Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 36 van 36
  1. #26
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:28
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Zegt niets over het selectiebeleid

    Ga naar Aca gold, bekijk het damesaanbod en doe dan een uitspraak over het selectiebeleid.
    (In Aca gold zitten minstens 25-30 deketmeiden)
    Ben ik het mee eens. Dat is niet overdreven. Zitten daar denk ik meer Deket meiden dan in sixsens en de line-up is nog net niet wat het was voor corona toen nog net wat beter.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  2. Onderstaande 2 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 oktober 2020),JonnyFontane (27 oktober 2020)

  3. #27
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Dan zal ik daar dringend eens moeten gaan kijken,zolang het nog open mag blijven

  4. Onderstaande leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (28 oktober 2020)

  5. #28
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Dan zou ik opschieten.....
    Als het aan Merkel ligt gaat alles dicht....
    https://www.ad.nl/binnenland/live-op...nden~aade0357/

  6. #29
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    i know,en ik vrees dat het daarom dit weekend een gayclub zal worden
    bij de opening was ik ooit daar,daarna niet meer maar toen bleek het ook een gayclub,slechts eendeketmeid aangetroffen,moest snel zijn met al die venten en de service was gewoon,niet slecht,niet goed maar dus niet onvergetelijk
    op de parking kwam er een mini VWbusje aan met meiden,die riepen ,;"niet weggaan!"maar was al aangekleed,waarschijnlijk werden die meiden opgebeld door het manegement om dringend te komen versterken
    nu vroeger in de Panthera,kwam ik wel eens, en de service was daar af,dat vond iedereen ginds. De prijzen lagen wel zo low, dat ik dat een beetje genant vond

  7. #30
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Vandaag gekamerd met deze dame in Acapulco Gold en moet zeggen dat dit kleine sexpopje me geheel niet tegengevallen is.

    Ze had een voor mij bekend gezicht en nadat ze de lijst met clubs opsomde waar ze gewerkt had, bleek dat ik al vaker met haar gesproken had, maar nog niet gekamerd en besloot toen maar om de proef op de som te nemen. Ze gaf aan een slordige dertien jaar in het vak te zitten en dat ze wel wist hoe dat ze een man goed naar een hoogtepunt kon brengen, maar op een haar na lukte het haar binnen het halfuur.

    Tegen mij was deze dame zeer correct, sjoemelde dus niet met de tijd en is alles nagekomen wat ze beloofd heeft.

    Heeft een mooi figuur, is inderdaad niet echt de langste en ja die borsten... Het zal haar niet echt storen denk ik zo, anders heeft ze sowieso de keuze (gehad) om er wat aan te doen nietwaar?

    Deze versie van Prammela is vast door schade en schande wijs geworden, want die had genoeg te doen qua kamergangen vandaag. In ieder geval in de tijd dat ik er was dan (14.00 tot 20.45 uur)
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  8. Onderstaande 6 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    gustave_dekker (19 juli 2021),ju52 (16 juli 2021),Kwakje (17 juli 2021),Manureva (20 juli 2021),mentholbear (16 juli 2021),Monkeybone (23 juli 2021)

  9. #31
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    150cm - geen dwerg... laat dit duidelijk zijn,
    ze wuift altijd en zoekt contact... praatje - grapje - lachje...
    voor de kino was ze niet op de bus aan het wachten maar op mij.... yeah right... why not...
    in de kamer. hoe lang blijf je? 30'
    wat wil je? de usual.
    pijpen met of zonder? wat denk je?
    eerst een tongzoentje... hmm zacht tongetje en lekker zoenen.
    borsten gemasseerd - keiharde sili's... heb geen littekens gezien. heb er ook niet naar gezocht.
    grote tepels waarop je lekker mag zuigen.
    pijpen dan... stofzuigergehalte - geen afwisseling - enkel gas geven.
    na 5' de neukvraag... nope nog pijpen... na 7' weer de neukvraag.
    condoom erop - doggy gezet - een strakke hete poes.
    lekker doorstoten - en ze knijpt heerlijk met haar kutspiertjes in je paal... echt wel lekker.
    toch een 10' goed doorgestoten. weet niet of ze hiervan genoot... waarschijnlijk niet. kreunen kan ze echter wel.
    na de daad nog een 10-tal minuten wat gekletst.
    herhalingsgevaar? misschien wel. ik zou haar wel eens een uurtje willen nemen en haar wat meer sturen. denk dat dat wel een leuke kamer kan worden.
    ik vind haar vriendelijk - vlot in de omgang - en ze heeft een lekker lijf.
    aftersales? na de sessie ben ik haar nog een 4-tal keren tegengekomen met iedere keer een tongzoentje... echt wel leuk dus..

  10. Onderstaande 4 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (30 september 2021),Megaboob (30 september 2021),Monkeybone ( 4 november 2021),pret (30 september 2021)

  11. #32
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Berichten
    194
    Discussies
    7
    Thanks
    272
    Thanked
    767 in 90 posts

    Standaard

    Heb vandaag me ook laten verleiden door deze dame. Zoenen was 50€ extra. Ze heeft wel een uitgebreid basis pakket. Heeft flinke tieten die keihard zijn. Operatie is niet erg esthetisch uitgevoerd. Flinke lidtekens van de tepel tot de onderkant van haar borsten. Enthousiast op de kamer. Veel variatie. Moest haar enkele keren afremmen anders had ze de mond vol gekregen. Ik dacht dat ze daar ook naar toe werkte. Wel vriendelijk en ook zin voor humor. Pijpen was prima. Ook neuken deed ze goed. Geen gehijg of gekreun maar vol ertegen aan. Houdt een beetje van plagen. Ze heeft het me prima naar mijn zin gemaakt. Waarschijnlijk heb ik op dezelfde dag gebruik gemaakt van haar diensten als DenBoob. Zoek de 7 verschillen... Het blijft een persoonlijke beleving...

  12. #33
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door comcom Bekijk bericht
    Heb vandaag me ook laten verleiden door deze dame. Zoenen was 50€ extra. Ze heeft wel een uitgebreid basis pakket.
    Vreemd, niet? … bij mij standaard… meerdere maten en gewichten blijkbaar

  13. #34
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 15:00
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Pamela, 35 years, Bulgaria, Ex-Finca, long blond hair, skinny, 1,50 meter tall. She is a full professional and it would be surprising if she were a dreamy bloom after more than 10 years in the business.

    I've had several rooms with Pamela last month, all of which were longer than 30 minutes.

    She has scars on her breasts below the nipples from a breast reduction. No problem for me because I have a few scars on my body myself and therefore I am not sensitive and I am not disgusted by scars on the skin.

    I can touch Pamela's breasts, squeeze them to massage and suck my Willi as I want.

    Pamela is in a very good figure for her age and has no orange peel on her thighs or buttocks.

    I think her pussy is very good because Pamela tenses the pelvic floor muscles and I have a more intense orgasm as a result. It is comparable to the feeling during anal intercourse. I have an orgasm guarantee on her pussy.

    In every room I came to orgasm a second time with her flute playing. Pamela knows how to try out what I react to best with my Willi.

    Pamela kept the room time correctly.

    Up until now I had never seen any bruises or anything like that on my Willi, nor any scratches through her teeth.

    I am quite satisfied with the service from Pamela and there will be a continuation in the room.

  14. Onderstaande 3 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 1 oktober 2021),Manureva ( 2 oktober 2021),mentholbear ( 3 oktober 2021)

  15. #35
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard

    Pamela was ooit mijn eerste kamer in AG.

    Altijd vriendelijk, grapje maken, kletspraatje, onthoudt ook dingen.

    Nu 3 kamers mee gehad, pijpt naar mijn smaak wat te hard maar maakt dat goed met alles dat ze toelaat. Ze is heerlijk strak en je kunt lekker je gang gaan.

    Anekdote: Tijdens 2e kamer die ik met haar had, neukte ik haar doggy en dacht wat heeft ze ook een geile kont. Terwijl ik dat dacht zei ze precies: Neuk me maar even in mn kontje als je wilt.
    Nou, dat wilde ik wel maar ik kwam klaar toen ze t zei hahahaha.

  16. Onderstaande 4 leden hebben Monkeybone bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 november 2021),Husky (11 november 2021),mentholbear ( 5 november 2021),Wentelt Eefje ( 5 november 2021)

  17. #36
    Geregistreerd
    17 september 2018
    Last Online
    12 maart 2024 @ 19:15
    Berichten
    99
    Discussies
    7
    Thanks
    128
    Thanked
    172 in 55 posts

    Standaard

    Erg giechelige dame. Ze vind het leuk om een klein woordje Nederlands te spreken en lacht dan erg om zichzelf. Leuk koppie, hoewel de lippen een beetje geholpen zijn, maar voor mij niet storend. Inderdaad littekens onder de borsten. Jammer vind ik dit. Maar verder prima dienstverlening en een leuke lach.
    Al met al voor mij licht herhalingsgevaar. Maar er is zoveel keus bij ACG dat dat niet meteen bij de volgende visite zal zijn.

  18. Onderstaande leden hebben Coviag bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (26 maart 2022)

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Diamond 468*60