Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Melek

  1. #1
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 09:52
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.906
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard Melek

    Leeftijd : Nog zeer jong
    Haar : Bruin, Mid lang
    Postuur : Normaal

    Jong grietje dat er niet onaardig uitziet. Op de kamer was het wat matigjes, en was een beetje lui. Wat later op de dag kwam ze meer energiek over.
    Moest je deze even proberen leg dan even uit hoe je een condoom moet omdoen want dit was toch wel even schrikken.
    Ze rolde deze volledig af en rekte hem dan uit om over piemelmans te krijgen. Dit lukte niet zo makkelijk en bleef dan ook met een opgeblazen ballon zitten die zeker zou knappen als ik daar mee aan de slag was geweest.
    Toch was de sessie ok en probeer ik dit nog wel eens.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 januari 2019),Mr Bluenose (15 mei 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2014
    Last Online
    1 april 2024 @ 06:48
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    85
    Discussies
    3
    Thanks
    226
    Thanked
    278 in 49 posts

    Standaard

    Afgelopen zondag met Melek een kamer gemaakt. Ze trok mijn aandacht omdat ze afstak tegenover de rest van de dames. Ze heeft wat aziatisch in zich maar spreekt gewoon met de andere meiden Roemeens/Bulgaars. Ze was wel erg lui en moe in de bar maar toch wilde ik haar even testen.
    Op de kamer nam ze geen initiatief en bleef ze wat strelen, uiteindelijk haar maar gaan likken waarbij ze kletsnat werd en ik haar eindelijk wat losser kreeg. Tijdens de sex maakt ze wel heel veel geluid, geen idee of ze faked of dat ze gewoon heel gevoelig is.

  4. Onderstaande leden hebben kwakky90 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 januari 2019)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Ze is er weer. Heb haar nooit gezien maar ziet er goed uit.

  6. Onderstaande leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (27 januari 2019)

  7. #4
    Geregistreerd
    29 januari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    380
    Discussies
    11
    Thanks
    107
    Thanked
    695 in 201 posts

    Standaard

    Heb haar gisteren ook bezocht vanwege haar mooie uiterlijk. Komt een beetje overeen met Monica want ook lui met weinig initiatief en ze showed ook graag en legt veel contact met andere dames. Had de pech met haar in kamer 6 te belanden. Nou een kamer was het eigenlijk niet want er was geen deur maar gewoon een kleine ruimte met gordijn als een beetje privacy. Er was weinig intimiteit want knuffelen was er niet bij en zoenen wou ze ook niet. Pijpen was kort en niet bijzonder waardoor míjn lul niet stijf kon worden. Ze zei niet veel en keek me soms aan zonder iets te zeggen. Verzocht haar nog door te blijven pijpen en waarempel hij werd nog stijf ook dus gelukkig kon ik mijn gedachte uit het hoofd zetten haar niet te kunnen neuken. Heb 2 standjes met haar gedaan en het was donker in de kleine ruimte zonder voorzieningen als douche. Heb me best gedaan maar klaarkomen ging niet lukken. Een beetje opgeilen en wat meer intimiteit had zeker geholpen want daar ben ik gevoelig voor maar dat was niet aan haar besteed. Ze lag er maar en maakte weinig lichaamscontact. Een paar slaande armen om me heen en wat meer interactie was welkom geweest. Helaas maar er zijn nog andere dames om uit te kiezen de volgende keer.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Duitslandfan bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (12 februari 2019),ju52 (22 april 2019),Kwakje (13 februari 2019)

  9. #5
    Geregistreerd
    25 oktober 2017
    Last Online
    10 december 2023 @ 15:38
    Berichten
    119
    Discussies
    4
    Thanks
    312
    Thanked
    42 in 24 posts

    Standaard

    Kan iemand een profiel / paspoort maken please.

    alvast thx daarvoor

  10. #6
    Geregistreerd
    19 juni 2006
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 22:34
    Berichten
    168
    Discussies
    16
    Thanks
    140
    Thanked
    256 in 72 posts

    Standaard

    Zij was 1 van de 2 dames die ik vandaag ook heb geneukt. Ze nam wel wat initiatief hoor. Ze kwam heel even bij me zitten aan de tafel in de tuin. Dan vroeg ze al snel of ik mee naar de kamer wou en ik belandde in de mooiste ruimte van het gebouw in een niet afgesloten krappe kamer met gordijnen.

    De seks was redelijk. Eerst ik boven, dan wou ze het opzij proberen maar dat lukte niet zo goed. Daarna kwam zij boven. Dan heeft ze me ook nog afgetrokken. En na de seks vroeg ik om te knuffelen. Ik had haar goed vast en gaf haar kusjes op de mond en op de wang. Melek is amper 20 jaar jong.

    Nadeel was de donkere kamer en dat ze eerder haar borsten bedekte. Die waren blijkbaar te gevoelig voor aanrakingen. Melek werd vaak door de voorbijgaande mannen op haar mooie billen getikt.

  11. Onderstaande 8 leden hebben Nacho bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (21 april 2019),Husky (21 april 2019),ju52 (22 april 2019),Kwakje (22 april 2019),phoenix (20 april 2019),Rookie68 (20 april 2019),Sjeufke (21 april 2019),wooley (21 april 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.

  Freude 468*60