Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 85

Discussie: Gustomass

  1. #51
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Ik ken jou van ergens, Zakkenleger, maar van waar hammer:
    Echt? Ik doe nog wel zo m'n best je te vermijden.


    En ik ben niet jaloers, toch niet op een 'oude man'

    :wink:
    Degene die het hardste roept dat hij niet jaloers is, is ... :zauberkis jawel!
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  2. #52
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zakkenleger Bekijk bericht
    Degene die het hardste roept dat hij niet jaloers is, is ... :zauberkis jawel!
    Nope, wrong guess
    Ik ben niet jaloers op een vriendin , enkel op "den ouwe" :teuflisch
    Heb je trouwens al eens goed naar het getal "96" gekeken? Duidelijk rug tegen rug

    :wink:

  3. #53
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch 69 96 en toch 69...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Nope, wrong guess
    Ik ben niet jaloers op een vriendin , enkel op "den ouwe" :teuflisch
    Heb je trouwens al eens goed naar het getal "96" gekeken? Duidelijk rug tegen rug

    :wink:
    Mijn bedoeling was dus dat als de een, de dame in dit geval 69 jaar is, dat deze , dan echt oude man 96 zal zijn ...wie sluit dan uit dat deze 69-jarige en deze 96 jarig geen 69 meer zouden doen???
    Trouwens haar rug is ook heel mooi..... doet je nog meer verlangen naar wat er allemaal achter zit...

    Grapje...

    Gustomass still going strong....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  4. #54
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Miss Gustomass

    This is the woman Gustomass wants to meet....

    Quote of the day:

    "Whatever you give a woman, she will make greater. If you give her sperm, she'll give you a baby. If you give her a house, she'll give you a home. If you give her groceries, she'll give you a meal. If you give her a smile, she'll give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So, if you give her any crap, be ready to receive a ton of shit."

    oftewel "zo ge ut makt, zo hedde ge ut"

    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  5. #55
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch parel...massage maravilloso para Gustomass....

    Even een verhaaltje..sorry heren.

    Tis woensdag, einde van de middag... Sjeetje, nog lang geen zaterdag...Partydag, maar niet waar jullie denken...
    De A2 afzakkend vanaf Den Bosch... Bij Eindhoven, ha lekker, 3 baans...resultaat, gaan we nóg langzamer... Dan maar even koppies kijken in de auto's van mijn lotgenoten.. Buiten slecht weer, hun gezichten stonden erger nog, op onweer...
    Sjonge jonge man, wat nu..... Eigenlijk best wel zin in iets....., nu of vanavond...
    De file gleed maar langzaam voort dus Gusto had 'n zee van tijd om de opties de revue te laten passeren. Loopt nog een smsje binnen van een goede bekende dame..."Nu even niet.NL" was mijn spontane reactie in gedachten. Even geen gedoe aan mijn kop.......Maar wat dan. Even denken..een verrassingsbezoekje aan Acapulco...man da's wijd weg en stel je voor dat Tessy er niet is... Xanten, tja, mijn grote vlam is met vakantie, dus "nu even niet.Nl" ook hier. Een heerlijke erotische massage bij Sonja?? zou zo maar kunnen.... sjee, 'n massage Gusto mass, een massage daar zeg je wat..... Was dat niet begin 2005 dat je hier in Eindhoven heerlijke massage uurtjes hebt mogen beleven met ...... in De Massagesalon aan de Leenderweg 183?? . Stel je nu voor dat zij weer "hier is".
    Nee, ze is toen vertrokken en heb haar helaas nooit meer gezien. Van haar in de eerste helft van 2005, het laatste halve jaar van mijn leven dat Gusto nog niet bewust was van het bestaan van Saunaclubs in SaunaLand, van haar toen geweldige massages mogen genieten. Body to Body leverde zij met een handmatig hoogtepunt, nou zeg maar met een Bodyhoogtepunt... Aldaar is mijn onbewuste voorliefde voor Latina's tot uiting gekomen. Aldaar is Gusto uit de Latina-kast gekomen... Latinalover, von Kopf bis Fuss, zou je kunnen zeggen..

    Mijn automobiel was weer even mobiel en Gusto schoof weer een stukje op in de file... Nu was ie, geheel tegen zijn gewoonte in, snel met beslissen. Hij nam The Phone en belde naar huis dat ie in de file zat en dat het later zou worden.. De afslag gezocht naar de Leenderweg 184? .
    Het regende intussen en Gusto's kale koppie werd al lekker nat ..van de regendrupkes.. was dat het voorspel?? was dat een link naar wat te gebeuren stond, danwel te gebeuren lag???
    Gusto belde aan... "Toegang onder 18 jaar niet toegestaan en Pinnen niet mogelijk."las ie ondertussen ...... Het duurde even voor de deur open ging, maar toen werd ik ook door een echt leuke dame verwelkomd... Loop maar even met me door...Ben je al eens hier geweest??...Jawel, maar da's al een hele tijd geleden... Oh, dus je bent bekend met de gang van zaken..."dames, aantreden asjeblief" riep ze richting de gezellige verblijfsruimte waar blijkbaar zich een aantal massagemeisjes vermaakten...
    Nu kwam de eerste al rap binnen, Blond, mooi lange haren... "Hallo, ik ben...." Hoi ik ben Gustomass...( nou ja) . in een snel tempo kwam de één na de ander binnen, "hallo ik ben..." Een wat grotere dame, een wat oudere dame maar wel een heerlijke warmte uitstralend... Toen zag ik nummer 4 in de gang aankomen...... Hé leuk, de eerste gekleurde dame dacht ik.... mijn gezicht fleurde helemaal op..... direct daarop maakte mijn gezicht een doorstart....... heeeeeyyyyyy... dat ben jij!!!!!!!!!!!!.... een vol lachend gezicht met die heerlijke parelwitte tanden lachte me toe.. "hallo , ik ben Perla" we schudden elkaar de hand en ik moet met een smile van Eindhoven tot Acapulco en terug me aan haar voorgesteld hebben.."Ja, en ik ben Gustomass...., aangenaam" "Ja dat weet ik toch......." zei ze en ze verliet de ruimte....
    Nu volgden er nog 2 of 3 dames... de laatste een aziatisch type..leek echt wel wat..... maar eerlijk gezegd, heb ik hen al niet echt mee bekekene, sorry dames...!!
    Maar Gusto's choice was made already....Het wordt Perla...
    Nu kwam de receptioniste zoals hier een Thekefrau heet binnen. "En meneer heeft u een keuze kunnen maken... vroeg ze me op me toelopend..."jazeker, Ik ga vol voor Perla..." Dat had ik allang aan je gezien..."en wat wil je?" , "nou laten we maar een....".Gusto zocht een beetje onhandig op de "Menukaart" , nam een beetje bibberend zijn bril erbij... "een natte.... " Oh u bedoelt vast een Thaise massage met water en zeep..." Yes yes, die wordt het...
    "Perla, uurtje Thais nat voor meneer..." binnen enkele seconden liep mijn Perla me tegemoed en nu konden we enkele welgemeende welkomstkussen uitwisselen... Haar stem, haar lach, haar body, sjonge wat was ze mooi gekleed in een kort broekrokje, een soort hotpants uit de tijd dat Gusto nog van "Toeten noch Blasen..." wist...
    Die heerlijke stem, ik volgde haar heerlijk naar ons stekkie voor het komende uur... even douchen en ze maakte het intussen gezellig met waxinekaarjes rond het bubbelbad... Gusto kwam wél voor een natte massage en die zou gaan plaatshebben op de vloer, op een groot rubberenmatras met warm water, zeep en met nog warmer bijna heet water... en met...niemand minder dan Perla. Intussen had deze dame zich heerlijk ontkleed en kon het feest beginnen. "Zo, ga d'r maar eens lekker voor liggen..." Nou, dat was niet aan dovemans oren gezged. IK wilde haar echter eerst nog even aankijken en genieten....dat bruine snoetje, die heerlijke lach, die typische Latina stem , die heerlijke Parel...van al weer 4 jaar geleden man.... Deze dame heeft me indertijd ingewijd in het genot ontvangen ....en later zelf genot geven met masseren.. zij heeft me gewezen op het Hookers.nl forum( wa is da??) , via haar ben ik in YinYang, daarna in Golden Times, in Living Room, Happy Garden, Amnesia, Xanten, Freude,Ome Bernds, in Villa Vertigo, en Sans Soucis ..terechtgekomen om haar nu naar bijna 4 jaar weer terug te zien in Eindhoven. De cirkel is rond…….
    Dit was werkelijk de surprise of the day, iets mooiers had ik me voor vandaag niet kunnen voorstellen…
    Aan deze dame heeft Gustomass zijn nickname te danken…Om op Hookers te kunnen, moest je een naam hebben, later ook op Ijsberenforum.
    Nadat ik iets met Pedro had gehad maar dat liep helemaal mis…heb ik Gustomass verzonnen. Gusto = ik hou van, ik heb graag, ik geniet van, ik wil…en Mass staat voor méér,. of voor massage, of voor meer massage... tja je moet er maar op komen nietwaar. Bij deze dame Perla liggen de roots van Gustomass. Overigens heeft deze dame nu een andere naam als toen...Die was veel mooier , hoewel ik "La Perla"wel echt vind passen. Van de erotische masseuzes tot nu toe is deze dame "La Perla in de kroon..."
    Gusto's avatar laat ook wel enige gelijkenis zien.
    La Perla is vol van temperamente en dat heeft ze een uur lang op me mogen uitleven...geweldig... heerlijk inzepen met warm water en zeep, dan die handen met lange halen over mijn hele lichaam en binnen één minuut gleed me daar deze dame al body over obody over me heen...Ik dacht dat ik het begaf.. het werd weer even rustig, ze ging weer verder met enkel haar handjes... met lange halen over mijn hele body om over te gaan in korte kriebelige, teasende, greepjes in mijn erogene zone zoals dat heerlijke gedoe daar onder zo mooi heet.....You may forget the name, but you will remember the experience!!!!. Nadat er 5 minuten om waren vroeg Gusto zich serieus af..."en DIT moet ik een héél uur vol zien te houden???!!!!"
    Gelukkig heeft Gusto in de tussenliggende 3 jaren enige ervaring, en zelfbeheersing en incasseringsvermogen zich eigen gemaakt, dus dat uur zou wel lukken....
    Als een tropische storm , als een hurricane gleed Perla over me heen, gleden haar handjes over me heen en gingen haar handjes alwéér op het "teaserspad" . Zoals bij een echte storm is het tussen de vlagen in....altijd even stil en rustig....Ook hier kreeg Gusto enkele minuten om weer bij te komen, om na te genieten van het opwerken naar een hoogtepunt wat la Perla heerlijk had gedaan, juist tijdig stoppend om een eruptie te voorkomen....
    Zoals in een echte hurricane waren er nu meerdere vlagen en meerdere rustige intermezzo's. Hiervan maakte ik graag gebruik...Gusto wilde toch de eindstreep fier over kunnen gaan,. al zóu het strompelend worden..hálen moest en zou die hem.......
    Net toen ik dacht . "dit is nog maar de achterkant..." vroeg ze me om te draaien. Nu had ik zicht op haar nadat ik mijn ogen weer ver had kunnen openen. Ze lachte me guitig en geil aan, ik zag dat heerlijke lichaam dat het afgelopen half uurtje af en aan over me heen was gegleden..."La vita e belle"dacht ik in mijn gebrekkige spaans....
    Nieuwe zeep en nieuw heet water werd gebruikt om ook de voorkant goed voor te bereiden op.... jawel, een heerlijke voortzetting van de 2e ronde... Nu gleed dat mooie Perla lichaam voor mijn ogen over me heen. Een spiegel aan het plafond gaf een exacte weergave van wat er gebeurde... ik zag 2 lichamen die heerlijk van elkaar genoten. het leven kan zo mooi zijn....
    Nu had Perla wat meer ruimte om Gusto Junior , maar zeker niet piccolo meer,
    heerlijk te masseren. Toen Gusto op zijn buik lag was het anders heerlijk, een heerlijk teasend effect..toen nog wel..nu werd het langzamerhand menens, meer en meer werd het menens...meende ik...toch stopte ze haar aanval juist op tijd en ging ze weer enkele baantjes over me heen glijden...af en toe keken we recht in elkaars genietende ogen...Ik genoot maar ik was echt niet de enige...zoals Perla dit doet, dat kun je maar op één manier doen..met Mucho Gusto, met veel voldoening en met veel genot... vol overgave maakt zij van dit verrassings uur een onvergetelijk uur.... "Ik denk dat je straks lekker zult slapen.." viste ze min of meer...jazeker , ik ga vroeg naar bedje , kon ik haar melden, Inderdaad, kracht om nog dezelfde avond een recensie te schrijven...die had ik niet meer...
    Nadat ze me zo véél keren naar een "net niet hoogtepunt"had geholpen was het nu tijd om er een eindje aan te brijen.... Tja en dat viel niet mee, ben je er zo vaak dichtbij geweest..en nu lukt het maar moeizaam.... zo werkt dat...denkt Gusto junior wellicht.... "nee, deze keer laat ik me niet meer voor de gek houden.....ik ga hier toch niet voor páál staan...!!!".
    Uiteindelijk het zaakje naar volle tevredenheid leeg gekregen....
    De tijd zat er al ruim op maar Perla nam gewoon haar tijd voor een stukje nazorg. We hebben nog wat bijgepraat en zijn nu beiden ook weer iets wijzer.
    Nu was het douchen en nog even mijn cola opgedronken...helemaal vergeten, stond er al een dik uur, was lauw geworden,..kun je nagaan hoe lekker warm, zeg maar hoe heet het er in deze mooie massagekamer aan toe is gegaan...

    Het afrekenen en afscheidnemen was heerlijk. Een blije en dolgelukkige Perla stond hier naast mij, naast een dolgelukkige Gustomass. Hij besloot anderhalf uur terug spontaan naar De Massagesalon 185 te gaan...kijken wat het wordt...Mag hij daar DE massage dame van zijn leven als een grote verrassing weer eens tegen het lijf lopen... waar heb je dat aan te danken, vraag je je wel eens af.....
    Tussen deze massage van Perla en onze vorige zitten dik 3 en een half jaar, november 2005. Een overspanning van een lange mooie periode waarin voor Gusto 10-tallen overgetelijke namen van dames , de ene nog heerlijker als de andere hem door deze 3 en half jaar heen hebben geloodsd... daar waren niemand minder als Samira, Maria, Christina, JENNY, Amanda Tessy en vele vele andere... en nu...weer terug een beetje thuis.... a la casa contigo Perla en Eindhoven....

    Perla, bedankt meisje, muchas Gracias, je weet dat je me gelukkig hebt gemaakt maar ik weet pas HOE gelukkig je me echt hebt gemaakt...

    Casualidad no existe... ga je na 3 en half jaar terug , kom je Perla weer tegen. Ze werkt er al weer 4 maandjes.... en wel op maandag, woensdag en vrijdag en soms op zaterdag...
    Haar eerste antwoord op mijn vraag wanneer ze werkte gaf ze aan...
    "Nog steeds op dezelfde dagen als vroeger..."
    Perdonne me Perla, maar dié informatie, laat me die nou net ontschoten zijn........

    Hasta luego meisje a proxima vez.....


    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  6. #56
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Standaard op bezoek bij feestje van schoonmoeder ...Tina...

    Heren beren,

    aanstaande zaterdag is het dan zo ver. Gustomass gaat een bezoekje brengen aan een dame die wat hem betreft gerust zijn schoonmoeder had mogen worden.
    In de clubs loopt Gustomass regelmatig in de grijpgrage handjes van bruine dames als Jenny, Tessy, Sylvia, Maureen, Bettina, Lovely, Casey etc etc...
    Allemaal dames die dochters, sorry eigenlijk kleindochters hadden kunnen zijn van mijn woodbe Schoonmoeder.Dames( bijna schoondochters) die Gustomass bij tijd en wijle mag visiteren.....

    Zaterdag mag Gustomass naar een Party Treff van niemand minder dan Tina Turner..,.... Oma Tina gaat naar verluid haar feestje opleuken met eigen zang,dans en wilde show elementen....
    Iets waar Gustomass al héél lang naar uit heeft mogen kijken.


    Wat kan het leven toch mooi zijn en wie zegt dat ijsberen enkel aan sex denken....laat staan enkel aan sex doen....

    Tina here I come!!!!

    GusTinamass greets Tina Turner...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  7. #57
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Michelle, of hoe je kan schitteren door...afwezigheid.

    Om te voorkomen dat het meisje zich gepasseerd zou voelen een kleine rectificatie van onderstaand bericht.
    Nee gewoon omdat als iémand in het lijstje van namen als Jenny, Tessy, Maureen, Bettina, Sylvia, Cassey en Lovely een plekje verdient, dat dat dan Michelle van Jenny's Party treff is.

    Hoe Gusto Michelle in zijn bericht heeft kunnen vergeten is voor mij een raadsel, zéker na onze ontmoetingen gisteren...
    Michelle bij deze....

    Gustomass.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Heren beren,

    aanstaande zaterdag is het dan zo ver. Gustomass gaat een bezoekje brengen aan een dame die wat hem betreft gerust zijn schoonmoeder had mogen worden.
    In de clubs loopt Gustomass regelmatig in de grijpgrage handjes van bruine dames als Jenny, Tessy, Sylvia, Maureen, Bettina, Lovely, Casey etc etc...
    Allemaal dames die dochters, sorry eigenlijk kleindochters hadden kunnen zijn van mijn woodbe Schoonmoeder.Dames( bijna schoondochters) die Gustomass bij tijd en wijle mag visiteren.....

    Zaterdag mag Gustomass naar een Party Treff van niemand minder dan Tina Turner..,.... Oma Tina gaat naar verluid haar feestje opleuken met eigen zang,dans en wilde show elementen....
    Iets waar Gustomass al héél lang naar uit heeft mogen kijken.


    Wat kan het leven toch mooi zijn en wie zegt dat ijsberen enkel aan sex denken....laat staan enkel aan sex doen....

    Tina here I come!!!!

    GusTinamass greets Tina Turner...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  8. #58
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    151 in 23 posts

    Standaard

    Gustomass,


    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !


    Groet, Joop Slim
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  9. #59
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch beste stuurlui aan wal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Volgens mij heeft Gusto zijn aandelen in PT-Dorsten gestopt en niet Xanten :D!

    :wink::wink:

    Lekker amusant op deze speciale Koninginnedag.
    Gusto was in Amsterdam en mocht daar met enkele buitenlandse gasten Koninginnedag in Amsterdam vieren. Mooi, die dames op de wallen tussen het feestgedruis. Je weet niet wat je ziet, maar uuuh ik moet het kort houden...

    Terug naar de topic dan maar.
    Leuk zo die reacties. Tis toch wel genieten en als er iets is wat Gusto graag doet is dat genieten...genieten van dames...maar ik mag wel zeggen dit is óók genieten...
    Voor degenen die Gusto's verhalen wél lezen , en niet enkel van de afgelopen maanden maar van de afgelopen 4 jaren, ja heren niet schrikken,tis effe worstelen, die kunnen zien dat Gusto het toch even anders heeft aangepakt. Uit die recensies kun je destilleren dat ie zijn aandelen netjes heeft gespreid over verschillende clubs en over verschillende dames. Soms zijn dames zo goed dat je gewoon persoonlijk op hen inzet. .
    Als je uit mijn huidige verhalen meent te destilleren dat Gusto ( enkel) zijn aandelen in Jenny's zou hebben gestopt, dan heb je, met alle respect( nou ja) niet goed gelezen. Zou ik niet in Tessy in Acapulco een paar aandelen hebben gestopt, wat te denken van mijn lyrische recensies over Golden Time.......van weleer... wat te denken van al die andere "positieve " verhalen.... Juist heren , deze Gusto zou hij niet zijn aandelen netjes gespreid hebben over meerdere clubs..... jullie geven toch je geld overal uit, dus waarom zou een goed aandeelhouder niet overal iets uitzetten?????

    Nee heren, aangezien de beste stuurlui op de Wallen zitten, ik bedoel aan wal zitten, heeft ook deze "aandeelhouder" het helemaal verkeerd aangepakt. Nu , na 4 jaar kan hij inderdaad zich een goed beeld vormen waar hij zijn aandelen had moéten uitzetten.... Ik kan je echter aangeven.... als ijsbeer ... blijf aan deze zijde van de bar en van de meiden... achter de bar, is het terrein van mensen van een heel ander pluimage als waar jij en ik toe horen of zich toe aangetrokken voelen... Gusto vangt af en toe wat op en is op dit moment blij dat ie nooit een enkel aandeel in welk eender club heeft gestopt.... eerlijk is eerlijk, als je soms ziet hoe bepaaplde clubs draaien, denk je wel eens....hád ik maar....
    De oplossing is simpel, het geld wat je aan dames uitgeeft kun je niet meer in aandelen investeren..... Het geld wat je in dames en clubs stopt daarvan weet je tenminste wél dat je er plezier voor terug krijgt..... je leest immers de recensies goed door...aaahummmm.... je bent op de hoogte van wat dames presteren en van wat er in clubs te krijgen is....
    Af en toe denk je wel eens , had ik maar meegedaan ...maar ben nou eerlijk...wie wil er nu werkelijk betrokken worden in iets wat verder gaat dan enkel wat we met onze dames meemaken....
    Je hoort, leest en ziet wel eens wat...

    En jawel hoor Gusto kan zich goed beheersen en beperken tot het puur genieten van de dames.... degenenen die dat uit mijn recensies opmaken, die lezen het zoals het geschreven is. Degenen die er iets anders uit halen wens ik veel succes ....ik mag hopen dat zij zelf ooit eens mogen genieten van de dames zoals deze eenvoudige Gusto ijsbeer dat nog keer op keer mag.

    Heren, het is gewoon heerlijk en kom maar eens in menig buitenland...dan weet je weer in wat voor een mooi Saunaclubland wij mogen leven.......

    ps . Vanwege mijn buitenlandse vrienden is het even niet mogelijk clubs te bezoeken. Als je net als vandaag op Schiphol maar ook in Amsterdam die overvloed aan lekkere en mooie dames van tientallen nationaliteiten ziet is dat eigenlijk een regelrechte pijniging voor jouw als ijsbeer.... je bent zo gewend dat je voor 50 euro van dát moois kan genieten wat je onder ogen krijgt. In Amsterdam is dat anders, al dat Latina en Afrika gebeuren wat daar mooi gekleed, heerlijk en sexy uitziend rondbanjert....
    Gusto kijkt nu al uit naar de dag dat ie weer terug op Schiphol is om zijn vrienden terug op de vlieger te zetten en linea erecta richting Duitsland te vliegen en daar te genieten, genieten en nog eens te genieten....

    heren, we hebben het goed....

    Gustomass..
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  10. #60
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Hey Mupke, Van Harte gefeliciteerd!!






    Hey meisje, mien mupke, van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er maar een mooie dag van en vrijdagavond gaan we het lekker vieren , Ok??







    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  11. #61
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch message nr 1500 ........another milestone

    een aantal van 1500 berichten kan ik toch niet zó maar voorbij laten gaan....




    another milestone.........this happens to be my message nr 1500

    Despite those many lovely and sweet dark ladies who are doing their utmost best to change my mind........


    for me you are still the one and only... and " I am the one who really loves you...." (- Lenny Kravitz.)


    Meanwhile I hope you are in good health and that you are happy where ever you are and with whom you are right now.

    with respect for you Dear Jenny Angel.

    Gustomass.....


    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  12. #62
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    een aantal van 1500 berichten kan ik toch niet zó maar voorbij laten gaan....
    Op basis van de kwantiteit van zijn berichten in combinatie met de lyrische toonzetting en de gedetailleerde uiteenzettingen van zijn clubbezoeken, nomineer ik Gustomass voor de ere-titel van:

    GROOTSTE OUWEHOER VAN DIT FORUM

    Jouw lieftallige pareltje probeerde mij vrijdag aan de haak te slaan, maar je begrijpt dat ik mij niet aan de geliefde van mede-forum-gangers ga wagen. Toen is ze uit verdriet, maar achter de speelautomaat gaan zitten en daar rolde meer geld uit, dan ze met een kamerbezoek zou hebben binengehaald Eind goed, al goed.
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

  13. #63
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:58
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht


    another milestone.........this happens to be my message nr 1500
    @Gusto,



    Proficiat en op naar de volgende 1500 berichten!

    Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #64
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch de groetjes aan 2horny4u

    De groetjes aan 2horny4u die nu met een inburgeringscursus in het Bayerische bezig is....:smile::smile:.

    Deze illustratie zou zó maar in zijn instructie kunnen voorkomen.

    Gustomass

    http://www.saunaclubforum.net/forum/...5&postcount=23
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 27 september 2009 om 07:40
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. #65
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Böse de smerigste hoer allertijden!!!

    Dames en heren,

    U bent gewaarschuwd; dit zijn jullie niet van mij gewend.

    De smerigste hoer, die hoef ik gelukkig al sinds december 2005 niet meer te neuken.
    Ik mag er nog wél nog stééds elke maand netjes voor dokken.
    Het is daarmee ook de duurste hoer die ik ooit geneukt heb.
    Nog erger, de schade die ze mij maar vooral haar en mijn kinderen aan doet is met geen geld goed te maken. Onherstelbaar is nu eenmaal onherstelbaar.!!
    Dit zeg je niet over de moeder van je kinderen...Nee, dat klopt. Daarom ROEP IK HET DAN OOK HARDOP UIT!!!!.

    In heel mijn wandelcarrière heb ik nooit een DVP hoer genoemd. Dat zal ik ook nooit doen.
    Simpelweg omdat ik hen niet zo zie.

    Ik ken maar één smerige hoer en daar wil ik het ook bij houden.

    Door haar wordt ik nog dag en nacht psychish geneukt, ongevraagd, sneaky en ongegeneerd hard. Ik moet ervoor dokken, maar mijn kinderen gaan hier psychisch aan kapot.

    De hulpinstanties in Nederland....wie heeft er ervaring mee.?? U hopelijk niet. Ik wél intussen, helaas...... Noem ze met naam en toenaam, Jeugdzorg, Rubicon, RIAGG, Crisisopvang en Adolescentenkliniek....maar Politie, allemaal laten ze zich, net als ik inpakken door die ene hoer, de smerigste hoer van Nederland, van de wereld.
    En dit kan állemaal , állemaal in Nederland en niemand doet iets, helemáál niks...
    en waarom doet niemand iets....Mevrouw moest zonodig samen gaan wonen met een oplichter, een mislukte meesteroplichter nog wel , wat nog erger is dan een geslaagde, want die zou wél op dat eiland in de Stille Zuidzee zitten.
    Ja je ziet het goed,onlangs nog in het nieuws " vrouwen vallen op foute mannen, gedetineerden" Mijn (ex-) hoer was dit onderzoek enkele jáártjes voor. Helaas voor mijn kids en mijzelf.
    En ja, als je in Nederland met Oplichting te maken hebt ben je enkel vrij en onaantastbaar en onschendbaar als...... ..als je zélf die oplichter bent.
    In alle andere gevallen ben je slachtoffer en hopeloos verloren.
    Dat is Nederland!!!!!!!!!!.

    Zijn slachtoffers worden door de hulpverlening( die óók angstig in hun schulpje terugkrabbelen) nog eens een stuk nagetrapt in de shit in die al zo groot is. Dit is Nederland , echt dit is een stukje Nederland!!!!

    Wat is dit nu allemaal , hoor ik jullie al roepen.!!!
    Nou, gewoon, het alledaagse leven van een gewoon ijsbeertje ....niet meer en niet minder.
    Het leed is onbeschrijflijk.
    Niemand maar dan ook niemand doet wat.... er is een ex-gedetineerde in het spel en dan trekt iedereen zich wijselijk terug....bang, bang bang...ik zeg bah! bah! bah!
    Die ex-gedetineerde, daar woont een kind van je bij in samen met de moeder van dat kind.

    Reclame doet me heel weinig. Dat krijg je bij een overdosis van iets.
    Eén reclame doet me wel héél veel. Een stem van een loeder ( uh sorry, een vrouw die een doorsnee NL huisvrouw moet voorstellen) vraagt " Bent u ook gelukkig getrouwd??? " " Ik wél"... "www.secondlife.com." Wálgen doe ik ervan.Wálgen. Hiermee worden méér huwelijken opgebroken dan met het saunabezoek wat menig getrouwd man doet.

    Tot zo ver dit relaas.

    Ik mag hopen dat dit U allen nieuw in de oren klinkt en dat u iets dergelijks nooooiiiit hoeft mee te maken.

    Ondanks dit alles.... blijven we gewoon genieten van al die dames die heerlijke maar zeker de eerlijkste sex denkbaar met ons willen delen.

    Gustomass ondanks alles nog helemaal in zijn sas!!!.
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 1 oktober 2009 om 20:26
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  16. #66
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch gequote van de radio...

    gequote van de radio vanavond.

    "humor is overwonnen droefheid" - Godfried Bomans.

    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  17. #67
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    26 april 2024 @ 21:46
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Hoeren zijn erger dan Boeren!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    Dames en heren,

    U bent gewaarschuwd; dit zijn jullie niet van mij gewend.

    De smerigste hoer, die hoef ik gelukkig al sinds december 2005 niet meer te neuken.
    Ik mag er nog wél nog stééds elke maand netjes voor dokken.
    Het is daarmee ook de duurste hoer die ik ooit geneukt heb.
    Nog erger, de schade die ze mij maar vooral haar en mijn kinderen aan doet is met geen geld goed te maken. Onherstelbaar is nu eenmaal onherstelbaar.!!
    Dit zeg je niet over de moeder van je kinderen...Nee, dat klopt. Daarom ROEP IK HET DAN OOK HARDOP UIT!!!!.

    In heel mijn wandelcarrière heb ik nooit een DVP hoer genoemd. Dat zal ik ook nooit doen.
    Simpelweg omdat ik hen niet zo zie.

    Ik ken maar één smerige hoer en daar wil ik het ook bij houden.

    Door haar wordt ik nog dag en nacht psychish geneukt, ongevraagd, sneaky en ongegeneerd hard. Ik moet ervoor dokken, maar mijn kinderen gaan hier psychisch aan kapot.

    De hulpinstanties in Nederland....wie heeft er ervaring mee.?? U hopelijk niet. Ik wél intussen, helaas...... Noem ze met naam en toenaam, Jeugdzorg, Rubicon, RIAGG, Crisisopvang en Adolescentenkliniek....maar Politie, allemaal laten ze zich, net als ik inpakken door die ene hoer, de smerigste hoer van Nederland, van de wereld.
    En dit kan állemaal , állemaal in Nederland en niemand doet iets, helemáál niks...
    en waarom doet niemand iets....Mevrouw moest zonodig samen gaan wonen met een oplichter, een mislukte meesteroplichter nog wel , wat nog erger is dan een geslaagde, want die zou wél op dat eiland in de Stille Zuidzee zitten.
    Ja je ziet het goed,onlangs nog in het nieuws " vrouwen vallen op foute mannen, gedetineerden" Mijn (ex-) hoer was dit onderzoek enkele jáártjes voor. Helaas voor mijn kids en mijzelf.
    En ja, als je in Nederland met Oplichting te maken hebt ben je enkel vrij en onaantastbaar en onschendbaar als...... ..als je zélf die oplichter bent.
    In alle andere gevallen ben je slachtoffer en hopeloos verloren.
    Dat is Nederland!!!!!!!!!!.

    Zijn slachtoffers worden door de hulpverlening( die óók angstig in hun schulpje terugkrabbelen) nog eens een stuk nagetrapt in de shit in die al zo groot is. Dit is Nederland , echt dit is een stukje Nederland!!!!

    Wat is dit nu allemaal , hoor ik jullie al roepen.!!!
    Nou, gewoon, het alledaagse leven van een gewoon ijsbeertje ....niet meer en niet minder.
    Het leed is onbeschrijflijk.
    Niemand maar dan ook niemand doet wat.... er is een ex-gedetineerde in het spel en dan trekt iedereen zich wijselijk terug....bang, bang bang...ik zeg bah! bah! bah!
    Die ex-gedetineerde, daar woont een kind van je bij in samen met de moeder van dat kind.

    Reclame doet me heel weinig. Dat krijg je bij een overdosis van iets.
    Eén reclame doet me wel héél veel. Een stem van een loeder ( uh sorry, een vrouw die een doorsnee NL huisvrouw moet voorstellen) vraagt " Bent u ook gelukkig getrouwd??? " " Ik wél"... "www.secondlife.com." Wálgen doe ik ervan.Wálgen. Hiermee worden méér huwelijken opgebroken dan met het saunabezoek wat menig getrouwd man doet.

    Tot zo ver dit relaas.

    Ik mag hopen dat dit U allen nieuw in de oren klinkt en dat u iets dergelijks nooooiiiit hoeft mee te maken.

    Ondanks dit alles.... blijven we gewoon genieten van al die dames die heerlijke maar zeker de eerlijkste sex denkbaar met ons willen delen.

    Gustomass ondanks alles nog helemaal in zijn sas!!!.
    Hallo Gustomass Josef heeft dit ingrijpende/hartverscheurende verhaal gelezen. En het heeft mij diep geraakt.Met het onderwerp Hoeren zijn erger dan Boeren bedoel ik van wat een boer teeld of kweekt,fokt kun je eten!!! Maar van een Hoer kun je alleen snoepen? Die vreten/plukken je kaal ,niet allemaal? Josef is nog nooit getrouwd geweest! Maar nu ik dit verhaal lees krap ik mij wel 10 keer achter de oren.Josef heeft dat ook mee gemaakt in mijn familie. Mijn oudste zuster moest zo nodig het bed in duiken met een collega van haar. Die man wou in dat bedrijf hogerop komen en gebruikte mijn zus daar voor.Want Josef zijn zus had een belangrijke functie in dat bedrijf.Maar mijn zus was gewoon getrouwd en had een geadopteerde zoon uit Brazilie.Maar ja mijn zus was hopeloos verliefd op die man op het werk.Die man gebruikte haar! maar dat had zij niet door kennelijk was hij zo goed in bed.Maar na 2 maanden toen het niet lukte hoger op teklimmen.Dumpte hij mijn zus bij mijn ouders. Gevolg zij zat de helen dag te janken.Ze heeft ook niet lang bij mijn ouders gewoond ,want zij kreeg ruzie met mijn vader.En na veel omzwervingen hier en daar gewoond ,zelfs bij een tante. Is ze toch weer bij haar man gaan wonen en haar zoon.Ze was gewoon nog getrouwd met hem.Maar na 5 jaar na dat slippertje ,heeft mij zus de knoop door gehakt.En is ze gaan scheiden.Na vijf jaar liep ze weer tegen een man op.Ze was hopeloos verliefd op die man.Maar deze man had ook een verleden,hij had een zoon bij een anderen vrouw.En daar kwam mijn zuster achter.Waar na er ruzie ontstond ,omdat hij stiekem met die vrouw om ging.En dat pikte ze niet waarop die man het uit maakte.Kortom nu werdt zij gestrafd door God.En ook Josef zijn jongste broer is gescheiden.Die treft geen schuld ,daar ging ook de vrouw des huizes vreemd.Die lag met een anderen man in bed.Waarop mijn broer ging scheiden.Die had ook 1 zoon en die is nog steeds bij zijn vader.Josef vraagt wel eens aan mijn jongste broer of hij mee gaat naar een club in Duitsland.Maar dat doet hij beslist niet zegt hij,dan moet hij wel heel hopeloos zijn wil hij mee gaan vertelde hij mij.En dan heeft josef nog een zus en een broer .Maar die zijn nog wel getrouwd en hebben ook kinderen.Maar Josef is wel eens een paar keer hevig verliefd geweest.Maar dat waren allemaal dames uit dat sexwereldje .En die hebben Josef ook flink bedrogen en uitgekleed.Maar gelukkig is er maar een vrouw op de ganze aarde die Josef vertrouwd.En van Josef houd .En dat is mijn bloed eigen moeder.Maar die heeft ook niet het eeuwige leven! Dus Josef gaat niet op jacht naar een vrouw? Maar ik blijf wel het jacht terrein verkennen.En als ik dan ooit ??? Ga trouwen! dan is het op huwlijksevoorwaarde.Beste Gustomass Jij hebt mij behoorlijk ontroerd met je verhaal.En ik hoop dat ik volgendekeren leukeren verhalen mag lezen.Ps heel veel sterkte Gustomass. Groetje Josef

  18. #68
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Een start voor een eindeloze soap op TV .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  19. #69
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Lin op de Amsterdamse Wallen...

    Onlangs mocht Gusto nog eens over de Wallen slenteren.
    Het was in de avonduren, dus alles lekker verlicht en in mooie sferen.
    Tja, ben je in de buurt, even aanwippen kan geen kwaad en wie weet tref je nog iets leuks.

    De sfeer zat er goed in. Wil je nationaliteiten zien, loop dan gewoon lekker tussen de toeristen in Amsterdam. Internationaler kan het niet. Even een lekkere Vlaamse friet , een Scharnilleke genomen en vol energie richting Wallen.

    Veel mensen, véél jonge mensen die rondslentereden en gekheid met elkaar maakten. Hier kan Gusto zo heerlijk van genieten en dat deed ie dan ook.
    Bij het bloemenwinkeltje meteen links na de grote Weedwinkel de Wallen opgelopen, richting die mooie Kerk.
    De eerste dame, een vriendelijke goed gevulde Afrikaanse dame... Ze moest eens weten hoe gek deze Gusto op Afrika is....
    Verder was het al gelijk als met een dikke vette mokerhamer.
    Links ligt het winkeltje waar dames hun spulletjes halen, condooms en andere toebehoren... Dan het tippelmuseumpje en daarna begonnen de ramen....begonnen de ramen. Ook hier waren "ateliertjes "ingericht. Eentje met glazen penissen en vibrators, verder allemaal shit. Enkelen met een werkbank erin, wat "rommel" als zijnde een atelier waarvan de kunstenaar even een ommetje aan het maken is. Ik dacht even aan RP in Marisol, héél even...Kijk dat wat de dames doen fake is en een spel, dat weten we, maar zo een fake zooi als al deze shopjes en ateliertjes, zo heb ik het nog nooit gezien....Ik wil er niet aan denken met wat voor gedachten en verhalen al die buitenlandse toeristen teruggaan over ": The Red Light District" in Amsterdam... Wat een fake zooi.
    Echt de Wallen worden in sneltreinvaart afgebroken..
    wil je nog wat zien, ga snel.!!!!!!!!

    Alle bruine dames achter de kerk alles weg, gewoon weg.
    Bleven er voor amre Gusto enkel de blanke dames over. Het overgrote deel leek me uit OOstblok , het zuiden ervan te komen.
    Ongelofelijk wat een vervlakking aan aanbod hier.
    Enkele rondjes gemaakt en even de oversteek gemaakt naar de andere kant van de Kalverstraat. Daar stond, hoog op de derde verdieping een heerlijke en vrolijke Afrikaanse te dansen, te lonken alsof zij wél wist waar Gusto's voorkeuren liggen...
    Heb haar weerstaan en ben de ramen enkele keren op en neer gelopen.
    Weer terug naar de wallen.
    Daar even binnen bij het gangetje bij La Vie en Rose.... Daar zaten in begin geen dames, alles donker en doods. Later stonden er 2 (!!) dames, die er wel plezier in hadden. Één stond met een rolcentimer te spelen en te gekken...
    Ik gaf al aan dat die van mij te klein was....rondje gelopen en haar aangegeven dat ie met elk rondje 1 cm groeide....Kom binnen, ik wil je dick meten, alleen maar meten hoor.....
    De dame was goed gemutst...
    Straatjes nog even door. Achter de ramen waar Gusto een jaar of 5 geleden hele goede "gewone massages" kwam ondergaan door een Duitse dame, was nu ....wéér een massage dame aanwezig. Thai massage, footmassage, body to body...."please knock on door..." bij de volgende ronde was er een geschreven A4 tje geplakt..."Sorry, Busy!!!..". het ijzer smeden als het heet is...
    uurtje later kwam ik erlangs en liep er een Thais dametje de straat op... even wat pakken of zo.... lekker guitig...mmmm

    Toch maar doorgelopen en bij de The Old Sailor een lekker biertje gedronken.
    Mooi is daar dat je zo zicht hebt op enkele ramen( deuren ) eigenlijk, waarin een dame zich stond te presenteren zoals we het eigenlijk graag zien.....
    Een slanke dame, lange zwarte haren smal snoetje en vriendelijk lachend, ik denk Roemeens of mogelijk zuidelijk type. Deze dame heeft in die 20 minuutjes dat Gusto zijn pilsje genoot de hele tijd staan dansen, verleidend staan bewegen. Alle langskomers vriendelijk toelachend, soms verleidelijke trekken op gezicht, met vingertjes uitnodigen, gespeeld teleurgesteld reagerend als ze allemaal gewoon doorliepen. En ook altijd mannen helemaal nakijken, zodat degenen die nog effe omkeken , nog steeds dezelfde uitnodigende lach kregen als toen ze aan kwamen lopen. Het was een genot om te zien... Om de 10 passanten deed ze de deur even open en stond ze mannen te woord, vaak waren deze met 2 of 3..... leuk babbeltje van 10 -15 sec en genoeg was het weer. De dame heeft niet gescoord...jammer, deze verdiende het zo zeer.

    Verderop een straatje met dames met penis.... hoe noem je ze. Enkelen hadden een flinke bos hout voor de deur, maar dan van onderen...het was een genot om te zien...komt er een groepje jeugdige meiden en enkele jongens aanlopen. Enkele meiden zien een negerdame met een ontiegelijk grote penis in een spierwitte slip....de dames schaterden het uit van het lachen...dit is genieten voor Gusto als passant..echt lekker genieten...

    Er was volop leven in de brouwerij, ondanks dat veel ramen dicht zijn en omgetoverd zijn. Enkele hebben ze spiegels en bed laten zitten. Het bed blijkt een betonnen bak met randen, waar juist een éénpersoons matras in pasten....De wasbak was er nog en verder stond er een paspop met een mantelpakje aan...
    Toch een mooi inkijkje voor al die genen die nooit binnen zijn geweest...

    Nu weer wat verder gewandeld...Tja wat doe je...
    effe snel neuken, nee laat maar zitte...
    Eens effe informeren bij die Thaimassage dame....
    Even aankloppen en jawel hoor, komt er Thais dametje opendoen. Er komt een muur van warmte op me af...ze had de verwarming op volle toeren draaien kou daar hebben deze dametjes een hekel aan,....
    Even binnen gaan staan en tja, dan ben je eigenlijk al verkocht., Gusto vond dat niet erg,... even geinformeerd naar de mogelijkheden... Half uurtje Thaimassage was 50 euro en met erotisch massage en happy ending vroeg ze 80 euro voor...niet voor niks,eigenlijk heel duur...als je in Eindhoven voor 100 euro een uur een topmassage kan krijgen van Parel, een dominicaanse lekkernij... maar Gusto, je bent nu niet in Eindhoven maar in Amsterdam, op de Wallen, nu ze er nog zijn.,....
    Effe gedubd en gekozen voor de erotisch versie...even gaf ze nog aan, begin gewoon met die van 50 en beslis later of je meer wil....
    Dametje heette trouwens LIN..... Tja , alweer Lin voor Gusto, maar nu een andere dan van de GT...
    Lin liet me uitkleden en legde de handoeken gespreid uit op het bed. Naast het bed een mooie grote spiegel zodat je alles goed mee kon krijgen. Onlangs op massage cursus nog bevestigd gekregen dat mannen visueel opgegeild worden.... Deze spiegels en met name de plaatsing tov het bed, daar kan menig saunaclub nog een voorbeeldje aan nemen....
    Lin ontdeed zich van haar bikini achtig setje. Voor het weggaan nog even geinformeerd, maar ze had het inderdaad helemaal zelf eigenhandig gehaakt, zoals dat heet.... mag niet veel kosten blijkbaar en het stond haar heel mooi en vriendleijk.
    De massage was heel erg ok...had ietsje harder gemogen, maar ok.
    Toen mocht ik me omdraaien en legde ik me neer op mijn rug, Nu begon ze de rest nog wat te masseren maar al gauw richtte haar aandacht en haar handjes zich op mijn edele delen...
    Even lekker wat aangeraakt en ze nam plaats tussen mijn gespreidde benen. Nu toverde ze 2 handschoentejs uit een doos een deed deze aan. Zuster Lin was er helemaal klaar voor.... Toch een lekker en erotisch gevoel geeft dat. De nodige olie erop en het feest werd uitbundiger en uitbundiger. Aan de penis had ze niet genoeg en met één hand ging ze wat dieper zoeken.,.. gelukkig had ze het gauw gevonden en gaf daar een heerlijke goede prostaatmassage...deze dame weet haar weggetjes wel te vinden...Intussen ging de penismassage steeds heftiger en begon ze met geluiden mijn opwarmen te stimuleren.... Nu zou het toch wel heel snel kunnen komen, heb haar gemaand even pauze te nemen....De penishand nam rust, haar andere niet...Ze deed een hele goede prostaat massage en langzamerhand nam ze mijn penis ook weer aan....
    Bij een goede prostaatmassage verloopt het hardworden van penis lekker langzaam, maar het gevoel was héél erg goed....
    Langzaam maar zeker ging het toch naar een hoogtepunt en op het laatst gaf ik nog even het laatste zetje.... Ze gebruikte nu haar handjes heel mooi...
    Kwam naast me liggen en behandelde mijn tepels...
    Ik mocht haar borsten kneden met mijn andere hand...het kwam dichterbij en nu bleef ze me aankijken, daarbij haar ogen steeds groter makend, steeds vragender makend en haar geluidsniveau en haar frequentie steeds wat op te voeren....Het hoogtepunt was gewoon heerlijk....Ze nam een flinke bos tissuepapier en werkte een en ander weg, daarbij luid lachend van verbazing...ze moet iets gezegd hebben van ,... wat een berg, waar háál je het vandaan of iets dergelijks...
    De tijd was nog niet om...terwijl Gusto nog wat opveegde begon ze een heerlijke voetmassage te geven....heerlijk...mag je weer bijkomen van je orgasme en deze Lin geeft je een goede massage aan je voeten....
    Tot.... dat ze haar handen op mijn voeten legde, deze vastpakte en verder stopte...het moment van..."zo. en dat was het dan", was dáár..jammer maar wel voldaan...
    Lin had er iets moois van gemaakt....
    alsof ze aan klantenbinding deed...
    Hoevaak ik in de buurt was....
    Nou enkele keetjes per jaar als het meezit....
    Maar nu weet ik je te vinden.....
    Met een heerlijk gevoel nog even een afscheidskusje gegeven en gekregen en met een goed gevoel de lange thuisreis aangevangen...
    Ïk kan vanavond heerlijk slapen als ik thuis kom" gaf ik haar aan...."Yes, I think you will sleep like a baby...." zei ze me met een mooie Thaise glimlach....
    Lin had in een half uur heel goed verdiend, Gusto had méér uitgegeven dan ie zich had voorgenomen., maar ....Gusto had ook meer gekregen dan ie van een dame op de Wallen had verwacht......

    Toch nog eens terug...zolang het nog kan....

    Gustomass weer helemaal in zijn sas....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  20. #70
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Genieten van vrouwen zonder onder ze te lijden....

    Gusto was onlangs nog bij kennissen.
    Afgelopen weekend kwam ter sprake en ze waren duidelijk aan het vissen....
    Daar ben je niet voor je werk geweest , Gusto... ( ja, zo noemen ze me..).

    Toen viel me iets binnen.
    Nee, ik ben daar voor mijn hobby geweest...
    je hobby??

    Ja, "genieten van vrouwen zonder onder ze te lijden"

    Dat lijden daar heb ik genoeg van gehad, dat genieten van de dames, dat kan wat Gusto betreft niet lang genoeg voortduren.....


    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  21. #71
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Je moet de groeten hebben van juliet gustomass ze houdt nog steeds van je.

  22. #72
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Standaard heel fijn...maar uuuh wie is Juliet???

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Je moet de groeten hebben van juliet gustomass ze houdt nog steeds van je.
    Hey Dalton,
    fijn dat je de groetjes doiet maar weet echt niet welke Juliet je bedoelt.
    Zal wel niet "onze Juliet" zijn Stiffmaster, die van jaartje of 3 terug in GT. Dame kwam helemaal uit Bolivia om ons helemaal gek te maken....
    Onvergetelijke herinneringen....werkelijkwaar.

    Ps tis maar goed voor Juliet én voor ons dat het zeer waarschijnlijk niet over deze dame gaat.
    Ze zou sowieso anders zijn én...deze dame kan beter een normaal leven leiden....

    we zien wel...

    Groetjes Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  23. #73
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Ausrufezeichen Tis niet altijd rozegeur en maneschijn in Partytreff land.

    Ik kom net terug van Xanten met een ronduit kutgevoel.
    Let me explain.
    Jullie kennen mijn manier van schrijven, vaak lovend over de bezoeken en de ervaringen die ik heb mogen meemaken. Als het goed is , schrijf ik het , als het minder is, schirjf ik het ook en als het kut was, schrijf ik het ook.
    Tis bij mijn weten nog niet eerder voorgekomen.
    En dat nadat ik enkele dagen terug nog één van mijn allerbeste Xanten bezoeken heb mogen meemaken...Het kan verkeren.
    Afgelopen dinsdag vol van enthousiastme afscheid genomen van de dames. Je komt toch óók op onze Halloween Party??. Vroegen ze me haast aandringend...
    "wanneer zien we je weer? " is de vaste vraag van Vincent bij het weggaan. "Met de HalloweenParty..."was mijn antwoord. "Nee , Gusto dat is toch niks voor jou" waren de laatste en wijze woorden van Vincent toen..

    Toch op het forum geplaatst.
    Ook gevraagd om de naamsverandering door te voeren boven het draadje van Party Treff Xanten...is inmiddels gebeurd zie ik net..... Tis toch effe slikken voor me, geef ik ruiterlijk toe.

    Vanmorgen nog even getwifeld, nou ja even...Naar Xanten, waar een lekker snoepje voor me zou zijn, tussen ruim 15 andere dames, of toch naar PSR.... Vrouwtje Beyoncé weet dat heel geraffineerd te bespelen..."Hallo Schatz, guten Morgen..."
    De twijfel groeide bij Gusto, nou doet ie dat nogal snel. Ben thuis vertrekken met 2 pakken vanilla vla in de kofferbak... Dan kon ik bij afslag Geldern nog kiezen....dóór naar PSR om de vla bij Beyoncé af te leveren en tja als je er dan tóch bent.... Of abbiegen naar Xanten....
    Vele dames zouden in Xanten zijn, die Gusto enkel van de namenlijst kent en verder nog nooit had getroffen..Zou een mooie gelegenheid zijn tot kennismaking...
    De keus viel pardoes op Xanten.
    Nog even een aantal herfstfoto's gemaakt , want het lijkt dit jaar wel errug mooi te zijn.
    Toen in Xanten aangekomen en mijn auto al verder weg moeten parkeren...tis hartstikke druk, man...wat doe je...??
    "Nu we er tóch zijn..." Naar binnen en door lieve Lisa welkom geheten...Ze was als mooie Halloween hexe verkleed....
    Binnen stond de feest muziek luid, het was donker en het flitste van alle kanten...het was pas half 2 maar ze waren volop bezig...
    Omgekleed en poging gedaan om dames te herkennen..Viel lang niet mee. laura pas héél laat herkend...
    Boven in de bar waren niet veel dames....Ik had mijn schatje nog niet getrofffen...dan maar naar beneden. Daar was een gang bang in volle gang(bang) . Vele nieuwe dames, vele bekende dames, maar..... mijn schatje was er niet bij. Emily was spoorloos. Vragen doet Gusto niet, wel het schouwspel een minuut of 10 aanschouwen.. Liggen daar gewoon een kleine 15 stellen sex te hebben. neuken, aftrekken, blazen en wat al niet meer zij...
    Gusto kreeg hier gene goed gevoel bij. Véél te vol, véél te druk, echt snel afwerkwerk...meer was het gewoon niet...
    Maar met zo'n drukte kun je van de dames niet anders verwachten...
    Moet zeggen er waren een aantal hele leuke , jonge en goeduitziende dames bij... dat smaakte naar meer. Er waren ook enkel ietsje oudere b ij, voor mij geen probleem, maar voor mijn jongere ijsbeercollega's ligt dat anders, zeg maar is dat ongemakkelijker liggen.
    Geen Emily te bekennen, en voor het einde van de gangbang naar boven gestapt... heb echt zéér sterk overwogen om me aan te kleden en om op te stappen...Plan B, ( Beyoncé) lag nog open...
    Afijn, naar boven en toch nog een rondje door de bar gemaakt...Daar stond Emily zich een broodje te smeren...heb haar héél blij begroet...
    Ze was wat later binnen...Ik heb je overal gezocht, niet gevonden, ik stond op punt om te vertrekken..."aber hier bin ich doch??"
    Na het eten zijn we lekker samen afgedaald in de aparte kamer... Daar heb ik , wat zeg ik, hebben we een super de super mooie sessie mogen hebben. We hebbenruim, we hebben héél ruim de tijd genomen... Het was geweldig,zo mogelijk nog beter dan afgelopen disndag... je leert elkaar beter kennen...
    Haar een massage aangeboden, maar dat zou toch net iets té lang gaan duren... die zou later komen, en een uurtje later, toen ik net Vincent had verteld hoe goed de sessie met Emily was geweest, lag ze daar even helemaal vrij op het grote matras...Haar daar de massage gegeven..het was heerlijk te doen om Jenny2, zoals ze al genoemd werd, te masseren..

    Met deze 2 sessies toch gauw 1,5 richting 2 uurtjes bezig geweest met elkaar.
    Ik zou nog een keer met haar gaan, later op de avond...
    Ik had haar gezegd dat zij de rede van mijn komst was vandaag...."Oh really"vroeg ze me verbaasd..
    Het feest bleef op volle toeren draaien en de dames hadden het druk. Alles werd gedraaid en afgewerkt in gangbang sessies, hoewel enkelen de dans wisten te ontspringen.... aantal dames deed het liever waneer zij zin hadden...
    Vanaf het begin was een groot aantal lieden erg luidruchtig. Er werd bier gedronken bij het leven...
    Niks mis mee, tot zekere hoogte...
    Het snelle afwerken , daar zag lang niet iedereen het mooie van in.
    Anderen vond het wel een mooi schouwspel...met 15 paren bezig in de grote wiese en dan 10 tot 15 man die ernaar staan te kijken....Leuk, dat wel, zeker voor de steeds meer in stemming rakende Hollandse bierzuipende lieden...
    Andere hebben mogelijk gedacht als Gusto, dat dit niet meer leuk was voor zowel gasten als voor de dames.... Een beetje onmenselijk eigenlijk wel.
    Het was 'zo anders dan op een normale dag.... Iemand die vandaag voor het eerste was, krijgt een totaal verkeerde indruk van het fenomeen partytreff....Dat vind Gusto in het algemeen zo...Al die partys en feestjes...het is eigenlijk allemaal niks en er gebeurd blijkbaar ook wat eerder iets....
    Gusto wilde rochting Emily niet te opdringerig overkomen en begon pas na een uur of 3 à 4 een beetje aanstalten te amken, Intussen vaak genoeg in kunnen springen op de grote matras , maar dat gewoonweg niet gedaan. Uberhaupt keine Lust dazu... mooie dames, goede geile sex, aantal anaal...tja, maar het kwam niet in me op.
    Ik wilde me sparen voor Emily.
    Zo ruim na het eten, zo tegen 8 uur, haar even gepeild. Wanneer kunnen we het beste gaan...Haar nog een wijn gehaald aan de bar. Terugkomend krijg je een snauw van een van die intussen flink aangeschoten...sorry....lollige Hollanders.... Bij het neerzetten van haar wijn: "Jij wacht maar eens een dik uur op je beurt..." kwam uit de mond van de arrogantste kwal.... Moest me effe bij elkaar rapen, maar wilde het niet uit de hand laten lopen...Een Hausverbot, daar schiet ik helemaal niks mee op.
    Die kwallen gelaten voor wat het was...Schaamde me wel voor die gasten.
    Later op de avond, gaan ze nog steeds mee op de matras...zie je daar die dames pijpen, rukken en trekken aan die lullen die lang lulletje blijven vanwege de alcoholische inhoud en op het einde na flink zwoegen van de dames al dan niet tot iets komen wat dan een orgasme moet heten....
    Nou, het is onmenselijk, om dat die meiden te laten doen...
    Een dame werd de warmte en de dode lucht even te veel en ze moest even bijkomen. Een natte handdoek en rust doet veel. later een douche genomen en even de frisse lucht buiten opgezocht...
    Toen dit meisje daar uitgeteld lag, toen zag je die kwallen nergens, nee..
    Heb haar wel wat bij mogen staan...dta doet goed.
    Mijn humeur daalde nu sneller en sneller...
    Intussen verschenen boven een aantal personen die het lijstje met ingredienten om er een kutdag van te maken snel aanvulden.
    Ik wil daar even niet op ingaan, persoonlijke zaken liggen nu eenmaal zoals ze liggen.
    Intussen was het een beetje de tijd die Emily me had aangegeven, die anderhalf uur gingen langzaam voorbij voor mij...
    Nu liep er intussen een man achter haar die heel graag wilde. Er waren er meerderen, maar niet ieder durft een dame te bejagen in zo een drukke situatie...ben ervan overtuigd dat wie vandaag zijn fatsoen heeft gehouden en netjes wachtte op dame, of iets met haar afsprak, dat die mannen, deels achter het net hebben gevist...
    Dat is niet zoals het hoort, die betalen ook 100 euri entree. Toch???
    Emily wilde haar "stalker"eerst even doen en dan...en dan zou Gusto mogen...hij had er zin in...
    Eenmaal beneden was alles vol. Een apart bed was niet verkrijgbaar...een ruimte waar een raam open kon, was wel goed voor haar toestand...
    wachtend op een kamer, kropen er enkelen weer gewoon naar haar toe en effe later lagen ze al weer op of aan haar.
    Meisje kreeg geen rust.
    Toen ik heel blij kwam zeggen dat een kamer vrij was.....
    wilde ze, begrijpelijk, even uitrusten, wat drinken etc...
    Dit was de laaste gangbang en Gusto zag zijn kansen nu in sneltreinvaart vervliegen...kwam haar nog tegen op de gang, effe gebabbeld en conclusie was, ja ik was teleurgesteld, op zijn zachtst gezegd...
    Die zuipende gasten en enkele anderen hadden het voor mekaar, om haar van mij vandaan te houden.Daar sta je dan met je nette gedrag, met je fatsoenlijke gedrag....Dat was kut met peren, had het zich in Holland afgespeeld...
    Heb haar later toch nog even gesproken en gerustgesteld.... het was niet vanwege haar....
    nee het was toch zo dat Gusto met haar 's middags een sessie superde super had mogen hebben...Heb haar daar vele malen voor bedankt..het wás geweldig, wat deze meid kan....

    Kort na half 12 werd eigenlijk abrupt het feest afgekapt..lichten aan, geen vriendelijke aankondiging zoals we dat toch gewend zijn...
    Nee, de sfeer was er bij de theke en leiding blijkbaar niet....
    uurtje tevoren was er iets geweest met Halloween, een soort waarzeggingen over verleden, heden en je toekomst.

    Bij het naar huis gaan, kreeg ik spontaan een song in mijn kop. "Maybe the last time , baby" van de Stones...
    Bij Vincent mijn sleutel afgegeven en op zijn vraag, heb j weer een superdag mogen hebben, hem ronduit geantwoord dat het een kutdag was geweest. Al die klootzakken, zoals ik intussen over hen dacht...

    wat is nu de moraal van dit veel te lange verhaal???

    Schoenmaker blijf bij je leest.
    Gusto zoekt rust, veel tijd voor sex. quality sex zeg maar..
    dat is er op Partys niet, vaak niet.
    Daarom zal Gusto voorlopig de partys gaan mijden. Wat ie eigenlijk altijd al deed.....

    Ben ervan overtuigd dat bij een (snel) volgend bezoek het weer helemaal ouderwets goed zal mogen zijn...Vandaag was nu eenmaal iets anders...
    Ben het na dit pennen al weer grotendeels kwijt....

    Ik wil Emily toch bedanken voor het prachtige wat we samen hebben mogen genieten vandaag....

    Gustomass toch nog in zijn sas.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  24. #74
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard xanten...

    Dat is balen Gusto.. ik heb ook op het punt gestaan om tekomen naar xanten. Maar op het allerlaaste in de auto toch maar voor GT gekozen. Ik ben eerder heel vaak in Xanten geweest 1 a 2 keer in de week meestal. Maar het laaste half niet meer. Veelal voor mij niet de juiste damens o.a de leeftijd of de omvang. Maar ik weet dat je niet alles kan verwachten voor 100,- daarom ga ik er niet over zeuren of schrijven wat ik er allemaal mis vind. Maar gisteren zag ik zo'n grote lijst met nieuwe damens en was toch heel benieuwt. Zeker om dat er meerdere jonge damens waren. Gelukkig heb ik een goed besluit genomen en mn kruit in GT verspoten. Anders was het bij mij verkeerd afgelopen denk ik. ik kan er niet tegen dat die galbakken zo tekeer gaan in een club. Zeker niet als ze met de damens niet goed omgaan. :krach::krach: Maar hoe waren die nieuwe jonge damens die niet beschreven zijn op de site?? ik ben wel benieuwt groet bbertb

  25. #75
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard tipje

    http://www.comonline.be/klanten/victoria/ (wie weet als je eens in de buurt bent)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:17.

Living Room 468*60