Vertigo/Vanila. Veel groen en een zwembad midden in de achtertuin van een enorme villa.
    We zijn een van de eerste gasten die naar binnen gaan en zo vroeg zijn er al flink wat dames aanwezig die zeker niet onderdoen voor de dames van Globe (moederclub), maar wel voor 40CHF minder per 30 minuten, oftewel 100CHF per half uur. Hiervoor krijg je full service. Alles dat bij de wet is toegestaan zit er in. Plus je kunt hier nog rekenen op pre-sale, leuke gesprekjes, geen wijzende vingertjes etc. De dames worden hier gemanaged. Iets wat duidelijk werd toen de tekedame een aantal dames bijeen riep en op commanderende toon in het Roemeens aansprak. Gelukkig had ik net een Roemeense meid bij me zitten die het kon vertalen. De tekedame zei dat de meiden zich niet bij elkaar mochten clusteren maar met de mannen moesten gaan praten. De laatste keer dat ik dit in Duitsland heb gezien was voor de prostitutie registratiewet van 2017.
    De douches zijn goed, kraan blijft aan en je kunt zelf de temperatuur bepalen. Wellnes is netjes; middelgrote sauna, stoomcabine en jacuzzi. Wel slechts 1 toilet in het hele pand. Er is een saaie kino en voldoende comfortabele zitplaatsen die goed uitzicht bieden op al het moois dat voorbij loopt.
    Omdat we van te voren al wisten dat het eten bij de club in zit, hebben we als echte Nederlanders een paar bolletjes bij de Lidl gehaald en mee naar binnen gesmokkeld. Wat met een kopje koffie stiekem achter in de tuin werd genuttigd. Voor het avond eten is er een Thaise dame die samen met haar dochter de heerlijkste hapjes maakt. Wij bladeren de "menu multimap" van de Thaise keuken door waar alle gerechten in staan met foto, je kunt overigens ook je eigen inbreng aangeven, als ze er de ingrediënten voor hebben wordt het voor je gemaakt. Ik ga voor de red curry (18CHF). Erg lekker en nog steeds goedkoper dan Globe.
    Het bevalt ons hier eigenlijk zo dat we besluiten de volgende dag weer naar Westside te gaan.

    Dag 2:
    Opnieuw wat bolletjes in de tas verstopt bellen we aan. Een andere maar ook weer zeer vriendelijke tekedame laat ons binnen. Het zelfde ritueel als gister, kopje koffie, ligbedje in de tuin aan het zwembad maar met dit verschil dat vandaag (vrijdag) de dames naakt zijn, het is FKK dag.
    Dit werkt overigens beter dan ik verwacht had, dames die ik gister nog oninteressant vond, trekken nu mijn aandacht.
    En toen gebeurde het, een van de mooiste meiden die je je kunt voorstellen komt de club binnen. Er is geen man die haar niet nakijkt. Een poppetje, een schatje, een knappert. Dit is dus eigenlijk wat we verwacht hadden in Globe...
    In de barruimte is een grote bar met twee paaldans palen waar in avond aan gedanst wordt. Dit gebeurd in Globe overigens ook, behalve dan dat de meiden van Globe om te paal draaien als zoutzakken.
    Het is etenstijd, vandaag ga ik voor de Thaise wraps (15CHF).
    Aan het eind van de dag hebben we alle losse Franken bij elkaar gegooid een flinke fruitschaal met z'n drieën genuttigd.

    Algemeen:
    In Zwitserland denkt men anders over corona dan in Nederland en Duitsland. Geen mondkapjes, hier en daar plexiglas maar lang niet overal. En in de club moet je je naam en telefoonnummer opgeven wanneer je met een dame de kamer in duikt. Er wordt dan contact met je opgenomen als er corona in de club is geconstateerd.

    Deze twee dagen zijn voorbij gevlogen. Nog een nachtje slapen en weer naar huis.
    Is it possible to know the name of the girl you describe as EXCEPTIONAL ??? Did you go to the room with ??? And if so it was up to your expectations ???

    I was considering a trip to the Globe but reading your stories, I think I would rather opt for this club !!!

    Is she on the schedule ??? http://www.club-westside.ch/en/girls.php

    Thank you for everithing

  30. #19
    Geregistreerd
    3 maart 2019
    Last Online
    12 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    619
    Discussies
    24
    Thanks
    419
    Thanked
    2.177 in 420 posts

    Standaard

    Zaterdag 25 juli

    Na een prima nachtrust ontwaakte ik deze morgen als een tevreden maar nog lang niet verzadigde jongeman in Winterthur. Globe had indruk gemaakt de vorige dag, zie verslag @ https://www.ijsberenforum.com/forum/...190#post710190 - Tijdens het ontbijt nam ik in gedachten nog eens alle belevenissen door. Dat nagenieten was de opmaat op een nieuwe dag en een nieuwe club. Want zeg nu zelf: 1 is geen als je zo’n eind hebt gereden!

    Het zonnetje scheen, de lucht was blauw en de teletubbies komen later in dit verhaal gauw dus besloot ik eerst in burger maar eens rond te kijken in de toch 6e stad van Zwitserland als ik moet geloven wat ze me verteld hebben. Prima stekje met een gezellig centrum waar vele mensen vrij en blij van de lunch genoten op de terrassen. Ook ik sloot later aan bij de gezelligheid waar de tafeltjes keurig uit elkaar stonden en niemand verder spastisch liep te doen vanwege oknuwetenwehetwel.

    Uiteindelijk met een volle maag de auto ingestapt om nu eens 15 minuten de andere kant op te rijden vergeleken met gisteren. Vandaag halteerde het circus bestaande uit Me, Myself and I namelijk in Frauenfeld bij Club Westside. Rustig en toch vlakbij de snelweg gelegen draaide ik even na 15u de parking op die zeer ruim was ondanks dat er toch genoeg auto’s stonden. Vooraf had ik uiteraard de website goed bekeken en bovenstaande verslagen hadden mij verleid hier eens te stoppen. Het had namelijk wel allemaal wat weg van HellaHolla’s favoriete tent in Duitsland genaamd Parksauna Residenz. Meten is weten dus op naar binnen. Een simpele druk op de klingel volstond om de poort binnen 2 tellen te doen ratelen. Ik werd welkom geheten door een aardige theke dame die vroeg of het mijn eerste bezoekje was aan dit oord. Na een positief antwoord legde ze snel alles uit en overhandigde ik 60 CHF entree + 10 CHF pfand wat ik een zeer redelijk tarief vind naar Zwitserse standaarden.

    Even omkleden en net als gisteren de hut maar eens verkennen. Heel anders dan Globe. De focus ligt hier op rust en niet op party/alcohol. De bar is omgeven door spiegels waardoor hetgeen een stuk groter lijkt dan het is. In de overige ruimtes zitten een hoop ramen zoals je dat ook in PSR hebt in de lounge, serre en restaurant. De tuin loopt vrij diep door, maar niet zo diep als die in GT, en beschikt over een mooi zwembadje dat naar mijn geniaal metrisch inzicht een slagje kleiner is dan in PSR doch baantjes trekken is geen probleem. Rond het zwembad en ook verder in de tuin onder de bomen in de schaduw staan een sloot ligbedden waar je rustig kunt chillen al dan niet vergezeld door een dame.

    Komen we toch weer op die dekselse DVP’s, je komt ze ook overal tegen in de saunaclubs. Er waren er op deze heugelijke dag een stuk of 18 aanwezig en het handjevol daarvan die ik heb gesproken kwamen allemaal uit Roemenië. Naast de dames waren er doorlopend iets meer heren aanwezig ik denk zelf een stuk of 30 in totaal. Velen leken mij stammies te zijn getuige de langdurige aandacht van een aantal dames voor deze heren. Het gejaag was hier een stuk minder dan in Globe en ik ben geen enkele keer gevraagd om drank te betalen voor een dame. Scheelt weer wat ongemakkelijk gedoe! HellaHolla moest vanaf 0 beginnen bij de dames ter plekke dus besloot ik eerst maar eens even bij zinnen te komen in de sauna die er picobello uitzag. Nieuw en schoon. Dit geldt ook voor het dampfbad. Heel netjes ingericht en ook de douches werkten prima. Na een potje zweten, douchen, stomen en nog eens douchen nam ik plaats in de tuin om de line-up wat beter te bekijken. Vond het in het begin nogal eenheidsworst want qua optiek leken ze allemaal op elkaar. Gelukkig kwam er na een tijdje verandering in toen er wat wulpse figuren van de kamer kwamen.

    Ik raakte aan de praat met een dame die naar de naam Melissa luisterde en natuurlijk afkomstig was uit eerder genoemd land. Was wel geinig gesprek over niks dus ik besloot het er op te wagen. Zelfde ritueeltje hier als in Globe alleen dan iets minder truttig en klef. Even sleutel scoren bij de receptie en op naar boven. Eenmaal op de kamer bleek, helaas voor mij, dat je ook in Zwitserland een afzwaaier kunt tegenkomen. Ofja, een halve afzwaaier dan. Aardig meiske maar haar bedkunsten waren niet echt mijn kopje thee. Ze ging nogal eeeh lomp en ruw te werk om het maar zo te zeggen. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel want zo bespaarde ik toch mooi 100CHF bij de kassa want ik bolde het mooi in een half uurtje af met madam i.p.v. het (minstens) uur wat ik graag voor de juiste dame uit trek.

    Oh ja prijzen zijn dus ook best ok hier. 100CHF per half uur voor de hele rits aan wat je in NRW en/of Sixsens gewend bent. Men heeft ook hier een “kezen-en-wegwezen” tarief op de kaart staan voor het bijzondere bedrag van 63 franken per half uur. Met 200CHF per uur voor een full pull zit je nog altijd op het dubbele van wat gangbaar is dichterbij huis maar hey, dat is een hele andere discussie waar iedereen lekker over elkaar heen mag vallen. Terug naar de orde van de dag. Eenmaal afgerekend met Melissa stonden we even later samen onder de douche. Seksueel was het dan misschien geen match maar we hebben de rest van de dag nog wel een hoop lopen flauwekullen tegen elkaar. Ook dat moet gezegd worden!

    Ondertussen was het tijd om een hapje te eten. De club biedt zelf geen eten aan maar er werkt een Thai in een tentje in de tuin van de club die op verzoek allerlei gerechten in elkaar flanst voor, wederom, vrij redelijke prijzen. Mijn schnitzel met pommes kostte 15 CHF, smaakte prima en zorgde ervoor dat ik de rest van de dag geen trek meer had. Het was lekker weer dus nam ik in de tuin plaats aan een tafel waar al wat dames en heren zaten. Zo werd het best gezellig en raakte ik in gesprek met een kerel uit Engeland die parttime in Italië woont. Hij wist alle ins en outs over NRW, Wellcum en zelfs Yin Yang. Van die laatste baalde hij nog steeds als een stekker dat het gesloten was. Genoeg om over de kleppen in ieder geval en ook een aantal DVP aan tafel luisterden met grote oren mee naar de verhalen die de twee heren met een leeftijdsverschil van een kleine 30 jaar met elkaar deelden.

    Gedurende dit aangename onderhoud merkte ik aan mijzelf dat ik meer en meer moeite kreeg met mijn ogen van een specifieke dame af te houden die bij ons aan tafel zat. Een tijdje later zat ze in de bar en besloot ik naast haar plaats te nemen. Hier maakte ik kennis met Nadja, 26 jaar en jullie kunnen onderhand wel raden waar ze vandaan komt. Luchtig gesprekje gevoerd om daarna het schijnhuwelijk te bezegelen. Onderweg naar de receptie vroeg ze nog of ik al eerder op kamer was geweest die dag. Ik bevestigde dat ik met de dame was geweest die al die tijd aan haar andere zijde had gezeten aan de bar. “Oooh, dat is mijn beste vriendin!” was het antwoord. Zo werd het toch wel een heel spannend loopje naar boven want wie weet ging ik gewoon twee keer half op mijn muil die dag in dezelfde club.

    Gelukkig bleek dit absoluut niet het geval want op de kamer kreeg ik een heerlijke GFE over mij heen van een oprecht heel aangenaam persoon. Dit was hem dus wel, en goed ook! Genoten van haar gezelschap en diensten stond ik zeer tevreden een uurtje later weer aan de balie de rekening te voldoen. Wat een topper. Zekerheidje bij een eventueel volgend bezoek.
    Om de dag en deze trip af te sluiten nam ik nog een biertje tot mij en zat ik de tuin nog even heerlijk alles te over denken. Voor twee biertjes moest ik bij vertrek omstreeks 23u overigens 6 frank betalen wat ik, alweer, erg vriendelijk geprijsd vond en ik me zelfs voor een moment afvroeg of er geen fout was gemaakt. Maar ik had toch braaf twee keer mijn nummer laten zien aan de bar dus het zal allemaal wel.

    Soit. Twee totaal verschillende clubs, 4 totaal verschillende dames, overal uiterst keurig behandeld en een bak ervaringen rijker. Ik kijk tevreden terug op dit weekend en ben zeker in voor een herhaling mocht de penarie nog lang duren in Duitsland! Westside wint het voor mij wel van Globe puur op hoe de club in elkaar steekt. Toch wilde ik beiden eens zien om een beeld te hebben bij hetgeen wat al geschreven is. Ik heb geen spijt van mijn daden en vind dat men de hele situatie in Zwitserland prima aanpakt. Opletten en aanpassen waar nodig, maar wel gewoon doorgaan met het leven. In beide clubs gaven zowel dames als beren elkaar de ruimte waardoor afstand houden geen probleem was. Verder weinig spannends aan de horizon te melden. Vanuit een groot deel van Nederland is Zwitserland prima aan te rijden mocht je net als ik Sixsens over willen slaan in deze periode. Ik was in ieder geval even helemaal weg uit mijn normale omgeving en dat is precies wat ik nodig had. Grote dank aan iedereen die daar aan mee heeft gewerkt en voor dit forum zijn dit natuurlijk de beren die mij voor gingen in het Zwitserse, jullie hebben eerst ietwat sippe beer weer blij gemaakt!


  31. Onderstaande 15 leden hebben HellaHolla bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 (30 juli 2020),Ascari ( 1 december 2020),De Vrijbuiter (27 juli 2020),hasta la pasta (27 juli 2020),jansenroy (27 juli 2020),Kwant (28 juli 2020),Megaboob (27 juli 2020),mentholbear (27 juli 2020),Mistralwind (29 juli 2020),noglangnietuitgewandeld (27 juli 2020),Shakir ( 2 augustus 2020),Sjeufke (27 juli 2020),snaal88 (27 juli 2020),WANDELAAR5 (27 juli 2020),Wijze grijze (27 juli 2020)

  32. #20
    Geregistreerd
    14 juli 2019
    Last Online
    Gisteren @ 09:55
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    46
    Thanked
    320 in 51 posts

    Standaard

    Mijn bezoek aan Westside vr en za 31-07 en 01-08-2020 met mede beer healthylover waarmee ik een tour door Oostenrijk en Zwitserland heb gemaakt. Zie ook mijn verslag van Golden Time Wenen en Wellcum.

    Het mag inmiddels duidelijk zijn, Westside is een super fijne club. Ik durf inmiddels zelfs te beweren dat de dames in geen andere club zo goed gemanaged worden als hier. Wat resulteert in hele lieve meiden die niet boos worden als "nog geen zin" hebt, die intelligent genoeg zijn voor een leuk gesprekje en een tip top in orde kamergang verzorgen. Upselling, afraffelen, oplicht trucjes zijn hier allemaal niet aanwezig en voor 100CHF (op het moment van schrijven een gunstige exchange rate) voor 30 minuten alles er op en er aan wat legaal is. (toen de dame mij pijpen aanbod en vroeg of ik 'met' of 'zonder' wilde en ik reageerde met: "is zonder bijbetalen?" werd ik uitgelachen... "natuurlijk niet" zei ze). Kortom geen gezeik en perfecte service. Deze schat blijft ook na de betaling erg leuk en komt regelmatig even een groet brengen, soms een glimlach soms een kusje.
    De overige dames doen dit overigens ook, geen enkele meid is te beroerd om even te komen praten, knuffelen of lachen met je.
    Waar ik in clubs in NRW (en Sixsens) na een halve dag compleet genegeerd word, is dat hier niet het geval.

    Oh ja, blijkt dat je hier gewoon een broodje mee naar binnen mag nemen... haha, geen stiekem gedoe dus.

    Heel tof was overigens dat we hier nog een Nederlandse beer mochten ontmoeten, die speciaal voor ons en de club ons kwam vergezellen. Het weer was super en ik verkoelde me regelmatig is het buitenbad.

    Zaterdag was het een Zwitserse feestdag en daardoor rustiger dan normaal. Er waren niet minder dames dan normaal wat voor een zeer gunstige man vrouw verhouding zorgt. En deze tweede dag lekker ongegeneerd een broodje van de Lidl met een kop koffie in de tuin genuttigd.*
    Voor deze tweede dag koos ik wederom voor dezelfde dame als gister... en als het gister eigenlijk al niet perfect was, was het dat vandaag zeker. GFE!!! is het enige dat me te binnenschiet.*
    De laatste keer dat ik dat kreeg is ongeveer 3 jaar geleden.

    Over de club is hierboven eigenlijk alles al verteld. Er is niets veranderd; gemoedelijke sfeer, geen security, niet overal camera's, geen schreeuwende mensen, geen luide muziek in de tuin, leuke barmeid, goed personeel, geen mondkapjes, geen 1,5 meter... etc. Hier ga je heen om vakantie te beleven, om rust te voelen, het is een mannen club, de man wordt hier in de watten gelegd.

    Oftewel, als ik de kans krijg, stap ik weer in de auto naar Westside.

    De vakantie zit er op. Terug naar huis. Een rit van 8 uur volgens de navigatie. We hebben er 11 uur over gedaan, door files en wegwerkzaamheden.
    In totaal hebben we een dikke 3000km afgelegd. Een leuk weetje hierbij is dat de benzine in Oostenrijk slecht €1,093 per liter kost. Dat scheelt behoorlijk.*
    Een goede club is prio 1, leuke dames zijn een bonus

  33. Onderstaande 10 leden hebben Bolkedebeer bedankt voor deze bijdrage:

    +to2xq1 ( 5 augustus 2020),Ascari ( 5 augustus 2020),bierbeer ( 6 augustus 2020),bredeweg ( 5 augustus 2020),Healthylover ( 5 augustus 2020),mentholbear (14 augustus 2020),pret ( 5 augustus 2020),Shakir ( 5 augustus 2020),WANDELAAR5 ( 5 augustus 2020),Wijze grijze ( 5 augustus 2020)

  34. #21
    Geregistreerd
    11 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 20:21
    Berichten
    170
    Discussies
    4
    Thanks
    982
    Thanked
    322 in 95 posts

    Standaard

    Blijkbaar zijn er nog die dankzij covid19 graag eens een fkk-tripje plannen. Na globe, neuenhof, club Swiss nu hier beland door bovenstaande recensies. Vergeet het zonder-zoenen prijsje van 63 euro want dat biedt niemand van de dames aan maar voor de rest geen gezaag of gezever. 30 min volle gas met dames die optisch niet mis zijn. Na trio’s met Niki en Marina en een vluggertje met lolita Nancy heb ik de keet verlaten, een tevreden klant en een goed adresje rijker... na 5 jaar globe is de selectie aan het zwembad met Thaise curry zoveel leuker. Thx collega-beren. Vrijdag SS om het af te leren

  35. Onderstaande 5 leden hebben bierbeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 december 2020),Bolkedebeer (17 augustus 2020),HellaHolla (13 augustus 2020),Megaboob (12 augustus 2020),mentholbear (14 augustus 2020)

  36. #22
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 21:56
    Berichten
    3.057
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.430 in 1.793 posts

    Standaard Zwitserland, Frauenfeld, Westside

    5e dag van de sex 6- daagse.

    Dat bleek toch geen 6 daagse te worden. Op deze dag werd besloten dat het een beetje overdaad zou zijn nog een dag te gaan en dus geen tussenstop bij Sakura te maken op de weg terug indanks dat je er niet snel in de buurt komt.

    Maar deze laatste dag waren we in westside. Een zusterclub van Globe. Lang niet zo groot maar ook niet zo duur. Hier zijn de prijzen 100 per half uur. Een aantal van ons was er de dag ervoor ook al geweest maar wouden toch nog wel een dag. De entree is hier ook maar 60 euro maar daarbij zit geen eten. Daarom zelf broodjes mee genomen. Geen enkel probleem om die daar op te eten. Je kunt hier tegen betaling wel avond maaltijden krijgen en die waren niet duur.

    Dit is een heerlijke relaxt club met zwembad in de tuin en goede welness. De club is niet erg groot maar redelijk ruim opgezet er waren die dag 13 dames aanwezig waarvan je over het algemeen dezelfde service mag verwachten als de service in globe. Toch had 1 van ons een matige kamer met een dame die nieuw was. Denk dat je deze club het best kan vergelijken met Venus.

    De line-up was prima met slanke dames die momenteel boven het gros van de dames in NRW uitsteekt. Gekozen voor een kamer met Eli

    http://www.club-westside.ch/de/girls-detail.php?id=492

    Ze had een ongeloofelijk mooi gezicht en heerlijke kont en wat hangende borstjes.
    Op de kamer was alles prima maar was niet geil genoeg om tegen deze prijzen een heel uur te blijven. Bij deze kamer is het deze dag gebleven maar heb me geen moment verveeld.

    Het was een super gezellig en relaxt dagje.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  37. Onderstaande 8 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 september 2021),envert (23 september 2021),hasta la pasta (23 september 2021),mentholbear (24 september 2021),Patjax (24 september 2021),Shakir (23 september 2021),WANDELAAR5 (23 september 2021),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2021)

  38. #23
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.823
    Discussies
    90
    Thanks
    14.659
    Thanked
    9.531 in 3.442 posts

    Standaard Live van Westside

    Na een reis vol ontberingen draaide ik om 14:13 de parkeerplaats van mijn hotel op. Even een powernap en lekker opfrissen en nu zit ik in mijn eerste Zwitserse club Westside. De club is vrij klein en bestaat uit 5 ruimtes: receptie, kleedkamer, ontvangstruimte met zitjes en jacuzzi. Vandaar kun je naar een grote ruimte rechtsachter. Daar is een stoombad en sauna en douches. Linksachter de ontvangstruimte zit de bar waar de dames op me wachten. Er zijn er 10 en allemaal aantrekkelijk. Dus dat wordt nog een lastige keuze. Er is een Franceska en aangezien ik op zoek ben naar een Franceska Jaimes zal ik die maar eerst proberen
    08AA38AF-193E-4916-ADB1-F80B895E4129.jpg

    Wordt vervolgd met een uitgebreid verslag.

    @Mod, de losse recensie van Kempie kan hier bij geplakt worden.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...895#post757895

  39. Onderstaande 6 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 november 2021),Meme Moo (10 november 2021),peterp095 (10 november 2021),Picasso 1 (10 november 2021),Shakir (10 november 2021),Zeus1 (10 november 2021)

  40. #24
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.823
    Discussies
    90
    Thanks
    14.659
    Thanked
    9.531 in 3.442 posts

    Standaard Eindoordeel

    Westside was niet zo goed als ik gehoopt had. Ik had gehoopt dat het een soort Globe light zou zijn met dames die wel de Globe service geven, maar net wat zwaarder of ouder zijn. Even beginnen bij het begin: De reis.

    Mijn ZeerSnelle auto heb ik bijna continu in toom moeten houden. Daarom duurde de reis veel langer dan ik had verwacht. Het begon goed: Tilburg Eindhoven met geen ochtendfile. Toen ik de grens over ging kon ik mijn auto de sporen geven, en ik was lekker aan het optrekken en met de flippers op mijn stuur aan het spelen toen ze net om een bocht een Baustelle met bijbehorende file hadden georganiseerd. Gelukkig remde ik net zo vroeg als Bottas en zonder in te sturen, waardoor dit nog niet al te oncomfortabel afliep. Vervolgens in NRW steeds 100 of 120moeten rijden (en bij de Baustellen 60 en 80) tot er bij de Moezel ineens dichte mist opdook. Kwam mijn "Nebelradar" weer goed van pas. Maar bijna het hele stuk naar Zwitserland geen stukken gehad zonder snelheidslimiet. Op de A8 hadden de Duitsers een soort permanente file georganiseerd. 2 rijbanen vol met stilstaande vrachtauto's en de derde voor de personenauto's werd versmald naar 2 rijbanen. Ik denk dat die 's nachts een beetje korter wordt en 's morgen weer snel aangroeit tot de moeder van alle files. Nou ja zoals gezegd 14:13 uur was ik er eindelijk incl een uitgebreide tankstop met koffie en een stop voor WC, koffie en lunch.

    Na de powernap en het opfrissen naar Westside. Je kunt daar alles met je bankkaart betalen (credit card kan ook, maar dan brengen ze een extra percentage in rekening). Als je kiest voor betalen in Zwitserse Frangen, dan was SFR100 vandaag € 95,81. De entree is SFR 60 + SFR 10 borg voor de sleutel die je weer terug krijgt. En voor dat bedraag is alle wellness en niet alcoolische dranken inbegrepen. Maar geen eten en alcoholische dranken moet je bij betalen tegen de hoofdprijs. Er hing weinig sfeer. Ik heb al met al denk ik 6 ijsberen gezien en 10 dames (allemaal Roemeens). De club is Zwitsers netjes en best een sjieke inrichting met leren banken en stoelen, mooi donker houtwerk. De dames waren allemaal erg aardig (op Beatris na, zie verder).

    Mijn eerst indruk van aantrekkelijk was gebaseerd op de website en de 2 dames die ik toen zag. Ik had mijn zinnen op Franceska gezet zoals ik al schreef. Maar die foto's zijn behoorlijk gefotoshopt. Ze is 38,5 jaar vertelde ze (website 28), haar borsten zijn minder groot en ze vertelde dat de foto's van 5 jaar geleden waren. Inmiddels had ze flinke vetrollen. Dus zij viel af. Daarvoor kom ik niet naar Zwitserland en dan €100 voor een half uur betalen.
    Fraceska.JPG
    OK, de andere opties bekijken. Adina was met afstand de aantrekkelijkste. Dat zou je op de website niet zeggen. Mooi sportief lijf, maar ook daar gefotoshopt. Ze lijkt maat D sili's te hebben, in werkelijkheid een natuurlijk B/C 24 jaar (website 22) en de tattoos zijn uit privacy overwegingen weg gehaald. Dus met haar de kamer op. Is bij een half uur gebleven, omdat het zoenen vrij matig was. In standje 69 kunnen genieten van een heel mooi kutje, vinger mocht niet naar binnen. Pijpen haalde ze wel een 7 na wat aanwijzingen en bij het neuken was ze weinig actief en veel fake kreuntjes. Toch wel lekker klaar gekomen omdat ze zo mooi is en ook heel mooie benen heeft.

    Daarna relaxen met mijn e-Reader. Eten besteld (keuze uit een Italiaan of een Turk). Het eten was op zijn Zwitsers te duur voor wat er kwam. Daarna nog even uitgebreid gebubbeld. Marina had mij opgevangen en was ook goed gezelschap. Mooie ogen:
    Marina.JPG
    Ze was wat slanker dan op de foto, maar ik voelde niet echt een klik. Dan maar eens bij Beatris gaan zitten. Die was behoorlijk afstandelijk en had ook flinke vetrollen die je op de foto niet ziet. Haar borsten zijn minstens 2 maten extra gefotoshopt:
    Beatris.JPG
    Mihaela was Na Adina de mooiste, maar die was een flinke tijd gepannekoekt (en dat bij die prijzen, wel even wennen). Toen ze eindelijk vrij was leek Adina haar wat info te hebben gegeven over de omvang van mijn Barokkar en zij zag het niet zitten met mij de kamer op te gaan. Aan haar hoefde niet veel gefotoshopt te worden:
    Mihaela.JPG

    Uiteindelijk voor Lavinia gegaan.
    Lavinia.JPG
    Zij was erg aardig en wat dunner dan ze lijkt op de foto en ook slanker dan waar ik meestal mee de kamer op gaat. Maar ze was erg aardig in ons gesprekje en zeker een aantrekkelijke dame. Haar borsten zijn flink bijgewerkt op de foto. In werkelijkheid een prima maatje B die op haar 28e al wel een beetje stevigheid verloren hebben. Zij tongzoende prima, pijpen was na wat aanwijzingen ook goed. Ik heb haar ook nog even lekker gebeft. En het neuken ging prima met uitzicht op haar mooie borsten en gezicht.

    Dan de andere dames: Ami heeft een vrij lelijk gezicht met veel littekens van pukkels. Clara is een meid met een erg mooi gezicht, bril en mooie borsten (kleiner dan op de foto), Julia is behoorlijk dikker dan op de foto, Sandra heeft natuurlijke borsten, niet die gefotoshopte sili's. En is minstens 33 (website 25). Mooie billen met wat sinasappeleffecten.

    Tsja wat is mijn eindoordeel. 1 net voldoende kamer gemaakt met een erg mooie dame en 1 redelijke kamer. Totale schade € 280,76. Het zal duidelijk zijn dat ik geen Trinkgeld heb gegeven. Dat er zo weinig mannen zijn en daardoor weinig sfeer kan ik de club niet aanrekenen. De dames dansen soms op de bar als er meer mannen zijn vertelden ze. Hiervoor hoef je niet naar Zwitserland, maar als je er toch bent is het niet slecht en voor Zwitserse begrippen niet duur. De club is ongeveer net zo groot als Venus, waar dit me € 150 zou hebben gekost met zeker zulke mooie dames. Laat ik het op een 6,5 houden.

  41. Onderstaande 14 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 november 2021),broodpoot (11 november 2021),hasta la pasta (11 november 2021),JonnyFontane (11 november 2021),Megaboob (11 november 2021),Meme Moo (11 november 2021),mentholbear (21 november 2021),Monkeybone (10 november 2021),pret (11 november 2021),satanic surfer (11 november 2021),Shakir (10 november 2021),snaal88 (11 november 2021),Wentelt Eefje (10 november 2021),Wijze grijze (11 november 2021)

  42. #25
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 23:01
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.823
    Discussies
    90
    Thanks
    14.659
    Thanked
    9.531 in 3.442 posts

    Standaard

    Oh ja, bijna vergeten. In het wellness deel is ook nog een kino vol met fraaie leren banken. Daar was het natuurlijk uitgestorven gisteravond. En de douches bij de kleedkamer zijn ruim en fraai. Dames hebben eigen douches.

  43. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 november 2021)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

  Babylon 468*60