Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29
  1. #1
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard Oostenrijk, Algemeen

    Zijn er beren die zin hebben om een aantal dagen samen te gaan skiën ergens tussen 9-14 april en in de terugreis en/of heenreis een tussenstop te maken in een saunaclub? (bv. Sharks).
    Het doel heiligt de middelen

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Nieuwe coronamaatregelen in Oostenrijk, mogelijk grote gevolgen voor wintersporters

    Oostenrijk laat vanaf vandaag alleen gevaccineerden en genezen coronapatiënten toe tot onder meer cafés, restaurants, kappers en evenementen met meer dan 25 personen. De zogenoemde 2G-regel heeft mogelijk grote gevolgen voor mensen die op skivakantie naar Oostenrijk willen. Ook omdat vanaf januari 2022 één dosis met het Janssen-vaccin zijn geldigheid verliest.
    .... https://www.ad.nl/buitenland/nieuwe-...ters~a9e51583/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (10 november 2021)

  4. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Oostenrijk voert per 1 februari vaccinatieplicht in
    In Oostenrijk geldt vanaf 1 februari een vaccinatieplicht. "Het is niet gelukt om genoeg mensen te overtuigen zich in te laten enten", zegt bondskanselier Schallenberg. Hij spreekt van een "heel moeilijk besluit".

    Komende maandag gaat het land in lockdown voor maximaal twintig dagen.
    https://nos.nl/liveblog/2406202-oost...en-vuurwerkbod
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:00
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Wat gaan ze doen met de mensen die op 1 februari niet zijn gevaccineerd? Boetes, de gevangenis in of worden ze in bedwang gehouden zodat iemand er een spuit in kan jassen?

  6. #5
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Ze moeten de wetgeving nog voorbereiden en invoeren, dus ik denk niet dat daarover al zo heel veel valt te zeggen.

  7. #6
    Geregistreerd
    18 september 2011
    Last Online
    3 maart 2024 @ 22:40
    Berichten
    72
    Discussies
    5
    Thanks
    22
    Thanked
    162 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Wat gaan ze doen met de mensen die op 1 februari niet zijn gevaccineerd? Boetes, de gevangenis in of worden ze in bedwang gehouden zodat iemand er een spuit in kan jassen?
    Die worden uitgezet naar een strafkamp in China of Siberië?

  8. #7
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zimmer...Schatz! Bekijk bericht
    Die worden uitgezet naar een strafkamp in China of Siberië?
    Ik zou China kiezen. Daar is het eten beter.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  9. #8
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:18
    Berichten
    9.707
    Discussies
    304
    Thanks
    17.569
    Thanked
    11.652 in 5.090 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zimmer...Schatz! Bekijk bericht
    Die worden uitgezet naar een strafkamp in China of Siberië?
    Ik zou kiezen voor Siberië, daar heb je een grotere kans op mooie vrouwen.

  10. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 november 2021),hasta la pasta (20 januari 2022),mentholbear (28 november 2021),Wentelt Eefje (20 november 2021)

  11. #9
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Wat gaan ze doen met de mensen die op 1 februari niet zijn gevaccineerd? Boetes, de gevangenis in of worden ze in bedwang gehouden zodat iemand er een spuit in kan jassen?
    Die krijgen (elk jaar) een boete van een paar duizend euro.

  12. #10
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.753
    Discussies
    86
    Thanks
    14.354
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Er staat nu voor mensen die de lockdown negeren al een boete van €500. Als je niet mee werkt aan een vaccinatie check kost je dat €1450. In Griekenland staat er een maandelijkse boete van €100 voor 60+ers die niet gevaccineerd zijn. In Oostenrijk wordt de vaccinatie verplicht. Vanaf februari staat er in Oostenrijk volgens het wetsvoorstel een maximale boete van €7200 op niet gevaccineerd zijn. Bij de eerste herinnering €3600 en bij de tweede herinnering nogmaals €3600. Dat wetsvoorstel is nog niet goed gekeurd voor zover ik weet.

  13. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 december 2021)

  14. #11
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Het Oostenrijkse ministerie van Volksgezondheid wil vier landen, waaronder Nederland, aanwijzen als 'virusvariantgebieden', meldt de krant Tiroler Tageszeitung. Dat betekent dat toeristen uit die landen bij aankomst in Oostenrijk tien dagen in quarantaine moeten. Daarmee komt de wintersport voor veel Nederlanders mogelijk op losse schroeven te staan.

    Het ministerie heeft nog geen beslissing genomen, maar volgens de krant gebeurt dat waarschijnlijk morgen en dan gaat de regel vrijdag in. Naast Nederland gaat het om Groot-Brittannië, Noorwegen en Denemarken.

    De maatregel zou voor iedereen moeten gelden, dus ook voor volledig gevaccineerden en mensen die hun boosterprik al hebben gehad. De quarantaineregel geldt in principe voor tien dagen, maar wordt opgeheven bij een negatieve PCR-test na vijf dagen. Volgens de krant komt het neer op een inreisverbod.
    .... https://nos.nl/artikel/2410395-mogel...-in-oostenrijk
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  15. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Oostenrijk voert quarantaineplicht in voor niet-geboosterde Nederlanders
    Nederlanders die naar Oostenrijk gaan, krijgen daar te maken met strengere inreisregels, behalve met booster en negatieve test. De Oostenrijkse autoriteiten zetten Nederland en drie andere landen op de lijst met zogeheten virusvariantgebieden wegens omikron. Dat betekent dat ook reizigers die zijn gevaccineerd tegen het coronavirus na aankomst in principe tien dagen in quarantaine moeten.

    Het besluit is een tegenslag voor Nederlanders die op wintersport wilden gaan. Ze kunnen hun quarantaine weliswaar vroegtijdig beëindigen als ze negatief worden getest, maar dat kan pas na vijf dagen. Wie al een booster heeft gehad en een negatieve PCR-test kan tonen, kan de quarantaine ontlopen. De maatregelen worden volgens Oostenrijkse media komende vrijdag van kracht.

    ,,Heel weinig Nederlanders zullen aan de regels kunnen voldoen. Dit is echt heel zuur", reageert een teleurgestelde Arjen de Graaf van de Nederlandse Ski Vereniging. Hij verwacht dat voor vele tienduizenden Nederlanders de wintersport deze kerstvakantie in het water valt. Het onlineplatform van zijn vereniging stroomt intussen vol met boze reacties.
    .... https://www.ad.nl/reizen/oostenrijk-...ders~a388375b/
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #13
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Oostenrijk versoepelt inreisregels voor Nederlanders
    Nederlanders die geen boosterprik hebben gehad hoeven vanaf maandag (24 januari) niet meer in quarantaine na aankomst in Oostenrijk. Dat meldt het Oostenrijkse toeristenbureau, dat die informatie heeft verkregen via de overheid.

    Vanaf die datum is een geldige volledige vaccinatie met een negatieve PCR-test voldoende. Mensen die wel een boostervaccinatie hebben gekregen, hoeven geen negatieve PCR-test te tonen.

    De versoepelingen gelden voor Nederland en nog dertien andere landen.
    .... https://nos.nl/liveblog/2413789-oost...pas-regels-aan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  17. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (20 januari 2022)

  18. #14
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ab Februar gilt in Österreich eine allgemeine Impfplicht für Erwachsene. Das hat das österreichische Parlament am Abend beschlossen. Wer sich dem widersetzt, dem droht eine satte Geldstrafe.

    Bis zu 3.600 Euro Strafe kann es künftig in Österreich kosten, sich einer Corona-Impfung zu verweigern: Am Donnerstagabend beschloss das österreichische Parlament die Einführung einer allgemeinen Corona-Impfpflicht ab Februar. Ausgenommen sind Jugendliche unter 18 Jahren, Schwangere und Menschen, die sich aus medizinischen Gründen nicht impfen lassen können. Auch Genesene sind bis 180 Tage nach der Covid-19-Erkrankung von der Impfpflicht befreit.
    .... https://www1.wdr.de/nachrichten/oest...t-ein-100.html
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #15
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Oostenrijk heeft een verstandige maatregel genomen met hun vaccinatieplicht
    Kunnen veel landen een voorbeeld aan nemen

  20. #16
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Over wat verstandig is valt altijd te twisten, zeker nu de nieuwe c-variant niet meer effect blijkt te hebben als de griep maar goed.
    Ik heb onlangs eens op de website van Atlantis in Kufstein gekeken een van de zogezegde betere saunaclubs aldaar.
    En schrok van de 90 euro entree voor een op de foto's afgeleefde tent en de dames die vanaf 80 euro voor half uur vragen inmiddels, en als ik dan ook nog het aantal aanwezige dames bekeek nee Oostenrijk gaat het voorlopig helemaal niet worden voor mij dan maar een paar franc extra voor Zwitserland.
    I just don't give a fuck

  21. Onderstaande leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (23 januari 2022)

  22. #17
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Ik heb onlangs eens op de website van Atlantis in Kufstein gekeken een van de zogezegde betere saunaclubs aldaar.
    En schrok van de 90 euro entree voor een op de foto's afgeleefde tent
    Ja de entre is hoog. Alleen is Atlantis een goed onderhouden en strakke club. Wellicht dat dit niet goed overkomt op de foto's. Ik ben hier afgelopen september geweest en was verrast door de netheid en hoe goed deze club gerund wordt. Hier kunnen ze in Zwitserland nog veel van leren.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  23. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 januari 2022),Wentelt Eefje (23 januari 2022)

  24. #18
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Over wat verstandig is valt altijd te twisten, zeker nu de nieuwe c-variant niet meer effect blijkt te hebben als de griep maar goed.
    Ik heb onlangs eens op de website van Atlantis in Kufstein gekeken een van de zogezegde betere saunaclubs aldaar.
    En schrok van de 90 euro entree voor een op de foto's afgeleefde tent en de dames die vanaf 80 euro voor half uur vragen inmiddels, en als ik dan ook nog het aantal aanwezige dames bekeek nee Oostenrijk gaat het voorlopig helemaal niet worden voor mij dan maar een paar franc extra voor Zwitserland.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Ja de entre is hoog. Alleen is Atlantis een goed onderhouden en strakke club. Wellicht dat dit niet goed overkomt op de foto's. Ik ben hier afgelopen september geweest en was verrast door de netheid en hoe goed deze club gerund wordt. Hier kunnen ze in Zwitserland nog veel van leren.
    Atlantis is totaal niet afgeleefd, maar tot in de puntjes verzorgd. Ook de service level van de dames is hoog. Zelfs de recent verhoogde tarieven van Atlantis zijn nog een vriendenprijsje tov de Zwitserse clubs. Jammer dat er zich momenteel hetzelfde drama afspeelt als tijdens de prijsverhogingen van Babylon vroeger...

    De meeste Oostenrijkse clubs zijn trouwens pico bello in orde. Zelf ben ik nog nooit in Zwitserland geweest, maar je leest daar soms toch ook verhalen van kleine afgeleefde clubs met een kleine line-up (en bovendien peperduur). Ik stel me hierbij de vraag of Zwitserland niet wat overhyped is?

    Goed, W5 vond de Globe in Zûrich absoluut top, maar met deze woekerprijzen hoeft het voor mij niet.

  25. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 januari 2022),mentholbear (22 januari 2022),WANDELAAR5 (22 januari 2022)

  26. #19
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 18:12
    Berichten
    1.814
    Discussies
    8
    Thanks
    8.909
    Thanked
    10.464 in 1.434 posts

    Standaard

    Als ervaringsdeskundige deel ik volledig de mening van Ascari en Shakir.
    Ties85 gaat een beetje te snel door de bocht,om zo snel een oordeel te vellen zonder er geweest te zijn!

  27. #20
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Als ervaringsdeskundige deel ik volledig de mening van Ascari en Shakir.
    Ties85 gaat een beetje te snel door de bocht,om zo snel een oordeel te vellen zonder er geweest te zijn!
    Ik heb ook nooit gezegd dat het er vies of smerig zou zijn, alleen voor 90 euro entree verwacht ik een chique club ook qua interieur e.d.
    En laten we heel eerlijk zijn dat is vanaf de foto's te zien is dat naar mijn mening niet het geval.

    Een andere reden voor mij om niet naar Oostenrijk te gaan zijn de naar mijn mening overdreven corona regels aldaar (mij zal je voorlopig ook niet naar Australië zien gaan ook al ben ik gevaccineerd).
    Maar het staat natuurlijk iedereen vrij om te gaan waar ze willen een dik 2 jaar geleden was ik misschien ook liever naar Oostenrijk als Zwitserland gegaan.
    Omdat de prijzen er gunstiger waren, en vooral de bevolking een stuk leuker, echter heb ik de laatste jaren een aantal dusdanig positieve reacties uit het Zwitserse en de aanwezig dames aldaar vernomen dat voor mij de zaken veranderd zijn.
    I just don't give a fuck

  28. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:50
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.395
    Discussies
    270
    Thanks
    25.632
    Thanked
    15.510 in 6.306 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Ik heb ook nooit gezegd dat het er vies of smerig zou zijn, alleen voor 90 euro entree verwacht ik een chique club ook qua interieur e.d.
    Misschien als dergelijke entree prijzen hier gevraagd zouden worden. Maar daar is het blijkbaar gangbaar (geworden) dat de prijzen hoger liggen dan in en nabij NRW.

  29. #22
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    26 maart 2024 @ 22:30
    Berichten
    1.646
    Discussies
    22
    Thanks
    3.204
    Thanked
    3.657 in 1.164 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Ik heb ook nooit gezegd dat het er vies of smerig zou zijn, alleen voor 90 euro entree verwacht ik een chique club ook qua interieur e.d.
    En laten we heel eerlijk zijn dat is vanaf de foto's te zien is dat naar mijn mening niet het geval.
    Zou het niet kunnen dat je de foto's hebt gezien van Atlantis in München? Die club lijkt me idd ook helemaal niet chique.
    Kufstein zelf is poepchique: https://www.saunaclub-atlantis.at

  30. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Meme Moo (22 januari 2022),mentholbear (22 januari 2022),WANDELAAR5 (22 januari 2022)

  31. #23
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Bizarre zaken in sommige draadjes...Zowat dezelfde heren die steigerend ende heftig fulminerend epistels schrijven over überpreiste Toko´s in Hessen en veulst te duur daar en wat een miserie en tanend level slaan hier plotseling een half- of zelfs compleet lyrische toon aan voor cluppies alla Atlantis etc. waar men voor een line-up van een 20 tot 30-tal Roemeensen van de middenmootste der middenmoten zomaar 90 Euro entree neerlapt en pér halfuur 80 Euros alstublieft...Leg ik dat effe naast bijvoorbeeld het door hen vervloekte Sharks ter vergelijk dan kom ik tot volgende vreemde ponering: 50 Euro entree, 150 Euro per uur en doorgaans minstens dubbel tot driemaal het aantal dames waarvan er zelfs een niet onaanzienlijk aantal nog ouderwets aan 50 Euro per halfuur werken enzo...Bizarre taferelen hoor dat gelal alsof Oostenrijk plotsklaps een half of geheel Clubwalhalla is geworden, dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden, laat staan aan schappelijke prijzen!

    Clubs die wél optisch een meerwaarde zijn tegenover het gros van de Duitse Clubs alla GT Wien en Wellcum en die ook numeriek kunnen tippen aan bv. Sharks hanteren evenzeer 70/halfuur meen ´k (en dan is het nog maar ten zeerste de vraag of ordentelijk TZ included is for that matter). Algemeen is ook 100per halfuur voor complete service in die 2 clubs als zéér plausibel inteschatten ..Dus ook daar generlei een meerwaarde of voordeel tov bv Sharks, zelfs integendeel en een pokkeeind rijden voor de gemiddelde laaglander.

    Zwitserland is interessant in die zin dat het eigenlijk behoudens uitzonderingen simpel zat is, TZ en de ganse probabele zooi aan vastgelegd (hoger) tarief maar geen gezeur of upsellgelal aan je kop, dat is sommigen ook wat waard. Doch in het gros des clubs een numeriek mager aanbod alla History/palace/aphrodite, swiss, westside etc en dus quasi oninteressant...De enige écht meerwaardeopties zijn dan ook ofte ClubCleo in Bärgen of fkkGlobe te Schwerzenbach...Wat duurder doch in principe full service zonder extragezeur.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  32. Onderstaande 5 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 januari 2022),Ties85 (23 januari 2022),WA (23 januari 2022),WANDELAAR5 (23 januari 2022),Wentelt Eefje (23 januari 2022)

  33. #24
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:24
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.110
    Thanked
    2.611 in 929 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Bizarre zaken in sommige draadjes...Zowat dezelfde heren die steigerend ende heftig fulminerend epistels schrijven over überpreiste Toko´s in Hessen en veulst te duur daar en wat een miserie en tanend level slaan hier plotseling een half- of zelfs compleet lyrische toon aan voor cluppies alla Atlantis etc. waar men voor een line-up van een 20 tot 30-tal Roemeensen van de middenmootste der middenmoten zomaar 90 Euro entree neerlapt en pér halfuur 80 Euros alstublieft...Leg ik dat effe naast bijvoorbeeld het door hen vervloekte Sharks ter vergelijk dan kom ik tot volgende vreemde ponering: 50 Euro entree, 150 Euro per uur en doorgaans minstens dubbel tot driemaal het aantal dames waarvan er zelfs een niet onaanzienlijk aantal nog ouderwets aan 50 Euro per halfuur werken enzo...Bizarre taferelen hoor dat gelal alsof Oostenrijk plotsklaps een half of geheel Clubwalhalla is geworden, dat was het niet, is het niet en zal het ook nooit worden, laat staan aan schappelijke prijzen!

    Clubs die wél optisch een meerwaarde zijn tegenover het gros van de Duitse Clubs alla GT Wien en Wellcum en die ook numeriek kunnen tippen aan bv. Sharks hanteren evenzeer 70/halfuur meen ´k (en dan is het nog maar ten zeerste de vraag of ordentelijk TZ included is for that matter). Algemeen is ook 100per halfuur voor complete service in die 2 clubs als zéér plausibel inteschatten ..Dus ook daar generlei een meerwaarde of voordeel tov bv Sharks, zelfs integendeel en een pokkeeind rijden voor de gemiddelde laaglander.

    Zwitserland is interessant in die zin dat het eigenlijk behoudens uitzonderingen simpel zat is, TZ en de ganse probabele zooi aan vastgelegd (hoger) tarief maar geen gezeur of upsellgelal aan je kop, dat is sommigen ook wat waard. Doch in het gros des clubs een numeriek mager aanbod alla History/palace/aphrodite, swiss, westside etc en dus quasi oninteressant...De enige écht meerwaardeopties zijn dan ook ofte ClubCleo in Bärgen of fkkGlobe te Schwerzenbach...Wat duurder doch in principe full service zonder extragezeur.
    We hebben het hierover de misplaatste opmerking van Ties over dat Atlantis een afgeleefde tent zou zijn. Jij komt met gestrekt been in en haalt de Duitse clubs, en service niveau en de prijzen erbij. Daar gaat het helemaal niet over. Eerst goed lezen en dan graag reageren.

    Overigens ben ik ook in Globe geweest. Dat is het schoolvoorbeeld van een afgeleefde tent. Lijkt wel een RTC in het ruhrpot.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  34. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (23 januari 2022)

  35. #25
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Ow excusi: het ging over de handware van de club...Oeps, dat interesseert me idd matig tot niet en dus zou ´k best m´n bek dichthouden dataangaande. Mooi dat die dan 90E waard is hoor, top. Mij gaat het over de software doorgaans en die is niet bepaald RTC-waardig in Schwerzenbach doch point taken hoor al vind ´k de whirlpool en bijvoorbeeld het restaurant in Globe nou niet bepaald Ruhrpottmässig...Zal me voorts niet méér verkeerdelijk met gestrekt been mengen in deze polemiek betreffende "afgeleefde tent", plechtig beloofd.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  36. Onderstaande 3 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (23 januari 2022),Mistralwind (25 januari 2022),Wentelt Eefje (23 januari 2022)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Living Room 468*60   Babylon 468*60