Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 97
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Beitrag Melissa (Roemeense) (Golden Dreams)

    Naam : Melissa

    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Spreekt goed Engels

    Leeftijd : 21j

    Haarkleur/-lengte : Zwart / Half lang

    Lengte dame : 1m62cm

    Postuur/Cupmaat : Normaal/Cupmaat B

    Tatoeages/Piercings : - / -

    Service: PZC, NMC, TZ, FT

    Nieuw in het vak. Heel mooi en zeer lief Roemeens meisje die nu al vele tevreden fans heeft! Zie ook:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lazerus
    ich habe mich danach dann wieder in den clubraum gesetzt und mir dann die damen des hauses genaue angeschaut. mein augenmerk viel dann auf melissa, 21 aus ro. sie hat ein nettes äußeres und macht einen symp. eindruck. ich habe mich dann zu ihr gesetzt und wir haben uns in englisch sehr gut und angeregt unterhalten. kurz darauf haben wir dann das gespräch im whirlpool forgesetzt und von dort ging es dann ins kurz ins kino von dort für ein halbe stunde in eines der schönen zimmer wo ich dann nach 30 minuten mit einem zufriedenen gesicht raus kam. nach geldübergabe und einer erneuten reinigung ging es dann zurück in den clubraum wo zwischenzeitlich das abendessen angeboten wurde
    Laatst gewijzigd door Big30; 3 maart 2011 om 20:48
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Melissa is een schat. Ontzettend lief meisje, welbespraakt en gewoon erg aangenaam gezelschap waar je heerlijk mee kunt kletsen. Deed geen enkele poging om snel te gaan kameren (kan te maken hebben met het feit dat er weinig clienten waren op het moment dat ik er was). Had na een halfuurtje kletsen het idee dat ik er een goede vriendin bij had.
    Op de kamer veranderde dit lieve meisje in een sexgodin die de edele kunst van het pijpen (ZC) tot in de finesses beheerst. Het uur vloog voorbij, hadden er ook wel drie mogen zijn.

    Cupmaatje B volgens het paspoort hierboven is volgens mij eerder een A, maar ze heeft een heerlijk lichaam is is enorm lenig!
    GFE is enorm aanwezig, herhalingsgevaar: op zeker!

  3. #3
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    We proberen om vandaag de foto's van Melissa online te zetten

  4. #4
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard Foto's op de website

    ijsbeerfans van Melissa opgelet. Op onze website zijn de foto's ge-update van Melissa

    www.golden-dreams.nl

  5. #5
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    ijsbeerfans van Melissa opgelet. Op onze website zijn de foto's ge-update van Melissa
    Op de foto's leek het een MJ-meisje te zijn. Gisteravond voor het eerst naar GD geweest en zag haar direct al zitten . Halverwege de avond met haar aan de praat geraakt aan de bar. Ze is nieuw (4 weken) in het vak. Hiervoor heeft ze als erotisch masseuse (met happy end ) gewerkt. Jah...masseren kon ze wel, maar ook andere technieken heeft ze in 4 weken tijd snel onder de knie gekregen . Heerlijk GFE-meisje die (uiteraard) de tijd voor je neemt. Jammer dat ze bijna 200km ver weg zit .

  6. #6
    Geregistreerd
    21 november 2006
    Last Online
    29 augustus 2023 @ 13:58
    Berichten
    78
    Discussies
    7
    Thanks
    14
    Thanked
    47 in 12 posts

    Standaard

    Melissa is een hele lieve, mooie, jonge meid. Ze stond op nr 1 op mijn 'to-do lijstje' en ik was nog maar net binnen of ik zag haar al rondlopen op haar hoge hakken in een sexy badpakje. Wauw, in het echt was nog mooier dan op de foto's!

    Na wat gebabbeld te hebben snel naar boven gegaan naar één van vele mooie, grote kamers die de club telt. Terwijl ik achter haar de trappen op liep, genoot ik van een prachtig uitzicht. Het aanblik op die perfecte kont was bijna teveel voor mijn rikkietikkeur!

    Wat volgde was een hele geile ervaring. Het is heerlijk om met zo'n lekkere jonge meid te rollebollen. We hebben elkaar oraal verwend, in verschillende standjes geneukt, elkaar afgelebberd, zachtjes gebeten en ga zo maar door. De ontlading die daarop volgde was dan ook groots.

    Wel is het zo dat je af en toe merkt hoe onervaren Melissa nog is. Eigenlijk is dat één van haar charmes! Ze is een pareltje dat gekoesterd moet worden, dan kunnen we nog heel lang plezier van haar hebben!

  7. #7
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Afgelopen weekend weer eens in GD geweest en zal Melissa uiteraard weer letterlijk en figuurlijk zitten. Ze zat wat te kletsen met paar landgenotes, dat ga mij tijd om het zelfde te doen . Ik vroeg nog aan Stiffmaster wat zijn plannen met Melissa waren, uiteraard laat ik ouderen voor gaan . Maar ik geloof dat Stiffie een andere meid op het oog had, dus ben ik maar even mij Melissa gaan zitten toen ze weer alleen was. Niet veel later naar boven vertrokken, waar ik 1,5 uur haar handje vastgehouden heb en heerlijk geslapen heb . GFE+

    Melissa gaat komende week met vakantie en komt begin oktober weer terug.

  8. #8
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik vroeg nog aan Stiffmaster wat zijn plannen met Melissa waren, uiteraard laat ik ouderen voor gaan . Maar ik geloof dat Stiffie een andere meid op het oog had, dus ben ik maar even mij Melissa gaan zitten toen ze weer alleen was.
    Die Mj heeft een goede opvoeding van thuis meegekregen eindelijk iemand met respect voor de ouderen hè
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  9. #9
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard melissa

    sie macht jetzt leider für ein paar wochen urlaub in der heimat. hoffe das sie zurück kommen wird......... denn sie ist wirklich ein leckerchen.... : Annie Engel

  10. #10
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard heimwee

    Iemand een idee of ze nog terug komt?! Zou graag eens kennis met haar maken

  11. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard Melissa

    so wie sie mir gesagt hat, ist sie jetzt erst mal im urlaub........ wer weiss was dann......... rumänische frauen sind immer sehr sprunghaft.......

  12. #12
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Zodra ze terug is, zullen we het zeker laten weten. Maar het blijven vrouwen he

  13. #13
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard Heimwee ja?!

    Het blijven vrouwen... Dus de kans is aanwezig dat ze niet terug komt in GD.
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  14. #14
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Standaard

    Das dan gemiste kans!

  15. #15
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    Melissa heeft contact met ons gezocht en zal dinsdag of woensdag terug keren @ GD

  16. #16
    Geregistreerd
    14 september 2010
    Last Online
    7 juni 2018 @ 16:41
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    212
    Discussies
    24
    Thanks
    197
    Thanked
    299 in 80 posts

    Reden

    Soms zit het tegen, soms zit het mee!

  17. #17
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard Melissa RO

    wenn sie zurück ist, ist das für mich ein grund mehr ins golden dreams zu fahren.......

  18. #18
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rheinschwimmer Bekijk bericht
    wenn sie zurück ist, ist das für mich ein grund mehr ins golden dreams zu fahren.......
    Es gibt mehrere grunden um nach Schüttorf zu fahren aber Melissa is vielleicht die beste...

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  19. #19
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Standaard

    Joehoe!!!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

  20. #20
    Geregistreerd
    19 mei 2010
    Last Online
    27 april 2015 @ 14:05
    Locatie
    Schüttorf
    Berichten
    706
    Discussies
    38
    Thanks
    557
    Thanked
    399 in 204 posts

    Standaard

    En ze is weer terug van weg geweest! Ijsberen slaat uw slag

  21. #21
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golden Dreams Bekijk bericht
    En ze is weer terug van weg geweest! Ijsberen slaat uw slag
    Ik zal eens kijken of ik a.s. vrijdag mijn slag kan slaan

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  22. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard melissa (ro)

    hallo,
    bin gerade wieder zuhause aufgeschlagen. habe eine absolut geile stunde mit melissa im golden dreams gehabt.
    der kurze urlaub in der heimat hat ihr gut getan. optisch hat sie sich auch etwas verändert. neue frisur die ihr super gut steht und sie hat ihren bauchnabel mit einem piercing verschönt. naja, ich stehe nicht so auf piercings aber er stört nicht und ihr muß das ja gefallen.
    aber wie schon gesagt es war super mit ihr.
    wiederholungsfaktor: 100%
    das melissa beliebt ist, das konnte man heute wieder sehen. kurz vom zimmer zurück und schon stand der nächste kunde bei ihr und wollte sich von ihr verwöhnen lassen.......

  23. #23
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Over Melissa heb ik al zoveel geschreven.
    Voor mij dé topper van GD

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  24. #24
    Geregistreerd
    17 september 2009
    Last Online
    25 februari 2024 @ 09:31
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    570
    Thanked
    406 in 112 posts

    Standaard

    Vandaag heb ik kennis gemaakt met Melissa (of is het Melisa, dat begreep ik eigenlijk van haar). Maar what's in a name met zulk een aangenaam gezelschap. Mooi, lief, vriendelijk, attent, wat kun je nog meer wensen. ze verwende en liet zich verwennen. Mijn idee van een geslaagd inntiem samenzijn.

  25. #25
    Geregistreerd
    15 september 2010
    Last Online
    14 februari 2024 @ 21:43
    Locatie
    Tuianti
    Berichten
    427
    Discussies
    6
    Thanks
    364
    Thanked
    573 in 116 posts

    Daumen hoch Melissa, the lady that stole my heart

    Afgelopen week al in de Golden Dreams geweest, maar door de gelukkige omstandigheid dat hiermee je ticket voor de zondagavond ook gelijk is veiliggesteld toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en met hoge snelheid de grens over gegaan. Dit op verzoek van mijn compaan Ronald625.

    Bij binnenkomst wederom heerlijk ontvangen en samen even lekker aan de bar gaan hangen. Beetje rondkijken wat er op zo'n herstachtige zondagavond allemaal in die warme club te beleven valt. Aan gezien ik 's ochtends een behoorlijk zware pot van 90 minuten in de benen had, wilde ik graag even de bubbeltjes langs m'n benen laten optrekken om de spieren wat tot rust te kunnen laten komen. Echter, zover kwam het niet.

    Schuin tegenover mij op het bankje zat namelijk een bloedmooie Roemeense jongedame die luistert naar de naam Melissa. Werkelijk een plaatje voor het oog en aangezien zij hoog op mijn verlanglijstje stond, kon ik niet anders dan mij door dit magneetje laten aanzuigen. Het enige wat mijn hoofd even deed kraken was het feit dat bij het voorafgaande bezoek aan de Golden Dreams, begin die week, een beer aan de bar ons erop attendeerde dat hij met deze dame een mindere sessie had gehad. Ik kon het me haast al niet voorstellen, maar goed, laat ik mijn verhaal maar gauw vervolgen.

    Ik had mijn stoere blauwe pak al aan, dus gauw naar Melissa toe. Immers we kwamen om een vrouw te versieren en dat moest dus ook gewoon gebeuren. Gezellig samen met Melissa gesproken over wat alledaagse dingen. Ik was haar niet onopgemerkt gebleven, want ze wist al het een en ander over mij. Erg dubieus...
    Aangezien ik Ronald625 zich al zag opmaken voor een kamerbezoekje, hebben wij ook maar snel doorgepakt en Melissa gauw een sleuteltje laten ophalen.

    Deze stijlvolle, zachtaardige, goedlachse Roemeense, is echt de sexsensatie van Golden Dreams!!! Met recht de mooiste, liefste en lekkerste dame die ik in tijden heb meegemaakt. Echt niet normaal wat daar boven allemaal gebeurt op moment dat de deur gesloten is. Hoe ze je met haar prachtige lichaam verwent... unglaublich!

    We hebben een half uurtje gekamerd, want ik had Melissa aangegeven bij aanvang of ze me even wilde waarschuwen als het half uur verstreken was. Dan had ik namelijk nog de keuze om te verlengen, of wellicht konden we het binnen de tijd redden. Aangezien ik natuurlijk behoorlijk hitsig in de rakker was, kon dit binnen een half uur. Hierbij wel opmerkend dat dit meer met mijzelf te maken had dan met Melissa. Als je er de tijd voor neemt en een dagje Golden Dreams zou doen i.p.v. een avond, dan ben je zo een paar uur onder de pannen.

    Ik kan niet anders concluderen dat wanneer je met deze dame op de kamer belandt, je de koning te rijk bent!!! 300% Terugkeergarantie!!!
    Sex is mijn religie, laat ons bidden. AMEN

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11.

  Babylon 468*60