Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    20 juli 2014
    Last Online
    11 maart 2021 @ 18:29
    Berichten
    47
    Discussies
    3
    Thanks
    48
    Thanked
    54 in 12 posts

    Standaard Helena (Griekse), Vukanstrasse 11

    Afgelopen maandag maar weer eens naar Duisburg gereden. Ik arriveerde wat aan de vroege kant en het was carnavalsmaandag dus het was misschien geen gelukkige keuze, maar je kon er op de meeste plaatsen een kanon afschieten zonder een dvp te raken. Er waren wel wat wandelaars, maar de meeste liepen net als ik maar een beetje doelloos rond. Ik begon in het Erospark. De nieuwe bovenverdieping was in het geheel leeg, beneden stonden een paar dames te kletsen met elkaar en een paar lagen met hun telefoon op bed. In het voorhuis niemand te bekennen. Toen maar overgestoken naar Haus 17-19. Hetzelfde verhaal in het voorste gedeelte een paar dames op de eerste verdieping, daarboven was het leeg. In het achterhuis zo ongeveer hetzelfde. Toen naar Vulkancenter 11-15. Ook al zo goed als leeg. In Haus 23-27 was er op de eerste verdieping wat leven. In iedere geval wat vrolijkheid en een van de dames deed wat moeite om een gesprekje aan te gaan.
    Om de hoek op 48 was zelfs de trap afgesloten. In het Sexxxpalace was er ook zo goed als niets. Beneden op 40 en 42 waren een paar dames, verder was het leeg. Blue Moon was gesloten en in Haus 69 zag ik maar één dame.
    Inmiddels was het alweer na tienen, maar het werd nog niet veel beter tijdens het tweede rondje. Weinig dames en zij die er wel waren hadden meer interesse in hun telefoon. Tenslotte toch maar een shortlist gemaakt, Helena in 11, het vrolijke meiske in 23 en Fiona in 42, waarbij de lange blonde Fiona de voorkeur had. Helaas was ik blijkbaar niet de enige, want ik heb haar niet meer gezien. Uiteindelijk dan maar naar Helena gegaan, meteen achter de voordeur van Vulkancenter 11. Naar eigen zeggen is ze Grieks (wie zal het zeggen), ze is niet al te groot, geblondeerd en met een paar niet al te grote siliconentieten, slechts bedekt door een doorschijnend topje. Ze heeft een klein buikje, maar haar benen zijn mooi slank. Ze gooit d'r tieten ook graag in de strijd tijdens het wervingsgesprekje en ze schuift ook al snel je hand onder haar korte rokje, waaronder ze natuurlijk niks aanheeft.
    Kortom, de pre-sales was in orde, Ik ben haar kamer opgegaan en na een korte opfrisbeurt lagen we op bed. Ze vraagt wat je wil hebben en je mag alles betasten en voelen, als je maar niet hard in 'r borsten knijpt.
    Ze begon met een pijpbeurt en ik moet zeggen dat deed ze goed, haar mondje zuigt zowat vacuüm...
    Ondertussen speelde ik wat met haar kale kutje, dat behoorlijk nauw aanvoelde. Ik vroeg of ze over mij heen wilde komen zodat we overgingen in 69. Ik heb haar nauwe kutje lekker gelikt en ze leek het allemaal best lekker te vinden. Uiteindelijk heeft ze me in cowgirl bereden, eerst langzaam (ze bleek inderdaad een strak kutje te hebben), maar na een tijdje werd ze steeds wilder. Ik wilde eigenlijk nog van positie wisselen en het afmaken in doggy style, maar 't was al te laat, ze bereed me zo wild dat ik het niet meer hield en ik kwam behoorlijk heftig klaar (ze vroeg bezorgd of het wel goed met me ging )
    Daarna was het helaas wel abrupt afgelopen, condoom eraf en hup naar de badkamer om te wassen. Toch een beetje jammer zo'n onpersoonlijk zakelijk einde. Even samen uitblazen vind ik altijd wel iets hebben en ik heb ook op de Vulkaan dames meegemaakt die dat ook vinden.
    Daarom uiteindelijk weinig herhalingsgevaar.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Kloothommel bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 2 maart 2018),phoenix (21 april 2019),pret (19 februari 2018),Wijze grijze (18 februari 2018)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    leuk verslag, daarom kom ik al jaren zelden nog bij der ramen, ik mis de warmte van een club, vele dames , kontjes kijken, saunaatje pakken en dan neerstrijken bije en dame om weer eens heerlijk van bil te gaan...

  4. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (19 februari 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.

  FKK Artemis 468*60