Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Belgrado, Nis

  1. #1
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard Belgrado, Nis

    Hallo.
    Heb een reis door Nis , Belgrado en Bosnie voor de boeg.
    Heeft er iemand ervaringen in deze Balkan steden?

  2. #2
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Nis en Belgrado. Tja... Ik vind de Serviërs wel cool. Ook de vrouwen. In Nic ben ik nooit geweest, maar Belgrado heeft wel een tamelijk boeiend uitgaansleven.
    Onthoud wel dat prostitutie in Servië verboden is en daarmee ook nergens te vinden is... Of je moet diep underground gaan zoeken, maar dat raad ik je nu al af! Maar een vrouw versieren zal er even makkelijk of even moeilijk zijn dan hier in de lage landen.

    In het toch wel armere Bosnië ga je wel makkelijker aan je trekken komen. Daar hebben ze ook een nachtleven en heb je mokkels die specifiek op toeristen of westerlingen jagen. Knappe mokkels ook. Op zich lijkt het me veilig en heb ik bij mijn 3 bezoeken aan het land niets meegemaakt, maar ik raad je toch aan om niet te veel alleen op pad te gaan. Er is denk ik wel prostitutie, maar daar heb ik geen ervaringen mee. Gewoon lekker uiteten gaan, daarna naar de discotheek of de loungebar en laat het je gewoon overkomen. Wat babbels, een tractatie of wat dansen... en dat loopt wel los. Wat dansen betreft toch altijd letten dat het wijf in kwestie alleen is. De kerels aldaar dansen niet altijd en kijken vanop afstand toe. Om een jaloerse knokpartij te voorkomen dus altijd eerst observeren. Ook de flirterige exemplaren moet je mee uitkijken. Maar als de kust veilig is, kan je dansen... Tegen haar aan... Je handen op haar heupen leggen... Wat kennis maken... Een paar drankjes trakteren.... Om 1 kans op 2 te hebben dat ze na deze checklist met je mee gaat op hotel. Jouw hotel. Ga ook nooit mee naar haar thuis... Dat klopt niet. Zijn ze jong, dan zijn ze streng en concervatief gehouden en trekken ze zich hard aan wat de rest van de gemeenschap over hun denkt. Dus de goede wijven gaan je zeker niet meenemen naar hun thuis. Wanneer het meer mokkels zijn die zogezegd onder 1 dak wonen, dan is er meestal ook een geurtje aan. Overweeg dit alleen, wanneer je nog een paar kameraden bij hebt. Stap voorts ook nooit in een auto... Neem altijd de taxi!

    Met deze richtlijnen kom je al een eind... En bovenal; kom je ook heelhuids terug naar huis.
    You're welcome
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  3. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (11 februari 2018),Partycrasher ( 7 februari 2018),Smouse ( 6 februari 2018)

  4. #3
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Iemand ervaringen in deze balkan landen met erotische massages.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60