Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard Christina (Roemeense)



    Christina (Roemeense)
    Leeftijd : 30-33 jaar Taal : Duits (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.60 m - 1.65 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Onbekend Lichaamsdeel : n.v.t.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : n.v.t.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC
    Extra info :





  2. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (29 maart 2018),pret (26 maart 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 03:09
    Berichten
    2.032
    Discussies
    53
    Thanks
    3.893
    Thanked
    3.147 in 1.061 posts

    Standaard

    Christina valt in de categorie 'te mijden meiden'.

    Kwootje van deze beschrijving van een magnum-bezoekje:

    Onder andere Christina, die toen ook al aan me zat te plukken, en op de vorige vrijdag geen probleem had om flink wat te presalen. Dame met een iets etnisch kleurtje, lang kroeshaar en een beige badpak waar d'r tepels flink doorheen priemden. Christina zat naast een -niet onaardig- meisje met halflang haar, een grote bril en overdadig veel lippestift; die zag er ook niet onaardig uit, maar dacht dat Christina een betere keuze zou zijn, met het idee dat dames die zich aan je verslingeren beter zijn dan andersom. Dus een kamer geboekt, wat uitmondde in een sof van jewelste.

    Wat bleek: De klandizie bleek zo slecht te gaan dat ze erop gebrand was om een uursessie te doen. Dus dat werd allereerst al vragen of het een half uur of een uur werd, en dan doen of ze het niet verstond toen ik 'halbe stunde' zei. En nog eens vragen. Ook meteen vragen dat extra's geld kosten (neu, niet geinteresseerd dan). OK, beginnen met sex, pmc zoals dat nu eenmaal hoort. Verbazingwekkend dat sommige dvp's een condoom over een halfslappe lul gooien ipv hem handmatig wat op te stijven. Daarna weer de vraag voor een half uur of een uur. Nee, half uur. Standje, daarna weer indringend gezeurd dat een uur een heel stuk beter was. Gezegd dat een tweede ronde later op de dag misschien een optie was, maar nu even niet. Ik kreeg het verzoek om te 'komen', wat geneuk verder, en verdomd hoor, daar begon ze weer over een sessie van een uur ipv een half uur. Ondertussen was het op de gang wat rumoerig waardoor m'n concentratie verslapte, Christina begon te klagen dat het zo niet opschoot en of ik niet een uur wilde. Op dat moment merkte ik dat ik het helemaal gehad had met haar, en besloot ik ook om een punt achter de sessie te zetten. Dan maar niet klaarkomen. Aangekleed, nors vertrokken en zwijgend afgerekend. Heb haar de rest van de avond ook niet meer aangekeken, en ze begreep zelf ook wel dat ze d'r hand overspeeld had.
    Verdere toevoeging: ze zei dat ze half spaans/roemeens was. Fine. Zoenen (laat staan met tong) zat niet in het half-uurs-pakket, en het hele gebeuren had na 10 minuten een wel erg plichtmatig karakter. Dieptepunt was dat ze -terwijl we aan het neuken waren- bleef zeuren om een verlenging tot een uur. Totaal onsexy.

    Voor de meelezende dvp's: als het lekker gaat en het is 5 minuten voor tijd, dan wil ik best verlengen. Maar een slechte wip die na 10 minuten ook nog praatjes krijgt? Wegwezen.

  4. Onderstaande leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (29 maart 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.

  Living Room 468*60