Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 64 van 64

Discussie: Bluenose

  1. #51
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 22:45
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.136
    Discussies
    233
    Thanks
    21.461
    Thanked
    6.264 in 2.988 posts

    Standaard

    Mr. Bluenose, we never got acquainted, yet we did meet. As we found out posting our club reports the next day. Always enjoyed your contributions. Have a good one back in Pommie-land! Take care
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  2. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 7 februari 2021)

  3. #52
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Wish you all the best and Maybe we eachother sometimes....

  4. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 7 februari 2021)

  5. #53
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 17:43
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    I don't know if you picked up some romanian language allong the way. But if you do, it could be of great benefit in London.

  6. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 5 februari 2021),Mr Bluenose ( 7 februari 2021),Wentelt Eefje ( 5 februari 2021)

  7. #54
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    13 april 2024 @ 07:25
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    884
    Discussies
    6
    Thanks
    4.093
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    It somewhere in summertime is gonna take a while longer mate. If u keep up doing the good work over there, then we'll keep fucking the ladies over here. We can handle them, no worries.
    I'm sure u will have often a réunion with the old pals in central europe, so i believe in a we'll meet again. Meanwhile stay healthy!!

  8. Onderstaande leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 7 februari 2021)

  9. #55
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Wish you all the best. Take care of yourself and stay safe!
    Thanks mate, stay safe also!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Mr. Bluenose, we never got acquainted, yet we did meet. As we found out posting our club reports the next day. Always enjoyed your contributions. Have a good one back in Pommie-land! Take care
    Thanks mate, stay safe.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Wish you all the best and Maybe we eachother sometimes....
    Thanks mate, I hope so!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    I don't know if you picked up some romanian language allong the way. But if you do, it could be of great benefit in London.
    Already met with 2 of the Rom ex-patriots and attempted my pigeon Rom on them!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jansenroy Bekijk bericht
    It somewhere in summertime is gonna take a while longer mate. If u keep up doing the good work over there, then we'll keep fucking the ladies over here. We can handle them, no worries.
    I'm sure u will have often a réunion with the old pals in central europe, so i believe in a we'll meet again. Meanwhile stay healthy!!
    Yes mate, I look forward to that day. In the meantime keep up the good work when the clubs open again!

  10. Onderstaande 3 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    jansenroy ( 7 februari 2021),JonnyFontane ( 7 februari 2021),Wentelt Eefje (10 februari 2021)

  11. #56
    Geregistreerd
    11 juli 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:48
    Locatie
    Bergen en dalen
    Berichten
    934
    Discussies
    28
    Thanks
    2.193
    Thanked
    2.181 in 410 posts

    Standaard

    Mr Bluenose,

    Stay healthy, stay safe. And above all: Enjoy what you can.: Sometime, somewhere, Some place. Wish you all the best.

    Ciao.

  12. Onderstaande leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 8 februari 2021)

  13. #57
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Excuses voor het late verslag. Dit is van mijn wintertour in december 23. Ik ben al een paar jaar ziek en dat, in combinatie met mijn gedwongen terugkeer naar Londen aan het einde van mijn 8-jarige contract, heeft mijn clubbezoeken beperkt tot 2 per jaar. Ik heb de neiging om ze 2-4 dagen te laten duren en me daar tegoed te doen aan de dames. Mijn winterbezoek was 15-18 december en ik bezocht Venus, SS, Babylon en LR.

    Dag 1 vrijdag 15 december - Venus Hamminkeln

    Willem 2 was zo vriendelijk geweest om mij een tombola ticket te geven en daar ben ik erg dankbaar voor. Ik was al onderweg vanuit Londen dus ik mailde Robert de baas, omdat ik geen gelegenheid zou hebben om het ticket uit te printen. Geen probleem zei de baas. Bij aankomst wilde Storming Norman aan de balie dit scenario niet accepteren. Ik liet hem de mail zien, maar hij kon er met zijn hoofd niet bij! Ik denk dat zijn systeem in de war was. Ik zei hem dat hij op zijn master sheet moest noteren dat de code was ingewisseld, maar dit ging zijn pet te boven. Ik wou dat de stem van de rede VV op het bureau was! Uiteindelijk viel het kwartje, maar Norman is echt zo dik als een walvisomelet. Ik had afgesproken met mijn gebruikelijke meisje (die het haat om over geschreven te worden). Ik vertelde haar dat ik 4 dagen in het land was voor een tournee en ze wilde dat ik tot 04.00 uur bleef omdat ze wist dat ik 4 dagen clubgeld had en ze wilde het leeuwendeel. Ze was een tijdje humeurig toen ik haar vertelde dat ik om 2030 in Maastricht wilde zijn voor een gezicht vol bier! Hoe dan ook, ik heb een paar kamers met haar gemaakt en een Trio met Hana wat het hoogtepunt van het bezoek was. De volgende keer dat ik hier kom, zal ik me niet beperken tot één meisje alleen maar omdat ze haar klauwen in mijn geldstapel wil slaan! Ik vond Hana erg aardig en meegaand in mijn behoeften en ik zal haar zeker nog eens proberen. De club heeft in de ongeveer 6 maanden sinds mijn laatste bezoek wat cosmetische veranderingen doorgevoerd. Geen verbeteringen, meer veranderingen omwille van de verandering. De buitenkant wordt groter, zo niet beter. Het kooidansen gaat vervelen omdat de vaste meisjes al dezelfde dansjes doen sinds de dag dat ze begonnen in 2017! Voordat ik vertrok, stelde mijn date een kom Roemeense soep en een biefstuk voor. Natuurlijk werd er van mij verwacht dat ik haar deel zou betalen! Norman, het brein, rekende me 66 euro aan op weg naar buiten voor een gemiddelde maaltijd. Les genoteerd voor een volgend bezoek! Ik nam afscheid en ging rond 1830 op weg om te poepen, douchen en scheren bij mijn maten voordat ik naar de bars ging in mijn oude woonplaats aan de Maas. Nogmaals dank aan de club en W2 voor de toegangskaart. Het blijft een solide maar onspectaculaire cluboptie omdat er niet veel gebeurt tussen de zalen.

    ‐-----------------‐-------‐----------------------------------‐------------------------------‐-----------------

    Apologies for the late report. This is from my winter tour in December 23. I have been ill for a few years and that coupled with my enforced return to London, at the end of my 8 year contract has limited my club visits to 2 per year. I tend to make them 2-4 days in duration and gorge myself on the ladies when there. My winter visit was 15-18 Dec and I visited Venus, SS, Babylon and LR.

    Day 1 Friday 15th December - Venus Hamminkeln

    Willem 2 had very graciously granted me A Tombola ticket for entry and for this I am very grateful. I was already on the way from London so I emailed Robert the boss, as I would have no opportunity to print the ticket. No problem said the Chief. On arrival Storming Norman on the front desk would not accept this scenario. I showed him the mail but he could not get his head around it! I think it was messing with his system. I told him to annotate his master sheet that the code has been redeemed but this seemed beyond his capabilities. How I wished the voice of reason VV was on desk! Eventually, the penny dropped but Norman really is as thick as a whale omelette. I had made an arrangement to meet my usual girl (who hates being written about). I told her I was in country on a tour for 4 days and she wanted me to stay until 0400 as she knew i had 4 days club money and she wanted the lion's share. She was moody for a while when I told her I wanted to be in Maastricht at 2030 for a face full of beer! Anyway, I made a few rooms with her and a Trio with Hana which was the highlight of the visit. Next time I come here, I won't limit myself to one girl just because she wants to get her claws into my money stack! I found Hana to be very nice and accommodating to my needs and I will sample again on her own. The club has made some cosmetic changes in the 6 months or so since my last visit. Not enhancements, more just changes for change sake really. The outside will be bigger if not better. The cage dancing gets boring as the regular girls have been doing the same dances since the day they started in 2017! Before I left, my date suggested a bowl of Romanian Soup and a Steak. Of course I was expected to pay her share! Norman the brain trust billed me 66 euros on the way out for an average meal. Lesson noted for the next visit! I said my farewells and hit the road about 1830 for a shit, shower and shave at my mates before hitting the bars in my old hometown on the river Maas. Thanks again to the club and W2 for the entry ticket. It remains a solid if unspectacular club option due to nothing much happening between rooms.

  14. Onderstaande 8 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 april 2024),Husky (11 april 2024),JonnyFontane (11 april 2024),mentholbear (13 april 2024),pret (11 april 2024),Shakir (11 april 2024),WANDELAAR5 (11 april 2024),Wentelt Eefje (11 april 2024)

  15. #58
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Dag 2 - zaterdag 16 december

    Dit was een bezoek aan de club in Zuid-Limburg en uit respect voor het standpunt van het bestuur over die locatie, zullen er geen details worden gedeeld.

    Na een avondje bier drinken de vorige avond in Maastricht met mijn maat, had ik met succes beargumenteerd dat een dag in de club beter was dan een hele dag bier en eten betalen in Aken. Ik bedoel, je kunt 60 euro uitgeven in een paar uur in Aken, maar voor 60 euro in de club krijg je 16 uur bier en eten en mooie meisjes. Ik moest er nog een kers op zetten door zijn entreegeld te betalen, maar het was het uiteindelijk waard. Hij brak zijn clubmaagdelijkheid en alles was goed in de wereld. Hij maakte niet de beste keuze van meisjes, negeerde mijn aanbevelingen over dienstleiders en koos voor de eye candy queens die hem een slechte tot gemiddelde service gaven. Hij zal zijn lesje leren voor zijn volgende bezoek.

    Ik had een geweldige dag van eten en drinken terwijl ik genoot van de diensten van een paar van mijn oude favorieten. Ik nam de laatste bus terug naar Maastricht en we eindigden de avond in stijl op het Vrijthof en bij OLVP.

    ------------------‐----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Day 2 - Saturday 16th December

    This was a visit to the club in South Limburg and out of respect for the boards stance on that location, no details will be shared.

    Following a night on the ale the previous evening in Maastricht with my buddy, I had successfully argued that a day in the club was better than paying for beer and food in Aachen on an all day session. I mean, you can spend 60 Euros in a few hours in Aachen but 60 euro in the club gets you 16 hours beer and food and beautiful girls. I had to put a cherry on top by paying his entry fee but it was worth it in the end. He broke his club virginity and all was good in the world. He didn't make the best choice of girls, ignoring my recommendations on service leaders and opting for the eye candy queens that gave him poor to average service. He will learn his lesson for his next visit.

    I had a great day of eating and drinking whilst enjoying the services of a few of my old favorites. Caught the last bus back to Maastricht and we finished off the night in style on the Vrijthof and down at OLVP.

  16. Onderstaande 7 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (13 april 2024),Husky (12 april 2024),JonnyFontane (12 april 2024),mentholbear (13 april 2024),Shakir (12 april 2024),WANDELAAR5 (12 april 2024),Wentelt Eefje (12 april 2024)

  17. #59
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Dag 3 zondag 17 dec - Babylon

    Zondagochtend vroeg verliet ik de stad Maastricht en ging als soloreiziger op weg naar Babylon. Tombola geluk was weer aan mijn zijde en ik arriveerde op openingstijd gewapend met een kortingskaart die genadig ter beschikking was gesteld door Willem 2 en het forum. Nogmaals hartelijk dank, altijd gewaardeerd. Het was deze keer in gedrukte vorm, dus geen Venus Hamminkeln entree problemen.

    Toen ik net na openingstijd aankwam, was het een langzame start, maar ik was verrast Shana/Chayna daar te zien, dus ik wilde graag opnieuw kennismaken met haar vaardigheden. Een gezellig uurtje in de kamer met een extra of 2. Een herstelperiode in de Whirlpool volgde, voordat ik gezelschap kreeg van Bella. Volgens mij won Bella vorig jaar Miss Ice Bear en dat is geen verrassing, want ze is een kwaliteitsartieste. Mijn eerste uur in haar gezelschap, maar ik hoop niet mijn laatste.

    Ik verliet de club rond 1700 na wat eten en wellness om naar mijn hotel in Neuss te gaan. Ik ging naar de kerstmarkt en genoot van een paar Gluhweins gevolgd door een sessie tot in de kleine uurtjes in een leuke traditionele Duitse pub.

    Weer een geweldige dag in Babylon.

    ‐-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Day 3 Sunday 17th Dec - Babylon

    Leaving the confines of Maastricht early Sunday morning I made my way as a solo traveller to Babylon. Tombola luck was again on my side and I arrived at opening time armed with a discount card graciously provided by Willem 2 and the forum. Many thanks again, always appreciated. It was in printed form this time so no Venus Hamminkeln entry issues.

    Arriving just after opening, it was a slow start but I was surprised to see Shana/Chayna there so I was keen to reacquaint myself with her skills. A nice enjoyable hour in the room with an extra or 2. A period of recovery sitting in the Whirlpool followed, before I was joined by Bella. I think Bella won Miss Ice Bear last year and this is no surprise as she is a quality performer. My first hour in her company but I hope not my last.

    I left the club about 1700 after some food and wellness to relocate to my hotel in Neuss. Jumped down to the Christmas market and enjoyed a few Gluhweins followed by a session until the small hours in a nice traditional german pub.

    Another great day in Babylon.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 april 2024),WANDELAAR5 (12 april 2024)

  19. #60
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Mr Bluenose bedankt voor het aan de hand meenemen van jullie wintertour
    maar die geheimzinnigheid rond Sixsens is niet aan mij besteed misschien zien we elkaar volgende week woensdag in Sixsens ben namelijk voornemens mijn bivak daar op te slaan via het verblijf in een hotelletje
    en wat bezoeken aan de mij zo geliefde saunaclub die helaas wat ver van de Veluwe afligt
    Zaterdag eerst nog wat andere ondeugende dingen in diverse saunaclubs voltooien en dan op naar die mooie saunaclub Sixsens gelegen in de heuvels van het prachtige Limburg
    Misschien tot aanstaande woensdag Husky is herkenbaar aan een gladde bruine kale kop,baardje,twee bescheiden tatoeages en een gesoigneerd slank lichaam van 191 cm

  20. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 april 2024),Mr Bluenose (12 april 2024)

  21. #61
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    16 april 2024 @ 05:30
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.758
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Mr Bluenose bedankt voor het aan de hand meenemen van jullie wintertour
    maar die geheimzinnigheid rond Sixsens is niet aan mij besteed misschien zien we elkaar volgende week woensdag in Sixsens ben namelijk voornemens mijn bivak daar op te slaan via het verblijf in een hotelletje
    en wat bezoeken aan de mij zo geliefde saunaclub die helaas wat ver van de Veluwe afligt
    Zaterdag eerst nog wat andere ondeugende dingen in diverse saunaclubs voltooien en dan op naar die mooie saunaclub Sixsens gelegen in de heuvels van het prachtige Limburg
    Misschien tot aanstaande woensdag Husky is herkenbaar aan een gladde bruine kale kop,baardje,twee bescheiden tatoeages en een gesoigneerd slank lichaam van 191 cm
    Hoi Husky. Blij dat je van de rondleiding hebt genoten. Ik ben pas op woensdag 15 mei in SS. Nog een beetje in de toekomst dus. Ik denk dat Eddy_V me vergezelt. Als jij of een van de andere jongens in de buurt zijn, zou het leuk zijn om jullie te zien.

  22. Onderstaande 4 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 april 2024),Eddy_V (15 april 2024),Husky (12 april 2024),JonnyFontane (12 april 2024)

  23. #62
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.802 in 6.413 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Bluenose Bekijk bericht
    . Ik ben pas op woensdag 15 mei in SS. . Ik denk dat Eddy_V me vergezelt..
    Dat zal z'n verloofde vast niet leuk vinden om te horen

  24. #63
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 20:50
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.514
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Dat zal z'n verloofde vast niet leuk vinden om te horen
    Ex verloofde......

  25. Onderstaande 3 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 april 2024),mentholbear (15 april 2024),yylover (14 april 2024)

  26. #64
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 23:15
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.001
    Thanked
    15.802 in 6.413 posts

    Standaard

    Oh, die V in Eddy_V staat niet meer voor verloofd dus.
    Ik weet niet of ik een niet condoleren of feliciteren

    Wel fijn voor je dat het ijsberen feest Comite weer compleet is
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 15 april 2024 om 18:07

  27. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (15 april 2024)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Freude 468*60   Diamond 468*60