Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 20:48
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.876
    Discussies
    100
    Thanks
    2.036
    Thanked
    5.505 in 1.285 posts

    Standaard Laura (Roemeense) Schippersstraat, kamer 2/01

    LAURA - 101 Lesson how to make the most from a drama service session
    SKW - Schippersstraat 02, eerste raam van links
    17 Februari 2018
    Bij deze recensie



    DVP-Cataloog
    #vriendelijkeRaamdame


    Paspoortje


    Laura (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Engels (matig)
    Haarkleur : Donkerbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.65 m - 1.70 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : N.V.T.
    Piercing : Nee Lichaamsdeel : N.V.T.
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 25 minuten
    Service : NMC, PMC, Zoenen, Massage, Aftrekken
    Extra info : haar in paardenstaart, rollenspel ok, tijd werd gerust wat ruimer genomen, vriendelijke dame, manele op achtergrond





    Vooraf

    Dit is de eerste sessie in een ramenbuurt in bijna 8 jaar. Ik had niet voorzien ergens binnen te gaan en deed het toch als test. Ik ging daarbij maar van een aantal zaken uit, kwestie niet erg in mezelf of in de service van de dame teleurgesteld te moeten zijn achteraf:

    - Ik ga er maar vanuit dat ik niet snel neukend ga klaarkomen. Zonder erectiepil zou ik het in deze setting nog minder redden dan anders het geval is door een keur aan factoren als de koude van de straten die nog in m'n vel hangt, de stress door de drukte van de beurs, etc. Ik heb ook niks willen nemen om niet in overdrive te gaan en met 4 dames te gaan, mijn budget laat het deze keer niet toe. *CHECK*
    - Ik ga er vanuit dat de service onder het niveau is dat ik gewend ben geraakt in de clubs in Duitsland, getuige mijn laatste kamergang met Gabriella in SixSens, een maand terug. *CHECK*
    - Het zou al veel zijn als ik al overal aan haar lijf mag komen, aan haar borsten, haar kont, haar slanke leest en hoe dan ook klaarkomen binnen de tijd, al wil ze niet alles doen van standjes *CHECK*
    - ik ben toch spanning kwijt van na die beurs en haalde het maximale uit de sessie. *CHECK*


    Bijzonderheden

    Een mooi figuur. Ze had lang zwart haar in een staart. Er speelde Manele op de achtergrond.


    Voordelen

    Je kan er wel een goede conversatie mee voeren dus een tweede maal, nu met erectiepil, kan wellicht geslaagd zijn maar dan in doggy-positie. Ze nam de tijd al was ze tegelijkertijd nerveus die te ver te overschrijden want van opdringerigheid om me snel buiten te krijgen was hier niet meteen sprake. Ik merkte dat ze dit zelf niet zo leuk vond dat aan te geven. Eerlijk is ze dus wel. Geloof zelfs dat de tijd zoiezo werd overschreden, het waren zeker meer dan 20 minuten. Nadien bleven we zelfs wat praten over en dansen op de Manele die op de achtergrond speelde. Ze vroeg veel over de clubs in Duitsland puur uit interesse hoe het elders loopt.


    Nadelen

    Zoals gezegd: ze geeft op het einde aan dat de tijd bijna verstreken is en dat kan remmend werken. Ook wou ze geen standje doen waarop ze boven zat, alleen omgekeerd. Dat is bij mij een groot nadeel. Een ander betreft mezelf: ik kreeg hem met de beste wil van de wereld niet stijf genoeg, hoe mooi ze ook is. Ik vind dat zo spijtig. Ze vroeg nog of ze wel goed genoeg haar best deed.


    Presales: niet van toepassing


    Kamer

    Een kleine warme kamer, spaarzaam rood verlicht. Vanachter de kamer met het raam weerklonk haar muziek.


    Voorspel & Sex

    De eerste kennismaking voelde ongedwongen en dat was een goede start. Ze is een lieve dame en steeds vriendelijk. In dit geval moest vooraf betaald worden. Ik moest m'n wensen wat uitleggen binnen de tijd dus daar verloor ik al een aantal minuten mee. Toen ze het begreep, hoefde ik haar nauwelijks te sturen, ze deed het goed. Alleen ik was blijkbaar toch niet opgewonden genoeg dan ik hoopte. Mooi was ze wel maar de ganse setting was niet helemaal ok. Ik ben niet meer gewend naar ramen te gaan en it showed: meer nerveuziteit over de tijd die loopt (20 minuten). Dat alles speelde me erg parten en m'n penis raakte gewoon niet stijf genoeg voor penetratie. Ze wou niet boven op me, ik moest op haar wat dus niet goed ging. De tijd was te kort voor geklungel en besloot op manual te gaan en dat was al moeilijk genoeg. Ze bleef aandringen dat de tijd bijna af was. Ik nam de masturbatie over met 1 hand, met de andere streelde ik haar lichaam, speelde met haar borsten die ze daarop over m'n gezicht wreef. Dat deed het hem en ik kwam klaar. Ik was blij dat dit toch is gelukt want in eerdere ervaringen met ramen waren minder goed verlopen dan dit. Ja, nòg slechter dan deze sessie.


    Afsluiten

    We hebben nog nagepraat over Duitsland (de clubs, daar wou ze toch wat van weten al toonde ze geen interesse er heen te gaan) en over Manele.


    Aftersales - niet van toepassing

    Fazit en Score

    Voor een raamsessie is het geen slechte ervaring geweest, ik was m'n kwakje kwijt, de spanning was er uit. Ik bleek niet fit genoeg voor een seksuele topprestatie omdat teveel andere nadelige factoren een rol speelden zoals een andere context dan ik gewoon ben geraakt namelijk de clubs en de voorbije spanningen van de dag, van de hele maand. Niettemin wens ik dit in het grotere geheel van de dag te zien waarbij dit bezoek tussen de erotisch beurs en de ontmoetingen in het Fetish Cafe ingebed zit: een dagje erotiek als geen ander.

    Laura was best een leuke meid, de inzet op seksueel gebied was wat ondermaats door een standje niet te willen doen wat m'n zin verder deed dalen. Dus helaas, afgezet tegenover vorige ervaringen:

    Score 4,0 / 10
    Vazkor-score: **
    Kamer-score: **
    Optick Fick-Score: ***1/2


    Omdat ik, toegegeven, rekening hield dat dit hiermee zou uitdraaien, wil ik er mee leven. Gek: in clubs zou ik erg zijn teleurgesteld na dit gedoe en nu verwachtte ik dat gewoon. Dit beschouw ik als een reminder waarom ik veel liever naar clubs ga dan naar de ramen. Ik sluit niet uit dat de reden gezocht kan worden dat ik te weinig naar ramenbuurten ga om me er zelfzekerder bij te voelen.


    Afsluitend videootje...

    Omdat we de muziek van 'onze vriendinnen' toch zo leuk vinden, al is het om aan hen terug te denken en omdat ik dit op de achtergrond hoorde.


  2. Onderstaande 5 leden hebben VAZKOR bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 (23 maart 2018),felrops ( 5 maart 2019),Hooker lover1 (14 maart 2018),Jovibeer (14 maart 2018),sofaking (14 maart 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    11 april 2024 @ 19:31
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard

    Deze dame schijnt een jaartje weg te zijn geweest, maar sinds kort is zij weer terug. Voor de liefhebbers zij zit overdag op Vingerlingstraat 14, raam 2...maar ze vertelde mij dat ze straks weer naar raam 1 wil gaan. Maar dat moet je maar bekijken!!! Vandaag nam ze ruim de tijd voor me......en heb ik me goed vermaakt bij haar. Veel was mogelijk voor 50 eu (vingeren, nmc, likken, tepels, verder heeft zij ook een lekker lichaam!!!), voor mijn idee toch een aanrader!!!

  4. Onderstaande 3 leden hebben Jovibeer bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 ( 8 maart 2019),felrops ( 5 maart 2019),Sjeufke ( 6 maart 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.

Diamond 468*60