Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 34
  1. #1
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard Kim (Claudia (Roemeense) ex Venus



    Claudia (Roemeense)
    Leeftijd : 33 jaar Taal : Engels (goed)
    Haarkleur : Lichtbruin Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Zeer slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Schouder(blad)
    Piercing : Onbekend Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PMC, Tongzoenen, Zoenen, GFE
    Extra info : First day on the job and in the club





  2. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (17 april 2019),Partycrasher ( 4 maart 2018),pret ( 5 maart 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Claudia is een mooie meid die er niet 33 jaar oud uitziet, ze is erg slank met mooie kleine A-cups die mooie responsieve tepels hebben. Er werd gesuggereerd dat ik haar in trio-configuratie zou willen nemen, zodat ze kon zien hoe alles werd gedaan en om haar op gang te helpen. Ik hoefde niet twee keer te worden gevraagd. Ik kon zien dat ze een beetje nerveus was maar de andere deelnemer en ik stelde haar snel op haar gemak en ze snel opgewarmd voor de taak. Naar aanleiding van haar tegenhangers leidde ze tot mooie kussen en een goede gevarieerde BJ. Sex was aanvankelijk met haar op de top en dit was OK, maar ze zal beter worden naarmate haar zelfvertrouwen toeneemt. Ze schakelde over naar Missionary en raakte volledig betrokken bij het proces, terwijl haar tegenpartij achterover leunde en de actie met een mooie, wrange glimlach op haar gezicht gadesloeg en de hele tijd aanmoediging bood. Al met al een heel goede sessie met een leuke meid die nieuw is in zijn werk en alleen maar verder zal verbeteren. Ik zou in de verleiding komen om het alleen met haar te herhalen.

    Claudia is a pretty girl who does not look 33 years of age, she is very slim with nice small A cups that have nice responsive nipples. It was suggested that I might want to take her in trio configuration so she could see how thing are done and to get her started. I did not need to be asked twice. I could tell that she was little bit nervous but the other participant and I soon put her at her ease and she quickly warmed to the task. Following her counterparts lead she provided nice kissing and a good varied BJ. Sex was initially with her on top and this was OK but she will get better as her confidence increases. Switching to Missionary she became fully engaged in the process whilst her counterpart lay back and watched the action with a nice wry smile on her face, offering encouragement all of the time. All in all a very good session with a nice girl who is new to the job and will only improve further. I would be tempted to repeat with her on her own.

  4. Onderstaande 9 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 maart 2018),CVARIA ( 9 maart 2018),Eddy_V ( 4 maart 2018),Hooker lover1 ( 4 maart 2018),jansenroy ( 5 maart 2018),jeegee (11 maart 2018),Kwakje ( 4 maart 2018),Partycrasher ( 4 maart 2018),pau ( 1 juni 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    He’s back!
    And no doubt about the second girl in this trio
    En Garde

  6. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 5 maart 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    He’s back!
    And no doubt about the second girl in this trio
    No prizes for guessing!

  8. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 maart 2018),Hooker lover1 (11 maart 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag (09 March) was er een mooie lineup in Venus. Claudia sprong er voor mij echt uit en ik dacht maar aan een ding. Deze dame moet ik hebben vandaag! Op een gegeven moment naast haar op de bank gaan zitten, en of ze nu echt verlegen is of niet, het heeft wel wat. Claudia is een mooie dame met een mooi lijf en heerlijke borstjes en billen! De humor over en weer brak het ijs en na een kwartier besloten om naar de kamer te gaan met Claudia. Op de kamer vroeg ze wat ik wilde, waarna ik aangaf dat dit vanzelf duidelijk zou worden, ik had geen haast en wilde in ieder geval een uur blijven. Ze ontdooide voor mijn gevoel een beetje en starte met een BJ. Ondertussen streelde ik haar heerlijke lijf zonder haar pussy te betasten. Na tien minuten kwam ze ook qua communicatie los en gaf ik aan dat ze wel iets dominanter mocht zijn. Ze zag dat ik easy target was en nam de leiding in het spel. Na een tantra houding waarbij je elkaar omhelst in een soort kleermakers zit, ging ze verder met een BJ, ik heb haar gevraagd haar fantastische kont naar mijn toe te draaien zodat we op standje 69 verder gingen. Dat heeft zeker twintig minuten geduurd waarbij zij een zeer goede BJ gaf (afwisselen hard, zacht, diep, heerlijk!) en ik haar pussy goed onderhanden nam. Het was echt super! Daarna wat standjes gedaan en uiteindelijk in doggy klaargekomen. Wat een heerlijke sessie. In de laatste minuten van het uur liggen praten en over en weer grappen gemaakt. Ik heb zo ontzettend van deze dame genoten! Ik wilde bijna het uur nog een keer verlengen om haar gewoon nog ff bij mij te houden. Zij gaf aan dat zij het ook leuk vond, maar ik weet nooit zo goed wat ik daarmee moet. Het is haar job om klanten een goed gevoel te geven en ik ben zeker niet degene die altijd oog heeft voor het orgasme van een DVP. Volgende keer dat ik Venus kom wil ik zeker weer met haar kameren en deze sessie nog eens rustig overdoen en wellicht wat uitbreiden met extra opties. Claudia, voor mij was het echt suppppeerrrr!

  10. Onderstaande 7 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg (11 maart 2018),cath.leen (11 maart 2018),Husky (14 maart 2018),hvdk52 (12 maart 2018),Kwakje (12 maart 2018),Mr Bluenose (11 maart 2018),Wijze grijze (11 maart 2018)

  11. #6
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Claudia heet nu Kim

  12. Onderstaande 4 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 maart 2018),Husky (14 maart 2018),mager (13 maart 2018),Mr Bluenose (13 maart 2018)

  13. #7
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    HI Cath.Leen, maybe strange question and you might not even know the answer, but why did Claudia changed her name to Kim? Or was it requested by SCV management? However, as long as her service stays the same, It doesnt matter


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cath.leen Bekijk bericht
    Claudia heet nu Kim

  14. #8
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVARIA Bekijk bericht
    but why did Claudia changed her name to Kim?
    Ik heb niet gevraagd. Dat vond ik ook niet belangrijk

  15. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (16 maart 2018)

  16. #9
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Is aanwezig

  17. Onderstaande leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (14 april 2018)

  18. #10
    Geregistreerd
    29 november 2017
    Last Online
    24 maart 2024 @ 13:12
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    112
    Discussies
    13
    Thanks
    33
    Thanked
    254 in 76 posts

    Lächeln

    Top sessie met Kim gehad op aanraden van minime
    bij mij 26. Uurtje met alle denkbare standjes. Het lijkt wel of ze zelf ook totaal geniet.
    Nog eens een uurtje binnenkort.
    Kreeg nog wat van de fooi terug ook, waar heb je dat nog

  19. Onderstaande 4 leden hebben Richte bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 2 juni 2018),hasta la pasta ( 1 juni 2018),Mr Bluenose ( 1 juni 2018),phoenix ( 1 juni 2018)

  20. #11
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Vandaag @ 00:13
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.057
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Mmm. Kim of Kiem, zoals ze zelf uitspreekt probeerde mij vandaag een extra 50€ te ontfutselen voor niet geleverde diensten en daar hou je ondanks een ruim voldoende half uur een nare bijsmaak aan over ondanks goed oplossen van kleine Jerommeke en theke. Ze vertelde dat het vandaag weer haar eerste dag was na 3 weken afwezigheid, maar gezien bovenstaande recensie klopt ook dat niet. Het was overigens erg rustig vanmiddag in deze club. Dames waren in een goede meerderheid.

  21. Onderstaande 4 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 ( 8 juni 2018),CVARIA ( 3 juni 2018),hasta la pasta ( 5 juni 2018),Mr Bluenose ( 3 juni 2018)

  22. #12
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Omstreeks 6PM stond Kim ook aan de bar, een tijd niet gezien maar ons eerste intermezzo spookte (in positieve zin) nog door mijn hoofd. Tijd om wat te gaan drinken en bij Kim te gaan staan. En net als de eerste keer deed ze zo vreselijk verlegen, maar dan wel op een charmante manier. Ze zei, ik dacht al dat je het was maar kwam niet naar je toe omdat ik het niet zeker wist. Daarna hebben we een tijdje aan de bar zitten praten om daarna naar de kamer te gaan. Nu is het altijd maar afwachten of een tweede keer net zo leuk en ongedwongen is als een eerste keer, met goede interactie en zelfde wederzijdse service .

    Op de kamer was het voor mij net of we de vorige keer afgesloten hadden, een uurtje gewacht hadden en weer opnieuw begonnen waren. Ons intermezzo had zeker andere kenmerken, maar was net zo leuk als de eerste keer. Het kan zijn dat we gewoon een leuke klik hebben, of Kim gewoon goed toneel speelt, hoe dan ook, dat uurtje (ik denk dat het stiekem iets meer dan een uurtje was) was weer top! Het uurtje werd gekenmerkt door wederzijds teasen en pleasen, en nadat ik met volle overtuiging het rubber had volgespoten met DNA, was het nog steeds gezellig. Beetje na liggen keuvelen, strelen beetje mini masseren. Toen we de kamer afgingen plakten we nog steeds aan elkaar, wachtend bij de ingang van omkleedruimte na het betalen nog even staan plakken. Ik kan geen genoeg krijgen van deze dame. Ik was dusdanig verzadigd dat het tijd was om verder te gaan, tijdens het douchen en omkleden nog staan praten met een ijsbeer die niet op het forum schrijft maar Venus echt een top tent vind. Tijdens het praten had ik mezelf inmiddels omgekleed en net voordat ik weg wilde gaan kwam Kim ook weer gedouched de ruimte in. Toen ze zag dat ik er nog stond, kwam ze weer naar me toe. Nog even kort gesproken, grappen en vriendelijkheden over en weer, afgesloten met een lekkere tongzoen en klein kusje. Yammie!

    Daarna de reis huiswaarts aangevangen, douchen omkleden en weer verder naar een party in Amsterdam. Binnenkort weer terug naar Venus, ik weet nog niet wanneer maar tussendoor ga ik er tijd voor maken. Hoewel ik zeker ook nog andere dames wil verkennen is Kim voor mij nummer 1!

  23. Onderstaande 2 leden hebben CVARIA bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (18 juni 2018),Mr Bluenose (10 juni 2018)

  24. #13
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    Bezoek saunaclub Venus 15 juni 2018: sessie met KIM




    …... De kleine (beetje mager zelfs) Pamela ging dansen, en Kim kwam tegelijkertijd aanlopen. Kim nestelde zich aan de bar, en ik kon mij, genietend van de dansende Pamela een beetje met Kim onderhouden. Inderdaad, gewoon een leuke meid, prachtige glimlach vloeiende conversatie, niks mis mee. Een poosje zitten kletsen en gevraagd of ze me even de kino wilde laten zien. Welaan dat kon… ’t werd daar zelfs plezierig. Beetje friemelen en we lagen in een pose dat haar lange haar ruim over de kleine mynasch viel, en een prettige sensatie teweeg bracht. Die had ze zelf ook niet verwacht geloof ik. Een metamorfose van de kleine mynasch had plaatsgevonden. Het werd nog leuker. En ik moest echt zelf de kamervraag stellen om ons werkterrein te verleggen. Het werd een memorabele sessie. Met vrijen, nog meer vrijen, lachsalvo’s, massage van lichamen, een blowjob die ik beslist moet vermelden. Heeel gevoelig, lang en diep. Met name heeft het begrip diep een andere betekenis gekregen. Zelden zoiets meegemaakt.

    En dat allemaal met zo’n bloedmooie meid. Ik was als een kind zo blij met deze super illusie van een uur! Vermeldenswaard is ook dat ze na 28 minuten keurig aangaf dat er 28 minuten om waren, en toen het heel spannend werd met de blowjob dat CIM een 50 tal euro’s extra zou zijn. Heel correct vond ik dit. Alle presales werden niet gerekend… Herhalingsfactor errug groot… en dan ook echt heel plezierig gezelschap. Ik kreeg de indruk dat ze maandag terug gaat naar Roemenie, en dan hoogst waarschijnlijk over een paar eken weer terugkeert. Ik hoop het maar. Oh ja, en ik ben vrij zeker dat ze haar ervaringen met mij snel deelde met de anderen aanwezigen!! Tam tam roemenie…



  25. Onderstaande 4 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (18 juni 2018),dutchboy69 (26 juni 2018),hallodaarbenikweer (18 juni 2018),Mr Bluenose (18 juni 2018)

  26. #14
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    First day back today for this beauty.

  27. Onderstaande leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 maart 2019)

  28. #15
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Gisteren @ 14:47
    Berichten
    101
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    76 in 32 posts

    Standaard

    hebben we het nou over dezelfde kim van afgelopen jaar of is deze dame een totaal andere ?

  29. #16
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Gisteren @ 14:47
    Berichten
    101
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    76 in 32 posts

    Standaard

    op de site staat wel kim maar is volgens mij een totaal andere dame

  30. #17
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    It is the original Kim, the subject of the thread. The site also has Isabella as 18, she is 25.

  31. #18
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 14:13
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.553
    Discussies
    57
    Thanks
    5.045
    Thanked
    3.586 in 983 posts

    Standaard

    Vanmiddag heb ik de voiture weer eens naar Venus gedirigeerd. Ik was al zeer ruime tijd niet meer daar geweest. Omdat echter Kim weer terug is, kon het weer. Zodoende staat dit korte verslag in haar draadje en niet die van de club. Ik kwam net binnen toen ze met een klant de kamer op ging. Er schoot direct door m'n hoofd dat haar klant hopelijk geen penkeeker was. Gelukkig, na een half uur was ze terug en werd ik uitermate hartelijk begroet toen ze terug kwam na het opfrissen. Direct al werden over en weer de nodige plagerijen (en erger) uitgewisseld. Na een kwartiertje vond ik het mooi geweest en werd de kamer opgezocht.

    Ruim 1,5 uur later kwam ik totaal voldaan er vanaf. Mijn voornemen om mezelf op een leuke middag te trakteren was compleet geslaagd. Deze gaat met stip naar nummer 1 van dit club jaar, score: 5/5. Ik had verder geen zin om nog in de club te blijven en vertrok vrijwel direct.
    Pluk de dag of een bloemetje

  32. Onderstaande 9 leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 1 april 2019),Eddy_V (31 maart 2019),Husky ( 1 april 2019),Mr Bluenose ( 1 april 2019),noglangnietuitgewandeld ( 1 april 2019),Patjax ( 1 april 2019),phoenix (31 maart 2019),Sjeufke (31 maart 2019),Smouse (31 maart 2019)

  33. #19
    Geregistreerd
    18 september 2016
    Last Online
    17 april 2024 @ 16:09
    Berichten
    241
    Discussies
    3
    Thanks
    2.243
    Thanked
    739 in 146 posts

    Standaard

    Is dit de Kim (Claudia) die er eerder werkte?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Vanmiddag heb ik de voiture weer eens naar Venus gedirigeerd. Ik was al zeer ruime tijd niet meer daar geweest. Omdat echter Kim weer terug is, kon het weer. Zodoende staat dit korte verslag in haar draadje en niet die van de club. Ik kwam net binnen toen ze met een klant de kamer op ging. Er schoot direct door m'n hoofd dat haar klant hopelijk geen penkeeker was. Gelukkig, na een half uur was ze terug en werd ik uitermate hartelijk begroet toen ze terug kwam na het opfrissen. Direct al werden over en weer de nodige plagerijen (en erger) uitgewisseld. Na een kwartiertje vond ik het mooi geweest en werd de kamer opgezocht.

    Ruim 1,5 uur later kwam ik totaal voldaan er vanaf. Mijn voornemen om mezelf op een leuke middag te trakteren was compleet geslaagd. Deze gaat met stip naar nummer 1 van dit club jaar, score: 5/5. Ik had verder geen zin om nog in de club te blijven en vertrok vrijwel direct.

  34. #20
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CVARIA Bekijk bericht
    Is dit de Kim (Claudia) die er eerder werkte?
    JA

  35. #21
    Geregistreerd
    28 april 2018
    Last Online
    Gisteren @ 14:47
    Berichten
    101
    Discussies
    9
    Thanks
    2
    Thanked
    76 in 32 posts

    Standaard

    yep kim is echt een kanjer !!!! de rest van de dames die er lopen kunnen mij persoonlijk niet echt bekoren is allemaal op automatische piloot .

  36. Onderstaande leden hebben sam1011 bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 3 april 2019)

  37. #22
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 18:35
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag een uur doorgebracht met Kim. Wat een kanjer !!!!!

  38. Onderstaande leden hebben hollanda bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA ( 7 april 2019)

  39. #23
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 18:35
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Zijn er foto's van Kim?

  40. #24
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 18:35
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Volgens mij is ze 25. Vanaf volgende week is ze 2 weken met vakantie.

  41. #25
    Geregistreerd
    23 maart 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 18:35
    Berichten
    185
    Discussies
    2
    Thanks
    51
    Thanked
    54 in 36 posts

    Standaard

    Kim heeft volgende week donderdag 23/4 haar laatste dag en gaat ongeveer 3 weken naar huis.

  42. Onderstaande 2 leden hebben hollanda bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (12 april 2019),Mr Bluenose (17 april 2019)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.

Babylon 468*60   Diamond 468*60