Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 85 van 85

Discussie: Gustomass

  1. #76
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ja, Gusto, ik was wat later binnen en ook wat eerder weg, maar het verbaast me niets met die drukte en dat bier. Ik zal niet zeggen dat ik een slechte dag had, maar het was gewoon te druk voor mooi. Van de nieuwe dames waren sommigen best wel knap te noemen.
    Maar smaken verschillen nu eenmaal en ik knap absoluut af op dikke vrouwen.
    En dat is het wat me in Xanten tegenstaat, je bent met een leuke slanke meid bezig en zo'n honderd kilo brok komt het even overnemen. Dat werkt bij mij dus niet.
    Een vermakelijk moment vond ik wel toen ik met Josephine beneden kwam en Elvira me begroette van achter de lul die ze aan het pijpen was:"Ha, wie geht's? Ich habe dich sofort wiedererkannt."
    In Xanten kom ik eigenlijk alleen als ik in de buurt ben en geen zin heb om verder te rijden, en zo zal het wel blijven.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  2. #77
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Standaard

    Het is alweer een heeeele tijd geleden dat Gusto regelmatig onderweg was in Partytreff land en Saunaclubland.
    Als ik zo de verhalen lees van de laatste tijd, kan ik me nog steeds een heel goede voorstelling maken wat ik zoals "mis" .
    Je wordt een dagje en een jaartje ouder, hebt een ander leven maar toch denk je nog vaak terug aan de gouden tijden van weleer. Ik mocht genieten van ca 2006 tot einde 2009. Vanaf die tijd enkele relaties mogen hebben .

    Onlangs nog eens naar de Weihnachtsmarkt in Xanten geweest.
    Deze zomer nog eens de oude lokatie van Partytreff Xanten opgezocht. was nog net te vinden. sjonge wat is er veel gebouwd daar in de omgeving.


    Onherroepelijk komen bij Partytreff Xanten toch meerdere personen opborrelen in mijn geheugen.
    Sjonge wat een mooie tijd mogen beleven daar. Hoe zou het met die mensen zijn?? Met Jürgen, met Vincent en met Günther, met Bibi, metElvira en met Emily?? die daar de tent draaiende wisten te houden.

    maar eerlijk is eerlijk, hoe zou het met Jenny zijn. Die was voor mij toch wel heel erg speciaal. Zoveel tijd als ik toendertijd met haar heb mogen doorbrengen, zo weinig van haar vernomen in de afgelopen 13 jaar. helemaal niets meer. geen idee. . Ik schrik zelf van hoeveel jaren het al terug is... en het mooie hangt nog bij me als was het allemaal enkele jaartjes geleden.
    Heeft iemand een idee hoe het gaat met Jenny? of waar ze verblijven kan.
    Sjonge wat zou ik graag deze vrouw nog eens ontmoeten, gewoon eens lekker b(l)ijpraten over toen. en natuurlijk over hoe het ons beiden nu vergaat.

    Het zou me wat waard zijn als iemand me op weg zou kunnen helpen....
    Dus, elke tip, hoe klein ook op het eerste gezicht , elke tip is welkom...'
    ik ben benieuwd.

    alvast heel erg bedankt .

    allemaal alvast een goede jaarwisseling gewenst en een gezond 2023.

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  3. Onderstaande 9 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 december 2022),Badslippers (26 december 2022),Bonkieman 69 ( 5 januari 2023),Eddy_V (26 december 2022),Massi (28 januari 2023),molaar (26 december 2022),pcenter (26 december 2022),schoolmeester (26 december 2022),seqoya (11 januari 2023)

  4. #78
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Gustomass, waren inderdaad mooie en gezellige tijden in het oude Xanten.
    Later die nieuwe locatie ben ik nooit geweest.
    Ik bewaar vooral goede gedachten aan Elvira.
    Ze was niet de jongste, maar oh wat een service.

    Groet, schoolmeester.

  5. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Gustomass (26 december 2022)

  6. #79
    Geregistreerd
    5 augustus 2006
    Last Online
    15 april 2024 @ 12:21
    Berichten
    284
    Discussies
    2
    Thanks
    17
    Thanked
    674 in 93 posts

    Standaard

    Inderdaad Gustomass was geweldig daar.
    Denk zelf dat ik in de periode 2005 tot 2010 zowat iedere maand er wel 1x was en soms vaker.
    Wat een service daar, 100 euro entree en onbeperkt sex en eten en drank.
    Ook Jurgen en zijn vrouw waren super, later nam Jenny de tent over meen ik me te herinneren.
    Ook was eer een super mooie slanke poolse dame Pamela genaamd, die zou in iedere saunaclub volle zalen trekken.
    Zou ook nog wel eens willen vernemen hoe het nu met haar is, omdat we in die tijd veel samen waren en ook eens samen getrouwd zijn in de club als spel natuurlijk, altijd leuk vermaak daar.
    Schat haar nu toch zeker midden 40 jaar.
    Ook was Elvira super, altijd daar zowat en ging heerlijk tekeer.
    Jenny inderdaad een zwarte parel, bij het na huis gaan vaker nog een pijpbeurt gekregen.
    In de begin jaren was jenny steeds vaker samen met Ola, deden heerlijk mannen verwennen op grootte bed.
    Later werd zij zetbaas / cheffin daar, en was ze nog maar af en toe op matras te vinden.
    Eten was er ook altijd heerlijk.
    De nieuwe Xanten niet meer geweest, maar wat was die oude xanten een paradijs.

    Piepo…

  7. Onderstaande 4 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (26 december 2022),Gustomass (26 december 2022),Massi (28 januari 2023),schoolmeester (26 december 2022)

  8. #80
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    waren mooie tijden ook in GT, Gusto...samen afspreken vroeg in de middag .. en zoveel bekende ijsberentreffen! Met 2horny4u waren we de drei muschikettiere ...veel gelachen...
    maar aan alles komt een eind... mijn saunaclub bezoeken liggen ook achter mij en pas nog een keer in acapulco gold geweest maar kon mijn draai er niet vinden. Mijn tent was toch echt GT
    en daar zou ik nog wel heen willen maar helaas alles afgebrand en ons DNA ook weg daar dat is dan wel weer een voordeel want daar lag nog heel veel dna van ons..

    is er nog iets dat in de richting van GT komt wat in de buurt ligt ? Dan wil ik toch wel weer eens gaan kijken !! groeten aan iedereen die mij nog kent !!

  9. Onderstaande 2 leden hebben seqoya bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 januari 2023),Massi (28 januari 2023)

  10. #81
    Geregistreerd
    13 december 2022
    Last Online
    Gisteren @ 21:06
    Berichten
    80
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    91 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seqoya Bekijk bericht
    Mijn tent was toch echt GT
    en daar zou ik nog wel heen willen maar helaas alles afgebrand en ons DNA ook weg daar dat is dan wel weer een voordeel want daar lag nog heel veel dna van ons..

    is er nog iets dat in de richting van GT komt wat in de buurt ligt ? Dan wil ik toch wel weer eens gaan kijken !! groeten aan iedereen die mij nog kent !!
    GT was het ook helemaal voor mij. Ik heb nog geen alternatieven gevonden en misschien kan dat wel helemaal niet.
    Groeten ook van mij (Wervelwind).

  11. #82
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:29
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.530
    Discussies
    270
    Thanks
    25.982
    Thanked
    15.795 in 6.410 posts

    Standaard

    Bij Golden Gate proberen ze het GT gevoel terug te brengen.

  12. #83
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Gisteren @ 19:50
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.109
    Discussies
    112
    Thanks
    14.143
    Thanked
    5.792 in 2.934 posts

    Standaard

    Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit welke saunaclub ik bezoek.
    Als de dames maar heet zijn, en het bier koud, dan kan mijn dag vrijwel niet meer stuk.

    Groet, schoolmeester.

  13. Onderstaande leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    boy56 (11 januari 2023)

  14. #84
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Standaard

    Sauna clubben voor Gustomass. Voorgenieten, genieten, nagenieten, mijmeren....
    Afgelopen zondag mocht weer eens zo een dag zijn.
    Die dag begon eigenlijk gisteravond toen Gusto op de Duitse Arte een superregistratie mocht bekijken over vulkanen.
    Het Duitse echtpaar Kraft heeft in hun leven een hele serie prachtige opnames gemaakt van active vulkanen , hun uitbarstingen en later de gevolgen voor de omgeving.
    De gekozen muziek was heel passend en bij de Mexicaanse vulkaan werd een mexicaanse zangeres gespeeld, haar naam kreeg ik maar niet te pakken....
    Wel dacht ik, morgen als ik Rosa tref zal ik eens bij haar vragen. Resultaat, Gusto zit deze recensie te schrijven met inderdaad een concert van Ana Gabriel op de laptop. Hoe mooi kan het leven zijn...Inderdaad, Rosa noemde de naam van Ana Gabriel meteen toen ik het had over een Mexicaanse zangeres met een stem vol emotiones....
    En , heel eerlijk, de stem van Rosa heeft ook wat van deze zangeres....als ze praat dan... zingen heeft ze niet voor me gedaan... daar hadden we geen tijd voor...of tewel daar heb ik haar geen tijd voor gegeven....flauw he..
    Entiendo... Gusto mocht n week of 6 geleden deze Rosa treffen op een kruk aan de bar bij Penelope...
    Meteen aan de praat geraakt en ja je hoort wat Spaans en je kaatst een woordje spaans terug en het ijs is gebroken.
    Rosa komt uit Cuba en heeft daar nog haar familie. Ze is al wat op leeftijd en past daarom heel goed mij Gusto..
    Gusto mocht intussen met vandaag erbij al 3 keer een uur van deze Latina genieten...en deze Latina mocht ook al 3 keer van Gusto genieten...
    Want daar gaat Gusto wel een beetje van uit. Hij is een flink aantal jaren uit de Sauna-club-scene weg geweest en mocht intussen het genoegen hebben en het genoegen geven aan enkele vrouwen in een echte man-vrouw relatie. Met name de laatste 4 jaar gemerkt hoe "echte " sex aanvoelt en loopt...
    Nou met deze Rosa zit Gusto vrijwel op de modus van echte sex tussen man en vrouw...hoe mooi kan het zijn... in feite is deze sex met Rosa nog wat mooier dan in het echt...er is namelijk een essentieel verschil... met Rosa spreek je af voor een uur, je maakt er een heerlijk uur sex van , je betaalt je 100 euro en daarmee is het afgehandeld.
    Bij sex in het echte leven speelt er, althans in de ervaringen van Gusto vaak nog wat meer mee. zit er wel eens een addertje onder het gras, of een flinke adder...
    Het kan natuurlijk aan de opstelling van Gusto liggen, maar na de sex in het echt...is het niet voorbij...is het niet voorbij tot de volgend ekeer... nee ze gaan er van alles bijhalen... tref je een vrouw in het echt, heb je een aantal weken maanden stomende sex vele malen per week... maar dan gaat het wat minderen...wat minder vaak maar nog wel even mooi... komen er vragen, komen er vermoedens... vooral na enkele jaren.... het eerste jaar kon je 3 keer in de week...nu niet meer...de verdachtmaking dat je wat met andere vrouwen hebt ligt dan blijkbaar voor het oprapen....
    Nu terug naar Rosa, mooie en goede sex...
    Ze doet het heerlijk, ook een mooie massage body to body wat dan in feite meer is borsten to kleine Gusto menneke...
    Verder een service compleet. gewoon heerlijk van elkaar genieten.
    Rosa werkt enkel 3 dagen in het weekend en doet door de week gewone dingen...
    Vanmiddag was Gusto er tegen 15.00 uur. Haar al meteen getroffen , ze was er wat vroeger, en een mooi praatje gemaakt..een opwarmertje wat Gusto goed beviel en Gusto Menneke nog beter blijkbaar... kwam eigenlijk niet zo goed uit...deze opwinding....Gusto heeft namelijk de gewoonte het mooie tot het laatste te bewaren....Oh dan ben ik de Tira Misu zei ze met een volle lach en we kusten elkaar nog eens ... ja misschien wel zei ik maar voor mij ben je ook de hoofdmaaltijd, het voorgerecht en het nagerecht, de Tira misu als je wilt...
    Gusto had gezien dat de auto 19 C had aangewezen, zag het mooie zonneke en wilde toch eerst wel nog paar uurtjes genieten van de sauna en de ligstoelen in de tuin....Je bent per slot van rekening in een sauna.....club nietwaar...
    Heb me van Rosa losgemaakt, haar gezegd dat we elkaar later zouden treffen maar dat voelden onze lichamen al wel aan...ook zonder het te zeggen.

    Op weg naar de sauna was net het middageten geserveerd...even lekker wat frietjes, salade en kip verorberd, en dan toch het zonneke in...
    heerlijk..de ligstoelen waren voorzien van dikke kussens, handdoekje erop en liggen maar..weinig wind, fijne zon...en werkelijk heerlijke stoelen om eens goed uit te rusten..de stoelen mogen dan wat outdated zijn, het zijn niet van die strakke moderne dingen. nee, deze zijn van plastic, uit één deel, in een mooie vorm, de kopsteunen mooi verstelbaar en goede dikke kussens erin..kortom heerlijk gelegen genoten en eerlijk is eerlijk Rosa helemaal vergeten...
    Het was heerlijk, de treurwilgen boom treurde helemaal niet , integendeel, had al duizenden blaadjes van 2 cm in helder licht-lente-groen.
    Er lagen nog wel veel oude takjes onder..thuis zou Gusto opgestaan zijn om ze te verzamelen...hier niet..lekker liggen,. genieten en de mooie dingen van het leven overdenken... en even mijmeren....een week terug, precies 7 dagen terug...hier in Castrop was het nu plus 16 C.... een week terug fantastische fotos mogen maken in Islandia van mooie witte sneeuw landschappen, met veel zon maar bij min 16 C. De smartphone viel uit mn handen vanwege de koude vingers, gevoel helemaal weg..
    Wat je zo als ijsbeer( haha) allemaal mag meemaken...

    Tegen 18 uur was het dan toch tijd om er werk van te maken en is Gusto op Rosa afgestapt...
    Het voorspel van vanmiddag was eerlijk is eerlijk ook al mooi, nu naar een mooie kamer gezocht...die dames weten wel hoe ze dat doen...sleutels ruilen...kamer in... nee deze is te luid...zegt ze...wederom een hele mooie kamer gevonden, mooie spiegel....met een heel groot bed alweer...
    Weer enorm van elkaar genoten, enkele dingen ietsje anders gedaan, veel ook herhaald van vorige keren... je leert elkaar kennen, aanvoelen...mooi is dat.

    Gusto is weer helemaal terug bij af..... helemaal terug bij het begin, 18 jaar terug toen latina's een warm plekje bij hem wisten los te peuteren. Tina uit Cuba in GT, Samira Columbiaanse in GT... Tina is vermoord... Samira, nooit meer iets van gehoord...was toen 28 ( zoals de meeste meiden waren, leek het wel) moet nu dus 46 zijn...

    intussen speelt de opname van Ana Gabriel nog steeds op de achtergrond.. Muchas Gracias.... Rosa..
    gisteravond een uur zitten Googlen , maar niet op deze naam gekomen...
    Gusto had een hele stapel CD-s toen ie in Mexico mocht zijn 20 jaar geleden...van Ana en van de Mariachi muziek aldaar....en van Roxette....deze af gespeeld op een rondrit rondom het eiland Ijsland, 1800 kilometer in een oude Datsun huurauto...mijn maatje.... je moet maar overal aan denken...
    de CD-s helemaal vergeten eruit te halen.... maar nu toch weer deze muziek mogen beluisteren. Muchas Gracias, por todo, mi amor...
    maar dan wel een mi amor , telkens voor een uur....en vooral niet verliefd worden....dan ga je een andere rondweg op waar je ook je CD's kan kwijtraken....daar heeft Gusto enkele keren aan mogen proeven , en de mooie en de iets minder mooie dingen mogen ervaren....
    nee hoor, gewoon lekker genieten van afgebakende sex, zonder verantwoordelijkheden vooraf en erna. heerlijk genieten, betalen en by by tot een volgende keer...

    Heerlijk dat bij alles wat er in deze wereld verandert , dat we nog steeds saunaclubs hebben als deze....

    Mucho Gusto....

    Gusto Mass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  15. Onderstaande 6 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    Massi ( 9 maart 2024),mentholbear ( 9 maart 2024),molaar ( 9 maart 2024),schoolmeester ( 9 maart 2024),WANDELAAR5 ( 8 maart 2024),Wentelt Eefje ( 9 maart 2024)

  16. #85
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Standaard

    N lange dag saunaclubben en vastgesteld dat onze dames echte vrouwen zijn in al z'n facetten...

    Gusto zit een beetje in een 2-wekelijks ritme wat betreft t bezoeken van een saunaclub.
    Nu 2 weken geleden heerlijk in het zonneke gelegen aan het zwembad in Penelope...de zon deed zeer haar best, ik zag anderen met zonnebrandolie, die had Gusto dus vergeten.
    Hoewel mn winterhuidje niet zo sterk was, toch net niet verbrand, wel een aardige kleur op t bolleke.
    De avond afgesloten met Rosa, mijn cubaanse erotische dame van tegenwoordig.

    Toen Gusto afgelopen vrijdag het weerbericht van zaterdag bekeek zag het ernaar uit dat we best wat zon zouden kunnen krijgen, met we bedoel ik dan ze in Elsdorf...en daar is een mooie tuin met ligstoelen... De houdbaarheidsdatum van mn Golden Gate vrijkaartje begon al minder dan 3 weken te worden... en verder vind Gust Golden Gate ene hele mooie club, maar dan wel in de zomer... als de tuin en het zwembad ten volste tot hun recht kunnen komen....maar..zover is het nog niet, het moet eerst nog lente worden..
    Tevens gaat Gusto niet meedoen aan deze enorm gestegen prijzen voor de services der dames, dan maar niet of..... dan maar Else-where...bijvoorbeeld naar Els-dorf.
    Kort na middernacht het frisse idee gekregen om mn GG kaartje eventueel in te ruilen tegen een kortingskaartje van Babylon...zo gezegd, zo gemaild...
    Gusto had 2 mogelijke kandidaten per IM benaderd, en één ervan stuurde zijn Kortingskaartje al binnen een uur naar me op.
    Het goede nieuws mocht Gusto echter pas in de vroege morgen ervaren, want de oogjes waren intussen gesloten.

    Dus op naar Babylon, naar Elsdorf....onderweg, even werd het wat lichter maar... het zonneke kon zich nauwelijks vertonen, of een wolkenpakket gaf even aan wie de lakens zou uitdelen vandaag... nou deze lakens kwamen niet zo goed aan , maar later op de avond waren gelukkig andere lakens, maar dan echte lakens Gusto en zijn meisje beter gezind.
    In Babylon mocht Gusto een oude bekende van de beginjaren Saunaclubben ontmoeten. Met Cupido een hele tijd bijgepraat over van alles en nog wat. Veel van de afgelopen bijna 18 jaar Saunaclubgeschiedenis mocht de revue passeren. Wij beiden konden gelukkig genieten en nagenieten van al het moois wat ons als bezoekers van saunaclubs ten deel heeft mogen vallen...Ook nog een aantal vroegere clubbekenden kwamen nog ter sprake, een aantal wat ook in het gewone relatie leven terecht is gekomen.
    Nou Gusto, heeft saunaclubpauze gehouden, een kleine 10 jaar lang, toen enkele maanden weer wat bezocht, Galllardo en PSR, en daarna weer 4 jaartjes braaf monogaam geweest. Maar nu sinds einde november weer n keer geproefd en eerlijk is eerlijk , het saunagebeuren smaakt best, smaakt naar meer.
    Al met al wordt je wel ervaringsdeskundige, zowel van het omgaan als man met een vrouw in het echte liefdesleven en van het omgaan als man met de vrouwen in de clubs.
    Mijn stelling is nog steeds, wat zeg ik, wordt steeds sterker, in de clubs heb je als man en dame de meest eerlijke vorm van sex die je kan bedenken. Je weet wat je wil, je weet met wie je wil gaan, de dame stemt daar mee in of niet natuurlijk, je geniet een heerlijk uurtje van elkaar, of langer ...of korter natuurlijk, je rekent af en het is afgesloten. Beiden tevreden, jij met hopelijk een mooie sex ervaring en de dame met én een mooie sex ervaring en met een mooie waardering uitgedrukt in Euro's.
    Zie dat maar eens klaar te krijgen in het echte leven...nee ik bedoel niet betalen voor de sex die je met je partner hebt, maar het is toch vaak zo dat er wat meer bij komt kijken, ze verwacht nog het een en ander van je, mogelijk gaat ze je wantrouwen, dat je met een ander afspraakjes hebt als na de eerste maanden van stomende en hoogfrequente sex , deze frequentie toch wat minder wordt, simpel omdat je n man bent die aantikt tegen zn pensiengerechtigde leeftijd...Tja, en uit eigen ervaring, bij de duitse vrouw staat tussen de oren gebeiteld, dat als haar man vertegenwoordiger is, elke week 2 of 3 nachten van huis is, nou dat staat synoniem met vreemdgaan...daar kun je , hoe eerlijk je ook bent als man, daar kun je haar niet vanaf krijgen...daar kun je niet tegenop..
    Vandaar, sex in de club, heerlijk genieten en geen nare gevolgen zoals in een echte relatie...
    Dit is even heel persoonlijk...maar daar is dit draadje ook voor.

    Terug naar gisteren, een aardige wellness dag in Babylon gehad, de eerste uren vanaf 11 uur was het niet al te druk, later liep het heerlijk vol.
    Gusto heeft heerlijk rustig kunnen genieten van alles, van de rust, van wat schrijven, van wat op de smartphone pielen etc etc.
    Maar.. de goesting om een dame uit te zoeken, die was er niet echt.
    Even leek het er wel op, toen we n lange tijd in de whirlpool mochten zitten, samen met een Americaan? die de beide chocolaatjes, Shanya ? en ...mee in het water had gevraagd.....
    Dat zag er mooi uit, fantastisch hoe deze dames de man aan de praat wisten te houden, een duur drankje nuttigden en uiteindelijk dan toch het bad verlieten om elders naar ik aanneem een "ander Gesprek " aan te gaan.
    We hadden de bubbelmachine uit staan, het was heerlijk rustig, genieten van de rust en van het lekkere gebabbel van beide dames als een soort achtergrond gebeuren....
    zonder bubbels is het mooi stil, zo stil dat je tijdsklokje voor de Americaan haast kon horen tikken....
    We keken elkaar al eens aan... later , eigenlijk niet helemaal zo veel later, was Gusto ook net uit het bad, en kwam langs de Theke...en jawel hoor... daar stond de Americaan in behoorlijke discussie, zijn genietende smile was als met een raket van Musk ver weg geschoten..... "aaahh look at this" ..zei de dame..."aaah , en ik hoorde hem iets zeggen van 220 euro..."" dat moest genoeg zijn...
    Jammer voor deze Americaan, hij heeft n weekje geleden op dit forum wellicht niet meegekregen vanaf wanneer het klokje begint te tikken....bijna 2 euri per minuutje...en met 2 chocolaatjes bijna 4 euri per minuutje.... mogelijk probeerde hij nog iets in de zin van I did not have sex with that woman.....


    Afspraken maken dus...

    Al met al tegen half negen vertrokken en mijn gevoel gevolgd, en mijn Navi in de auto...
    In het weekend is Rosa in Penelope... wat te doen??? ...morgen of toch maar nu... ik zou haar mooi kunnen verrassen...
    De Navi aan....Elsdorf net uitgereden...oeps 123 km ..... maar er was geen houden meer aan...mijn knuppel zat aan de stuurknuppel en de auto zette de reis naar Penelope in...Een route die Gusto overigens nog nooit had gereden...
    Mooi om Penelope ook eens mee te maken in de avonduren op een stappersavond als wat de zaterdag toch is..het was er best aardig druk, hoewel Rosa later zei dat het rustig was vanwege de Ramadan.... eenmaal binnen Rosa al gauw gespot op haar bekende plekje, niet zo moeilijk.. ze herkende me pas erg laat.... logisch, begrijpelijk, want het was nog geen zondag....mijn normale bezoekdag...
    De verassing was daarom des te groter en haar reactie des te uitbundiger...mooi was dat...
    Na ruimschoots elkaar begroet te hebben , kleine Gusto liet zich ook gelden, toch besloten om te kijken of er nog wat te eten viel...nou, het was intussen toch tegen 22.00 uur en er was volop warm eten, kip, gehakt, frikadel hier, een mix van gesneden vlees met wat lekkers ertussen....heerlijk, later zag Gusto dat de kok buiten volop aan het grillen was...
    Het buikje voor de zoveelste en nu voor de laatste keer vandaag rond geeten en weer naar binnen. wat uitgebuikt en me fris gemaakt voor mn rendez-vous met Rosa.
    Het was gelukkig maar 10 minuutjes wachten, de kamer was wat minder groot, maar het bed groot genoeg en de spiegel, daar pasten we samen nog heel goed op, zo groot was die...
    Weer een heerlijk uur met haar mogen hebben...
    Toch was Rosa er vandaag niet zo goed aan toe... naar wat bleek dat ze slecht geslapen had omdat haar zus weer terug naar Cuba was gegaan voor ene bepaalde tijd...familiegebeurtenissen maken diepe indruk op Latina's ... Ze was op zich ogenschijnlijk goed gehumeurd, deed haar best, maar ze reageerde wat geirriteerd op bepaalde stopwoordjes die Gusto blijkbaar heeft... "Jaja" viel niet zo goed, en "zo..." ook al niet... ...toen ik vroeg of er nog tijd was voor mij om haar een massage te geven..... "Oh nein, immer die Holländer die auf die Uhr gucken."...de sex was verder best goed, ook al merk je wel dat deze keer haar orgasme niet zo echt was...áls het er al was..."
    Tja , wat humeurig, niet echt kunnen genieten van de sex, niet echt n orgasme kunnen krijgen... kortom, ook deze dames zijn gewoon echte mensen, echte vrouwen,die hun uiterste best doen om het je even goed naar de zin te maken als al die voorgaande keren..maar ook bij hen zit het wel eens niet mee en dan heeft zijn weerslag op het doen en laten...
    Even had Gusto het gevoel dat er opeens minder verschil was tussen "het in het echte leven doen"en "het in een saunaclub doen " ...
    Volgende keer nieuwe sjansen, nieuwe kansen...

    Al met al een hele lange dag gehad, 16 uur onder weg geweest toen mn auto me weer veilig op de oprit zette....
    Gusto had nog wel de Blitz van een kruising waar je maar 50 kmh mag op het netvlies.....
    wordt vervolgd....

    Gustogroetjes ,
    Laatst gewijzigd door Gustomass; 17 maart 2024 om 20:55 Reden: schrijffouten
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  17. Onderstaande 10 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

    Caligula (18 maart 2024),cavediver (18 maart 2024),Eddy_V (18 maart 2024),Husky (17 maart 2024),mentholbear (19 maart 2024),molaar (17 maart 2024),rmjhexe (18 maart 2024),schoolmeester (18 maart 2024),WANDELAAR5 (17 maart 2024),Wentelt Eefje (17 maart 2024)

 

 
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41.

  Living Room 468*60