Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 71
  1. #1
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard Eva (Roemeense) ex-Bab (Roemeense)

    Haarkleur/-lengte : lang dark
    Lengte dame : ca 150cm
    Postuur/Cupmaat : sportief, mooi slank, mooie a-cup, perfecte kont
    Nationaliteit/Taal : Roe/ Engels
    Leeftijd : 23
    Tatoeages/Piercings : Ja/ Ja
    Service:

    A beautiful girl with charming eyes! Great time in the room. She wants you to satisfy all your desires. Very small size but the best service club. Girl wearing glasses, a pity because his eyes are devastating

  2. #2
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik vermoed dat ik vandaag in PE een eerste keer gekamerd met deze Roemeense Anna.

    Anna is 24 jaar jong, heeft lang zwart haar, een mooi gezicht en mooie, bruine ogen waar je in kan verzinken. Ze is 1,57m klein, slank, heeft een leuke A-cup en een lekkere, strakke kont. Geen piercings of tattoo's.

    Presales waren gemiddeld. We hadden een leuk gesprekje, maar Anna bleef afstandelijk. Toen ze ineens ook nog zei dat ze honger had en eigenlijk iets wou eten, dacht ik dat het niet ging goed komen. Dat zeg je toch niet als je met een klant aan het presalen bent!?*

    Aangezien Anna op dat moment echter de enige meid was die me fysiek interesseerde, heb ik haar toch maar een sleutel laten halen. En dat heb ik me niet beklaagd!

    Het tongzoenen was me iets te voorzichtig, maar de daaropvolgende pijpbeurt was uitstekend.*

    Eens Piet op oorlogssterkte was, voorzag Anna hem van een condoom en besteeg ze hem. De cowgirl was super! Anna ging stevig tekeer en bleef maar gaan. Het is dat ik haar heb aangegeven van standje te willen wisselen, of ze was nu waarschijnlijk nog bezig.*

    Toch maar van standje gewisseld en over een intieme missio tot bij hondjes beland. In doggy mocht ik ook lekker mijn ding doen en vlak voor het half uur verschoot ik voor de eerste maal dit jaar mijn zaadjes in PE.

    Nog 5 minuutjes nagepraat, waardoor we het half uur nipt gepasseerd zijn, maar dat was geen probleem voor Anna: ze heeft me braafjes 50€ aangerekend.

    Herhalingsgevaar met deze mooie mooie, kleine meid: groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  3. Onderstaande 4 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged (10 juni 2015),brombeerzuid (26 april 2017),Sjeufke ( 9 juni 2015),Tjeppah (10 juni 2015)

  4. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Very small size but the best service club. Girl wearing glasses, a pity because his eyes are devastating
    Haar brilletje draagt ze niet meer, waardoor haar inderdaad heel mooie ogen, nu volledig tot hun recht komen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  5. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    deket (10 juni 2015)

  6. #4
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Standaard

    Anna is 24 Jr, Roemeens en1.55m groot. Ze heeft geen tattoos en ook geen piercings.*Ze heeft cup 65a en grijs/groene erg mooie ogen. TZ een beetje voorzichtig maar wel goed.* PZC op een aparte gevoelige manier maar ze kreeg mijn pik niet hard. Ik verwacht dat dit meer door mij kwam dan door Anna. De warmte op de kamer, de stress van de afgelopen weken en de drukte op het werk zaten nog teveel in de weg om optimaal te kunnen ontspannen en genieten. Ik heb haar lekker in de 3 meest bekende standjes geneukt. Het was een mooi gezicht om te zien hoe ze me in cowgirl neukte. Ze ging een beetje scheef op me zitten. Eerst zonder glijmiddel maar daarna had ze toch wat glijmiddel nodig. Haar in doggy heel hard mogen nemen en diep kunnen stoten. Ik ben in deze positie dan ook met een knal klaargekomen.

  7. #5
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:34
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Ook vandaag met mooie Anna gekamerd, ze was mij voorheen nooit echt opgevallen, maar daar kwam vandaag dus verandering in. Presales zijn te beschrijven inderdaad als afstandelijk, maar we hebben samen hartelijk gelachen om een dubbele blowjob op de flatscreen, waarbij we ons afvroegen of de mannelijke acteur zijn penis nog wel heel zou blijven, zo hard gingen beide actrices ertegenaan bij die arme meneer! Ze gaf meteen aan daar niet van te houden en eerder voor de zachte aanpak te zijn. Hoor ik daar GFE? Schlussel please!!

    Aangekomen op de kamer eerst voorzichtig kussend waarbij ze haar kleine handje al snel richting Stiefie liet afglijden. Met zulke kleine handjes, lijk ik wel een monstercock te hebben ��. Na wat gefriemel volgde een zalig zachte pijpbeurt, waarvan ik hoopte dat die nooit nog zou stoppen. Een vroege oerknal leek helaas in de maak bij zoveel gevoel, dus maar gauw overgegaan tot missio, eerst zacht, want we vroegen ons of de monstercock wel zou passen. Dat bleek na enig gewrijf echter geen probleem en ik kon nadien het tempo opdrijven. Om opnieuw een vroegtijdige knal een halt toe te roepen, haar toch maar op haar zij gelegd en nadien in doggy heftig klaargekomen....

    Ze is een fijne meid die het je echt naar je zin probeert te maken en ook makkelijk "bijstuurbaar" is. Voor herhaling vatbaar!

    Groet,
    Stief

  8. #6
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    27 februari 2024 @ 16:00
    Berichten
    844
    Discussies
    50
    Thanks
    7.757
    Thanked
    3.042 in 654 posts

    Standaard

    Anna is zoals beschreven en is echt een perfect geproportioneerd petite knaller. Haar dienst in de kamer was eerste klasse, hoewel haar kussen was licht met een grote vette handjob en fantastische diepe pijpbeurt met veel oogcontact. Haar kutje is klein (haar clit is de kleinste die ik ooit heb gezien), en lekker in 69, hoewel niet veel reactie van haar. Haar belangrijkste vaardigheid lijkt mij te zijn in het rijden cowgirl, een fantastisch strakke kut en ze kijkt in je ogen en glimlach de hele tijd dat ze werkt op je. Ik vond dit ongelooflijk erotische en zo veel te zijn, dus ik laat gewoon haar werk me tot ik klaar in deze positie. Nog steeds glimlachen op de sanering bedankte ik haar voor haar inspanningen - nee bedankt nodig zei ze terwijl ik alleen maar doen wat ik betaalde te doen! Al met al een geweldige sessie met een mooie, aantrekkelijke vriendelijke meisje en één zal ik zeker herhalen!

    Anna is as described and really is a perfectly proportioned petite stunner. Her service in the room was first class, even though her kissing was light with a great oily handjob and fantastic deep blowjob with plenty of eye contact. Her pussy is small (her clit is the smallest I have ever seen) and tasty in 69, although not much reaction from her. Her main skill would seem to me to be in riding cowgirl, a fantastically tight pussy and she looks into your eyes and smiles the whole time she is working on you. I found this to be incredibly erotic and so much so I just let her work me until I finished in this position. Still smiling at the clean up I thanked her for her efforts - no thanks needed she said as I am only doing what I am paid to do! All in all a great session with a lovely, attractive friendly girl and one I will certainly repeat!

  9. #7
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Ze was volgens mij gisteren aanwezig. Kort met haar kennis gemaakt. Was in voor een praatje ook al wou ik niet direct naar de kamer. 1 v.d. mooiere en sympathieke meiden van PE die ik gisteren gezien heb. Had ook wel vertrouwen in een kamer maar ik was al voorzien met Michelle en een achteraf onbekende dvp.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (12 juni 2016),Mr Bluenose (14 juni 2016),Sjeufke (12 juni 2016)

  11. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    => Babylon. Artiestennaam Eva.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (14 maart 2017),Mr Bluenose (13 maart 2017),spirou (21 april 2017)

  13. #9
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op 21 april mijn eerste kamer met Eva in Babylon.
    Ik ben door een medepleger getipt die met Eva regelmatig kamert. Zijn tips hebben tot op heden nog niet tot een teleurstelling geleid. Integendeel zelfs!

    Eva is een dame die afwachtend op een kruk voor de bar zit, maar wel voortdurend het potentieel aan klanten scant met haar aantrekkelijke ogen. Eva is geboren met een mooi lijf. Alles op de juiste plaats, niets te veel en ook niets te weinig van dit alles. Na diverse keren oogcontact te hebben gehad, de sprong in het diepe gewaagd en haar meegenomen naar een tweezitter achter in de bar.
    Het verkennend gesprek verliep weliswaar vlotjes, maar ik moest het gesprek wel gaande houden. Ze is ietwat afwachtend, al kan ik dat ook wel weer begrijpen bij een onbekende klant. Haar voorkeurstaal is Duits, omdat ze die taal graag vaardig wil worden. Daar slaagt ze alreeds ruimschoots in.

    Met een onbekende dame hanteer ik in principe een half uur kamer, tenzij......... . Als blijkt dat het dan niets wordt, blijft de financiële schade beperkt. Doch bij Eva werd al snel duidelijk dat ik dieper in de buidel zou moeten tasten. Ik werd verrast door haar onbegrensde passie op de kamer. Dames die uitstekend zoenen en knuffelen en daarnaast ook nog flinke dosis humor hebben, maken al een geslaagde kamer. Haar service is uitstekend en voldoet meer dan ruimschoots aan de Babylon standaard. Topservice! Een herhaling zit er zeker in!

  14. Onderstaande 4 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2017),Manureva (23 april 2017),Mr Bluenose (23 april 2017),spirou (22 april 2017)

  15. #10
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Inderdaad een hele fijne dame, maar ik zie haar niet meer tussen de AWL genoemd?
    Kennelijk vertrokken. Jammer!

  16. #11
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    An Meme Moo!
    Ruhig "Brauner"! Du findest Sie unter Reisedamen das bedeutet Sie ist mal nach Hause um ein paar
    Tage Kraft zu sammeln.
    Bijlage 24787

    vanKees

  17. Onderstaande 2 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (12 februari 2019),Meme Moo (25 april 2017)

  18. #12
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:19
    Berichten
    2.131
    Discussies
    18
    Thanks
    5.513
    Thanked
    2.582 in 1.206 posts

    Standaard

    Thanks VanKees.

    Never had found the 'Reisedamen' button on the Babylon-website before.
    Good to know!

  19. #13
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard shape and smell of you (eind september)

    "The club isn't the best place to find a lover
    So the bar is where I go
    Me and my friends at the table doing shots
    Drinking fast and then we talk slow

    Come over and start up a conversation with just me
    And trust me I'll give it a chance now
    Take my hand, stop, put Van the Man on the jukebox
    And then we start to dance, and now I'm singing like"




    "Liebst du mich?" vraagt Eva vrolijk nadat collega Hasta haar zo ongeveer in mn armen heeft geduwd. Het is eind september, eerste keer naar mn vakantie dat deze racebeer weer in Babylon was. Dit kleine dametje was nog niet eerder opgevallen, qua formaat lijkt ze wat op Jenny, qua karakter niet. Leuke kletstante, spreekt zelfs heel goed Duits. Ik had echt geen idee hoe dit af ging lopen, maar als dagopener heb je er wat minder moeite mee als het fout mocht gaan. Qua service viel het alleszins mee, goede blowjob en ze ging ineens fanatiek zoenen nadat ik haar gebeft had. In doggy hield ze dat ook vol, draaide zich er half voor om. Langer dan een halfuur duurde het niet, motorplof volgde snel daarna. Sindsdien ben ik niet meer met haar geweest, maar ze had wel een grappige opmerking afgelopen vrijdag: of ik parfum gebruikte want ik rook lekker. Dankje voor de complimenten, deze racebeer zal het aan Nivea for Men doorgeven
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  20. Onderstaande 5 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    dennisw (10 december 2017),duivenmelker ( 2 januari 2018),Manureva (10 december 2017),Mr Bluenose ( 3 januari 2018),Sjeufke (10 december 2017)

  21. #14
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:29
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sphinx Bekijk bericht
    .... of ik parfum gebruikte want ik rook lekker.
    Enige maanden geleden dezelfde opmerking van Delia gekregen, en nu maar wachten op haar terugkeer ....

  22. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (10 december 2017)

  23. #15
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Last Online
    13 februari 2024 @ 19:41
    Berichten
    188
    Discussies
    8
    Thanks
    31
    Thanked
    358 in 104 posts

    Standaard

    heel lekker girl next door typetje. Hoog knuffelgehalte en lekker zoenen en pijpen. doet me denken aan een vriendinnetje van mij in mijn studententijd, erg geil...

  24. Onderstaande 7 leden hebben hanslatta bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 2 januari 2018),dennisw ( 4 januari 2018),duivenmelker ( 7 januari 2018),Hooker lover1 ( 2 januari 2018),Husky ( 2 januari 2018),Mr Bluenose ( 3 januari 2018),spirou ( 2 januari 2018)

  25. #16
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    ==> SIXSENS

    Na Sofia, Sarah (Emma) en Violetta is nu ook Eva verkast naar Sixsens.
    Eva werkt onder dezelfde alias!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  26. Onderstaande 7 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (17 januari 2018),brombeerzuid (17 januari 2018),Flyerke (17 januari 2018),Hooker lover1 (17 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Mr Bluenose (17 januari 2018),swazontneuf (18 januari 2018)

  27. #17
    Geregistreerd
    27 april 2010
    Last Online
    15 november 2021 @ 15:12
    Berichten
    528
    Discussies
    6
    Thanks
    1.855
    Thanked
    569 in 147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    ==> SIXSENS

    Na Sofia, Sarah (Emma) en Violetta is nu ook Eva verkast naar Sixsens.
    Eva werkt onder dezelfde alias!
    Jammer zal die missen in Babylon .
    PHP-code:
    Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
    Da ich keins bin 
    Vogel ich dir in Saunaclub 

  28. Onderstaande 6 leden hebben duivenmelker bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (19 januari 2018),blauwebeer (18 januari 2018),brombeerzuid (17 januari 2018),Hooker lover1 (19 januari 2018),Manureva (20 januari 2018),Sjeufke (17 januari 2018)

  29. #18
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard Eva (Roemeense) ex-Bab (Roemeense)



    Eva (Roemeense) ex-Bab (Roemeense)
    Leeftijd : 22-25 jaar Taal : Duits (goed), Engels (goed)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.55 m - 1.60 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Nee Lichaamsdeel :
    Cup-maat : A Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 100 euro Tijdsduur : 60 minuten
    Service : PZC, Tongzoenen, Beffen
    Extra info : Sympathiek, goede service





  30. Onderstaande 3 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Flyerke (14 februari 2018),ju52 ( 1 september 2020),Mr Bluenose (14 februari 2018)

  31. #19
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    Gisteren @ 22:26
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard Maandag 12 februari 2018

    Maandag voor de eerste keer met Eva naar de kamer geweest. Ze is samen met Sofia overgekomen van Babylon half januari.
    Volledig mijn type, maar toch enkele weken getwijfeld omdat ze er soms nogal stuurs kijkend bij loopt en een medebeer het maar gewoontjes vond.
    Maar gezien mijn recente prima ervaringen met ex-Babylondames bleef ze me toch intrigeren.
    Omdat er op maandagmiddag rond 12.00 nog niet veel keuze was het risico genomen en haar voorgesteld om verder kennis te maken gedurende een half uur op de kamer.
    Eenmaal op de kamer werden mijn verwachtingen al snel overtroffen en maakte ik kennis met een sympathieke girl next-door met een prima gevoel voor humor en een goede service.
    Ik voelde mij totaal op mijn gemak zodat het halfuur werd verlengd naar een uur.
    Ook de rest van de namiddag veel aandacht gekregen.
    HHG : absoluut en wel binnenkort.

  32. Onderstaande 9 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (14 februari 2018),blauwebeer (14 februari 2018),brombeerzuid (14 februari 2018),duivenmelker (14 februari 2018),Hooker lover1 (18 februari 2018),jansenroy (14 februari 2018),Kwakje (19 mei 2018),Mr Bluenose (14 februari 2018),Sjeufke (14 februari 2018)

  33. #20
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Het draadje van Bachatero kan samengevoegd worden met:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...den-Roemeense)
    Laatst gewijzigd door Jack42; 14 februari 2018 om 12:46

  34. #21
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    om het nog moeilijker te maken werkte onlangs in Babylon nog een andere Eva,ook bekend onder de naam Eugenia,lang verbleven te LR voorheen en superslank,blond en laatst een brilletje op

  35. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    om het nog moeilijker te maken werkte onlangs in Babylon nog een andere Eva,ook bekend onder de naam Eugenia,lang verbleven te LR voorheen en superslank,blond en laatst een brilletje op
    Deket zet jij ook eens een brilletje op.
    Dit is een thread wat bij Sixsens hoort en niet Babylon en jouw bericht heeft niks te maken met deze Eva.
    Servicekanon Eugenia (allee tenminste voor mij toch) heette 4 jaar geleden Eva in Babylon en sinds haar terugkeer daar vorig jaar juli is het gewoon Eugenia.
    (dit bericht laat Big30 vanzelf verdwijnen en dat van deket ook?)

  36. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (17 februari 2018)

  37. #23
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerst met deze beauty gekamerd.

    Vooraf kort in de kino gekletst, waarbij ze me meende te herkennen van Babylon, maar er was sprake van een mixup.

    Na een kort vervolg gesprekje heb ik haar de sleutel laten halen en kon ik genieten van deze topper.

    Herhalingsgevaar: 100%

  38. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (18 februari 2018),brombeerzuid (18 februari 2018),Hooker lover1 (18 februari 2018),Mr Bluenose (18 februari 2018),Sjeufke (18 februari 2018)

  39. #24
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    26 maart 2024 @ 23:05
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Een meid die hoog op mijn lijstje staat, nee zo waar op de eerste plaats staat om eens me te kameren.
    Moeilijk te vangen
    Keuze stres voor a.s Vrijdag waar o waar?

  40. Onderstaande 3 leden hebben brombeerzuid bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (18 februari 2018),Hooker lover1 (18 februari 2018),Sjeufke (18 februari 2018)

  41. #25
    Geregistreerd
    20 november 2017
    Last Online
    29 juni 2021 @ 09:52
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Sie ist gestern in SS da und früh 19 Uhr nach Hause weil sie langweile...

  42. Onderstaande 2 leden hebben Puma76 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid ( 5 maart 2018),Manureva ( 6 maart 2018)

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Living Room 468*60